Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle."
Varmasti varsinkin jos vielä valehtelee pituuteen lisää sellaiset 5-10cm.
Ei vaan tuolla tavalla ei kukaan onnistu, eikä sitä Tinderin panomiehet harrasta, mutta sen sinäkin tiesit, kunhan vaan heittäydyit näsäviisaaksi.
Kyllä tätä vaan harrastaa tinderissä myös komeat miehet joilla ainakin omien sanojensa mukaan on vientiä. Mistäkö tiedän, no vaikka siitä että olen omin silmin nähnyt. Kyllähän tykkäyksiä saa ja treffeille pääsee helpommin jos valehtelee olevansa lähemmä 180 kuin 170.
Niin. Näin se kyllä on siinä tapauksessa, että mies on muilta avuiltaan naisten silmissä korkella markk
Näin se varmaan menee. Tasoteoriassa on olennaista kompensointi. Eli jos jossain on puutteita, toisessa asiassa etuja on enemmän. Jos mies on lyhyt hän ei voi olla ytm ilman merkittävää statusta ja/tai omaisuutta.
Toisaalta markkinaympöristökin ratkaisee. Pikkukaupungissa riittää statukseen aika pienet jutut. Siksipä nämä pienennkaupungin ytm:t voivat saada pahasti siipeensä pk-seudulla isosta maailmasta puhumattakaan. Eli heidät voidaan vaikka putsata kun he eivät tunne toimintaympäristöä ja ymmärrä, etteivät he isossa kuvassa ole ytm, heillä on vain isin avittamat kauramaitoviikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tinderissä taas saan helposti niitä 9-10 tason naisia ja heidän kanssaan treffeille pääsy on melko helppoa minulle."
Varmasti varsinkin jos vielä valehtelee pituuteen lisää sellaiset 5-10cm.
Ei vaan tuolla tavalla ei kukaan onnistu, eikä sitä Tinderin panomiehet harrasta, mutta sen sinäkin tiesit, kunhan vaan heittäydyit näsäviisaaksi.
Kyllä tätä vaan harrastaa tinderissä myös komeat miehet joilla ainakin omien sanojensa mukaan on vientiä. Mistäkö tiedän, no vaikka siitä että olen omin silmin nähnyt. Kyllähän tykkäyksiä saa ja treffeille pääsee helpommin jos valehtelee olevansa lähemmä 180 kuin 170.
Hei, chad tässä! Olen harrastanut kolminumeroisen määrän verran seksiä eri naisten kanssa ja olen "vai
Ytm:ssä ei missään nimessä ratkaise naisten määrä. Suurin osa ns naistenmiehistä on ktm. Ympäriinsä paneskelu ei ole tasoa kohottava asia miehilläkään. Se kenet saat pysyvään parisuhteeseen ratkaisee kuten naisillakin.
YTN/YTM on sellainen jolla on joko kaikki määritteet kunnossa tai sitten mies on statusmies, mies jolla on merkittävä yhteiskunnallinen asema.
Mutta miksi miehet eivät hyväksy omaa tasoaan? Oma tasohan on se millaista seuraa saa.
Oikeassa elämässä miehet kyllä hyväksyvät oman tasonsa. Kyllä se tiedetään, jos joku nainen on ns. out of my league, ja kaveriporukoissa tuosta puhutaan usein ihan suoraan esim., kun ollaan baarissa. Niitä kauneimpia naisia ihaillaan vaan kaukaa.
Lisäys edeltävään: naisen mahdollisuus kompensoida on siis merkittävästi huonompi. Kaikki entiset ytn:t putoavat ktn:ksi iän mukana.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys edeltävään: naisen mahdollisuus kompensoida on siis merkittävästi huonompi. Kaikki entiset ytn:t putoavat ktn:ksi iän mukana.
Lisäys siis viestiin jossa kuvasin ytn/ytm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään Chädi. Olet Inkkeli!
Mistä päättelet moisen?
Kyllä täällä aina tunnistaa naisista unelmoivat inkkelivalehtelijat ja inkkeliulisijavalittelijat.
Minuakin on tässä ketjussa luultu pariinkin otteeseen ap:ksi, mutta en kuitenkaan ole ketjun aloittaja. Eli eipä se tunnistaminen aina niin helppoa ole kuitenkaan.
En mä sua varmaan millään vakuuttuneeksi saa, että olen sellainen tarunhohtoinen chad, mutta eipä sillä mulle niin väliä olekaan, sillä tiedän itse millainen mies olen. Plus, tässä ketjussa nyt vain ihan ajankuluksi ja omaksi viihdytykseksi näitä ajatuksiani kirjoitan.
Mistä muuten sitten tunnistaa, jos kyseessä olisi IHAN AITO chad sinun makuusi? Tätä teki mieli kysyä ihan uteliaisuudesta kun mun chadiyttä (noinko se taivutetaan?)
Kun oikeassa maailmassa ei ole mitään Chadeja, nämä on incel-maailman juttuja vain.
Miehet EI hyväksy omaa tasoaan. Hyvä esimerkki on Allu, joka täällä ruikuttaa että miksi ei hyvä ja komea mies kelpaa. Unohtaa aina omat laajat oppimisvaikeutensa ja älyttömät pelivelat.
Näin se on muillakin. Sosiaaliset taidot on nolla, ollaan ujoja möllöttäjiä jne. Osalla ei mitään ammattia tai työpaikkaa, mutta nätti nainen pitäisi silti saada, joskaan ei ehkä ihan malli.
Ainoa oikea tasoteoria menee niin, että taso on se, minkälaisen ihmisen saa sitoutettua suhteeseen. Ellei saa ketään, niin loogisesti se taso on tasan nolla, turha itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista.
Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä.
Hauskoja nämä naisten itsepetokset, kuten tämä tarinointi miehistä, joita naiset käyttävät irtoseksiin. Todellisuudessahan nämä miehet pyörittävät omaa haaremiaan ja tyhjentävät lastinsa tarpeensa mukaan ja naiselle jää lopulta palkkioksi lapsi ja yksinhuoltajuus. Kuinka hemmetin yksinkertaisia naiset ovat, jos luulevat tuon lopputuloksen kertovan siitä, että he käyttävät miehiä irtoseksiin. Kukakohan tuosta järjestelystä hyötyy ja käyttää ketä hyväksi. Toivottavasti edes jollain teistä syttyy lamppu päässä.
No mutta ikineitsyen mielestä olisi hirveän hienoa päästä panemaan suurta joukkoa naisia. Kun ei ole yhtään kokemusta, tulee tämmöisiä ajatuksia.
567. Älä hupsi. Chad on jokaisessa pikkukylässäkin, mutta ei hän ytm ole. Hän on mies jolla on paljon kysyntää, mutta ei hän kaikkia naisia saa. Kukaan ei saa, makuasiatkin ovat aina olemassa ja ohjaavat parin valintaa siellä omassa kategoriassa.
Kyllä täytyy hyvä taso olla. Miehissäkin.
Miksi ne muiden irtosuhteet niin korpeaa? Anna niiden panna vaan. En minäkään perusta irtosuhteista, mutta en tajua miksi asia minulle kuuluisi, kun joku muu kerran sellaisesta nauttii, niin nauttikoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne muiden irtosuhteet niin korpeaa? Anna niiden panna vaan. En minäkään perusta irtosuhteista, mutta en tajua miksi asia minulle kuuluisi, kun joku muu kerran sellaisesta nauttii, niin nauttikoon.
No siksi ne muiden panemiset korpeaa, kun noilla on niin ruma luonne, ettei kukaan anna heille. Ratkaisu ei ole pohtia mielikuvituschadien panoja, vaan se terapia, jossa oppisi edes kommunikoimaan asiallisesti.
Luonnonvalinta: alfoiksi kutsutuila on paremmat geenit ja tuottavat terveempiä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista.
Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä.
Hauskoja nämä naisten itsepetokset, kuten tämä tarinointi miehistä, joita naiset käyttävät irtoseksiin. Todellisuudessahan nämä miehet pyörittävät omaa haaremiaan ja tyhjentävät lastinsa tarpeensa mukaan ja naiselle jää
Kuinka pihalla pitää olla ettei tajua että nämä näiden miesten "haaremeissa" pyörivät naiset ovat ihan vähemmistö kaikista naisista? Ja kyllä, on olemassa joukko naisia jotka harrastavat paljon irtosuhteita juuri näin suosittujen miesten kanssa. Ei se ole uutinen. Teille uutinen sen sijaan tuntuu olevan uutinen että läheskään kaikki naiset eivät sellaista tee eivätkä halua. Jos katselen omaa lähipiiriäni tai tuttaviani niin hyvin vähän löytyy naisia joilla olisi merkittävä määrä irtosuhteita. Se tavallinen tapaus on että on ollut pari jonkinlaista lyhyttä seurustelusuhdetta, muutama yhden yön tuttavuus opiskeluajoilta ja sitten löydetty se pitkä parisuhde. Mitään isoja "karuselleja" ei siinä ole ollut vaan ihan normaalia nuoren ihmisen elämään.
"Todellisuudessahan nämä miehet pyörittävät omaa haaremiaan ja tyhjentävät lastinsa tarpeensa mukaan ja naiselle jää lopulta palkkioksi lapsi ja yksinhuoltajuus. Kuinka hemmetin yksinkertaisia naiset ovat, jos luulevat tuon lopputuloksen kertovan siitä, että he käyttävät miehiä irtoseksiin. "
Oletko siis sitä mieltä että nämä miehet ovat ihan helvetin onnettomia sängyssä vai mistä kumpuaa ajatus että nainen ei saa tuosta mitään (esim. seksuaalista nautintoa) ja mies sitten kuitenkin ilmeisesti saa?
"Todellisuudessahan nämä miehet pyörittävät omaa haaremiaan"
Onkohan sinulla nyt mennyt nettikuplassasi vähän ne mittasuhteet pieleen? Vai kuinka suuren osan naisista sinä siis kuvittelet näissä "haaremeissa" olevan?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi miehet eivät hyväksy omaa tasoaan? Oma tasohan on se millaista seuraa saa.
Oikeassa elämässä miehet kyllä hyväksyvät oman tasonsa. Kyllä se tiedetään, jos joku nainen on ns. out of my league, ja kaveriporukoissa tuosta puhutaan usein ihan suoraan esim., kun ollaan baarissa. Niitä kauneimpia naisia ihaillaan vaan kaukaa.
Kyllä ja pariutumisen kannalta oleellista on nimenomaan se että sekä tajuaa mikä on omien kykyjen rajoissa ja myös hyväksyy sen niin kunnolla että ei pidä sen normaalin tavallisen naisen valitsemista minään helkkarin tyytymisenä vaan kykenee oikeasti ihastumaan ja rakastumaan sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet EI hyväksy omaa tasoaan. Hyvä esimerkki on Allu, joka täällä ruikuttaa että miksi ei hyvä ja komea mies kelpaa. Unohtaa aina omat laajat oppimisvaikeutensa ja älyttömät pelivelat.
Näin se on muillakin. Sosiaaliset taidot on nolla, ollaan ujoja möllöttäjiä jne. Osalla ei mitään ammattia tai työpaikkaa, mutta nätti nainen pitäisi silti saada, joskaan ei ehkä ihan malli.
Ainoa oikea tasoteoria menee niin, että taso on se, minkälaisen ihmisen saa sitoutettua suhteeseen. Ellei saa ketään, niin loogisesti se taso on tasan nolla, turha itkeä.
Naisen logiikkaa: yksi hyvin erikoinen mies jossain kuppaisella palstalla sanoo jotain = kaikki miehet on sellaisia.
Oikeassa elämässä ylivoimaisesti suurin osa miehistä tietää ja hyväksyy tasonsa. Nuorina miehet vielä vähän mittailee tasoaan, mutta kyllä sen aika pian tajuaa, minkä tasoisen naisen voi saada.
Taso tarkoittaa kysyntää. Selvensikö? Eri