Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja
Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?
Kertokaa toki.
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tt-miehet kiinnostuvat itse naisesta ulkonäkökriteeristön perusteella. Naiset taas käyttävät omaa listaansa karsimaan epäsopivat pois, esim. alkoholismi, persuus jne. Jos nainen on riittävän kaunis, tt-mies haluaa suhteeseen.
Uskallan väittää, että valtava enemmistö suomalaisista haluaa kumppaniehdokkaan miellyttävän heitä ulkonäön osalta. Myös Tt-miehet totta kai. Itsekin olen tt-mies ja kyllä naisen täytyy ylittää se ulkonäkörima ennen kuin voin kiinnostua hänestä. Mutta ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa minulle, ehei, ei ollenkaan. Kyllä henkisen puolen jutut ja muut asiat mm. elämäntilanne ja toiveet täytyy olla sopivia myöskin. Väitän myös, että suurin osa tt-miehistä ajattelee samoin kuin minä.
Ja jos mennään hieman asian vierestä, niin Suomesta löytyy paljon naisia, joille miehen perussuomalaisuus ei ole ongelma ollenkaa
Tt-mies on tasoteoria-mies.
Joku sanoi, että tasoteoria on hyvä työkalu. Työkalu siis mihin, ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että tasoteoria on hyvä työkalu. Työkalu siis mihin, ja miten?
Talon rakentamiseen.
Mikä itun teoria se on, että toiset on suositumpia kuin toiset? Miten epänormaali pitää olla, että jankkaa tuollaista itsestäänselvyyttä?