Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1541/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen uudistusta tuli kymmeniä kauppoja joka viikko, lasten vaatteet meni saman tien, nykyisin tulee muutama kauppa viikossa korkeintaan ja lasten vaatteissa on ihan olemattomat katselu kerrat joten kun vertaa entiseen nykyinen tori on todella huono.Kokemusta noin 6 vuodelta.

Olen yrittänyt myydä nyt muutamia urheilujuttuja. Muutama katselukerta ja sitten laitetaan "suosikeiksi" ilman ajatustakaan ostaa.

Ennen hyvä ja edullinen tuote meni yleensä päivässä, usein justiinsa viestejä tuli tyyliin heti. 

Harmittaa että pilasivat Torin. Oli paras paikka myydä mitä vaan. Ei kai auta muuta kin yrittää facekirppiksillä myydä. 

Surkeista surkein muutos.

Onko jokin torin oma botti, joka laittaa tykkäyksiä/sydämiä? Sydämiä kun saa

Mutta miksi laittaa sydämiä jos ei edes avaa ilmoitusta?

Vierailija
1542/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella tori jumittaa, kännykällä toimii. Paitsi että haluan nähdä kuvat suurina.

Pitäisi pystyä valitsemaan vakioasetukseksi uusin ensin eikä osuvin ensin. Minun osuvin kun harvoin on tekoälyn osuvin. 

Kun palaa ilmoituksesta listaukseen, joutuu aina sivun alkuun. Selailuun menee tuhottomasti aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perkelettä? Myyjälle ei enää mitenkään pysty lähettämään viestiä, pitäisikö se ehkä lähettää jonkin "diillin" kautta? Minulla ei diiliä ole eikä tule, ei näytä olevan myöskään myyjällä. Aikoinaan tein paljonkin kauppoja Torin kautta, nettitaidot ovat ammattilaistasolla, tätä nykyistä Toria lienee turha edes yrittää käyttää.

Vierailija
1544/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan onneton koko tori.fi nykyisin.

Vierailija
1545/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä perkelettä? Myyjälle ei enää mitenkään pysty lähettämään viestiä, pitäisikö se ehkä lähettää jonkin "diillin" kautta? Minulla ei diiliä ole eikä tule, ei näytä olevan myöskään myyjällä. Aikoinaan tein paljonkin kauppoja Torin kautta, nettitaidot ovat ammattilaistasolla, tätä nykyistä Toria lienee turha edes yrittää käyttää.

Kirjaudu

Vierailija
1546/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myy ilman Toridiiliä, saa jokaiseen ilmoitukseen pyynnön myydä Dillin kautta eli linkin huijaussivustoille ja "ostaja" ilmoittaa, että on jo maksanut, joten mene nyt Dilliin ja kirjaudu, niin saadaan kaupat päätökseen. Turhauttavaa.

Vierailija
1547/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse maltoin opetella uuden systeemin ja hyvin toimii kaupat.

Toridiili osottautui hyvinkin näppäräksi ja paljon edullisempaa ostajalle.

Kahdet kaupat tehnyt toridiilillä, mutta vain tunnistettuja olleet nämä myyjät.

Myyntejä olen tehnyt myös, vaikka hieman hitaammin, mutta johtuu siitä, kun osa ei halua opetella uutta systeemiä.

Katselukertoja lisäät kirjoittamalla ilmoituksen loppuun avainsanoja, joilla tuotettasi voidaan etsiä haun kautta, esim. Kengät lenkkarit nike tennarit jne...

Myytävää, kun etsit, niin suodatat palkista uusimmat ilmoitukset sen oletuksen sijaan ...

Ja saman myyjän muut ilmoitukset löytyvät, kun klikkaat myyjän profiiliin ja myös arvostelut muilta ostajilta jne...

Torissa ei toimi mikään hyvin, uudistus on maailman paskin.

Vierailija
1548/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin käy kauppa, kun älyää hinnoitella rojut niin että oikeasti haluaa ne myydä.

Romun myyjänä tiedät tuon, laatutavaran kohdalla kauppa ei käy, tori on todella surkea.

Vierailija
1549/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myy ilman Toridiiliä, saa jokaiseen ilmoitukseen pyynnön myydä Dillin kautta eli linkin huijaussivustoille ja "ostaja" ilmoittaa, että on jo maksanut, joten mene nyt Dilliin ja kirjaudu, niin saadaan kaupat päätökseen. Turhauttavaa.

Paska mikä paska, sitä ei tyhmät mainokset muuta kun systeemit on perseestä.

Vierailija
1550/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään ToriDiilit taas ilman postikuluja. Liekö lopun alkua. Mutta onhan se kiva kun ei tarvitse maksaa 6,90 euroa paketista.

Vierailija
1551/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt paljonkin ja ilman Toridiiliä. Kokeilin äsken viestiä niin hyvin onnistuu kun kirjautuu ensin Toriin. Ostajat ei ymmärrä teidän jupinoita. Ovat tyytyväisiä.

Vierailija
1552/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen rikollisuus siellä.Virosta osa.

Vierailija
1553/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään ToriDiilit taas ilman postikuluja. Liekö lopun alkua. Mutta onhan se kiva kun ei tarvitse maksaa 6,90 euroa paketista.

Kuka ne postimaksut maksaa? Ei Posti maksutta kuljeta.

Vierailija
1554/2259 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt myydä nyt muutamia urheilujuttuja. Muutama katselukerta ja sitten laitetaan "suosikeiksi" ilman ajatustakaan ostaa.

Minä olen ostanut Torista paljon erilaista vintage-hifiä ja kameratarvikkeita kuten objektiiveja, vanhoja digikameroita jne.

Viimeiseen puoleen vuoteen en ole ostanut kirjaimellisesti yhtään mitään mutta olen laittanut kymmeniä tuotteita suosikeiksi joita olen käynyt myöhemmin katsomassa useiden kuukausien ajan mutta en ole nähnyt tarvetta ottaa edes yhteyttä myyjään.

Tästä alustuksesta pitäisi jo arvata että hintapyynnöt ovat ampuneet yhtäkkiä ulos asteikolta ja myyjät roikuttavat samaa ilmoitusta mieluummin vaikka puoli vuotta torissa kuin alentavat hintaa eurollakaan.

Syytän iltapäivälehtiä ja somealustoja joissa hehkutetaan päivittäin miten joku somejulkku onnistui ostamaan vitosella tonnin arvoisen keräilyharvinaisuuden.

Tämän takia jokainen torikauppias pelkää hysteerisesti ettei vaan myy alihintaan huippukallista vintagea ja nyt jokainen ämpärimuovinen markettistereo tai kertakäyttökamera hinnoitellaan varmuuden vuoksi kuin se olisi Leica tai Nakamishi.

Ja tämän lisäksi Torissa näyttää olevan joka alalle useampia ammattimaisia trokareita jotka ostavat kaiken vähänkään järkevän hintaisen ja laittavat sen heti takaisin 3x pyynnillä.

Vierailija
1555/2259 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö ostajat , että en postita tavaroita mitä myyn ? Ensinäkin astiat on hiton vaikea lähettää ja kuka on vastuussa jos ne hajoaa ? 

Vierailija
1556/2259 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uudistuneessakin Torissa onnistunut tekemään kauppoja.

Nyt on muutaman kerran käynyt niin että ostaja on ottanut yhteyttä ja vastaan hänelle, mutta en tiedä meneekö vastaukseni hänelle, koska viestini jää lukematon-tilaan? Onko muilla käynyt näin? Eli mitään viestinvaihtoa ei enää ole kun hän on myynti-ilmoitukseeni vastannut.

Vierailija
1557/2259 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö ostajat , että en postita tavaroita mitä myyn ? Ensinäkin astiat on hiton vaikea lähettää ja kuka on vastuussa jos ne hajoaa ? 

Minä ainakin kirjoitan ilmoitukseen, että vain nouto. Kyllä niitä kyselijöitä silti välillä on siitä huolimatta, mutta esim. just noita lasitavaroita en tosiaankaan rupea lähettelemään. 

Vierailija
1558/2259 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita ilmoituksiin VAIN NOUTO, EN KÄYTÅ TORIDIILIÄ, ÄLÄ EDES KYSY.VAIN NOUTO.

Vierailija
1559/2259 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uudistuneessakin Torissa onnistunut tekemään kauppoja.

Nyt on muutaman kerran käynyt niin että ostaja on ottanut yhteyttä ja vastaan hänelle, mutta en tiedä meneekö vastaukseni hänelle, koska viestini jää lukematon-tilaan? Onko muilla käynyt näin? Eli mitään viestinvaihtoa ei enää ole kun hän on myynti-ilmoitukseeni vastannut.

Torin sivuilla näkyy tuo "lähetetty"-tila viestillesi. Et voi tietää jos ostaja on lukenut viestisi vain sähköpostistaan.

Vierailija
1560/2259 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi sallii tuoteväärennöksiä jatkuvasti 24/ 7 joten se siitä mainostetusta vastuullisuudesta.