Onko täällä muita, jotka on epäonnistuneet kaikilla elämän osa-alueilla?
Kommentit (13)
Toisten pitää vaan kuulua siihen joukkoon
Minä olen...kaikki on elämässä ollut,ja on hamaan tappiin asti päin persettä..
En kuulu 100% tuohon joukkoon, koska en ole epäonnistunut kaikissa osa-alueissa. Mutta se riittää tuhoamaan onnellisuuteni, että olen epäonnistunut hyvin keskeisillä osa-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä
Riikka
Minäkin
Petteri
Joo, täällä yksi. Kaikki elämässä on vääränlaista eikä ollenkaan omannäköistä ja kaikki itselle aidosti tärkeä ja merkityksellinen jäi kokematta ja saavuttamatta. Niitä päinvastaisia kokemuksia on sen sijaan riittänyt ja oikeasti pahoja asioita joita ei (onneksi) tapahdu kovinkaan monille.
Mä olen aivan loppu. Miksi mun elämästä tuli näin hirveä?
Päihteet pilasi paljon tai siis kaiken. Nyt olen raitis mutta eipä se mitään enää korjaa tai muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Riikka
Minäkin
Petteri
Ja minä.
Sanna
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällä yksi. Kaikki elämässä on vääränlaista eikä ollenkaan omannäköistä ja kaikki itselle aidosti tärkeä ja merkityksellinen jäi kokematta ja saavuttamatta. Niitä päinvastaisia kokemuksia on sen sijaan riittänyt ja oikeasti pahoja asioita joita ei (onneksi) tapahdu kovinkaan monille.
Mä olen aivan loppu. Miksi mun elämästä tuli näin hirveä?
Mua surettaa se, että tuhlasin tän mun ainoan elämän kaikkeen älyttömän tyhmään.
Ap
Minä. Valitsin väärän opiskelualan. Opinnoissa meni ikuisuus sairastelujen takia. En ikinä työllistynyt, alan huonon työtilanteen ja sairastelujen takia. En kokenut järkeväksi hankkia lapsia, koska sairaudet periytyis. Eikä toisaalta olisi ollut energiaakaan, sairaudet väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Valitsin väärän opiskelualan. Opinnoissa meni ikuisuus sairastelujen takia. En ikinä työllistynyt, alan huonon työtilanteen ja sairastelujen takia. En kokenut järkeväksi hankkia lapsia, koska sairaudet periytyis. Eikä toisaalta olisi ollut energiaakaan, sairaudet väsyttää.
Jos olisit tehnyt lapsia, niin olisit todennäköisesti epäonnistunut vanhemmuudessakin, kuten minä. Voit olla onnellinen siitä, ettet pilannut lapsiesi elämää.
Ap
Minä en ole epäonnistunut!