Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
521/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei alfa tarkoita mitään rintaa takovaa ihmisapinaa, ne on usein vain wannabe-alfoja.

Tyypillisiä alfoja on esim. isojen yhtiöiden toimitusjohtajat, jotka on yleensä hyvin älykkäitä. Lentokapteenit, nekin on usein alfoja, eikä mitään mieshoroja, vaan vastuuntuntoisia ja älykkäitä miehiä."

Noista kahdesta ensimmäisestä olemme samaa mieltä. Alfojen ei tarvitse olla suuria johtajia. Toisaalta koska alfa periaatteessa hakeutuu johtavaan tai mahdollisimman suosiollisimpaan asemaan, hänkin kokee myös uhkia ja epävarmuutta. Hän taistelee asemastaan betojen keskuudessa minkä vuoksi hän on omaksunut samanlaisen perustavan mielenlaadun kuin beta, sillä erolla että on dominoivampi, kovempi tahto jne. On olemassa mielenlaatujen kategorioita jotka ei pelaa valtaenemmostön hierarkiapelejä ja sosiaalisia pelejä vaik

Eläinmaailmassa lajit, joilla on alfapari, ovat poikkeus. Enemmänkin sääntö on se, että joukossa on yksi alfauros ja joillain hyvin harvoilla lajeilla alfanaaras. Alfauros siirtää porukan kaikki naaraat, jotka vapaaehtoisesti antavat vain alfalle. Muut urokset jäävät ilman jälkeläisiä, ellei joku yksittäinen yksilö nouse heistä myöhemmin alfaksi.

Vierailija
522/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle."

Varmasti varsinkin jos vielä valehtelee pituuteen lisää sellaiset 5-10cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria on lyhyempi kirjoittaa kuin markkina-arvoteoria. Mutta kun kuulin tästä ekan kerran, kirjoitettiin MA-teoria.

Tasoteorian vastustaminen on sikäli merkillistä, että olen kuullut aika monesti nimenomaan naisten puhuvan livenä siitä, että se mies ei ole alkuunkaan sinun tasoa. Tai että joku nainen ei ole miehen kanssa samaa tasoa. Ei ole montaakaan viikkoa, kun törmäsin tuohon. Mutta palstalla sellaista ajatusta vastustetaan huomattavan kiivaasti ja ketjut ovat useimmiten satojen kommenttien pituisia.

Ehkä nyt tällä kertaa vastustus on hiukan lientynyt verrattuna siihen kun tulin tänne, jolloin oli järkyttäviä solvauksia ihan sivutolkulla, joista itsekin sain osani, kun minua pidettiin miehenä. Jostainhan se tarve solvata tulee, siis jostain omasta kipukohdasta, jota muita häpäisemällä koettaa hankkiutua kauemmaksi. 

Jännä homma tämä kyllä. Siis se lähes raivoon asti menevä vastustus, minkä tämän tasoteorian/markkina-arvoteorian esille ottaminen täällä aiheuttaa. Luulisi nimittäin olevan ihan loogisesti ajateltuna päivänselvää, että ihmisillä on erilaisia tasoja, joiden kautta voidaan perustella menestymistä deittimarkkinoilla. Tokihan nämä eivät ole mitään tieteellisesti mitattavissa olevia määreitä, joilla voitaisiin kaikkien meidän universaalinen taso määritellä. Lähinnä se huvittaa, että kaikki, aivan kaikki, mikä vain viittaakin tasoteoriaan täytyy kieltää kategorisesti.

Vierailija
524/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä enemmän naisten palsta. Siksi siinä näkyy ihan selkeää miesten tylyttämistä ja lyttäämistä enemmän kuin miesten valitusta. Sitä paitsi täällä on myös niitä  naistenmiehiä, jotka kertovat omista jutuistaan. Heille ehkä naiset täällä ovat nauravinaan ja pitävinään säälittäviä, eikä heihin ole muka törmätty. Sivistynyt, luotettava ja rehellinen mies voi olla sama, joka "valittaa". Kysymys on siitä, että näissä asioissa miehet ovat rehellisiä itselleen ja toisille miehille, olivat "alfoja" tai "betoja" mitä tahansa tai vaikka homoja. Homomieskin ymmärtää, tietää, kuulee ja näkee heteroiden parisuhdemarkkinoiden taakse. Naiset ovat harvoin rehellisiä tässä asiassa.

Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä tuossa yllä olevan kirjoittajan kanssa, että ihmet

Elämä on, Chad a.k.a AP. Olennaista on se, että mitä teet tämän suuren vääryyden suhteen? Käytätkö elämäsi siitä valittamiseen (joka ei johda mihinkään), vai yritätkö löytää elämästä jotain muuta mihin keskittyä, jotain missä olet vaikka hyvä tai voisit pärjätä?

Vierailija
525/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle."

Ei ole tarvinnut tähän lähteä, sillä oma pituuteni on riittänyt vallan mainiosti.

Vierailija
526/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet itse ei laske rimaa? Tiedän paljon mukavia nättejä naisia jotka ovat löytäneet ekat seurustelukumppanit vasta päälle 25v koska tavalliset rauhalliset hiljaiset ujot naiset on miehille ilmaa, kaikki juoksee niiden sosiaalisten ja kauneimpien perässä. Miehet ei jotenkin hahmota naisten maailmaa, koska heille nämä näkymättömät naiset eivät ole edes naisia. 

Ei vaan naiset eivät hahmota miesten maailmaa. Monen miehen juttu on se, että rima on laskettava maan tasalle, jos aikoo löytää ketään ja sitä paitsi sekään ei välttämättä auta. Miehet neuvovat toisiaan, että pitää iskeä "rumia" naisia, jos aikoo edes joskus onnistua ja että ei ole ehkä kedon kaunein kukkanen, mutta sydän kultaa. Ehkä sinua ei usko kukaan saavansa tai sitten on käynyt niin kuin monilla miehillä on käynyt. He ovat lyöneet hanskat tiskiin ja lopettaneet naisten etsimisen kokonaan. Mo

Totuus on se, että kun naisporukka menee jonnekin, sitä porukan kauneinta tulee iskemään 5-15 miestä, ja ne muut naiset on miehille ilmaa. Ja kun on vielä ujo, ei uskalla mennä itse juttelemaan kenellekään miehelle. Nämä 5-15 miestä näkee vain sen, että naiset on nirsoja. No kai sen kauniin naisen on pakko olla nirso kun ei voi jokaisen jokaisen miehen mukaan lähteä :D 

Vierailija
527/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

522. Evoluutiobiologian ongelmana on juuri se, että kun eläinmaailmassa on valtavasti erilaisia eläinlajeja ja erilaisia pariutumistapoja, on homoseksuaalisuutta ja vaikka mitä, niin esimerkit otetaan aina kulloiseenkin tarpeeseen jopa hyönteisistä. Se ei ole kovin korkeatasoista tiedettä.

Sen sijaan tasoteoria tai MA-teoria on varsin uskottava ja saa tukea myös tutkimuksesta osaan väitteistä. Esimerkiksi väitteelle siitä, että pitkä mies on suosituin, ei tarvitse lähteä hakemaan todisteita kenguruista tai edes gorilloista.

Vierailija
528/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on, Chad a.k.a AP. Olennaista on se, että mitä teet tämän suuren vääryyden suhteen? Käytätkö elämäsi siitä valittamiseen (joka ei johda mihinkään), vai yritätkö löytää elämästä jotain muuta mihin keskittyä, jotain missä olet vaikka hyvä tai voisit pärjätä?

En ole ap. Ei minun tarvitse henkilökohtaisesti tehdä mitään tässä asiassa, sillä minullahan on hyvin pullat uunissa; saan tasokasta naisseuraa enemmän kuin riittävästi. Tällä hetkellä elämässäni ei ole edes tarvetta parisuhteelle, joten sinkkuilu on oikein mukavaa. 

Vierailija
529/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria on lyhyempi kirjoittaa kuin markkina-arvoteoria. Mutta kun kuulin tästä ekan kerran, kirjoitettiin MA-teoria.

Tasoteorian vastustaminen on sikäli merkillistä, että olen kuullut aika monesti nimenomaan naisten puhuvan livenä siitä, että se mies ei ole alkuunkaan sinun tasoa. Tai että joku nainen ei ole miehen kanssa samaa tasoa. Ei ole montaakaan viikkoa, kun törmäsin tuohon. Mutta palstalla sellaista ajatusta vastustetaan huomattavan kiivaasti ja ketjut ovat useimmiten satojen kommenttien pituisia.

Ehkä nyt tällä kertaa vastustus on hiukan lientynyt verrattuna siihen kun tulin tänne, jolloin oli järkyttäviä solvauksia ihan sivutolkulla, joista itsekin sain osani, kun minua pidettiin miehenä. Jostainhan se tarve solvata tulee, siis jostain omasta kipukohdasta, jota muita häpäisemällä koettaa hankkiutua kauemmaksi. 

Järkipuhetta. Tämä vauva on lähinnä joku paikka, jossa oksennetaan kiukkua ja monesti suorastaan vihaa muihin ihmisiin ja ollaan tietävinään toisen ihmisen asiat paremmin kuin hän itse. Tiedätkö mitä tarkoittaa peliteoria? Ehkä peliteoriasta kannattaa lähteä liikkeelle. Sitä on sovellettu moneen asiaan. Se soveltuu myös tähän aiheeseen.

Vierailija
530/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että kun naisporukka menee jonnekin, sitä porukan kauneinta tulee iskemään 5-15 miestä, ja ne muut naiset on miehille ilmaa. Ja kun on vielä ujo, ei uskalla mennä itse juttelemaan kenellekään miehelle. Nämä 5-15 miestä näkee vain sen, että naiset on nirsoja. No kai sen kauniin naisen on pakko olla nirso kun ei voi jokaisen jokaisen miehen mukaan lähteä :D 

Okei, eli ne puheet kuinka naisia ahdistellaan ja tullaan iskemään yökerhoissa rasittavuuteen asti ovatkin valetta? Kas kun sitä kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan, joten teidän naisten tulee nyt päättää kumpi se on: suurinta osaa naisista tullaan iskemään ja ahdistelemaan yökerhoissa VAI pelkästään muutamaa kauneinta naista tullaan iskemään ja ahdistelemaan yökerhoissa ja loput 90% naisista saavat olla rauhassa, ovat kuin ilmaa?

Vierailija
531/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä enemmän naisten palsta. Siksi siinä näkyy ihan selkeää miesten tylyttämistä ja lyttäämistä enemmän kuin miesten valitusta. Sitä paitsi täällä on myös niitä  naistenmiehiä. Sivistynyt, luotettava ja rehellinen mies voi olla sama, joka "valittaa". Kysymys on siitä, että näissä asioissa miehet ovat rehellisiä itselleen ja toisille miehille, olivat "alfoja" tai "betoja" mitä tahansa tai vaikka homoja. Homomieskin ymmärtää, tietää, kuulee ja näkee heteroiden parisuhdemarkkinoiden taakse. Naiset ovat harvoin rehellisiä tässä asiassa.

Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä tuossa yllä olevan kirjoittajan kanssa, että ihmetyttää kuinka suurin osa täällä(kin) palstalla olevista naisista pyrkivät vimmaisesti kieltämään tämän ilmiön. Enemmistöllä nuorista miehistä nimittäin on vaikeaa löytää oman tasoistaan seuraa, oli kyse sitten seksistä tai parisuhteesta. Tiedostan myös, että minulla ja kaltaisillani "tasokkailla" miehillä sen sijaan on lähes naurettavan helppoa löytää etenkin seksiseuraa. Toisekseen, esim. yökerhossa minua lähestytään joka kerta sinne mennessäni, mutta useimmiten lähestyvä nainen ei ole samaa tasoa kanssani. Joskus kyllä, mutta paljon harvemmin. Tasoteoria ainakin minun omien havaintojeni perusteella pitää siis melko hyvin paikkaansa. Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle.

Et ole mikään Chädi. Olet Inkkeli!

Vierailija
532/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria on hyvin harhaanjohtava nimi markkina-arvoteorialle. Sitä käytettäessä on tarkoituskin johtaa harhaan. Markkina-arvoteorian ymmärtäminen vaatisi laajaa katsantokantaa ja perehtyneisyyttä siihen, ei mitään yksinkertaistettua ja tahallaan väärin ymmärrettyä taso-inttämistä.

Vierailija
533/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet moisen?

Vierailija
534/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä tuossa yllä olevan kirjoittajan kanssa, että ihmet...

Enemmistöllä nuorista miehistä nimittäin on vaikeaa löytää oman tasoistaan seuraa, oli kyse sitten seksistä tai parisuhteesta.

Tämä on kyllä ihmeellinen väite, sillä tuo tason määrittäminen on niin suhteellinen käsite. Esimerkiksi mies, joka ei oikein omista sosiaalisia taitoja eikä hänellä ole lainkaan ystäviä, niin vaikka hän näyttäisi ihan kivalta, ei se naisia oikein sytytä. Henkisesti epäkypsien markkinataso ei ole kovin korkealla, vaikka jotkut miehet niin luuleekin.

Vierailija
535/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi mutta vastaan tähän:

"Biologiastahan ne halut tulevat. Eikä sille mies mitään voi. Sen mitä mies voi, on huolehtia ehkäisystä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt, että miksi miehiä syytetään heidän biologisista haluistaan paritteluun. Onneksi nykyään on deittiappeja ja monia eri ehkäisykeinoja, joten näiden biologisten viettien toteuttaminen on tehty paljon palon helpommaksi kuin ennen muinoin :)"

Miksi miehet eivät sitten ymmärrä että biologiasta ne naisenkin halut kumpuavat? Kuka ottaa ö-luokan miehen, jos voi saada paremmankin. 

No sitähän tässä on yritetty vuosikausia kertoa teille naisille, että tasoteoria pitää paikkaansa. Yläpeukut nyt vahvistavat sen, että myös naiset tämän allekirjoittavat.

Ei kun se menikin niin, että silloin kuin se siitä on argumentoinnissa hyötyä naisille, niin he nyökyttelevät tasoteori

Mutta miksi miehet eivät hyväksy omaa tasoaan? Oma tasohan on se millaista seuraa saa. 

Vierailija
536/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tuolla tavalla ei kukaan onnistu, eikä sitä Tinderin panomiehet harrasta, mutta sen sinäkin tiesit, kunhan vaan heittäydyit näsäviisaaksi.

Vierailija
537/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet moisen?

Kyllä täällä aina tunnistaa naisista unelmoivat inkkelivalehtelijat ja inkkeliulisijavalittelijat.

Vierailija
538/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet moisen?

Sitä minäkin ihmettelen. Miehenä minulla ei ole ainoatakaan syytä epäillä sitä, ettetkö olisi ollut rehellinen ja vilpitön tässä asiassa. 

Vierailija
539/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma tämä kyllä. Siis se lähes raivoon asti menevä vastustus, minkä tämän tasoteorian/markkina-arvoteorian esille ottaminen täällä aiheuttaa. Luulisi nimittäin olevan ihan loogisesti ajateltuna päivänselvää, että ihmisillä on erilaisia tasoja, joiden kautta voidaan perustella menestymistä deittimarkkinoilla. Tokihan nämä eivät ole mitään tieteellisesti mitattavissa olevia määreitä, joilla voitaisiin kaikkien meidän universaalinen taso määritellä. Lähinnä se huvittaa, että kaikki, aivan kaikki, mikä vain viittaakin tasoteoriaan täytyy kieltää kategorisesti.

Minä ymmärrän hyvin, että jotkut kokevat tuon loukkaavan ihmisarvoa. Tai siis se on ikävää puhetta, jos sanotaan, että jotkut olisivat vähemmän arvokkaita. Kaikki ovat arvokkaita ihmisiä, mutta markkina-arvo ja suosio deittimaailmassa toki vaihtelee.

Vierailija
540/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä tuossa yllä olevan kirjoittajan kanssa, että ihmet...

Enemmistöllä nuorista miehistä nimittäin on vaikeaa löytää oman tasoistaan seuraa, oli kyse sitten seksistä tai parisuhteesta.

Tämä on kyllä ihmeellinen väite, sillä tuo tason määrittäminen on niin suhteellinen käsite. Esimerkiksi mies, joka ei oikein omista sosiaalisia taitoja eikä hänellä ole lainkaan ystäviä, niin vaikka hän näyttäisi ihan kivalta, ei se naisia oikein sytytä. Henkisesti epäkypsien markkinataso ei ole kovin korkealla, vaikka jotkut miehet niin luuleekin.

En mä tarkoittanut, että tämä pitää kaikissa tapauksissa paikkaansa, vaan sellainen enemmän yleistys, joka koskee kuitenkin isoa osaa nuorista ihan tavallisista miehistä.