Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On todella surullista että jotkut kärvistelevät huonossa suhteessa vielä yli 50 vuotiainakin

Vierailija
08.03.2024 |

Yleensä puhutaan, että huonossa parisuhteessa elävät odottavat lasten pois muuttoa ja eroavat vasta sitten.  Tämä ei olekkaan kuitenkaan kovin yleistä, vaan moni jatkaa sitkittelyä ihan sellaisenkin asian vuoksi kuin joulu. Aikuiset lapset haluavat tulla kestittäväksi lapsuuden kotiinsa ja vanhemmat elävät yhdessä vain tätä yhtä hetkeä varten. Astioita tiskatessa valuu jo ensimäiset kyyneleet, koska seuraavaan kertaan pitää taas elää vuosi epäytyydyttävässä suhteessa. 

Kommentit (422)

Vierailija
421/422 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, parempi olla yksin.

Vierailija
422/422 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin kämppis suhteeksi muuttuneesta avioliitosta 5 vuotta sitten. Olen nykyään käytännössä ihan yhtä masentunut ja onneton kuin silloin suhteen loppuaikoinakin olin, mutta tilanteissa on nyanssi eroja. 

Olen nykyään vielä paljon pahemmin yksinäinen kuin ennen eroa olin, mutta toisaalta arki on monin tavoin helpompaa yksin, kun ei tarvitse enää sietää niitä tiettyjä kumppanin ärsyttäviä piirteitä ja tapoja. 

Eli ero ei minun tapauksessani isossa kuvassa muuttanut mitään. En ollut onnellinen suhteessa, enkä ole sen onnellisempi nytkään. 

N53

No vain sinä itse pystyt tekemään sen onnellisuuden. Jos sitä aiemmin haittasi huono liitto ja nyt liitto on ohi, niin ala hyvä ihminen elää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä