Treffit tulossa komean miehen kanssa enkä tunne oloani kauniiksi
Todella epävarma olo. Pelkään myös ettei luonteeni riitä. Mitä tehdä?
Kommentit (22)
Mene sillä asenteella, että tässä vain vähän jutellaan. Älä odota mitään erityistä, niin ei jännitä niin paljon. Siitä tulee jotain, jos on tullakseen.
Keskity häneen, niin et ajattele niin paljon itseäsi. Jännittäminen on luonnollista.
Jos ihastusta on ilmassa, ei ole niin väliä, mitä sanoo.
Todennäköisesti näytät itsekin hyvältä. Luota siihen.
Tuo olisi mun painajainen.
Töissäkin yks herkku, johon olen ihan
Kamalaa olisi mennä sen kanssa treffeille kun tunnen itseni vanhaksi noidaksi sen vierellä.
No onneks ei taida olla pelkoa että pyytäisikään 😁
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa olisi mennä sen kanssa treffeille kun tunnen itseni vanhaksi noidaksi sen vierellä.
Siis ihan lööv. Jätti sydämen pois tuosta..
Nuorena jätin yhden täydellisen, fiksun ja ihanan ja järkyn komean tapailumiehen siksi, että koin olevani liian huono hänelle. Joten ymmärrän ap täysin. Mutta älä sä tee samaa. Ota paperi ja kynä esiin nyt heti ja kirjoita siihen 10 hyvää ominaisuutta itsestäsi. Pakko keksiä 10 ja keksitkin, voivat olla ihan pieniä asioitakin. Tajuat että sussa on paljon hyvää.
Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
- diilaat sen kanssa ja yrität vaan unohtaa tuollaisen ajattelun
- et diilaa sen kanssa ja unohdat koko miehen
Ajattele, että sen kalsareissa saattaa olla jarrutusjälkiä.
Alkaa näyttää ihan vaan ihmiseltä.
Leivo vegaaninen pähkinätön gluteeni vapaa kakku. Miehet rakastaa kakkuja! Allergiaystävällinen siksi ettet tiedä onko allerginen.
Vierailija kirjoitti:
no, ei pyydä, kun siitä tulee nykyään helposti metoo
Tapasin aikoinaan baarissa naisen, jonka olin ilmeisesti juonut kauniiksi. Sovin sitten treffit sen kanssa seuraavalle viikolle. Tavattiin selvin päin, eikä ulkonäko suoraan sanottuna säväyttänyt.
Nainen kuitenkin osoittautui aivan ihanaksi ihmiseksi, joten tapailu jatkui. Eikä mennyt aikaakaan, kun ulkonäkökin alkoi silmää miellyttämään. En olisi uskonut, että ihastuminen sokaisee, mutta niin se vaan teki.
jos olet ruma JA luonteesi on huono, niin heikolta näyttää
Jos sulla on useampi päivä aikaa niin urheile, elä terveellisesti, käy vaik kampaajalla mutta älä sitte sen enempää stressaa siitä. Silleen vaan et olet paras versio itsestäsi! Ainuttakaan hän on halunnut tavata eikä kerään muuta. Mitään hävittävää ei ole mutta voitettavaa paljonkin!
Kärsin itse välillä tästä samasta tunteesta kun mun seurustelukumppani nuorempi ja todella hyvännäköinen treenattu mies, itsekin ihan nätti mutta en mielestäni hänen tasoa.
Ei siinä auta kun unohtaa nuo mietteet ja nauttia komistuksen seurausta..
Edelliseen korjaus *sinut hän on halunnut tavata..
Saat siltä varmasti kullia, siksi se sut haluaa nähdäkin. Korosta isoja höllyviä leilejäsi nostamalle ne avoimesti näkyville ja meikkaa kovalla kädellä. Kyllä se siitä.
Asia mikä pahentaa on se että olen saanut pakkeja miehiltä ennenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asia mikä pahentaa on se että olen saanut pakkeja miehiltä ennenkin. Ap
Huoh. Kuka ei olisi saanut pakkeja miehiltä? Paitsi ne, joilla menee heti alkuunsa nappiin eli alkavat olemaan jonkun teiniaikojen poikaystävän kanssa tms.
Jos ne treffit ahdistaa niin älä mene, treffien pitäisi kuitenkin tuoda iloa elämään eikä ahdistaa jo näin paljon etukäteen. Sinua ne kuulostaa lähinnä stressaavan.
Tinderin kuvat ovat monesti hämäävän hyviä. Yksikään mies ei ole ollut livenä niin komea kuin kuvissaan. Viimeksi jännitin, kun mies oli kuvissa tosi timmi. Paljastui livenä ihan söpöksi, mutta oli kaikkea muuta kuin sulavasanainen pelimies mitä pelkäsin.
Niin mitä tehdä? Ole kärsivällinen niin kohta alkaa tulla kaikenlaisia hyviä vinkkejä!