Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2320)

Vierailija
1641/2320 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin puoli vuotta uudistuksen jälkeen voin todeta:

- Tavara ei liiku. Olen yrittänyt myydä harvinaisempaa design-huonekalua yli 30% halvemmalla hinnalla, millä sitä myydään muualla. En ole saanut yhtään kyselyä, näyttöjä viidessä päivässä 33. Verraten, vanhassa Torissa vastaavanlaiset tuotteet saivat katseluita päivässä noin 400.

- Haamuostajat ovat vähentyneet huomattavasti. Sinänsä kiva, että typeriä tinkausviestejä ja feidaajia ei ole samassa määrin kuin ennen, mutta toisaalta ei ole niitä oikeitakaan ostajia :D

- iPhonella appi on yhä kankea. Ärsyttävintä on, kun haluat tsekata myyjän muut tuotteet, klikkaat vahingossa usein nimen sijaan arvosteluihin. Arvostelut jostain ihmeen syystä näkyvät suoraan käyttäjätunnusboksia klikkaamalla, siinä missä myyjän muiden tuotteiden tsekkaus vaatii edelleen kaksi klikkausta nimen jälkeen. 

- Kysy ToriDiiliä-ehdotuspainike on niin lähellä viestinamiskaa, että olen saanut itse ja olen lähettänyt kymmeniä turhia ToriDiilin aktivoimispyyntöjä. Ne ovat pelkkää spämmiä sähköpostissa ja hankaloittavat myös Tori-viestien lukemista. 

Vierailija
1642/2320 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tavara ei liiku. Olen yrittänyt myydä harvinaisempaa design-huonekalua yli 30% halvemmalla hinnalla, millä sitä myydään muualla. En ole saanut yhtään kyselyä, näyttöjä viidessä päivässä 33. Verraten, vanhassa Torissa vastaavanlaiset tuotteet saivat katseluita päivässä noin 400.

- Haamuostajat ovat vähentyneet huomattavasti. Sinänsä kiva, että typeriä tinkausviestejä ja feidaajia ei ole samassa määrin kuin ennen, mutta toisaalta ei ole niitä oikeitakaan ostajia :D

- iPhonella appi on yhä kankea. Ärsyttävintä on, kun haluat tsekata myyjän muut tuotteet, klikkaat vahingossa usein nimen sijaan arvosteluihin. Arvostelut jostain ihmeen syystä näkyvät suoraan käyttäjätunnusboksia klikkaamalla, siinä missä myyjän muiden tuotteiden tsekkaus vaatii edelleen kaksi klikkausta nimen jälkeen. 

- Kysy ToriDiiliä-ehdotuspainike on niin lähellä viestinamis

Näin on, kauppa ei käy ollenkaan, uudistus oli maailman huonoin, nyt annan ilmoitusten vanheta ja sitten saa tori jäädä unholaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2320 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavara ei liiku enää torissa ollenkaan. Onko ideaa missä voisi myydä hyväkuntoista kodintavaraa sekä naisten että lastenvaatteita? Meidän alueen FB-kirppis on myös vaisu.

Itse siirryin kirpputoreille, vaatii vähän aikaa ja vaivaa mutta siellä käy kauppa toisin kun torissa missä ei nykyisin liiku mikään.

Vierailija
1644/2320 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kysy Tori

Jännä juttu että olen myynyt ihan kaiken ja design juttuja mutta myyn puolet halvemmalla mitä maksanut uutena.

Kyse on sun hinnoittelusta. Ei mua Artekit pienellä alella kiinnosta. Ostin uuden kun hinta sama kuin Torissa. Viikonlopounakin sain kolme kauppaa tehtyä. 

Vierailija
1645/2320 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin Vintediin. Kivijalkakirppiksellä pidän myös paikkaa pitkästä aikaa, mutta kaupankäynti on siellä yhtä tahmeaa kuin Torissa. Vintedissä käy kyllä kauppa, mutta vain tietyissä kategorioissa: tietynlaiset vaatteet menee, sisustustavarat ei oikein. Huonekaluja siellä tietysti ei voi myydä, tai mitään isompaa.

Vierailija
1646/2320 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta torin käyttäjänä täytyy todeta että nykyisin on todella surkea sekä ostajana että myyjänä.Kauppa ei käy ja ostajana vaikea löytää tavaroita kun on niin sekava vailla mitään järkeä tai logiikkaa ja tämä toridiili on järjetön kun ilmoitusta jättäessä ruksaat että et käytä ja sitten kuitenkin ostajat voi sitä ehdottaa sinulle, aivan kamala ristiriita vailla mitään järkeä ja tori pommittaa koko ajan tyhmän diilin mainoksia, aivan perseestä koko tori nykyisin.

Vierailija
1647/2320 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin säännöt, kumma juttu kun sallitaan koko ajan aseilmoituksia missä ei ole mainintaa luvasta sääntöjen mukaisesti, airsoft aseita on jatkuvasti myynnissä samoin ilmakivääreitä, on tuoteväärennöksiä koko ajan myynnissä.

Vierailija
1648/2320 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torin säännöt, kumma juttu kun sallitaan koko ajan aseilmoituksia missä ei ole mainintaa luvasta sääntöjen mukaisesti, airsoft aseita on jatkuvasti myynnissä samoin ilmakivääreitä, on tuoteväärennöksiä koko ajan myynnissä.

Tori on suojatyöpaikka.

Vierailija
1649/2320 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori Autot suljetaan

Tori Autot sulkee ovensa syyskuun lopussa. Tämän jälkeen Torissa ei enää voi myydä autoja, veneitä, moottoripyöriä, matkailuautoja, asuntovaunuja, työkoneita tai muita ajoneuvoja.

Jatkossa keskitymme pidentämään kodin ja autotallin käyttöesineiden elinkaarta ja edistämään kestävää kulutusta.

Varaosien, renkaiden, vanteiden ja ajoneuvotarvikkeiden kauppa jatkuu kuitenkin normaalisti täällä. Auton myynti puolestaan hoituu kätevästi AutoVexin kautta myy autosi nopeasti, helposti ja parhaaseen hintaan! AutoVexissä tavoitat satoja autoliikkeitä ympäri Suomen yhdellä tarjouspyynnöllä ja voit valita parhaan tarjouksen.

Lämpimät kiitokset kaikille auton ostajille ja myyjille, autoliikkeille ja kumppaneille yhteisistä vuosista!

aika erikoista...

kansalaiset ei osta tarpeeksi uusia autoja...

Vierailija
1650/2320 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori Autot suljetaan

Tori Autot sulkee ovensa syyskuun lopussa. Tämän jälkeen Torissa ei enää voi myydä autoja, veneitä, moottoripyöriä, matkailuautoja, asuntovaunuja, työkoneita tai muita ajoneuvoja.

Jatkossa keskitymme pidentämään kodin ja autotallin käyttöesineiden elinkaarta ja edistämään kestävää kulutusta.

Varaosien, renkaiden, vanteiden ja ajoneuvotarvikkeiden kauppa jatkuu kuitenkin normaalisti täällä. Auton myynti puolestaan hoituu kätevästi AutoVexin kautta myy autosi nopeasti, helposti ja parhaaseen hintaan! AutoVexissä tavoitat satoja autoliikkeitä ympäri Suomen yhdellä tarjouspyynnöllä ja voit valita parhaan tarjouksen.

Lämpimät kiitokset kaikille auton ostajille ja myyjille, autoliikkeille ja kumppaneille yhteisistä vuosista!

aika erikoista...

kansalaiset ei osta tarpeeksi uusia autoja...

En yllättyisi jos kohta suljetaan koko tori.fi on niin surkea nykyisin.

Vierailija
1651/2320 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin paljon ihmisiä joilla on ongelmia lukemisen kanssa, luetun ymmärtämisessä kun lukee vain nouto niin kysytään postitatko ja lasten kengistä, luistimista kysytään sopiiko 6 vuotiaalle kun on kuvat, koot mainittu ja kun myy viallista televisioita korjattavaksi tee itse miehelle, ilmoituksessa lukee että on viallinen niin tulee kyselyitä toimiiko tämä?

Vierailija
1652/2320 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteväärennöksiä hyväksytään jatkuvasti, ja yritys kehtaa mainostaa olevansa vastuullinen?

Vierailija
1653/2320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia ilmoitukseen ei enää saa laittaa puhelin numeroa, mikä ihmeen turvallisuus riski se on torin sääntöjen mukaan. Eikö ihmiset enää voi keskenään edes kauppaa käydä kun pitää olla 3 osapuoli vahtimassa. Onko mitään parempaa ja perinteisempää myynti sivustoa olemassa?

Keltainen Pörssi on hyvä.

Vierailija
1654/2320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muutama Vuittonin uusi vyö, hinta 40€, näitä tori.fi hyväksyy jatkuvasti, tosi reilua niitä kohtaan jotka yrittää myydä aitoja tuotteita, näin siis tori.fi, vastuullista toimintaa?

Vierailija
1655/2320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkoituksella on paskottu triopolin hääriessä taustalla.

Vierailija
1656/2320 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas muutama Vuittonin uusi vyö, hinta 40€, näitä tori.fi hyväksyy jatkuvasti, tosi reilua niitä kohtaan jotka yrittää myydä aitoja tuotteita, näin siis tori.fi, vastuullista toimintaa?

Samat vyöt edelleen torissa myynnissä, nyt hinta 25€/ kpl.Kuka luottaa tuollaiseen yritykseen?

Vierailija
1657/2320 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä enemmän täällä haukutte, sitä vähemmän on selaajia ja sitä vähemmän tulee kauppoja. Minä olen saanut uudistuksen jälkeen enemmän myyntiä kuin ennen,  vähän laskin myös hintoja. 

Kohta alkaa ropista alapeukkuja kun kelläänhän EI SAA olla hyvä myynti torissa, palstatrollien mielestä. 

Vierailija
1658/2320 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä enemmän täällä haukutte, sitä vähemmän on selaajia ja sitä vähemmän tulee kauppoja. Minä olen saanut uudistuksen jälkeen enemmän myyntiä kuin ennen,  vähän laskin myös hintoja. 

Kohta alkaa ropista alapeukkuja kun kelläänhän EI SAA olla hyvä myynti torissa, palstatrollien mielestä. 

Torin suojatyöläinen täällä puhuu potaskaa taas, paska mikä paska.

Vierailija
1659/2320 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torin suojatyöläinen täällä puhuu potaskaa taas, paska mikä paska.

Samoin olen minä myynyt ihan entiseen tahtiin. Merkkituotteita Torissa etsitään.

Vierailija
1660/2320 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- iPhonella appi on yhä kankea. Ärsyttävintä on, kun haluat tsekata myyjän muut tuotteet, klikkaat vahingossa usein nimen sijaan arvosteluihin. Arvostelut jostain ihmeen syystä näkyvät suoraan käyttäjätunnusboksia klikkaamalla, siinä missä myyjän muiden tuotteiden tsekkaus vaatii edelleen kaksi kl

Älä jauha paskaa täällä, Artekit myy aina, ei mitään järkeä myydä mihinkään puoleen hintaan.