Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
Sinä et vain ymmärrä naisten halua yhtään. Vaikka sitä sulle aika moni on koettanut ystävällisesti avata. Jos parisuhderintamalla on haastetta, niin tässä vinkki: kannattaa kuunnella sitä toista herkemmällä korvalla.
Miehen ei kannata kuunnella mitä nainen sanoo, vaan katsoa mitä naisen käsi tekee.
Niin. Toimia saa kuten haluaa. Jos kuitenkaan naisrintamalla ei mene niin kuin toivoisit, niin kannattaa palata pohtimaan tätä. Enempää emme voine sinua auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ultimaattinen totuus tästä Alfa-asiasta.
Mene Vauvapalstalle, kuuntele kuinka Alfamiehet:
- ei ole olemassa
- eivät ole hyviä miehiä
- ovat keskenkasvuisia
- ovat epävarmoja
- eivät tiedä "oikeasta" rakkaudesta mitään
Alfaudu, katso kuinka:
- Naiset ovat selvästi kiinnostuneempia sinusta, voit vaihtaa jos suhde ei onnistu.
- Saat heiltä tarjouksia joita et koskaan saanut aiemmin
- Voit paremmin, sinua kunnioitetaan
- Elämässä on paljon enemmän järkeä
- Elät "easy modella", koet onnellisuutta
- Et välitä paskaakaan mitä muut on mieltä, keskityt olennaiseen
Tämän jälkeen elämäsi on omissa käsissäsi. Et enää kuuntele palstamammojen katkeransuloista puputusta. Keskityt omaan elämään ja itsesi kehittämiseen, koska se on sinun velvollisuutesi miehenä.
FYI Ei ole mahdollista "alfautua". Se on jossei nyt synnynnäistä niin hyvin varhain lapsuudessa ja nuoruudessa määräytyvää. Nämä Tatet ja muut wannabe-alfat ovat vain toksisia ja luotaantyöntäviä, naiset näkee sen epävarmuuden läpi.
Vierailija kirjoitti:
"Mies olisi pitänyt panna kuriin jo ajat sitten, mutta ei, siellä vain heilutellaan keltaista korttia ja kysytään onko miehellä sitoutumiskammoa tai muuta ongelmaa, jota voisi naisten kesken ruotia. "
Kynnysmatoksi kerta toisensa jälkeen joutuvan pitää itse oppia lähtemään suhteista joissa on kynnysmattona eikä oppia asettaman muille rajoja joita heidän on selvästikin hankala noudattaa. Itseäsi voit muuttaa, muita et.
Sitä juuri tarkoitin kuriin panemisella. Punainen kortti eikä keltaista. Ts. sanoen oikaisin tuota sinun (?) viestiäsi, joissa korostit neuvottelemista. Neuvottelu ei kannata, kyllä rajat pitää asettaa ja myös viestiä ulospäin. Monesti se tapahtuu ihan sanattomasti kuten eläinmaailmassakin eli kun tietyt asiat käy läpi omassa mielessään, toinen jotenkin sen huomaa. Joidenkin silmille hyppivät kaikki ihmismaailmassakin, mutta toisten silmille hyppivät vain hyvin harvat. Koska heillä on rajat, jotka näkyvät kehonkielessä asti. Toinen aistii sanomattakin, että tuolle ei ole mitään hyötyä alkaa ryppyilemään.
Koulutus, koulutus, koulutus.
Ei ammatti. Ei palkka. KOULUTUS!
Se on suomiakoille tärkeintä miehessä. Me amikset kun olemme suomiakoista juntteja.
Jännä juttu kuinka japanilaisia naisia ei kiinnosta mirhen koulutus tai ammatti tai palkka.
Mutta Suomen Tinderissä ja baareissa kysytään aina mitä teen työkseni. Amis ja palkanlaskija.
Japanilaisia naisia kiinnostaa miehen harrastukset ja mielipiteet.
Vai kertooko työ enemmän kuin harrastukset miehestä? HAH! M25
"Minusta tällä sivustolla monien naisten suosima tyyli kertoa omista henkilökohtaisista kokemuksistaan on aika tylsä. Toki voi kertoa jonkun anekdootin omasta elämästään, mutta jos se on koko kirjoituksen "pihvi", niin se jää mun papereissa aika ohkaiseksi pintaraapaisuksi."
Se että kertoo jotain omaan elämäänsä liittyvää valottaa usein parhaiten sitä miksi ihminen kokee asiat jollain tavalla. Jos vain kertoo että "naiset nyt on kaikki nykyään sellaisia" niin siinä ei ole oikein mitään tarttumapintaa mihinkään. Se ei kerro miksi koet itse niin ja miksi se väite resonoi sinussa niin voimakkaasti. Se on vain ylätason perustelematon väite vailla mitään kosketuspintaa meille muilla.
Näin minä sen näen ja koen enkä siis halunnut sinua mitenkään loukata. Olen pahoillani jos niin koit.
Et varmaan ole vain tiedostanut että tuo mitä kirjoitit on tosiaan hyvin geneerinen ja stereotypinen tapa ilmaista nämä asiat ja olet varmaan ihan huomaamattasi saanut vaikutteita kirjoituksista joita olet lukenut. Varmaan ihan aidosti ajattelet niiden olevan omiakin ajatuksiasi mutta monille muille ne eivät näyttäydy sellaisina ja siksi sait niin vahvan reaktion.
Ei ole koulutuskaan tärkeä. Mies on opiskellut ammattikoulussa duunariksi.
"Neuvottelu ei kannata, kyllä rajat pitää asettaa ja myös viestiä ulospäin."
Ne rajat pitää asettaa nimenomaan itselle, ei toiselle. Siis raja siihen miten annan itseni tulla kohdelluksi.
Se toinen tekee mitä tekee ja häntä en lopulta voi käskeä tai kontrolloida. Mutta itseäni voin.
"Jännä juttu kuinka japanilaisia naisia ei kiinnosta mirhen koulutus tai ammatti tai palkka."
No Japanissa naisia ei enää juuri miehet kiinnosta ollenkaan koska siellä se parisuhteessa olevan naisen rooli on niin ahdas ihan miehen ammatista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset, varsinkin nuoret, haluaa eniten itsevarmoja ja jännittäviä sigmoja, mutta suurin osa päätyy lopulta yhteen betojen kanssa."
Oletko sinä eri henkilö kuin tämä joka väitti kaikkien naisten haluavan alfan? Siitä olen kyllä samaa mieltä, että kaikki naiset haluavat miehen, joka muistuttaa mahdollisimman paljon alfaa, mutta se riippuu sitten hänen ominaisuuksistaan millainen mies haaviin sattuu.
Siitä olen täysin eri mieltä, että nuoret naiset haluaisivat sigman, joka on ilmeisesti tämä jännämies. Sellaisen haluavat naiset, jotka ovat ns. risaisen katon alla kasvaneet.
Runopoikia ja muita taivaanrannanmaalareita taas sitten on monenlaisia. Se oli hyvä oivallus minkä täältä aikoinaan luin, että se mitä tyyliä mies on, vaan ainoastaan money, looks, status ratkaisee. Kuuluisalla runoilijalla on statusta, harrasterunoilijalla taas ei niinkään, rock-muusikolla on statusta, kellarimuusikolla ei niin paljon, tuottajal
Olen eri. Ja oli tosiaan tarkoitus sanoa, että halutuimpia on itsevarmat alfat tai jännittävät sigmat. Eikä sigmat ole välttämättä mitään pahiksia, vaan ne on oman tien kulkijoita, joita ei kiinnosta olla osa laumaa ja tietää, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et vain ymmärrä naisten halua yhtään. Vaikka sitä sulle aika moni on koettanut ystävällisesti avata. Jos parisuhderintamalla on haastetta, niin tässä vinkki: kannattaa kuunnella sitä toista herkemmällä korvalla.
Miehen ei kannata kuunnella mitä nainen sanoo, vaan katsoa mitä naisen käsi tekee.
Onko tämä strategia sinulla tuottanut mitenkin hyviä tuloksia naisrintamalla?
Meikäläisen mies on runoilija. Tämäkin varmaan liian alfaa ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset halua mitään, vaan jotkut naiset haluaa sitä ja jotkut tota. Mä olen esimerkiksi sellainen, joka ei kiinnostu jos mies on liian pehmeä, mutta se ei johdu siitä että haluaisin jonkun alfan, vaan siitä että pehmeät miehet on eläneet yleensä niin erilaisen elämän kuin minä, ettei edes sovita yhteen. Panosta yrityksesi turvallisen ja hyvän lapsuuden ja nuoruuden eläneisiin, heillä kaipuu vahvaan puolisoon lienee vähäisempää.
Tämä. Ja haha, itse taas tykkään nimenomaan pehmeistä ja kilteistä miehistä. Oon itsekin herkkä ja kiltti ja arvostan empatiaa. Pehmeiden ja kilttien miesten lisäksi lämpenen naisille. Supermaskuliiniset miehet kierrän kaukaa 😅
Näin me ollaan erilaisia.
Olen eri, mutta kysehän on selvästikin siitä miten maskuliinisuuden määrittelee. Minä rakastan supermaskuliinisia miehiä, siis sellaisia, jotka minä määrittelen supermaskuliinisiksi, jotka ovat oikeastaan machon vastakohtia. Machon näen epävarmana pullistelijana, remmirähjänä.
Supermaskuliininen mies on iso, komea, leveäharteinen, rauhallinen, hänen olemuksensa on vakaa, rauhallinen, hän on ihan samanlainen olemukseltaan kuin korkea-arvoinen uroskoira tai orihevonen. Hänen ei tarvitse tehdä mitään, silti kaikki suhtautuvat häneen kunnioittavasti ja hän kunnioittaa myös muita. En sanoisi häntä pehmeäksi, vaan hän on ennen kaikkea älykäs. Siksihän eläinmaailmassakin alfa on johtaja, koska hänellä on parhaat ominaisuudet, erityisesti älyä. Hevosilla, jotka elävät luonnossa ilman ihmisiä lauman johtaja on vanha tamma. Hän päättää asiat, orit ovat alttiimpia tapaturmille, koska joutuvat taistelemaan asemastaan enemmän kuin tammat.
"FYI Ei ole mahdollista "alfautua". Se on jossei nyt synnynnäistä niin hyvin varhain lapsuudessa ja nuoruudessa määräytyvää. Nämä Tatet ja muut wannabe-alfat ovat vain toksisia ja luotaantyöntäviä, naiset näkee sen epävarmuuden läpi."
Niin niin, defenssit on tiukassa... ;D
Niin naurettava kuin tuo väite onkin, niin pohjimmiltaan tän kirjoittaja väittää siis ettei inhimillisellä valinnalla ole mitään osuutta elämänkaareen.
Kokeileppa kertoa tuo jollekin ihmiselle joka on tehnyt elämässään suuren elämänmuutoksen (esim. laihtunut, kääntänyt taloudellisen kelkkansa tms.) Kysyppä mitä mieltä se on tuosta sun väitteestä.
Nykyisin voi vaikuttaa kaikkeen, testoarvoista itsetuntoon ja taloudelliseen asemaan. Ja se on vieläpä helpompaa kuin koskaan, koska tietoa on netti täynnä.
Alkuperäisen postauksen koko pointti oli nimenomaan saattaa sun kaltaiset selittäjät kyseenalaiseen asemaan.
"Koulutus, koulutus, koulutus.
Ei ammatti. Ei palkka. KOULUTUS!
Se on suomiakoille tärkeintä miehessä. Me amikset kun olemme suomiakoista juntteja.
Jännä juttu kuinka japanilaisia naisia ei kiinnosta mirhen koulutus tai ammatti tai palkka.
Mutta Suomen Tinderissä ja baareissa kysytään aina mitä teen työkseni. Amis ja palkanlaskija.
Japanilaisia naisia kiinnostaa miehen harrastukset ja mielipiteet.
Vai kertooko työ enemmän kuin harrastukset miehestä? HAH! M25"
Mun sukujuuret ovat osittain mainitsemallasi seudulla, joten voin kertoa syyn tähän ilmiöön. Se on ihan tahdikkuus. Sun selän takana he sitten onkivat sinusta tietoonsa joka ikisen tiedonmurusen. Mikäli siis vaikutat heidän silmissään kiinnostavalta mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään miehen pitäisi tyytyä naiseen, joka on huo rai llut mieshorojen kanssa? Miksi te horoilijat ette pariudu keskenänne ja antaisille normaalien olla rauhassa?
Tuollainen kuvailemasi ns. betamies ansaitsee betanaisen eli sellaisen, joka ei ole juossut munan perässä.
Ei se betamies ole mikään aivoton lapanen jonka nainen pakottaa suhteeseen. Aivan itse hänkin päättää kenen kumppanikseen huolii. Sinulla ei hänen valintaansa pitäisi olla nokan koputtamista. Anna ihmisten pariutua niin kuin parhaaksi kokevat.
Miksi ne munan perässä juoksevat naiset eivät pariudu niiden mieshorojen kanssa? Miksi he alkavat tavoitella sitten betamiehiä, kun haluavat pariutua?
Missään nimessä ei betamiehen pidä ottaa löysämoraalista naista kumppaniksi, vaan beetanaisen.<
Mitä se sinulle kuuluu kenen kanssa kukakin pariutuu? Jos sinä saat liikaa tarjouksia naisilta jotka sinua ei kiinnosta, voit sanoa heille ystävällisesti ei, ja etsiä sellaisia piirejä joista löytyy sinulle mieluisampia naisia. Mutta muiden pariutuminen ei sinulle kuulu pennin vertaa.
Tutkimusten mukaan se on myös Suomen naisvihamielisin keskustelufoorumi. Että jotain tarttis tosiaankin näiden ukkojen tehdä jotka siellä naisia haukkuvat
Miksi nämä nuoret miehet ovat niin naisiin vihamielisesti suhtautuvia? En nimittäin millään usko, että syy olisi "no kun ne miehet ei haluu luopuu etuoikeuksistaan ja tasa-arvo ottaa niin koville ja sit ne alkaa vihaamaan tasa-arvoa haluavia naisia".
Mene töihin naisvaltaiselle alalle niin löydät töistä sinkkunaisen.
Itse olen 40v. mies hoitoalalla ja vientiä riittäisi. Yhtään ei tunnu haittaavan että tienaan vain 3 tonttua kuussa.
Sen sijaan työttömät tai päihde tai mt ongelmaiset miehet ei naista löydä.
"Olen eri, mutta kysehän on selvästikin siitä miten maskuliinisuuden määrittelee. Minä rakastan supermaskuliinisia miehiä, siis sellaisia, jotka minä määrittelen supermaskuliinisiksi, jotka ovat oikeastaan machon vastakohtia. Machon näen epävarmana pullistelijana, remmirähjänä. "
Monet tosiaan sekoittavat kunnioituksen ja pelon keskenään. On miehiä joissa on tietty "vaaran tuntu". Ja he usein kuvittelevat että heitä kunnioitetaan sen takia. No ei kunnioiteta vaan pelätään ja siksi heillä on valtaa. Näitä ovat mm. monet koulukiusaajat ja diktaattorit.
Pelon ja aidon kunnioituksen ero on myös siinä että pelätty johtaja syrjäytetään ja heitetään susille heti kun mahdollisuus vain tulee, kunnioitettua johtajaa taas seurataan vaikka kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi ne munan perässä juoksevat naiset eivät pariudu niiden mieshorojen kanssa? Miksi he alkavat tavoitella sitten betamiehiä, kun haluavat pariutua?"
Jokainen saa tavoitella ketä haluaa. Mutta ei sitä tarvitse ottaa vaikka miten sinua tavoittelisi. Ihan oma valinta.
Ja jokainen saa valita itse puolisonsa. Huo raa via ihmisiä ei pidä valita, vaan jättää ne toisille samanlaisille huo raa jille. Tuollaisten kanssa ei parisuhde millään onnistu, tämä kannattaa pitää mielessä.
Miten niin ei pidä? Jokainen valitkoon sen jonka sopivaksi tuntee jos se toinenkin osapuoli siihen on suostuvainen. Sinä et oikeasti voi muiden pariutumiseen vaikuttaa ja on todella tökeröä edes yrittää kertoa muille kenen kanssa pariutua pitää ja kenen kanssa ei pidä.
Ovat haluttuja vain miesten jutuissa. Oikeasti naiset ei juokse suurin joukoin jännämiesten perässä. Katsohan ympärillesi.
En sitä ihan noin tarkoittanut, vaan että jännittävät sigmat herättää nuorissa naisissa eniten ihan puhdasta seksuaalista halua. Elokuvien päähahmo on tosi usein sigma, sellainen oman tien kulkija, osaa pitää hyvin puolensa, on usein sankari, joka pelastaa naisen jonkun pahiksen kynsistä jne. Sigmoissa on hyviksiä ja pahiksia, ei sigma ole läheskään aina mikään öykkäri, kuten joku tuossa aiemmin sanoi.