Konservatiiviset kristityt, kysymyksiä homoseksuaalisuudesta
Mitä teidän mielestänne sellaisen ihmisen pitäisi tehdä joka ei ole homoseksuaalisuuttaan valinnut vaan kysymyksessä on synnynnäinen ominaisuus, pitääkö hänen elää tuomittuna yksinäisyyteen siksi että hänen kiinnostuksensa kohdistuu samaan sukupuoleen? Sanotaanko Raamatussa todella, että aito syvä rakkaussuhde samaa sukupuolta olevien välillä on synti? Tai että homoseksuaalisuus identiteettinä on synti?
Kommentit (699)
juu olen bi.ja makaan todellakin eritavoin miehen ja naisen kanssa.Pääsenkö siis paratiisiin?
Vierailija kirjoitti:
juu olen bi.ja makaan todellakin eritavoin miehen ja naisen kanssa.Pääsenkö siis paratiisiin?
Yritä valita kuolinpäivänäsi se erisukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat taudin, esim. tippurin, tuberkuloosin, apinarokon jne. seksihurjasteluistasi niin ymmärräthän että se on Jumalan rangaistus ja joudut uhraamaan monta valkoista karitsaa. Papin pitää tarkistaa karitsat ettei niissä ole ainuttakaan tummaa karvaa.
Jos saat spitaalin niin sinut karkoitetaan!!!! Se on ulltimaattinen tuomio etkä varmasti pääse taivaaseen!
Vierailija kirjoitti:
Raamattuhan kieltää makaamisen miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Mutta tietääkseni se ei sano mitään makaamisesta naisen kanssa kuten miehen ja kanssa maataan? Kuinkahan on sen asian laita?
Itse homona, en ymmärrä koko ajatusta; raamatussa seksi on rajattu pelkästään naisen ja miehen avioliittoon. Avioliiton ulkopuolinen seksi on kielletty. Antakaa homot uskovaisten olla, mitään platinakorttia kirkkoon homoille ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Jeesus opetti näin: ei tämä sana kaikkiin sovellu vaan heille joille se on suotu" oikeasta onnellisesta avioliitosta. Tästä voi päätellä ettei sitä kukaan voi väkisin ottaa.
Muut asiat lienevät olennaisia Jumalan valtakunnassa ja elämässäkin ennemmin kuin poikkeavien häpeä.
Mitä luulette tarkoittaneen "ulkopuolelle leirin".
Kenellä mitäkin hyvää tai huonoa elämässä.
Toiset voivat vaikka elää onnellisessa avioliitossa, mutta voivat olla rutiköyhiä tai vaikka jollakin perheessä joku sairaus, tai useitakin.
Tai vaikka uskovainen homo, joka ei harrasta homoutta, mutta hänellä voi olla monia asioita paremmin kuin monella muulla ja ainakin hyvä Jumalasuhde, koska ei elä synnissä, vaan kieltää itsensä, kuten monet muutkin kristityt.
Tiedän myös joitain uskovia heteropareja, jotka eivät ole enää vuosiin harrastaneet seksiä avioliitossaan, koska haluja ei ole toiseen, mutta eivät kuitenkaan halua erota, eivätkä petäkään, koska haluavat totella Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse homona, en ymmärrä koko ajatusta; raamatussa seksi on rajattu pelkästään naisen ja miehen avioliittoon. Avioliiton ulkopuolinen seksi on kielletty. Antakaa homot uskovaisten olla, mitään platinakorttia kirkkoon homoille ei ole!
Miten seksi asiaan liittyy? Nyt puhutaan avioliitosta, se mitä kukin tekee makuuhuoneessa on yksityisasia.
Vierailija kirjoitti:
Jos homoilu on edes synti, niin ei ole edes paha.
Kymmenen käskyä on tärkein jossa on ne tärkeimmät ja pahimmat synnit. Homoilua ei ole siinä mainittu juurikaan.
Tosi monet jotka syyllistyy homojen vainoamiseen ja arvottamiseen tekevät juurikin rikkeen kymmentä käskyä kohtaan.
Ei Jumala huvikseen tuhonnut esim Sodomaa ja Gomorraa, vaan juuri näiden pahojen vääristyneiden seksisyntien vuoksi sekä sen takia, että eivät ottaneet köyhää kädestä.
Näiden syntien keskellä me muuten elämme juuri NYT.
Meidän hallituksemme, aikaisemmat ja nykyinen ja muiden maiden hallitukset, ovat syyllistyneet juuri näihin synteihin, kenenkään estämättä, puhumattakaan piikkimyrkyistä,
Joten saamme ikävä kyllä piankin kylmää kyytiä, sekä meillä että muualla.
Vierailija kirjoitti:
Pääsevätköhän Aatami ja Eeva taivaaseen. Heillähän ei ollut mahdollista lukea Raamatusta tuota seksiasiaa eivätkä varmaan ymmärtäneet avioliiton merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattuhan kieltää makaamisen miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan. Mutta tietääkseni se ei sano mitään makaamisesta naisen kanssa kuten miehen ja kanssa maataan? Kuinkahan on sen asian laita?
Älkää saivarrelko kuolemanvakavalla asialla.
Teidän parhaaksenne uskovat ovat täällä nämä kertoneet. Ette voi ainakaan sanoa, että ette tienneet, koska nyt tiedätte.
Päätätte itse, otatteko Jeesuksen vastaan ja teettekö parannuksen, vai ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsevätköhän Aatami ja Eeva taivaaseen. Heillähän ei ollut mahdollista lukea Raamatusta tuota seksiasiaa eivätkä varmaan ymmärtäneet avioliiton merkitystä.
Mitä tarkoitat? Hehän elivät Jumalan yhteydessä ja Jumala nimenomaan loi Aatamille Eevan vaimoksi.
1 Moos 5:1-2 sanoo:
1Tämä on Aadamin sukuluettelo. Kun Jumala loi ihmisen, teki hän hänet Jumalan kaltaiseksi.
2Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi ja siunasi heidät ja antoi heille nimen ihminen, silloin kun heidät luotiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aika väsynyt jo uskontoon. Kaikki on niin huteralla pohjalla yleensäkin ja vailla todisteita. Emme voi kysyä lisätietoja mistään vaan joudumme tappelemaan tuhansia vuosia vanhoista kirjoituksista joiden oletetaan sisältävän Jumalan mielipiteitä, että miten niitä tulkitaan ja onko ne ylipäätään oikein. Miksi lopulta laskisin mitään niiden varaan?
Usko ei ole joka miehen, eikä ketään voi pakottaa uskomaan.
Kaikilla on vapaa tahto joko uskoa tai kieltää Jumala.
Ei sitten vaan pidä valittaa loppusijoituspaikasta mitään.
Se on ikävä kyllä sitten valintasi tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aika väsynyt jo uskontoon. Kaikki on niin huteralla pohjalla yleensäkin ja vailla todisteita. Emme voi kysyä lisätietoja mistään vaan joudumme tappelemaan tuhansia vuosia vanhoista kirjoituksista joiden oletetaan sisältävän Jumalan mielipiteitä, että miten niitä tulkitaan ja onko ne ylipäätään oikein. Miksi lopulta laskisin mitään niiden varaan?
Usko ei ole joka miehen, eikä ketään voi pakottaa uskomaan.
Kaikilla on vapaa tahto joko uskoa tai kieltää Jumala.
Ei sitten vaan pidä valittaa loppusijoituspaikasta mitään.
Rosvo tulee pyssyn kanssa luoksesi ja sanoo: "Rahat tai henki!"
Sinulla on vapaa tahto joko antaa rahat tai tulla ammutuksi.
Ei pidä sitten valittaa lopputuloksesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen käskyä on tärkein jossa on ne tärkeimmät ja pahimmat synnit. Homoilua ei ole siinä mainittu juurikaan.
Tosi monet jotka syyllistyy homojen vainoamiseen ja arvottamiseen tekevät juurikin rikkeen kymmentä käskyä kohtaan.
Mitähän käskyä kohtaan, jos kerran Jumala sanoo homouden synniksi?
Tässä on 10 käskyä, et näy edes tuntevan näitä.
10 KÄSKYÄ
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi asiaan liittyy? Nyt puhutaan avioliitosta, se mitä kukin tekee makuuhuoneessa on yksityisasia.
Avioliittoon kuuluu olennaisesti seksi, sitähän sanottiin ennen "naimaluvaksi".
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kristityille:
Jos kaksi homoseksuaalisista ihmistä ovat suhteessa keskenään ja harrastavat seksiä kummankin suostumuksella, kenelle siitä on varsinaisesti haittaa? Sanotaan, että on syntiä, mutta MIKSI tämä on Jumalan mielestä syntiä ja miksi Jumala hermostuu niin kovasti siitä?
Miksi hänen nimensä turhaan lausuminen on syntiä ja miten me muka voisimme sanoillamme tai ajatuksillamme häntä kaikkivoipaa vahingoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä pari tekee avioliitossa, ei kuulu muille. Olisi ahdistavaa olla seurassasi, kun tietää, että mietit muiden seksielämää ja arvostelet ihmisiä mielikuvituksesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mitä pari tekee avioliitossa, ei kuulu muille. Olisi ahdistavaa olla seurassasi, kun tietää, että mietit muiden seksielämää ja arvostelet ihmisiä mielikuvituksesi perusteella.
Kyllä se vaan nyt kuuluu. Katso, mistä lehdet kirjoittavat.
Rosvo tulee pyssyn kanssa luoksesi ja sanoo: "Rahat tai henki!"
Sinulla on vapaa tahto joko antaa rahat tai tulla ammutuksi.
Ei pidä sitten valittaa lopputuloksesta mitään.
On kolmas vaihtoehto:Niittaan rosvon kaksinkerroin ennenkuin kerkiää "kissaa" sanoa.😒👊