Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydetään tunnistautumasn pankkitunnuksilla. En varmasti laita pankkitunnuksiani. Yksi kauppa oli jossa oli Marimekon Pihla mekko myytävänä. Maksoin ja en koskaan saanut ko mekkoa.
Ei missään nimessä kannata tunnistautua.
Nolla katselukertaa, se tarkoittaa ilmeisesti että ei ole enää käyttäjiä torissa, taidan poistaa ilmoitukset kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Nolla katselukertaa, se tarkoittaa ilmeisesti että ei ole enää käyttäjiä torissa, taidan poistaa ilmoitukset kokonaan.
Katselijoita tuotteillani on ollut 1-4 eli todella vähän. Kuitenkin olen saanut viimeisen kahden viikon aikana myytyä kymmenkunta tuotetta, mitä ihmettelen kovasti kun katselijoita ei ole kuin muutama per tuote.
Ei katselijoita, ei kauppaa, näin se vaan on, tori on entinen.
Tunnistautuminen on riski, samoin toridiili, kannattaa harkita hyvin tarkoin.
Kyllä kauppa käy mutta nyt ihmiset on lomilla.
Vierailija kirjoitti:
Katselukerrat kaikissa ilmoituksissa 0, tori.fi on nykyisin nolla 0.Eipä kannata käyttää enää.
Millaisia tuotteita sinulla on myynnissä, onnistuuko postittaminen? Itse en selaa edes hetken mielijohteesta mitään sellaisia tavaroita tai tuotteita jota en tarvitse vaan rajaan hakuni tarkasti. Vaatteita en ole koskaan ostanut Torista enkä aio ostaa jatkossakaan.
Pääasiassa yli satasen tuotteet liikkuu siedettävästi. Halvat ei. Olisikohan syynä lähettämisen kalleus suhteessa tuotteen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa yli satasen tuotteet liikkuu siedettävästi. Halvat ei. Olisikohan syynä lähettämisen kalleus suhteessa tuotteen hintaan.
Torissa ei nykyisin liiku juuri mikään, taitaa olla tällä hetkellä surkein vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kauppa käy, ei ainakaan torissa.
Nyt ne palautteet voi antaa ilman toridiiliäki, mutta kukaan ei tajua sitä. Tosin on kyllä tehty vaikeaksi, myyjä jos ei anna niin ei saa itsekään kirjoittaa palautetta ja toisaalta jos menet poistamaan keskustelun, niin ei voi enää silloinkaan saada/antaa palautetta.
Tuo miksei oo katseluja johtuu ihan vain siitä, että hakutulokset on typerästi automaattisesti "osuvimmat", silloin vain ilmeisesti eniten katsellut ilmoitukset pomppaa esille. Totta hitossa silloin 99% muut ilmoitukset jää 0-5 katselukertaan.
Torissa ei kauppa käy, se on ihan fakta, olen ollut käyttäjänä yli 5 vuotta, ennen työkalut meni kaupaksi, oli välittömästi kymmeniä tai satoja katselukertoja lyhyessä ajassa.Nyt katselukerrat on aivan olemattomat, samoin kaupat, 5 viikkoa 3 kauppaa.Täällä joku selitti että yli satasen tuotteet liikkuu,ei liiku,minulla on tuotteita 2€- 500€ eur välillä, ennen vastaavat tuotteet meni kaupaksi, uudistuksen jälkeen kauppa ei enää käy.
Vierailija kirjoitti:
Miks ne pitää poistaa? Siellähän ne on ihan ilmaiseksi.
Aivan järkyttävän huono nykyisin koko tori.fi, olen ostanut useita vuosia kaikenlaista torista mutta tämä uudistus on kyllä rimanalitus, niin sekava kokonaisuutena että saa minun puolesta olla.
Ei käy kauppa, olen myynyt ylimääräistä tavaraa lähes 9 vuotta, tarvittaessa olen postittanut, ennen kävi kauppa, nykyään tulee ehkä kolme kauppaa kuukaudessa, jos sitäkään, uudistus oli aivan surkea, kauppa loppu saman tien.On aivan sama minkä hintaista tavaraa myy 1-100€ välillä on itsellä ollut myynnissä laidasta laitaan tavaraa.
Kauppa ei käy, tori on aivan surkea paikka myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kauppa käy, ei ainakaan torissa.
Itse ainakin myynyt lähes kaiken. Viikko sitten meni säkkituolit.
Kevät-kesäkuu myynyt vaikka mitä. Höyrypesuri, varsi-imuri, aurinkovarjo, säkkituolit, verhot, puutarhakalusteet, matkalaukku, pensasleikkuri, nurmikonilmaaja, varjonjalka, Marimekon housut, tv ja ym.