Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa miettiä joidenkin tuhatvuotista kulttuuria...
Miksi roikut tässä ketjussa, jos spekulaatio on sinun mielestäsi outoa?
Mitä spekulaatiota on jankata kuinka "monarkian joutaisi lopettaa, kansanelätit siellä ryöstää brittiläisten veronmaksajien rahoja, voi kun mua niin säälittää" ja paasata samaa liturgiaa täällä päivästä toiseen kyllästyneen ja ahdistuneen oloisena. Itselle heidän kulttuurinsa on tyystin vierasta ja ainoastaan lehdistä ja kuvista näkee millaisia heidän kulissinsa ovat, kukaan ei tiedä mitä siellä taustalla on. Heillä on perhe, harrastukset, oma elämänsä, mutta vain hyväntekeväisyystyö on julkista.
Oudon tästä tekee vielä se, ettei muista hoveista mainita mitään, ainoastaan Britannian tilanne "huolestuttaa" ja on jatkuvan päänsäryn aihe, jo aamusta. Ei tämä nyt ihan normaaliltakaan vaikuta.
Ja tyhmäkin näkee, ettei ole kyse mistään monarkiasta, vaan yleensä Catherinesta. Jankkaaminen monarkiasta on pelkästään aasinsilta päästä häntä solvaamaan. Piste.
Jos olisi monarkiaspekuloinnista kyse, olisi ketjukin "MONARKIA, eilen, tänään ja huomenna" tjtn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, on se laiska, ei pysty olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan, mikä mitättömyys.
Minä pystyn olemaan kahdessa paikassa yhtä aikaa. Kotona perheen kanssa ja samaan aikaan töissä. Olen tehnyt etätöitä vuodesta 2005 lähtien. Firman palaverit pidetään aamulla klo 9. Minun ei tarvitse edes nousta sängystä. Riittää kun pistän kannettavan tietokoneen auki ja kuulokkeet päähän. Videokuvaa ei neuvottelussa tarvita.
Catherinen kohdalla puhutaan kai fyysisestä olemisesta edustuspaikalla? Ja asiayhteydestä kävi ilmi mitä tarkoitan. Hän ei tiettävästi ole edustanut etätöinä vielä missään? Mutta voithan sinä tietenkin verrata teidän töitä keskenään jos siltä tuntuu.
Sinulla on sitten huonot sosiaaliset kyvyt, huono stressinsieto ja huono resilienssi (psyykkinen joustamiskyky ja sopeutuvaisuus). Oletko kenties kasvanut väkivaltaisessa perheessä? Vai oletko autismin kirjolla?