Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla katselukertaa, se tarkoittaa ilmeisesti että ei ole enää käyttäjiä torissa, taidan poistaa ilmoitukset kokonaan.
Miks ne pitää poistaa? Siellähän ne on ihan ilmaiseksi.
Mitä hyötyä pitää ilmoituksia torissa tyhjän panttina? EI katselukertoa, EI yhteydenottoja, EI kauppaa, yhtä tyhjän kanssa ilmoittelu torissa.
Eilen lähetyt viestit tulee tänään 15.30 näkyviin, aivan uskomattoman huono koko tori nykyisin, taidan lopettaa käytön kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Paska tinkaajien paikka. Työkaluja on ihan mahdoton yrittääkään myydä, kun näitä kympin tarjoajia on pilvin pimein.
En vastaa tinkaajille koskaan ja laitan kaikille heti eston, siis näille jotka tekee epäasiallisia tarjouksia.
Aamulla klo 7 laitettu ilmoitus. Edelleen tarkistettavana. Normaalisti viive alle 5 minuuttia. Alkaa olla lopun aikoja torilla.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla klo 7 laitettu ilmoitus. Edelleen tarkistettavana. Normaalisti viive alle 5 minuuttia. Alkaa olla lopun aikoja torilla.
Niinpä.
VANHA TORI TAKAISIN!! Aivan susihuono tämä nykyinen.
Viime aikoina olen taas pitkästä aikaa eksynyt toriin, parista tavarasta laitoin viestiä, että voisin ostaa ne, mutta myyjät eivät ole vastanneet lainkaan näihin yhteydenottoihin. Onko muilla ollut tällaista, onko tässä joku vika vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen taas pitkästä aikaa eksynyt toriin, parista tavarasta laitoin viestiä, että voisin ostaa ne, mutta myyjät eivät ole vastanneet lainkaan näihin yhteydenottoihin. Onko muilla ollut tällaista, onko tässä joku vika vai mitä ihmettä?
Lisään vielä että viesteissä lukee lähetetty, mutta ei nähty tms. Mitä siinä lukeekaan. Kuitenkin oon nämä jo ajat sitten lähettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan viestistä, itse en vastaa näihin jos myyn työkalua 50€ ja tulee näitä typeriä 10€ ? viestejä.Usein viesteissä häiriöö, tyyliin viestit tullu vasta seuraavana päivänä, lähetetty siis vaikka maanantai iltana niin minä saanut ne vasta tiistaina illalla.Ja on myös tullut useita kertoja jotain vanhoja viestejä, monen viikon takaisia, siis samat vanhat viestit uudelleen. Tori on mielestäni erittäin epäluotettava.
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäisessä kommentissa mainittiin Tori-viestien toimimattomuus. Tänään sain siitä käytännön kokemusta. Viestit pomppivat aivan miten sattuu, mistään ei voi päätellä, onko viesti lähetetty, luettu tai vastattu. Tuo kai pitäisi kaivella jostakin Torin syvimmistä syövereistä. Toisin oli vanhoina hyvinä aikoina. Viestien väliin Tori tunkee varoituksia nettihuijauksista, joista taatusti tiedän enemmän kuin yksikään Torin "asiantuntijoista". Nämä varoitukset estävät alkuperäisten viestien lukemisen. Olen laissa tarkoitettu rehellinen mies ja niin on ymmärtääkseni myyjäkin. Jos saamme tämän kaupan viedyksi loppuun, hyvä niin. Sitten en enää avaa Tori.fi-sivustoa.
Torin " asiantuntijat" tiimit ovat täysin epäpäteviä, eivät osaa edes lukea/ tajua mitä lukevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan viestistä, itse en vastaa näihin jos myyn työkalua 50€ ja tulee näitä typeriä 10€ ? viestejä.Usein viesteissä häiriöö, tyyliin viestit tullu vasta seuraavana päivänä, lähetetty siis vaikka maanantai iltana niin minä saanut ne vasta tiistaina illalla.Ja on myös tullut useita kertoja jotain vanhoja viestejä, monen viikon takaisia, siis samat vanhat viestit uudelleen. Tori on mielestäni erittäin epäluotettava.
kiitos, ehkä noissa viesteissä on jotain häikkää. Ennen (uudistusta) tääkin toimi kyllä moitteetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos, ehkä noissa viesteissä on jotain häikkää. Ennen (uudistusta) tääkin toimi kyllä moitteetta.
&nbs
Mikään ei enää toimi uudistuksen jälkeen.
Toimivasta saatiin tehtyä aivan surkea, nykyisin ei mikään toimi ja kaupankäynti pysähty täysin.
Nostopakettia ei kannata ottaa, torin lisänäkyvyys on aivan yhtä tyhjän kanssa.
Varokaa sitä diiliä, siitä varoitettiin taas, älkää ottako.
Tavara ei liiku enää torissa ollenkaan. Onko ideaa missä voisi myydä hyväkuntoista kodintavaraa sekä naisten että lastenvaatteita? Meidän alueen FB-kirppis on myös vaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tavara ei liiku enää torissa ollenkaan. Onko ideaa missä voisi myydä hyväkuntoista kodintavaraa sekä naisten että lastenvaatteita? Meidän alueen FB-kirppis on myös vaisu.
Eihän kukaan osta mitään, kun kaikki säästää, kun on yt:t menossa ja firmoja kaatuu kuin heinää, niin konkurssimyynneistä saa halvalla.
Mun opiskelijatyttö on saanut ihan hyvin myytyä ja toridiili toiminut. Pelkäsin, että hän jää ilman rahojaan, jotka tulee tosi tarpeeseen. Mutta onneksi nyt ei pelot toteutuneet. Ratsastustarvikkeita yms myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että viesteissä lukee lähetetty, mutta ei nähty tms. Mitä siinä lukeekaan. Kuitenkin oon nämä jo ajat sitten lähettänyt.
Jos ei ole "nähty", silloin vastaanottaja ei ole lukenut viestiä tirin kautta. Nykyään sen viestin voi lukea sähköpostistakin. Jos minulle tulee joku tinkausviesti, en koskaan lue sitä torin kautta, joten lähettäjälle se näkyy vain "lähetetty".
Tänään tullut koko ajan joku 503 ei saa näkyviin ilmoituksia, pitäkää tunkkinne.