Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
241/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin samaa parinkymmenen vuoden onnellisen avioliiton ja yhden perhe-elämän kokemuksella. Ja se huumahan ei edes nouse pelkästään ulkonäöstä, kun kumppania rakastaa ja kumppani rakastaa. Se nousee siitä, miltä toinen tuntuu, tuoksuu, yhteisistä kokemuksista, muistoista, huumorista, läheisyydestä jne. Nämä tasokeskustelut ovat aina tosi yksiulotteisia, mutta toisaalta niitä taitavat ylläpitää lähinnä ne, joille parisuhteen saaminenkin on haaste. Eihän sen ylläpidosta voikaan silloin tietää.

Juuri näinhän sen naiset haluaa selittää. Se perheidyllin mahdollistajaksi valittu betamies ei tietenkään herätä naisen haluja pelkällä olemuksellaan suhteen alussa, mutta kenties, kenties useamman vuoden jälkeen ne "henkiset ominaisuudet" (lue = pyyteetön kotipuudelina olo) herättävät henkiin naisen hal

Piti olla että itsevarmoja alfoja tai jännittäviä sigmoja, ne on halutuimpia varsinkin nuorten naisten keskuudessa.

Vierailija
242/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista. 

Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä. 

Miksi kenenkään miehen pitäisi tyytyä naiseen, joka on huo rai llut mieshorojen kanssa? Miksi te horoilijat ette pariudu keskenänne ja antaisille normaalien olla rauhassa?

<

Kenenkään miehen ei pidä tyytyä  ho roi le vaan naiseen, vaan ne  ho ro naiset voivat pariutua  ho ro miesten kanssa. Beetamies ansaitsee beetanaisen, jonka kanssa voi rakentaa vakaan parisuhteen. Ho roilijat eivät siihen kykene.

Äläkä oleta sukupuolta, tol lo. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset halua mitään, vaan jotkut naiset haluaa sitä ja jotkut tota. Mä olen esimerkiksi sellainen, joka ei kiinnostu jos mies on liian pehmeä, mutta se ei johdu siitä että haluaisin jonkun alfan, vaan siitä että pehmeät miehet on eläneet yleensä niin erilaisen elämän kuin minä, ettei edes sovita yhteen. Panosta yrityksesi turvallisen ja hyvän lapsuuden ja nuoruuden eläneisiin, heillä kaipuu vahvaan puolisoon lienee vähäisempää.

Tämä. Ja haha, itse taas tykkään nimenomaan pehmeistä ja kilteistä miehistä. Oon itsekin herkkä ja kiltti ja arvostan empatiaa. Pehmeiden ja kilttien miesten lisäksi lämpenen naisille. Supermaskuliiniset miehet kierrän kaukaa 😅

Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
244/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta tuo sun ajatus, että nainen kustantaa tästä potista suurimman osan, on haihattelua yleisessä mittakaavassa; nainen nimittäin HYVIN HARVOIN huolii itseään merkittävästi pienempituloisen miehen parisuhteeseen (etenkään jos tarkoitus on perustaa perhe)."

Se ei ole haihattelua koska liian monessa suhtessa todellisuus on se että se pienituloisempi nainen laittaa koko oman palkkansa perheen menoihin mutta se mies kyllä löytää omasta palkastaan rahaa myös harrastuksiin ja uusiin autoihin.

Nainen siis usein käyttää käytännössä isomman osan palkastaan yhteisiin menoihin kuin mies joten kyllä se naisen isompi kustannusosuus voi olla monesti ihan realismia vaikka naisten palkat eivät olisikaan miehiä isompia.

Vierailija
245/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiivatti on ALFEMMA? 😂

Vierailija
246/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset halua mitään, vaan jotkut naiset haluaa sitä ja jotkut tota. Mä olen esimerkiksi sellainen, joka ei kiinnostu jos mies on liian pehmeä, mutta se ei johdu siitä että haluaisin jonkun alfan, vaan siitä että pehmeät miehet on eläneet yleensä niin erilaisen elämän kuin minä, ettei edes sovita yhteen. Panosta yrityksesi turvallisen ja hyvän lapsuuden ja nuoruuden eläneisiin, heillä kaipuu vahvaan puolisoon lienee vähäisempää.

Tämä. Ja haha, itse taas tykkään nimenomaan pehmeistä ja kilteistä miehistä. Oon itsekin herkkä ja kiltti ja arvostan empatiaa. Pehmeiden ja kilttien miesten lisäksi lämpenen naisille. Supermaskuliiniset miehet kierrän kaukaa 😅

Näin me ollaan erilaisia.

Haluat sitten ehkä mieluiten gamman? Julkkisesimerkki gammasta Timothy Chalamet.

Vierailija
247/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin samaa parinkymmenen vuoden onnellisen avioliiton ja yhden perhe-elämän kokemuksella. Ja se huumahan ei edes nouse pelkästään ulkonäöstä, kun kumppania rakastaa ja kumppani rakastaa. Se nousee siitä, miltä toinen tuntuu, tuoksuu, yhteisistä kokemuksista, muistoista, huumorista, läheisyydestä jne. Nämä tasokeskustelut ovat aina tosi yksiulotteisia, mutta toisaalta niitä taitavat ylläpitää lähinnä ne, joille parisuhteen saaminenkin on haaste. Eihän sen ylläpidosta voikaan silloin tietää.

Juuri näinhän sen naiset haluaa selittää. Se perheidyllin mahdollistajaksi valittu betamies ei tietenkään herätä naisen haluja pelkällä olemuksellaan suhteen alussa, mutta kenties, kenties useamman vuoden jälkeen ne "henkiset ominaisuudet" (lue = pyyteetön

Ovat haluttuja vain miesten jutuissa. Oikeasti naiset ei juokse suurin joukoin jännämiesten perässä. Katsohan ympärillesi.

Vierailija
248/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi pitäisi kirjoittaa sinun mieliksi jotain erilaista tai omaperäistä, jos omat kokemukset ja havainnot ympäröivästä yhteiskunnasta kertovat tietynsuuntaista sanomaa? "

No olisi juuri omaperäistä jos ihan oikeasti kertoisit vähän laajemmin niistä omista kokemuksista ja miettisit että miksi asiat ovat menneet niin juuri sinun kohdallasi. Mutta sellaista et nyt tarjonnut.

Ei se ole havainto että kertoo melkein sanasta sanaan saman asian kuin näissä keskusteluissa on kuultu miljoona kertaa. Se on ehkä joskus ollut aikanaan jonkun muun aito kokemus mutta ei se ole sinun kokemuksesi vaan se että haluat kuvata sitä omaa tunnettasi tuomalla esiin jonkun muun ja nykyisin jo stereotypiaksi muodostuneen näkemyksen.

Minusta tällä sivustolla monien naisten suosima tyyli kertoa omista henkilökohtaisista kokemuksistaan on aika tylsä. Toki voi kertoa jonkun anekdootin omasta elämästään, mutta jos se on koko kirjoituksen "pihvi", niin se jää mun papereissa aika ohkaiseksi pintaraapaisuksi. Mutta tämä onkin vain minun mielipide. Saa toki olla eri mieltä; aivan kuten sinä olit ja teit sen ylimielisesti femspleinaamalla selväksi.

Minä en ole valitettavasti lukenut kaikkia tämän sivuston keskusteluita tästä aihepiiristä. Kirjoitin vain mitä olen itse havainnoinut ympärilläni tapahtuneen ja mitä olen ihmisten kanssa keskusteluissa kuunnellut sekä asioista lukenut. Älä siis femspleinaa ja yritä määritellä minun kokemuksiani minun puolestani.

Vierailija
249/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ne munan perässä juoksevat naiset eivät pariudu niiden mieshorojen kanssa? Miksi he alkavat tavoitella sitten betamiehiä, kun haluavat pariutua?"

Jokainen saa tavoitella ketä haluaa. Mutta ei sitä tarvitse ottaa vaikka miten sinua tavoittelisi. Ihan oma valinta.

Vierailija
250/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et vain ymmärrä naisten halua yhtään. Vaikka sitä sulle aika moni on koettanut ystävällisesti avata. Jos parisuhderintamalla on haastetta, niin tässä vinkki: kannattaa kuunnella sitä toista herkemmällä korvalla. 

Miehen ei kannata kuunnella mitä nainen sanoo, vaan katsoa mitä naisen käsi tekee.

Vierailija
251/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tahdoin omakseni söpön nallekarhumiehen, joka ottaa minut aina hellään halaukseensa, kun saavun kotiin mun menoista 😍

Vierailija
252/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa = jännämies, joilla on useimmiten mahtimeisseli

Vierailija
253/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, että mieheni on alfamies. K erronkin hänelle :'D

Vierailija
254/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se tarvitsee itseään isomman puolustajan, niin siksi sen miehen pitää olla pidempi"

Onneksi miehet ovat biologisesti naisia keskimäärin 10 senttiä pidempiä joten käytännössä jokaista maailman naista kohden löytyy mies joka on häntä pidempi.

Itse olen naiseksikin lyhyt joten en tosiaan halua puolisoksi hujoppia jota sitten aina tuijottelin seistessä sinne navan seutuville tai jonka rinnalla näyttäisin pikkulapselta. Haluan miehen jonka kanssa minulla on luonteva pituusero ja minulle sellainen on keskimittaa lyhyempi mies.

Eli jos et ole miehenä niin pitkä niin katsele suosiolla niitä lyhemmän pään naisia. He voivat pitää juuri sinun pituuttasi nimenomaan positiivisena asiana.

Jep, sama mieltymys itsellä. En kyllä yleisesti ottaen juuri kiinnitä huomiota miehen pituuteen ellei tämä ole tosi pitkä tai ihan tosi pieni, luokkaa 160cm. Kovin ison mieh

Liian pitkän kanssa suutelukin on hankalaa, jos tarvii pienen jakkaran siihen. Ja sama ongelma seksissä, missä taas ei jakkarat mitään auta.

Vierailija
255/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuolla "järjestäytymisellä" tarkoitin siis netin keskustelupalstoja kuten Ylilauta ja kansainvälisesti 4chan. Näillä alustoilla miehet voivat jakaa kokemuksiaan nykyisestä parisuhde- ja deittikulttuurista,"

Ongelma noilla on vain se kuten kaikilla muillakin vastaavilla. Ei siellä kirjoita ne joilla menee hyvin tai joilla on hyviä kokemuksia vaan vain ne joilla on huonoja. Se siis alkaa vääristää helposti siellä viettävien maailmankuvaa ja se on harvoin hyväksi.

Ylilauta on muuten ylivoimaisesti Suomen suosituin keskustelualusta. Ehkä tässä on selitys sille minkä takia se on suosituin paikka nuorille miehille keskustella ja hakea vertaistukea. Nuoret miehet voivat Suomessa huonosti ja asianlaita pahenee koko ajan. Jotain tarttis tehrä.

Tutkimusten mukaan se on myös Suomen naisvihamielisin keskustelufoorumi. Että jotain tarttis tosiaankin näiden ukkojen tehdä jotka siellä naisia haukkuvat 

Vierailija
256/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies olisi pitänyt panna kuriin jo ajat sitten, mutta ei, siellä vain heilutellaan keltaista korttia ja kysytään onko miehellä sitoutumiskammoa tai muuta ongelmaa, jota voisi naisten kesken ruotia. "

Kynnysmatoksi kerta toisensa jälkeen joutuvan pitää itse oppia lähtemään suhteista joissa on kynnysmattona eikä oppia asettaman muille rajoja joita heidän on selvästikin hankala noudattaa. Itseäsi voit muuttaa, muita et.

Vierailija
257/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset, varsinkin nuoret, haluaa eniten itsevarmoja ja jännittäviä sigmoja, mutta suurin osa päätyy lopulta yhteen betojen kanssa."

Oletko sinä eri henkilö kuin tämä joka väitti kaikkien naisten haluavan alfan? Siitä olen kyllä samaa mieltä, että kaikki naiset haluavat miehen, joka muistuttaa mahdollisimman paljon alfaa, mutta se riippuu sitten hänen ominaisuuksistaan millainen mies haaviin sattuu. 

Siitä olen täysin eri mieltä, että nuoret naiset haluaisivat sigman, joka on ilmeisesti tämä jännämies. Sellaisen haluavat naiset, jotka ovat ns. risaisen katon alla kasvaneet.

Runopoikia ja muita taivaanrannanmaalareita taas sitten on monenlaisia. Se oli hyvä oivallus minkä täältä aikoinaan luin, että se mitä tyyliä mies on, vaan ainoastaan money, looks, status ratkaisee. Kuuluisalla runoilijalla on statusta, harrasterunoilijalla taas ei niinkään, rock-muusikolla on statusta, kellarimuusikolla ei niin paljon, tuottajalla on enemmän statusta kuin rokkarilla jne. Ja noista jokainen pariutuu omassa ryhmässään kuten tasoteoria kertoo.

Vierailija
258/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi ne munan perässä juoksevat naiset eivät pariudu niiden mieshorojen kanssa? Miksi he alkavat tavoitella sitten betamiehiä, kun haluavat pariutua?"

Jokainen saa tavoitella ketä haluaa. Mutta ei sitä tarvitse ottaa vaikka miten sinua tavoittelisi. Ihan oma valinta.

Ja jokainen saa valita itse puolisonsa. Huo raa via ihmisiä ei pidä valita, vaan jättää ne toisille samanlaisille huo raa jille. Tuollaisten kanssa ei parisuhde millään onnistu, tämä kannattaa pitää mielessä.

Vierailija
259/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jos lopettaisit kroonisesti netissä elämisen ja menisit katselemaan ulos ihan oikeita ihmisiä, eikä näitä netissä olevia feikki-ihmisiä, niin huomaisit, että ihan normaalit miehet ja naiset pariutuvat keskenään. Tottakai jos nyt puhut vaan niistä instagram tasoisista naisista, jotka ovat niitä top 1% maailman kauneinpia, niin miksi heidän pitäisi tyytyä johonkin Tavis-Timoon?

Tämä! Miksi ap valitset tai ihastuttava naisiin, jotka tykkää/ valitsee "alfoja"

Ja kyllä- entäs, jos hankkisit elämän, eli lähtisit välillä neljän seinän ulkopuolella käymään ja poistusit av - palstalta ja oman korvienvälisi itse kehittämästäsi mikä- mikä maastasi.

Juu mun pitää varmasti hieman laskea rimaa eikä tavoitella niin vaativia naisia ja kiitos kiitos. Pitäisi kyllä hankkia elämään jotain muutakin kuin netissä mikä mi

EI se ole "riman laskemista", että katselee naisia, jotka eivät fanita alfoja. Monenlaiset naiset tykkää alfoista ja monenlaiset on tykkäämättä, ei se kerro naisen "tasosta" mitään.

Tollanen riman laskeminen, tasoista jauhaminen taas on todella turn off.

Vierailija
260/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sellainen ongelma, että "beta-miehessä" ei ole mitään vikaa, vaan juuri sellainen halutaan parisuhteeseen.

Mutta sitten itse en ainakaan ota sellaista itsestään epävarmaa miellyttäjämiestä. Tai 35v neitsyttä. Beta ei tarkoita samaa kuin vässykkä tai mammanpoika.

Tämä pitää paikkaansa. Tavalliselle miehelle avioon pääsy ja perheen perustaminen on ns. lohdutuspalkinto. Kuinka niin mukamas, kysyt nyt mielessäsi, sillä eikös se aviomies ole laajemman karsinnan läpikäynyt ja valittu monien hyvien ominaisuuksiensa takia?

Annahan kun selitän miehenä kuinka tämän menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top10% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkällä olemuksellaan. Mutta, nämä miehet eivät ole oikein sitoutumishalukkaita ja sitä parasta isämateriaalia naisen tulevill

Eihän naisten ja miesten toiminta tässä suhteessa eroa mitenkään toisistaan. Kyllähän nyt jokainen täysijärkinen tavisihminen tietää, että maailmassa on vaikka kuinka paljon häntä seksikkäämpiä ja himottavampia ihmisiä. Vai onko miehillä tässä tosiaan joku kaksinaismoralismi, että itse saa kyllä tumputtaa por nolle, mutta nainen ei saisi ajatella muita kuin puolisoaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi