Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
27041/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Meghan prinsessa (muualla kuin Nigeriasaa)? Herttuatar kyllä mutta prinsessa?

Prinssin vaimona hän on prinsessa.

Onko hän prinsessa Meghan vai prinsessa Harry?

Vierailija
27042/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisissa olisi sitten eräs eteerisen ja murheellisen näköisenä, kolme sekunnin kyynel valumassa vasemmasta, vai oikeako se oli, silmäkulmasta.

Ja kälynsä täydessä sotamaalauksessa ilman kyynelten häivääkään, kilisten kuningattaren koruvalikoimaa kuin joulukuusi.

Tuota, kyllä Katesta näki että oli murheellinen, luulenpa että perheen tyyliin vain ei kuulu sellainen suuri kyynelehtiminen, vaan tietynlainen arvokkuus. Ei Elisabetkaan tainnut Philipin hautajaisissa näkyvästi itkeä ja sama taisi olla lastenkin kohdalla. Silloin näytetään "kuninkaallisen" arvokkailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27043/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä, että jos ensitapaamisella tullaan iholle ja syöksytään tiukasti kaulaan tai aletaan antaa poskisuudelmia, on henkilö aika kökkö. Ja onhan tuo omalla laillaan moukkamaistakin, vaikka sillä ei varsinaisesti pahaa tarkoitakaan.

On aina suotavaa tarkkailla tilannetta, ennen impulsiivista reagointia. Meghanin olisi pitänyt kysyä joltain neuvoa tuonKIN asian suhteen, mutta eipä sekään kiinnostanut. Kun on minä itse. eri

Vierailija
27044/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27034; nyt sinä juuri syyllistyt siihen, mitä täällä tänään sanottiin mt-potilaan käytökseksi; kuvittelet tuntevasi Meghanin. Kukaan meistä ei tunne häntä. Hän itki hautajaisissa. Useimmat meistä itkevät, minä viimeksi viime kuussa. Hautajaisissa itkeminen on tavallista inhimillistä käytöstä, ei kieroilua.

Oon eri mutta ei pelkästään hautajaisten perusteella vaan ihan koko sen ajan mitä meghan nyt on esillä ollut niin kun katsoo kokonaisuutta niin tajuaahan sen että feikkiä on ja paljon. ongelmalliisempana pidän jos joku ei sitä huomaa.

Vierailija
27045/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun tänne saisi jonkin eston ettei kukaan pystyisi laittamaan mitään typeriä emojia. Niitä ei muuten harrasta kukaan muu kuin imbesiili  - ja silloin tällöin usalainen. Jännä yhteensattuma.

Minä mielellään sulkisin teidät ulos tästä ,Kate ketjusta. Onko mitään estoa, että sais tämän ketjun siistittyä noista homsuista.  Onko sinulla ehdotuksia ihan koskien teitä itseänne. 7 

Ketju on ikävän luonteinen, jopa vihamielinen  hm..🙄😴🥴🥶🥳🥱👹👺🙈🙉🙊

Vierailija
27046/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä, että jos ensitapaamisella tullaan iholle ja syöksytään tiukasti kaulaan tai aletaan antaa poskisuudelmia, on henkilö aika kökkö. Ja onhan tuo omalla laillaan moukkamaistakin, vaikka sillä ei varsinaisesti pahaa tarkoitakaan.

On aina suotavaa tarkkailla tilannetta, ennen impulsiivista reagointia. Meghanin olisi pitänyt kysyä joltain neuvoa tuonKIN asian suhteen, mutta eipä sekään kiinnostanut. Kun on minä itse. eri

Jotenkin epäilen että se oli tahallista Meghanilta. Kyllä hän jotain hovista ja Williamista ja Catherinesta tiesi, tuo oli tapa hallita ja osoittaa epäkunnioitusta "kauniilla" tavalla. Kuten ne revityt farkut ja paljaat jalat. Kuinka usein Meghan niin esiintyi Harryn kanssa seurustellessaan? Mutta juuri tuon pariskunnan ensitapaamiselle päätti olla "rento" ja epäsiisti.

Vierailija
27047/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla muutama kommentti aiemmin sanoi että ei osaisi olla Meghanin seurassa mutta Katen kyllä koska Meghan on niin hieno. Minusta hän nimenomaan ei ole hieno vaan ihan rahvasta, avioliiton myötä saamastaan arvonimestä huolimatta. Kate on oikeasti hieno mutta silti lämpimän ja empaattisen, ihmisläheisen oloinen. Meghan on hienosteleva. Siinä on valtava ero, hienolla ja hienostelevalla.

Niillähän menivät sukset ristiin jo ensitapaamisella, kun Kalifornian tyttö yritti halata prinsessaa ja prinsessa vetäisi herneet nenuliin. Molemmat lähtöisin keskiluokkalaisista perheistä alun perin.

Niin että kuka on sitten ihmisläheinen ja kuka hienosteleva. Sen päättäköön jokainen itse. 

No jaa, tosta on kuultu vain toisen puolen versio ja ne muistikuvathan voi vaihdella. Ei kaikki ihmiset tykkää siitä että heitä halataan, tosin Kate on nähty halaamassa monia ihmisiä. Sinällään musta on vähän epäreilua kertoilla tuollaisia juttuja medialle, tuon tarkoitushan on viattomasti saada Kate näyttämään huonolta/kylmältä mutta tehdä se hyvin viattomasti, aivan kuin vahingossa. "Opin silloin että britit eivät tykkää halailusta..." Kate ei tietenkään omaa puoltaan voi kertoa...

Vierailija
27048/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jälleen huomataan, että kaikilla ei ole kauhean avara elämänkokemus. Toiset varttuvat sellaisissakin kulttuureissa, joissa ne halit ja poskisuudelmat ovat ihan luonnollisia - jopa miesten välillä. Meidän suomalaisten on turha heitä siitä moittia.

Toki olisi Meghan voinut kysyä neuvoa, mutta onko tosiaan mielestäsi niin, että yhtä ajattelematonta halausta ei voi saada koskaan anteeksi?

Vierailija
27049/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27034; nyt sinä juuri syyllistyt siihen, mitä täällä tänään sanottiin mt-potilaan käytökseksi; kuvittelet tuntevasi Meghanin. Kukaan meistä ei tunne häntä. Hän itki hautajaisissa. Useimmat meistä itkevät, minä viimeksi viime kuussa. Hautajaisissa itkeminen on tavallista inhimillistä käytöstä, ei kieroilua.

Ohis; mites ne Megsun sisarpuolten puheet ja varoitukset ennen häitä? Hekö eivät häntä tunne? Kaikki on täysin linjassa niihin puheisiin.

Vierailija
27050/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla muutama kommentti aiemmin sanoi että ei osaisi olla Meghanin seurassa mutta Katen kyllä koska Meghan on niin hieno. Minusta hän nimenomaan ei ole hieno vaan ihan rahvasta, avioliiton myötä saamastaan arvonimestä huolimatta. Kate on oikeasti hieno mutta silti lämpimän ja empaattisen, ihmisläheisen oloinen. Meghan on hienosteleva. Siinä on valtava ero, hienolla ja hienostelevalla.

Niillähän menivät sukset ristiin jo ensitapaamisella, kun Kalifornian tyttö yritti halata prinsessaa ja prinsessa vetäisi herneet nenuliin. Molemmat lähtöisin keskiluokkalaisista perheistä alun perin.

Niin että kuka on sitten ihmisläheinen ja kuka hienosteleva. Sen päättäköön jokainen itse. 

No jaa, tosta on kuultu vain toisen puolen versio ja ne muistikuvathan voi vaihdella. Ei kaikki ihmiset tykkää sii

Nimenomaan sitä Katen puolta tarinoista vuodettiin oikein urakalla juorulehdille. Esimerkiksi morsiustyttöjen pukujen sovituksesta vuodettu törkyjuttu oli aivan kohtuuton Meghania kohtaan, ja paikalla oli ainoastaan muutamia ihmisiä. Hän sitten paljon myöhemmin sai kertoa oman versionsa.

Vierailija
27051/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis; mites ne Megsun sisarpuolten puheet ja varoitukset ennen häitä? Hekö eivät häntä tunne? Kaikki on täysin linjassa niihin puheisiin.

Kumpikaan ei kuulunut Meghanin lapsuuden perheeseen, mutta hirveästi olivat vailla hääkutsua.

Vierailija
27052/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri mutta ei pelkästään hautajaisten perusteella vaan ihan koko sen ajan mitä meghan nyt on esillä ollut niin kun katsoo kokonaisuutta niin tajuaahan sen että feikkiä on ja paljon. ongelmalliisempana pidän jos joku ei sitä huomaa.

😘🤔😪😴🤧😰😥😭😓🥱🙀😿Meni ohi mitä selität? Kyyneleet kortilla, lupa suomen vauva höpisiöiltä ? Jotain fiksumpaa olis toiveissa tästä kyynel virrasta. Kiitos.

Vierailija
27053/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä jälleen huomataan, että kaikilla ei ole kauhean avara elämänkokemus. Toiset varttuvat sellaisissakin kulttuureissa, joissa ne halit ja poskisuudelmat ovat ihan luonnollisia - jopa miesten välillä. Meidän suomalaisten on turha heitä siitä moittia.

Toki olisi Meghan voinut kysyä neuvoa, mutta onko tosiaan mielestäsi niin, että yhtä ajattelematonta halausta ei voi saada koskaan anteeksi?

Sinustahan se elämänkokemuksen puute näkyy kun et tajua että Meghan tiesi tasan tarkkaan mitä oli tekemässä. Asettua K&W:n yläpuolelle ja saada ensimmäinen lyömäase Katea kohtaan. En tiedä tekeekö hän mitään spontaanisti ja aidosti mutta tuntuu että kaikki mitä tekee on hyvin laskelmoitua ja päämäärätietoista.

Vierailija
27054/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kovat fantasiat Meghanista päällä. Kannattaisiko tutustua oikeisiin ihmisiin, ettei tarvitsisi sepitellä julkkiksista?

Vierailija
27055/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Tindall sanoi että Kate on introvertti, joka on kyllä opetellut hienosti olemaan ulospäin suuntautunut. Ovathan monet hänen harrastuksistaan yksilölajeja, joten voi olla vain että ottaa aikansa tutuessaan ihmisiin. Suomessa on paljon saman tyylisiä ihmisiä, he vain tarvitsevat oman aikansa tutustumiseen.

Vierailija
27056/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei kuulunut Meghanin lapsuuden perheeseen, mutta hirveästi olivat vailla hääkutsua.

Olivat kuitenkin paljon tekemisissä kun Meghan oli lapsi. Ja nuori. Siitä on dokumenttejakin. Ja ajan kuluessa on nähty että totta puhuivat.

Vierailija
27057/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäilen että se oli tahallista Meghanilta. Kyllä hän jotain hovista ja Williamista ja Catherinesta tiesi, tuo oli tapa hallita ja osoittaa epäkunnioitusta "kauniilla" tavalla. Kuten ne revityt farkut ja paljaat jalat. Kuinka usein Meghan niin esiintyi Harryn kanssa seurustellessaan? Mutta juuri tuon pariskunnan ensitapaamiselle päätti olla "rento" ja epäsiisti.

Erittäin hyvä kommentti. Asia on juuri näin! Tuo oli röyhkeä pelinavaus, ei mikään erehdys. Ja Meghanista ei saa mitään "luonnonlasta" tekemälläkään, vaikka sellaista aina välillä yrittää esittää, mikä on ainakin Harryyn tehonnut varsin tehokkaasti. Walesit näkivät heti missä mennään.

Vierailija
27058/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on kovat fantasiat Meghanista päällä. Kannattaisiko tutustua oikeisiin ihmisiin, ettei tarvitsisi sepitellä julkkiksista?

Joo tää on ihan hirveetä ja järkkyä. Paljon mieluummin lukisin niitä fantasioita satrjamurhaajasta, salalittoista, koomasta, klooneista ja kaksoisolennoista. Lehtolapsia unohtamatta.

Vierailija
27059/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän missään ole sanottu ettei hän olisi saanut sitä anteeksi? Heistä on vain sanottu että ovat kaksi hyvin erilaista ihmistä ja pitäisin todennäköisenä sitä että tämä on varmaan totta. He vaikuttavat hyvin erilaisilta ja ehkä vain eivät ole sellaisia joista tulisi bestiksiä. Eihän sukulaisten kanssa aina sellaisia tarvitse olla normaaleissakaan perheissä. Veikkaan myös että tunne oli molemminpuolinen, eihän Katea edes kutsuttu niille kuuluisille vauvakutsuille.

Vierailija
27060/32325 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin muista, myös Chelsy totesi, että hän ja Kate ovat hyvin erilaisia ihmisiä. Ilmeisesti jo ensitapaamisella Chelsy oli sanonut Katelle jotain väärää.

En tiedä, ketkä ovat sitten samanlaisia ihmisiä Katen kanssa - jos ei oteta lukuun tämän ketjun mammoja!

Ketju on lukittu.