Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja

Vierailija
24.02.2024 |

Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?

Kertokaa toki.

Kommentit (644)

Vierailija
81/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ihmiset pariutuvat eniten samantyyppisten ihmisten kanssa mitä itse on. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain ylempiä ja alempia tasoja, tai ihmisiä jotka olisivat automaattisesti jokaisen mielestä kiinnostavia. 

Jos löytää itselle sopivan kumppanin, totta kai hänen taso on 10. Jollekin muulle tuo sama tyyppi olisi 3. Ymmärrätkö nyt?

Aloitus on paskasti muotoiltu.

Taso = miehen/naisen suosio muihin verrattuna. Joku yksittäinen mies voi pitää vaikka kympin näköisenä jotain tavisnaista, mutta tason määrittää se, kuinka moni pitää sitä kauniina. Joku missi tai malli on kaunis miesten valtaosan mielestä, tavis vain pienen osan ja ruma ei käytännössä kenenkään mielestä.

Se että tajuaako joku tuon vai ei, on palikkatesti. Ne jotka ei tajua, on samoja ihmisiä, jotka ei ymmärrä käsitteitä per capita

No kaikki kyllä ymmärtävät tämän, kuten alussakin todettiin, kauniit pariutuvat, tavikset pariutuvat jne. Sitten mennään näihin naisten hypergamiajuttuihin ja siihen miten oma taso ei vastaa tarjontaa koska 1% miehistä pyörittää 99% naisista, ollaan vietetty liikaa aikaa netissä ja miesasiamiesten seurassa.

Vierailija
82/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisena ja lukeneisuutta arvostavana miehenä minun on vaikea samaistua sellaisiin naisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita esim. kirjallisuudesta. Näitä löytyy enemmän akateemisten joukossa, joten olen sattunut seurustelemaan vain akateemisten naisten kanssa. En sulje kategorioita pois, mutta on paljon epätodennäköisempää, että seurustelisin esim. siivoojan kanssa, koska siivoojalla olisi todennäköisesti erilaiset intressit kuin itselläni vaikkapa jo siksi, kun on hakeutunut tuohon työhön, eikä älyllisiä haasteita tarjoavaan työhön. Jos kuulostaa diskriminovalta, niin pahoittelen.

Tiedän pari siivoojaa, jotka kuuntelevat työpäivän aikana kirjoja. Siivoojahan voi harrastaa älyllisiä haasteita. Lisäksi siivoojista löytyy niitä, jotka ovat päätyneet yliopistoon. Yliopistotutkinnon suorittanut on voinut tehdä uraa alallaan

Joo siivoat, mutta olet opiskelet kirjallisuustieteitä, eli identifioidut kirjallisuustieteisiin ja todennäköisesti suunnittelet siitä itsellesi uraa. Itsekin olen siivonnut kesätöinäni yläasteella, mutta en identifioidu enää siivoojaksi. Siivoojana pidän sellaista, joka siivoaa suuren osan työurastaan. Nämä ovat mielestäni eri asioita. T. tuo "akateeminen ja lukeneisuutta arvostava mies"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tasoteoreetikot vain kaventaa omia mahdollisuuksiaan kun uskoo sellaiseen. Tämä olisi hyvä ymmärtää ja lopettaa se pöljyys. Tähän auttaisi jos olisi tasa-arvoinen ja hyveellinen ihminen.

Ihanasti kirjoitettu sinulta! Olet varmasti Hyvä Ihminen!

Ps. minäkin kannatan maailmanrauhaa, joten ollaan yhdessä parempia ihmisiä kuin muut!11!

Vierailija
84/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. A) joko olet niin ruma, ettei sillä kumppanin ulkonäöllä enää ole edes väliä tai sitten B) sinä valehtelet."

Vaihtoehto C) sinä olet pihalla kuin lumiukko.

Vierailija
85/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisena ja lukeneisuutta arvostavana miehenä minun on vaikea samaistua sellaisiin naisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita esim. kirjallisuudesta. Näitä löytyy enemmän akateemisten joukossa, joten olen sattunut seurustelemaan vain akateemisten naisten kanssa. En sulje kategorioita pois, mutta on paljon epätodennäköisempää, että seurustelisin esim. siivoojan kanssa, koska siivoojalla olisi todennäköisesti erilaiset intressit kuin itselläni vaikkapa jo siksi, kun on hakeutunut tuohon työhön, eikä älyllisiä haasteita tarjoavaan työhön. Jos kuulostaa diskriminovalta, niin pahoittelen.

Mutta ennen kuin alat miettimään naisen akateemisuutta tahi kirjallisen harrastuneisuuden syvyyttä, niin sinäkin katsot kuitenkin naisen ulkonäköä, etenkin kasvoja, minkä johdosta teet sen ensimmäisen karsinnan. Ulkonäköriman yli pitää siis

Ettekö te koskaan tapaa ihmisiä muualla kuin baareissa? Tosin baarissakin voi ensin kuulla henkilö A:n juttelevan henkilö B:n kanssa ja ihastua siihen mitä A tai B sanoi.

Vierailija
86/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua, hoikkaa ja korkeasti kouluttautunutta naista ei kelpuuttanut suhteeseen kukaan lihava ja työtön, vaikka sinun mukaan olen korkeammalla tasolla ja saisin tuollaisen puolison heti? Niin, olisikohan siitä syystä että ihmiset haluavat seurustella samanlaisten, samat elämänarvot omaavien ihmisten kanssa. En mäkään haluaisi seurustella vaikka hollywood-näyttelijän kanssa vaikka hän on korkeatasoinen verrattuna minuun. Tässä juuri kumosin teoriasi, olkaa hyvä. 

Vierailija
87/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, sovitaan, että on tasot. Toivottavasti tämä vahvistus auttaa ap:ta elämässä eteenpäin 👍

Nyt ap poistui palstalta ja elää elämänsä onnellisena loppuun saakka.

Vierailija
88/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään pahaa, että haluaa seurustella itsensä kaltaisten ihmisten kanssa. En itse ottaisi afrikkalaista miestä, koska en pidä mustasta ihonväristä, enkä ole kenellekään tilivelvollinen mielihaluistani.

Vierailija
89/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Tasomies on aina pyöreä nolla ja yksin. Helpottiko?

Olen tasomies ja minulla on taustalla 10v avioliitto ja sen lisäksi sinkkuna kokemus kolminumeroisen määrän verran eri naisia eri pituisissa jutuissa. 

Se että tiedostan tasojen olemassaolon ei tarkoita sitä, että ulisen niistä live-tasolla. Tasoteoria on esim. nettikeskusteluissa kätevä työkalu havainnoimaan deittimarkkinoiden ilmiöitä. Ja ei, se ei edelleenkään ole kirjaimellisesti otettava tieteellinen teoria.

No ei tasan ole sinulla mitään suhdetta, ei kukaan oikeasti pariutumut jankkaa tasoista. Ikinä se tasojankkaus ei paranna paritumismahdollisuuksia, päinvastoin on iso red flag.

Oikeasti kaikki normaalit saati pariutuneet tietää ja on aina tienneet, että jotkut ihmiset on suositumpia kuin toiset. Sen tarkempaa teoriaa ei tarvita.

Esim minä en ikinä kelpuuttaisi tupakoijaa, jonkun toisen mielestä se on plussa. Ja tämmöiset asiat on niitä tärkeitä, ei se ulkonäkö josta incel jaksaa jauhaa aina. Valtaosa on ulkonäöltään keskinkertaisia ja he pariutuvat toisten keskinkertaisten kanssa, ääripäitä on turha miettiä.

90/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän näyttää 15 vuotiaalle eikä sinun pitäisi lainkaan katsella tuon ikäisen kuvia.

Hän on kylläkin 25-vuotias.

Vierailija
91/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep!  Täällä timmikroppainen urheileva mies, joka etsii muhkeamuotoista naista.  Ali- ja normipainoiset naiset ei oikein sytytä.

Mutta sinäkin haluat kasvoista saman tasoisen naisen kuin olet itsekin miehenä. Eli tasot täsmää.

Ai nyt se taso määrittyy yksin naamasta, ei tarvii olla koko kropasta stereotyyppisen kaunis? Kivasti siirtyy maalitolpat tasoteoreetikoilla.

Vierailija
92/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko ajatellut, että tasoajattelusi ei ainakaan näytä helpottavan sinulla pysyvän kumppanin löytymistä? Jos sellaista oikeasti haluat keskitypä enemmän ihmisten pään sisältöön kuin ulkokuoreen. Äly, luonne ja arvot, jos noissa löytää sopivan kumppanin niin helpompi saada siitä pysyvä. Mutta ehkä haluatkin vain leikkiä Tinder pelejä?

Hih, olipas näppärästi kirjoitettua piilovittuilua minulle. Not.

Eli kaikki ihmiset, jotka ovat joskus eronneet suhteissaan, ovat tasoteoriaan uskovia? Toisekseen, kyllä minulle se sisäinen taso merkkaa loppupeleissä paljon enemmän kuin vain ulkokuori, joten tuossakin menit metsään arviossasi. Mutta totta kai sen ulkonäön pitää miellyttää minua, jotta voin edes harkita tutustumista siihen henkiseen puoleen. Ja kyllä mä olen tykännyt tinderiä pelata; sieltä on löytynyt ihania ihmisiä mun elämääni - osa lyhyemmäksi aikaa ja osa sitten pidemmäksi aikaa. Katsotaan mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

Vierailija
93/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy sopivan muodokas punatukkainen nainen, jonka kanssa kävisi  kemiat, niin saa olla mun puolesta kaupan kassa tai vaikka siivooja.  Ei tasan haittaisi yhtään. 

Ja sitten olisitte eri mieltä joka asiasta, hän nalkuttaisi, sinä olisit väkivaltainen, mutta mikäpä siinä, kunhan täyttäisi ulkonäkökriteerisi?

,,,

Tuossa juuri tasoteoreetikot menevät metsään, luonteelle ei voi määrittää tasoa muuten kuin sopiva/epäsopiva.

Tasothan viittaavat tässä kontekstissa pitkälti ulkonäköön, etenkin kasvojen osalta. Jotta niitä luonteita päästään testaamaan, pitää ensin ylittää se ulkonäkörima.

Joo, mutta eihän se taso voi olla korkea miss universumillakaan, jos henkilö palautetaan välittömästi kiertoon v*ttumaisen luonteen takia.

Vierailija
94/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ihmiset pariutuvat eniten samantyyppisten ihmisten kanssa mitä itse on. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain ylempiä ja alempia tasoja, tai ihmisiä jotka olisivat automaattisesti jokaisen mielestä kiinnostavia. 

Jos löytää itselle sopivan kumppanin, totta kai hänen taso on 10. Jollekin muulle tuo sama tyyppi olisi 3. Ymmärrätkö nyt?

Aloitus on paskasti muotoiltu.

Taso = miehen/naisen suosio muihin verrattuna. Joku yksittäinen mies voi pitää vaikka kympin näköisenä jotain tavisnaista, mutta tason määrittää se, kuinka moni pitää sitä kauniina. Joku missi tai malli on kaunis miesten valtaosan mielestä, tavis vain pienen osan ja ruma ei käytännössä kenenkään mielestä.

Se että tajuaako joku tuon vai ei, on palikkatesti. Ne jotka ei tajua, on samoja ihmisiä, jotka ei ymmärrä käsitteitä per capita

Olen eri. Oletko tullut ajatelleeksi, että osaa ihmistä ei kiinnosta mikään "yleinen suosio" mahdollisimman laajan joukon keskuudessa vaan sen yhden yksittäisen elämän rakkauden löytäminen? Jos lähtökohta on tämä, miksi tällainen ihminen ajattelisi mitään tasoja koska hänelle tasoja on vain kaksi: kiinnostaa ja ei kiinnosta.Itse kuulun tähän kategoriaan ja minua on kiinnostunut elämäni aikana riittävästi vain yksi mies. Minulle on aivan sama mitä mieltä muut ovat kummastakaan meistä tai "tasoistamme".

Puolison löytämisen todennäköisyyttä jossain määrin toki parantaa jos on monen mieleen ja oma maku on laaja, on seurallinen jne. mutta toisaalta elämäänsä ei kannata elää esittäen jotain muuta kuin on. Matematiikan ja todennäköisyyslaskennan soveltaminen yksilöihin on sikäli turhaa, että toisin kuin numerot, ihmiset ovat subjektiivisia, monimutkaisia, tekevät "vääriä" päätöksiä jne.

Kyllä, kaunis tai komea, elämässä menestynyt ja sosiaalinen saa varmasti enemmän seuraa kuin moni muu mutta mitä hyötyä tätä itsestäänselvyyttä on jatkuvasti jankata? Ja miksi esimerkiksi omissa oloissaan viihtyvä edes haluaisi vastaavaa elämää? Jos ongelma oikeasti on se, että olet epämiellyttävä sekä ulkoisesti että sisäisesti eikä ympärilläsi siksi pöyri "instamalleja" kuten joidenkin harvojen kohdalla, kyseessä on ihan vain kateus eikä sitä varten tarvitsisi rakennella mitään teorioita.

Vierailija
95/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua, hoikkaa ja korkeasti kouluttautunutta naista ei kelpuuttanut suhteeseen kukaan lihava ja työtön, vaikka sinun mukaan olen korkeammalla tasolla ja saisin tuollaisen puolison heti? Niin, olisikohan siitä syystä että ihmiset haluavat seurustella samanlaisten, samat elämänarvot omaavien ihmisten kanssa. En mäkään haluaisi seurustella vaikka hollywood-näyttelijän kanssa vaikka hän on korkeatasoinen verrattuna minuun. Tässä juuri kumosin teoriasi, olkaa hyvä. 

Kuinka montaa lihavaa ja työtöntä lähestyit siinä mielessä? Ihan mielenkiinnosta. (toki vastauksesi on: satoja, sillä olemmehan internetissä)

Veikkaisin, että useimmat lihavat ja työttömät automaattisesti olettaisivat olevansa kiinnostuksesi ulkopuolella ja näin, eivät edes yrittäisi... Ihan näin maalaisjärjellä ajateltuna.

Vierailija
96/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon hyvännäköinen, mutta kuolen yksin, koska sain huonot aivot.

Vierailija
97/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että SINÄ toimit tietyllä tavalla, ei kumoa yhtään mitään. Jokainen ymmärtää, että tasoteorioina tarkoitetaan yleisiä trendejä eikä yksittäistapauksia. Aivan samaa tasoa kuin "koska äitini tupakoi eikä sairastunut keuhkosyöpään, tupakoinnin ja keuhkosyövän välillä ei ole yhteyttä".

Vierailija
98/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ennen kuin alat miettimään naisen akateemisuutta tahi kirjallisen harrastuneisuuden syvyyttä, niin sinäkin katsot kuitenkin naisen ulkonäköä, etenkin kasvoja, minkä johdosta teet sen ensimmäisen karsinnan. Ulkonäköriman yli pitää siis

Kiitos rehellisyydestä. Itsekin ajattelen melko lailla samoin. Ja olen siis mies, joka uskoo jossain määrin tasoteoriaan. 

Vierailija
99/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pari siivoojaa, jotka kuuntelevat työpäivän aikana kirjoja. Siivoojahan voi harrastaa älyllisiä haasteita. Lisäksi siivoojista löytyy niitä, jotka ovat päätyneet yliopistoon. Yliopisto

Se, että on kiinnostunut kirjallisuudesta, ei tarkoita vain, että opiskelisi kirjallisuustiedettä. Voi sitä toki avoimessakin opiskella ilman urahaaveita. Olet jämähtänyt, joka ei kylläkään yllätä yhtään.

Vierailija
100/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä ihan näin mene. Ainoan kerran kun nainen olisi halunnut toisille treffeille, oli hän aivan erilainen kuin minä. Samantyyppisiltä naisilta (koulutus, harrastukset, elämänarvot...) tuli kommenttia, että olen tosi kiva tyyppi, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän