Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja

Vierailija
24.02.2024 |

Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?

Kertokaa toki.

Kommentit (644)

Vierailija
121/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat joille tasot ovat ongelma, ovat ne miehet, jotka eivät tunnusta olevansa huonotasoisia ja tavoittelevat korkeampitasoista naista. He kiukuttelevat, kun se nainen ei tyydy heihin. Miehet arvioivat aina oman tasonsa liian korkeaksi. Sitten he syyttävät siitä naisia.

Naisten suurin ongelma puolestaan syntyy siitä, että ne eivät ymmärrä ettei pillun taso ole sama kuin naisen taso. Moni nainen ihmettelee ihan tosissaan huuli pyöreänä miksei hän löydä parisuhdekumppania vaikka seksiseuraa löytää helposti. Niih, miksiköhän? Se johtuu siitä, että koska pillun kysyntä on suurempaa kuin pillun tarjonta, saa pillu kuin pillu kantajansa markkina-arvoa tasokkaampaa panoseuraa. Naiset sitten luulevat tämän olevan heidän oma tasonsa ja tavoittelevat vain miehiä jotka tyytyvät käyttämään näitä naisia vain ja ainoastaan seksiseurana.

No millainen on sitten tämä tasoisesi nainen ja millainen olet itse?

Ja lisäksi,  jos voisit harrastaa seksiä itseäsi tasokkaampien naisten kanssa, kuten väität naisten tekevän, tekisikö niin?

Vierailija
122/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Tasomies on aina pyöreä nolla ja yksin. Helpottiko?

Olen tasomies ja minulla on taustalla 10v avioliitto ja sen lisäksi sinkkuna kokemus kolminumeroisen määrän verran eri naisia eri pituisissa jutuissa. 

Se että tiedostan tasojen olemassaolon ei tarkoita sitä, että ulisen niistä live-tasolla. Tasoteoria on esim. nettikeskusteluissa kätevä työkalu havainnoimaan deittimarkkinoiden ilmiöitä. Ja ei, se ei edelleenkään ole kirjaimellisesti otettava tieteellinen teoria.

No ei tasan ole sinulla mitään suhdetta, ei kukaan oikeasti pariutumut jankkaa tasoista. Ikinä se tasojankkaus ei paranna paritumismahdollisuuksia, päinvastoin on iso red flag.

Oikeasti kaikki normaalit saati pariutuneet tietää ja on aina tienneet, että jotkut ihmiset on suositumpia kuin toiset. Sen tarkempaa

Aha. Enhän minä mistään tasoista netin ulkopuolella ole koskaan edes maininnut sanallakaan. Toisekseen, eihän minulla ole ongelmia näiden tasojen kanssa, koska olen korkean tason mies ja saan korkeatasoista naisseuraa. Minullehan tuo tasoteoria pikemminkin antaa antamistaan! Ja toisaalta olen huomannut omien kokemusteni myötä, että kyllä se ulkonäkö vain merkkaa useimmille ihmisille ja samantasoiset pariutuu keskenään. Sitä vain ihmettelen, että minkä ihmeen takia niin monille tasoteoria on kuin punainen vaate ja se saa suorastaan raivon valtaan ja näpyttelemään mitä inhottavampia henkilökohtaisia loukkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tekee aloitteen Tinderissä on aika eri asia kuin se, että pääsee valitsemaan, että "sä alat nyt seurustella mun kaa".

Sitä paitsi oikeasti aika moni mies tekee Tinderissä aloitteen ihan sillä perusteella, että kuvassa on nainen. Jos ei halua jatkaa niiden harvojen vastaajien kanssa, koska heidän kuvat ovat "oman tason" alapuolella, niin voivat syyttää naisen puutteesta ihan omaa ulkonäkökeskeisyyttään. Kukaan ei pakota olemaan jatkamatta juttelua, joka voisi johtaa siihen, että tutustuu ihmiseen kuvien takana.

Vierailija
124/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep!  Täällä timmikroppainen urheileva mies, joka etsii muhkeamuotoista naista.  Ali- ja normipainoiset naiset ei oikein sytytä.

Mutta sinäkin haluat kasvoista saman tasoisen naisen kuin olet itsekin miehenä. Eli tasot täsmää.

Ai nyt se taso määrittyy yksin naamasta, ei tarvii olla koko kropasta stereotyyppisen kaunis? Kivasti siirtyy maalitolpat tasoteoreetikoilla.

Tason määrittää suurimmaksi osaksi tosiaan kasvot. Ainakin useimmille. Toki poikkeuksia löytyy. Eikä tasoteoria ole edelleenkään mikään vesitiivis kaiken kattava tieteellinen termi, vaan suuntaa antava työkalu, jonka kautta voi (kenties) paremmin hahmottaa pariutumista.

Vierailija
125/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä läskittelyä. Etkö ap osaa puhua kunnioittavasti ihmisistä.

Miksi nykyään on yhä enemmän sinkku talouksia ja parisuhteet alkavat olla vähemmistöä niin mieti sitä.

Johtuukohan se liian kovista vaatimuksista ja kun kukaan ei täytä sellaisia niin ennemmin eletään yksin kun se on mahdollista.

Joka yhteiskunta luokassa riippumatta yhteiskunnallisesta asemasta kaikki ovat ihmisiä.

Voisitko missään kommenteissasi ja ihmeittelyissäsi olla käyttämästä ihmisestä läski sanaa.

Vierailija
126/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep!  Täällä timmikroppainen urheileva mies, joka etsii muhkeamuotoista naista.  Ali- ja normipainoiset naiset ei oikein sytytä.

Mutta sinäkin haluat kasvoista saman tasoisen naisen kuin olet itsekin miehenä. Eli tasot täsmää.

Ai nyt se taso määrittyy yksin naamasta, ei tarvii olla koko kropasta stereotyyppisen kaunis? Kivasti siirtyy maalitolpat tasoteoreetikoilla.

Tason määrittää suurimmaksi osaksi tosiaan kasvot. Ainakin useimmille. Toki poikkeuksia löytyy. Eikä tasoteoria ole edelleenkään mikään vesitiivis kaiken kattava tieteellinen termi, vaan suuntaa antava työkalu, jonka kautta voi (kenties) paremmin hahmottaa pariutumista.

Millä perusteella tason määrittää suurimmaksi osaksi kasvot ja mitä käytännön hyötyä tästä "työkalusta" on? Ainoa mun näkemä käyttö on ollut miesten uhriutuminen tällä palstalla, kun naiset eivät "tajua" olevansa samaa tasoa heidän kanssaan.

Vierailija
127/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaverini on juurikin lääkäri ja miehensä myyjänä Puuilossa. Ylipäätään nuorena toisensa löytäneet voivat hyvinkin päätyä ammatillisesti aivan eri tasoille. Opinnoissa (lukio, ammattikoulu, amk ja yliopisto) on 95 pros mun tutuista kumppaninsa löytyneet. Ollaan ikäryhmää 32-36 vuotta. 

Vierailija
128/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa"

Siksi, koska ihmisten rakastuessa, heidän pitää tavata ja tutustua jossain, en tiedä missä kaupan kassan pitäisi puolisonsa löytää. Vaikka kaupan kassa olisi täysin kouluttamaton, hän voi tavata lääkärin joka on hänen asiakkaansa ja he voivat tutustua ja rakastua toisiinsa. Toisaalta kaupan kassoja on paljon niitä joilla on korkeakoulutus tai opiskelevat sitä, voivat olla jopa tulevia lääkäreitä.

Parisuhteeseen ryhtyessä elämänarvot, elämäntyylit ja elämän tavoitteet ja haaveet pitää kohdata, muuten ei voi arjessa elää ilman riitoja. Ei tupakoiva läski tykkää timmikroppaisen elämäntyylistä ja päinvastoin. Siksi samanlaisista asioista tykkäävät ihmiset päätyvät yhteen, koska heillä ei tule riitaa mitä syödään ja pitääkö salilla käydä joka päivä ja saako tupakoida. Jokaisessa parisuhteessa pitää rakkauden lisäksi pystyä sietämään toisen vikoja. Yhtä hyvin liiallinen treenaaminen ja tiukka ruokavalio on luotaantyöntävää kuin läskeys ja tupakointi.

Ei ole kyse tasoista, vaan sopivuudesta. Ihmisten pitää sovittaa rakkaansa kanssa arkinen elämä yhteiseksi arjeksi, ja samoin talous yhdistyy yhdeksi taloudeksi, ei niin että on köyhän talous ja rikkaan talous.

Vierailija
129/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut häntäheikki ei ole "tasokas" juuri kenenkään naisen mielestä. 

Miksi sitten mun tinderi väittää toista? Seuraa riittää ja tasokkaita naisia olisi tunkemassa ovista ja ikkunoista. Luuletko että mä kerron samalla tyylillä näistä mun naiskokemuksista päin naamaa tuolla live-tasolla? Mut jos se sua yhtään helpottaa, niin ajattele vain etten ole tasokas ;)

Vierailija
130/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina ollut helppoa tavata miehiä netissä vaikka en ole kummoisen näköinen. Olen käyttänyt tekstivoittoisia deittisivustoja ja saanut yhteydenottoja miehiltä jotka ovat kiinnostuneet siitä miten kerron itsestäni. Nykyinen mieskin kiinnostui sen perusteella että meillä oli hyvin yhtenevä elämänkatsomus. Hän alkoi suhteeseen minun kanssani vaikka olisi 100% varmasti löytänyt halutessaan myös jonkun kauniimman ja nuoremman eli tasoteorian mukaan tasokkaamman ja haluttavamman. Oikea elämä vaan ei noudata mitään tasoteoriaa.

Vierailija
131/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vituttaako? Toivottavasti. (Olisin voinut jättää nämä edellä olevat kaksi sanaa kirjoittamattakin, mutta sun tyyli ansaitsee ne, en ole pahoillani)"

Miksi ihmeessä minua jonkun tuntemattoman minuun täysin liittymättömät jutut vituttaisivat? Luulet nyt pikkaisen liikoja itsestäsi.

Sitä minäkin ihmettelin, että miksi oikein lähdit vittuilemaan minulle tekstissäsi. Mutta ajattelin sitten vetäistä "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" tyylillä. 

Vierailija
132/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen vähänkin elämänkokemusta kerännyt nainen ymmärrä, että se seksi kyllä kelpaa vaikka kenelle, mutta parisuhteeseen on vaikeampaa löytää mies. Tämähän on ikivanha totuus, "miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa". Ja siksihän tämä dinner date -kulttuuri on levinnyt, että halutaan nähdä, mitä mies on valmis panostamaan, siis maksaako ruoat yms. Toki muistakin syistä, joissakin kulttuureissahan mies maksaa aina. 

Onhan tämäkin sääntö jossain ollut, että ei seksiä ennen kolmansia treffejä. Joo, jokainen panee kun huvittaa, mutta pointtina nyt se, että on se ollut tiedossa, että SEKSI kelpaa. Eivät kaikki ilotytötkään nättejä ole.

Vierailija
133/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten mun tinderi väittää toista? Seuraa riittää ja tasokkaita naisia olisi tunkemassa ovista ja ikkunoista. Luuletko että mä kerron samalla tyylillä näistä mun naiskokemuksista päin naamaa tuolla live-tasolla? Mut jos se sua yhtään helpottaa, niin ajattele vain etten ole tasokas ;)

Eli esität heille tasokkaampaa kuin olet? Se tuskin johtaa muuhun kuin lyhyisiin suhteisiin joissa ei tutustuta aidosti. Ja mikäpä siinä, tiedät varmasti että sellaisia moni nainen myös hakee. Kyllä häntäheikit kelpaavat seksiin, eiväthän he muuten olisi häntäheikkejä. Mutta parisuhteeseen tai lasten isäksi ainoastaan melkoisen epätoivoisille tapauksille..

Itsellä deittailun aikakausi on jo ohi, mutta muistan ajat jolloin näistä helpoista miehistä puhuttiin kavereiden kanssa. Se oli sananmukaisesti helppo vaihtoehto, koska tiesi mitä saa eikä tarvinnut pelätä takertumlsta. Aika moni noista tuon ajan yleisistä miehistä istuu vieläkin yksin samoissa baareissa jauhaen kuluneita repliikkejään. Ei heitä tasokkaina pidetty silloin eikä nyt. 

Vierailija
134/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vituttaako? Toivottavasti. (Olisin voinut jättää nämä edellä olevat kaksi sanaa kirjoittamattakin, mutta sun tyyli ansaitsee ne, en ole pahoillani)"

Miksi ihmeessä minua jonkun tuntemattoman minuun täysin liittymättömät jutut vituttaisivat? Luulet nyt pikkaisen liikoja itsestäsi.

Sitä minäkin ihmettelin, että miksi oikein lähdit vittuilemaan minulle tekstissäsi. Mutta ajattelin sitten vetäistä "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" tyylillä. 

Ei pidä provosoitua ;)

Vierailija
135/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi,  jos voisit harrastaa seksiä itseäsi tasokkaampien naisten kanssa, kuten väität naisten tekevän, tekisikö niin?

Olen 9-10 tason mies ja tasoiseni nainen on myös 9-10. Nämä siis lähinnä ulkonäköön liittyviä tasoja.

Ei tarvitse miettiä moisia "jos voisin harrastaa seksiä itseäni tasokkaampien naisten kanssa, niin tekisinkö niin", koska olen jo siellä tasoteorian huipulla. Kyllä, meitäkin on ihan oikeasti ja kyllä, myös tällainen mies voi kirjoitella Vauva-palstalle, uskokaa tai älkää.

Vierailija
136/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ihmiset pariutuvat eniten samantyyppisten ihmisten kanssa mitä itse on. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain ylempiä ja alempia tasoja, tai ihmisiä jotka olisivat automaattisesti jokaisen mielestä kiinnostavia. 

Jos löytää itselle sopivan kumppanin, totta kai hänen taso on 10. Jollekin muulle tuo sama tyyppi olisi 3. Ymmärrätkö nyt?

Mutta nuo asiat koostuu nimenomaan ihmisten tasoista, jotka ovat kumppanille asettaneet.

Nyt sulla menee muna, kana, puurot, vellit ja öbaut kaikki muukin sekaisin.

Vierailija
137/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen eri, enkä ole lukenut ketjua. 

Tulin vain sanomaan, että pääkoppa tekee ihmisen tason. Se, millainen ihminen on. Kaikki muu on vain pintaa, jolla ei ole loppupeleissä yhtään mitään merkitystä.

Vierailija
138/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella tason määrittää suurimmaksi osaksi kasvot ja mitä käytännön hyötyä tästä "työkalusta" on? Ainoa mun näkemä käyttö on ollut miesten uhriutuminen tällä palstalla, kun naiset eivät "tajua" olevansa samaa tasoa heidän kanssaan.

Voin vastata vain omasta puolestani, mutta en vain pystyisi olemaan naisen kanssa kenen kasvot eivät miellytä mun silmääni. Olen komea mies ja tästä syystä suurin osa naisista on minun silmääni alempitasoisia kuin itse olen. Karua muotoilla tämä näin, mutta ei se silti todellisuutta muuksi muuta. Ja itsehän kysyit ja minä vastasin.

Käytännön hyöty on siinä, että ymmärtää paremmin deittailun lainalaisuuksia ja tajuaa oman paikkansa siinä. Jos se oma paikka miellyttää, niin voi kirjoitella aiheesta tyytyväisenä, mutta mikäli se oma paikka ei miellytä, niin sitten voi vaikka uhriutua vauvapalstalla. 

Vierailija
139/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 9-10 tason mies ja tasoiseni nainen on myös 9-10. Nämä siis lähinnä ulkonäköön liittyviä tasoja.

Ei tarvitse miettiä moisia "jos voisin harrastaa seksiä itseäni tasokkaampien naisten kanssa, niin tekisinkö niin", koska olen jo siellä tasoteorian huipulla. Kyllä, meitäkin on ihan oikeasti ja kyllä, myös tällainen mies voi kirjoitella Vauva-palstalle, uskokaa tai älkää.

Tässäkin haisee niin voimakkaasti omakehu, että tuskin sinulla kovin pitkäikäisiä suhteita on muiden kuin kananaivoisten bimbojen kanssa. Mutta jos sinulle riittää nätti naama ja pantava kroppa, niin mikäs siinä. Melko tyhjä sellainen parisuhde vaan on.

Vierailija
140/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ei myönnä tasoja? Ihan absurdia!