Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1581/2259 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen uudistusta tuli kymmeniä kauppoja joka viikko, lasten vaatteet meni saman tien, nykyisin tulee muutama kauppa viikossa korkeintaan ja lasten vaatteissa on ihan olemattomat katselu kerrat joten kun vertaa entiseen nykyinen tori on todella huono.Kokemusta noin 6 vuodelta.

Olen yrittänyt myydä nyt muutamia urheilujuttuja. Muutama katselukerta ja sitten laitetaan "suosikeiksi" ilman ajatustakaan ostaa.

Ennen hyvä ja edullinen tuote meni yleensä päivässä, usein justiinsa viestejä tuli tyyliin heti. 

Harmittaa että pilasivat Torin. Oli paras paikka myydä mitä vaan. Ei kai auta muuta kin yrittää facekirppiksillä myydä. 

Surkeista surkein muutos.

Onko jokin torin oma botti, joka laittaa tykkäyksiä/sydämiä? Sydämiä kun saattaa olla enemmän kuin ilmoituksen avauksia.

Minä pelkästään ostan torista. Napsautan sen sydämen avaamatta ilmoitusta kun haluan laittaa tuotteen itselle talteen. Satoja tuotteita selatessa se on hyvä keino löytää ne myöhemmin vertailua tai harkintaa. Kerääntyyhän niitä aika paljon eikä tietenkään ole aikomustakaan kaikkia ostaa. En ole tiennyt että myyjät ottaa ne niin vakavasti, tai edes että saatte tiedon tykkäyksestä.

Vierailija
1582/2259 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torissa on taas ilmaiset postikulut kampanja, onko nyt kolmas kerta?

Ketä kiinnostaa, en ottaisi mitään typerää diiliä mistään hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2259 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kolmas kerta.

Pakko mainostaa kun muuten porukka ei lämpene diilille.

Vierailija
1584/2259 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tinkaajien paikka. Työkaluja on ihan mahdoton yrittääkään myydä, kun näitä kympin tarjoajia on pilvin pimein.

Vierailija
1585/2259 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiset ottaa jonkun epäluotettavan diilin kun saa ilmaiset postikulut, säälittäviä olette.

Vierailija
1586/2259 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko aina saaneet rahanne jos käytössä on ollut ToriDiili? Ostaja on useamman viestin lähettänyt ja käskenyt laittaa diilin. Nyt on toki ilmaiset postikulut jos sitä käyttää mutta siltikin hiukan epäilyttää nuo ostajan motiivit... Tavaran hinta on 70€, joka on mulle tällä hetkellä iso raha. Varsinkin jos se jää saamatta. 

Älä rupea tuhlaamaan aikaasi (ja mahdollisesti rahojasi) ja säätäämään tollasten komenteluviesteillä pommittavien urpojen kanssa, joilla ei ole käytöstapoja. 

En ikinä vastaa torissa idiooteille. Säästyy hermot ja aikaa. 

Vierailija
1587/2259 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko aina saaneet rahanne jos käytössä on ollut ToriDiili? Ostaja on useamman viestin lähettänyt ja käskenyt laittaa diilin. Nyt on toki ilmaiset postikulut jos sitä käyttää mutta siltikin hiukan epäilyttää nuo ostajan motiivit... Tavaran hinta on 70€, joka on mulle tällä hetkellä iso raha. Varsinkin jos se jää saamatta. 

Älä rupea tuhlaamaan aikaasi (ja mahdollisesti rahojasi) ja säätäämään tollasten komenteluviesteillä pommittavien urpojen kanssa, joilla ei ole käytöstapoja. 

En ikinä vastaa torissa idiooteille. Säästyy hermot ja aikaa. 

Näitä Urpoja riittää valitettavasti, sopivat noutoajan ja sitten pari minuuttia ennen sovittua aikaa alkavat muuttaa aikaa, sitten on nää tinkaajat, persaukiset Spedet.

Vierailija
1588/2259 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäisessä kommentissa mainittiin Tori-viestien toimimattomuus. Tänään sain siitä käytännön kokemusta. Viestit pomppivat aivan miten sattuu, mistään ei voi päätellä, onko viesti lähetetty, luettu tai vastattu. Tuo kai pitäisi kaivella jostakin Torin syvimmistä syövereistä. Toisin oli vanhoina hyvinä aikoina. Viestien väliin Tori tunkee varoituksia nettihuijauksista, joista taatusti tiedän enemmän kuin yksikään Torin "asiantuntijoista". Nämä varoitukset estävät alkuperäisten viestien lukemisen. Olen laissa tarkoitettu rehellinen mies ja niin on ymmärtääkseni myyjäkin. Jos saamme tämän kaupan viedyksi loppuun, hyvä niin. Sitten en enää avaa Tori.fi-sivustoa.

Vierailija
1589/2259 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ensimmäisessä kommentissa mainittiin Tori-viestien toimimattomuus. Tänään sain siitä käytännön kokemusta. Viestit pomppivat aivan miten sattuu, mistään ei voi päätellä, onko viesti lähetetty, luettu tai vastattu. Tuo kai pitäisi kaivella jostakin Torin syvimmistä syövereistä. Toisin oli vanhoina hyvinä aikoina. Viestien väliin Tori tunkee varoituksia nettihuijauksista, joista taatusti tiedän enemmän kuin yksikään Torin "asiantuntijoista". Nämä varoitukset estävät alkuperäisten viestien lukemisen. Olen laissa tarkoitettu rehellinen mies ja niin on ymmärtääkseni myyjäkin. Jos saamme tämän kaupan viedyksi loppuun, hyvä niin. Sitten en enää avaa Tori.fi-sivustoa.

Tori on nykysin aivan paska, saa puolestani olla.

Vierailija
1590/2259 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kolmas kerta.

Pakko mainostaa kun muuten porukka ei lämpene diilille.

Mitä se auttaa vaikka kuinka mainostaisi? Tori on nykyisin aivan surkea, eikä muuksi muutu vaikka kuinka mainostaa.

Vierailija
1591/2259 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sain tehtyä Tori-kaupat. En käytä mitään diiliä vaan ihan normaalia postimaksua.

Vierailija
1592/2259 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska tinkaajien paikka. Työkaluja on ihan mahdoton yrittääkään myydä, kun näitä kympin tarjoajia on pilvin pimein.

Minä en vastaa tinkaajille koskaan mitään, tulee näitä viestejä joskus 10€ ? 50€ on hinta.Paljon on myös näitä ostajia jotka ilmoittelee koko ajan esim.Espoo, Tapiola lasin ostaja, persaukinen joka haluaa ostaa tonnin tuotteen satasella.

Vierailija
1593/2259 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on entinen, todella surkea, surkein.

Vierailija
1594/2259 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on täysin pilattu, taitaa olla myyrät johdossa, eiköhän kilpailija kohta ilmesty.

Vierailija
1595/2259 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan onneton koko tori nykyisin.

Vierailija
1596/2259 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo toridiili helpottaa kaupankäyntiä. Ei tarvitse vääntää viestikaupalla hinnoista, postikuluista, maksutavoista yms. 

Mutta miinuksena se että rahoja et saa heti. Itse lähetin myydyt tavarat samana päivänä ja nyt odottelen jo 3 päivää että ostaja hakisi pakettinsa postista ja rahani menisi maksuun. 

Samoin tuossa voi myyjä vitkastella. Mielestäni se aika joka minulle annettiin paketin lähetykseen oli liian pitkä ostajan kannalta.

Kun ostaja hakee paketin niin rahat tuli tilille seuraavana päivänä. 

Mielestäni ok systeemi jos vaan myyjä ja ostaja toimivat ripeästi. 

Vierailija
1597/2259 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo toridiili helpottaa kaupankäyntiä. Ei tarvitse vääntää viestikaupalla hinnoista, postikuluista, maksutavoista yms. 

Mutta miinuksena se että rahoja et saa heti. Itse lähetin myydyt tavarat samana päivänä ja nyt odottelen jo 3 päivää että ostaja hakisi pakettinsa postista ja rahani menisi maksuun. 

Samoin tuossa voi myyjä vitkastella. Mielestäni se aika joka minulle annettiin paketin lähetykseen oli liian pitkä ostajan kannalta.

No eipä siihen monta viestiä tarvita ja tavara lähtee postiin kun maksu on tilillä.  Outo ajatuskin lähettää käytetty tavara nähtäväksi, eihän Tori ole verkkokauppa vaan kirppis.

Vierailija
1598/2259 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä siihen monta viestiä tarvita ja tavara lähtee postiin kun maksu on tilillä.  Outo ajatuskin lähettää käytetty tavara nähtäväksi, eihän Tori ole verkkokauppa vaan kirppis.

Niinpä, ja erittäin suuri riski luovuttaa tietosi epämääräiselle torille, kun eivät edes noudata omia sääntöjä, sallivat tuoteväärennökset etc. niin mistä tietää mihin tietosi joutuvat?

Vierailija
1599/2259 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, jotain meni pieleen, tämä tori on ihan perseestä, pieleen on todellakin mennyt ja isosti, pitäkää paskanne.

Vierailija
1600/2259 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pistetään turhaan mainontaan kun sisältö, toimivuus on ihan onneton, niin menee nekin mainosrahat ihan hukkaan, käyttäjiä on koko ajan vähemmän ja vähemmän.