On todella surullista että jotkut kärvistelevät huonossa suhteessa vielä yli 50 vuotiainakin
Yleensä puhutaan, että huonossa parisuhteessa elävät odottavat lasten pois muuttoa ja eroavat vasta sitten. Tämä ei olekkaan kuitenkaan kovin yleistä, vaan moni jatkaa sitkittelyä ihan sellaisenkin asian vuoksi kuin joulu. Aikuiset lapset haluavat tulla kestittäväksi lapsuuden kotiinsa ja vanhemmat elävät yhdessä vain tätä yhtä hetkeä varten. Astioita tiskatessa valuu jo ensimäiset kyyneleet, koska seuraavaan kertaan pitää taas elää vuosi epäytyydyttävässä suhteessa.
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpöä sun joulus, paljon monimutkaisempaa miksi suhteeseen jäädään.
Miehet toki jää sen pelkän tiskarin takia.
Tuskin nyt astianpesukoneen vuoksi sentään? Saa niitä yksiöihinkin ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Se että kasvetaan erilleen ja ollaan kun on totuttu, on eri asia kuin jäädä narsistin alistettavaksi. Jos nainen yrittää eroon, mies ei kestä vaan vainoaa, jopa tappaa.
Nämä on kaksi eri kategoriaa.
Ei se tottumusliitto ole niin traaginen, jos ei vahdita toista hulluna.
On se. Sanana jo ihan hirveä, saati käytännössä. Tottumusliitto - hyi h###etti 😬
Vierailija kirjoitti:
Minä tein sen! Kerroin miehelle, että haluan erota. Nyt on sitten kuunneltu vittuiluja, mutta ihan sama. Mulla alkoi joulu!
Joo tiedän, että on paljon paskaakin tulossa, mutta tiedän myös sen, että pian mun on helpompi hengittää.
Voi kun itsekin uskaltaisi tehdä tuon! Mutta tässä kärvistelen ja syytän itseäni.
Mikä kenellekin on huono suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset kuvittelee, että on syntiä erota kun on Jumalan kasvojen edessä luvattu. Ne luulee että Jumala suuttuu niille. Tai näin ainakin mun 70-kymppiset isovanhemmat luulee.
Ei luule, ei kuvittele, he tietävät.
Kyllä jos vielä tuossakaan iässä ei saa anaalia niin akka helvettiin.