Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä enemmän naisten palsta. Siksi siinä näkyy ihan selkeää miesten tylyttämistä ja lyttäämistä enemmän kuin miesten valitusta. Sitä paitsi täällä on myös niitä naistenmiehiä, jotka kertovat omista jutuistaan. Heille ehkä naiset täällä ovat nauravinaan ja pitävinään säälittäviä, eikä heihin ole muka törmätty. Sivistynyt, luotettava ja rehellinen mies voi olla sama, joka "valittaa". Kysymys on siitä, että näissä asioissa miehet ovat rehellisiä itselleen ja toisille miehille, olivat "alfoja" tai "betoja" mitä tahansa tai vaikka homoja. Homomieskin ymmärtää, tietää, kuulee ja näkee heteroiden parisuhdemarkkinoiden taakse. Naiset ovat harvoin rehellisiä tässä asiassa.
Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä
Tämä "Chad" pärjää kyllä ja hoitaa asiansa ja varmasti on kehittänyt ja kehittää itseään. Sivusta katsovana miehenä tämä vain kuulostaa rehellisellä ja vilpittömältä puheelta tämä "chadin" puhe.
Tämä on juuri se, mitä minä ajoin takaa. Miehet ovat tässä asiassa rehellisiä sekä itselleen, että toisille miehille, olivatpa he millaisia miehiä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään Chädi. Olet Inkkeli!
Mistä päättelet moisen?
Sitä minäkin ihmettelen. Miehenä minulla ei ole ainoatakaan syytä epäillä sitä, ettetkö olisi ollut rehellinen ja vilpitön tässä asiassa.
Koska et ymmärrä palstanaisten yliluonnollisia kykyjä tietää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet moisen?
Kyllä täällä aina tunnistaa naisista unelmoivat inkkelivalehtelijat ja inkkeliulisijavalittelijat.
Minuakin on tässä ketjussa luultu pariinkin otteeseen ap:ksi, mutta en kuitenkaan ole ketjun aloittaja. Eli eipä se tunnistaminen aina niin helppoa ole kuitenkaan.
En mä sua varmaan millään vakuuttuneeksi saa, että olen sellainen tarunhohtoinen chad, mutta eipä sillä mulle niin väliä olekaan, sillä tiedän itse millainen mies olen. Plus, tässä ketjussa nyt vain ihan ajankuluksi ja omaksi viihdytykseksi näitä ajatuksiani kirjoitan.
Mistä muuten sitten tunnistaa, jos kyseessä olisi IHAN AITO chad sinun makuusi? Tätä teki mieli kysyä ihan uteliaisuudesta kun mun chadiyttä (noinko se taivutetaan?) epäilit.
Minä ymmärrän hyvin, että jotkut kokevat tuon loukkaavan ihmisarvoa. Tai siis se on ikävää puhetta, jos sanotaan, että jotkut olisivat vähemmän arvokkaita. Kaikki ovat arvokkaita ihmisiä, mutta markkina-arvo ja suosio deittimaailmassa toki vaihtelee.
No joo, tuossa olet varmaan oikeilla jäljillä. Hyvin sanoitettu sinulta! Uskon että asia taitaa olla juurikin näin. Siis sellainen tahaton väärinymmärrys, joka johtuu inhimillisesti katsoen ihan hyvistä moraaliarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä tuossa yllä olevan kirjoittajan kanssa, että ihmet...
Enemmistöllä nuorista miehistä nimittäin on vaikeaa löytää oman tasoistaan seuraa, oli kyse sitten seksistä tai parisuhteesta.
Tämä on kyllä ihmeellinen väite, sillä tuo tason määrittäminen on niin suhteellinen käsite. Esimerkiksi mies, joka ei oikein omista sosiaalisia taitoja eikä hänellä ole lainkaan ystäviä, niin vaikka hän näyttäisi ihan kivalta, ei se naisia oikein sytytä. Henkisesti epäkypsien markkinataso ei ole kovin korkealla, vaikka jotkut miehet niin luuleekin.
En mä tarkoittanut, että tämä pitää kaikissa tapauksissa paikkaansa, vaan s
Miehissä on paljon enemmän epäsosiaalisia ihmisiä, jotka eivät tule kenenkään kanssa toimeen. Eli voisi kuvitella, että naisten on vaikea löytää miestä, joka on sosiaalisesti samalla tasolla. Miesten taas voi olla vaikea löytää naista, joka olisi fyysisesti/liikunnallisesti samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle."
Varmasti varsinkin jos vielä valehtelee pituuteen lisää sellaiset 5-10cm.
Ei vaan tuolla tavalla ei kukaan onnistu, eikä sitä Tinderin panomiehet harrasta, mutta sen sinäkin tiesit, kunhan vaan heittäydyit näsäviisaaksi.
Kyllä tätä vaan harrastaa tinderissä myös komeat miehet joilla ainakin omien sanojensa mukaan on vientiä. Mistäkö tiedän, no vaikka siitä että olen omin silmin nähnyt. Kyllähän tykkäyksiä saa ja treffeille pääsee helpommin jos valehtelee olevansa lähemmä 180 kuin 170.
Niin. Näin se kyllä on siinä tapauksessa, että mies on muilta avuiltaan naisten silmissä korkella markkina-arvolla. Pelkällä pituudella, kun ei tee yhtään mitään, mutta naiset haluaisivat YTM:n olevan myös riittävän pitkä. Kaikki YTM-miehet eivät ole pitkiä, siksi pitää valehdella, että pääsisi seulasta läpi treffeille. Kun sinne asti on päästy niin se valhe sitten ei haittaakaan enää naisia, kun on tarpeeksi muita avuja, joilla keulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle."
Varmasti varsinkin jos vielä valehtelee pituuteen lisää sellaiset 5-10cm.
Ei vaan tuolla tavalla ei kukaan onnistu, eikä sitä Tinderin panomiehet harrasta, mutta sen sinäkin tiesit, kunhan vaan heittäydyit näsäviisaaksi.
Kyllä tätä vaan harrastaa tinderissä myös komeat miehet joilla ainakin omien sanojensa mukaan on vientiä. Mistäkö tiedän, no vaikka siitä että olen omin silmin nähnyt. Kyllähän tykkäyksiä saa ja treffeille pääsee helpommin jos valehtelee olevansa lähemmä 180 kuin 170.
Hei, chad tässä! Olen harrastanut kolminumeroisen määrän verran seksiä eri naisten kanssa ja olen "vain" 178 cm pitkä (sama pituus muuten kuin Johnny Deppillä vink vink). En ole koskaan tinderissä valehdellut pituuttani, jos sitä on kysytty. Eipä mulla sitä profiilissa toisaalta ole esilläkään. Muutaman kerran nainen on kyllä lopettanut viestien vaihdon, kun olen vastannut kysymykseen pituudestani, joten olen saanut kokea pakit tämän johdosta. Eipä sillä, kyllähän itsekin olen todennut joidenkin naisten kohdalla tiettyjen vastausten olevan sellaisia, mitkä aiheuttavat oman kiinnostukseni lopahtamisen. Ei kaikkia voi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että kun naisporukka menee jonnekin, sitä porukan kauneinta tulee iskemään 5-15 miestä, ja ne muut naiset on miehille ilmaa. Ja kun on vielä ujo, ei uskalla mennä itse juttelemaan kenellekään miehelle. Nämä 5-15 miestä näkee vain sen, että naiset on nirsoja. No kai sen kauniin naisen on pakko olla nirso kun ei voi jokaisen jokaisen miehen mukaan lähteä :D
Okei, eli ne puheet kuinka naisia ahdistellaan ja tullaan iskemään yökerhoissa rasittavuuteen asti ovatkin valetta? Kas kun sitä kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan, joten teidän naisten tulee nyt päättää kumpi se on: suurinta osaa naisista tullaan iskemään ja ahdistelemaan yökerhoissa VAI pelkästään muutamaa kauneinta naista tullaan iskemään ja ahdistelemaan yökerhoissa ja loput 90% naisista saavat olla rauhassa, ovat kuin ilmaa?
Voin puhua vain omasta kokemuksestani. Baareissa käymisestä on kokemusta 10 vuoden ajalta ja kyllä saa olla miehille näkymätön jos ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sellainen niin sanottu "chad", joka on aina saanut tasokasta seuraa naisista, joten en kuulu näihin "valittajiin", mutta pakko olla samaa mieltä tuossa yllä olevan kirjoittajan kanssa, että ihmet...
Enemmistöllä nuorista miehistä nimittäin on vaikeaa löytää oman tasoistaan seuraa, oli kyse sitten seksistä tai parisuhteesta.
Tämä on kyllä ihmeellinen väite, sillä tuo tason määrittäminen on niin suhteellinen käsite. Esimerkiksi mies, joka ei oikein omista sosiaalisia taitoja eikä hänellä ole lainkaan ystäviä, niin vaikka hän näyttäisi ihan kivalta, ei se naisia oikein sytytä. Henkisesti epäkypsien markkinataso ei ole kovin korkealla, vaikka jotkut miehet niin luuleekin.
En mä tarkoittanut, että tämä pitää kaikissa tapauksissa paikkaansa, vaan s
Aivan! Isolla osalla on jo vaikeuksia löytää sitä ensimmäistäkään naista tai seksisuhdetta, edes kokemusta. Tämä on yleismaailmallinen ilmiö sekä kehittyneissä maissa, slaavilaisissa kehitysmaissa, Kiinassa, että koko Etelä-Amerikassa ja laajalti islamilaisissa maissa. Käytännössä tämä koskee enemmän tai vähemmän koko maailmaa.
"Kaikki YTM-miehet eivät ole pitkiä, siksi pitää valehdella, että pääsisi seulasta läpi treffeille. Kun sinne asti on päästy niin se valhe sitten ei haittaakaan enää naisia, kun on tarpeeksi muita avuja, joilla keulia."
Juu kyllä on tasokas mies kun joutuu valehteluun turvautumaan. Noloa tuollainen on, ei mitään muuta, mutta kai tuo joillekin läpi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet moisen?
Sitä minäkin ihmettelen. Miehenä minulla ei ole ainoatakaan syytä epäillä sitä, ettetkö olisi ollut rehellinen ja vilpitön tässä asiassa.
Koska et ymmärrä palstanaisten yliluonnollisia kykyjä tietää asioita.
Olen huomannut, vaikken ole mikään palsta-asiantuntija vaan satunnainen vieras. He tietävät kyllä sekä miesten, että toisten naisten asiat ja vielä tahallaan väärin.
Niin. Näin se kyllä on siinä tapauksessa, että mies on muilta avuiltaan naisten silmissä korkella markkina-arvolla. Pelkällä pituudella, kun ei tee yhtään mitään, mutta naiset haluaisivat YTM:n olevan myös riittävän pitkä. Kaikki YTM-miehet eivät ole pitkiä, siksi pitää valehdella, että pääsisi seulasta läpi treffeille. Kun sinne asti on päästy niin se valhe sitten ei haittaakaan enää naisia, kun on tarpeeksi muita avuja, joilla keulia.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa kuin joissain harvoissa tapauksissa. Olen itse komea (kasvoista ja onhan se kroppakin treenattu) mies, mutta "vain" 178cm pitkä ja pääsen silti helposti treffeille kauniiden naisten kanssa. Ne kerrat kun oma pituuteni on lopettanut yhteydenpidon heti alussa, ovat erittäin harvinaisia; vain muutamia kertoja on näin käynyt. Aika harvoin myös naiset kysyy pituutta tinderissä, vaikka minulla sitä ei edes ole profiilissa. Fun fact. 100% naisista joita olen tinderin kautta pyytänyt treffeille on pyyntööni suostunut. Ja minä pyydän vain niitä 9-10 tason kauniita naisia treffeille. Näitä treffejä onkin sitten ollut kymmeniä ja taas kymmeniä. Joten tämä valitus, että vain yli 180cm pitkät miehet menestyisi naisrintamalla on ihan bulshittiä.
Kun miehet väittävät, että miesten olisi vaikea löytää omantasoista seuraa, he eivät ymmärrä kuinka tärkeää luonne on naisille. Johtuen siitä, että monille miehille merkitsee ainoastaan ulkonäkö, luonteesta viis.
Nämä keskustelut ovat aina jokseenkin hassuja,koska JOKAINEN TÄYSIJÄRKINEN AIKUINEN TIETÄÄ MITEN PARISUHDE MUODOSTUU. Ja niille, kenelle on ymmärrys jotenkin jäänyt, niin ei niiden kuulukaan pariutua.
Peräkammarinpoikia/tyttöjä on aina ollut ja aina tulee olemaan. Nyt vain netti tekee tämän näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki YTM-miehet eivät ole pitkiä, siksi pitää valehdella, että pääsisi seulasta läpi treffeille. Kun sinne asti on päästy niin se valhe sitten ei haittaakaan enää naisia, kun on tarpeeksi muita avuja, joilla keulia."
Juu kyllä on tasokas mies kun joutuu valehteluun turvautumaan. Noloa tuollainen on, ei mitään muuta, mutta kai tuo joillekin läpi menee.
Normi.
Kuten se paino ja vanhat kuvat naisella.
Minusta se ei ole paha jos mies on hiljainen tai ujo. Mutta jos miehellä ei ole ystäviä niin yleensä hän on sosiaalisesti tosi kömpelö. Ja jos mies on niin ujo että ei lähesty naisia koskaan tai tyyliin kerran vuodessa niin aika todennäköistä on jäädä yksin.
itsellä ei niin kauniina naisena kiinnostuin noin puolesta niistä miehistä jotka osoittivat kiinnostusta minuun. Yhden tosi kiinnostavan miehen flirttailun tajusin vasta vuosia myöhemmin. Jos olisin tajunnut silloin olisin kyllä ollut heti valmis tutustumaan enemmän. Mutta silloin en voinut edes kuvitella että tuo mies olisi ollut kiinnostunut minusta.
minusta ujon miehen kannattaisi ehdottomasti jutella ihmisille enemmän. Lähteä mukaan harrastuksiin jne.
- oppii sosiaalista kanssakäymistä jolloin helpompi jatkossa puhua kiinnostavalle naiselle ja tietysti on myös enemmän helppoja puheenaiheita kun voi jutella koirista/vapaa ehtoistyöstä/lavatansseista ym mikä nyt harrastus onkaan
- mitä enemmän tapaa ihmisiä ja tekee aloitteita niin sen todennäköisempää on löytää seuraa. Minua naisena on imarrellut imarrellut ja olen kokenut positiivisina kaikki asialliset aloitteet vaikka en olisikaan vastannut kyllä aloitteeseen. Joskus on vaan heti ollut sellainen olo ettei kemiat kohtaa. Joskus elämäntilanteet ovat estäneet (olin esim viimeistä iltaa paikkakunnalla josta olin muuttamassa kauas pois). Eli ujon miehen kannattaisi ajatella että ei aloite ole väärä tai huono jos se ei johda suhteeseen. Pitää hyväksyä että vaatii monia aloitteita ja pakeilta ei voi välttyä.
- elämästä tulee virikkeellisempää niin suhteen löytyminen ei ole niin tärkeää jolloin ei tule enää epätoivoista fiilistä naiselle jota ujo mies lähestyy jolloin kemiat sopiihelpommin.
- jos elämä on ilman naistakin mielenkiintoista ja hyvää niin suhdetta etsii terveeltä pohjalta. Osa miehistä ilmoittaa ettei ole oikein mitään elämää kun ei ole naista ja odottavat että kun löytää naisen niin sitten elämästä tulee yhtäkkiä ihanaa ja kaikki ongelmat ratkeavat. Näinhän se ei todellakaan ole. Eli ensin elämä kuntoon muuten ja sitten bonuksena se suhde. Silloin ei tarvi takertua eikä roikkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoria on lyhyempi kirjoittaa kuin markkina-arvoteoria. Mutta kun kuulin tästä ekan kerran, kirjoitettiin MA-teoria.
Tasoteorian vastustaminen on sikäli merkillistä, että olen kuullut aika monesti nimenomaan naisten puhuvan livenä siitä, että se mies ei ole alkuunkaan sinun tasoa. Tai että joku nainen ei ole miehen kanssa samaa tasoa. Ei ole montaakaan viikkoa, kun törmäsin tuohon. Mutta palstalla sellaista ajatusta vastustetaan huomattavan kiivaasti ja ketjut ovat useimmiten satojen kommenttien pituisia.
Ehkä nyt tällä kertaa vastustus on hiukan lientynyt verrattuna siihen kun tulin tänne, jolloin oli järkyttäviä solvauksia ihan sivutolkulla, joista itsekin sain osani, kun minua pidettiin miehenä. Jostainhan se tarve solvata tulee, siis jostain omasta kipukohdasta, jota muita häpäisemällä koettaa hankkiutua kauemmaksi.
Järkipuhetta. Tämä vauva on läh
Tiedän peliteorian mutta en sen sovelluksista tähän asiaan. Kerro lisää?