Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja
Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?
Kertokaa toki.
Kommentit (644)
Tt-miehet kiinnostuvat itse naisesta ulkonäkökriteeristön perusteella. Naiset taas käyttävät omaa listaansa karsimaan epäsopivat pois, esim. alkoholismi, persuus jne. Jos nainen on riittävän kaunis, tt-mies haluaa suhteeseen.
Uskallan väittää, että valtava enemmistö suomalaisista haluaa kumppaniehdokkaan miellyttävän heitä ulkonäön osalta. Myös Tt-miehet totta kai. Itsekin olen tt-mies ja kyllä naisen täytyy ylittää se ulkonäkörima ennen kuin voin kiinnostua hänestä. Mutta ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa minulle, ehei, ei ollenkaan. Kyllä henkisen puolen jutut ja muut asiat mm. elämäntilanne ja toiveet täytyy olla sopivia myöskin. Väitän myös, että suurin osa tt-miehistä ajattelee samoin kuin minä.
Ja jos mennään hieman asian vierestä, niin Suomesta löytyy paljon naisia, joille miehen perussuomalaisuus ei ole ongelma ollenkaan, kenties jopa ihan päinvastoin. Kaikki naiset katsos eivät ole siellä Kallion soijakuplassa hengaavia vihervassareita.
Ei hän voi tehdä mitään. Statusmies on mies, jolla on pysyvää yhteiskunnallista vaikutusvaltaa. Sellaisia ovat mm. suurten pörssiyhtiöiden ylin johto, moninkertainen ministeri, eläkeyhtiön toimari yms.
Eli Mika Lintilä on naisten märkä päiväuni näillä kriteereillä? Statusmies par excellence!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Prisma-parien "samantasoisuus" johtuu siitä, että me ihmiset suurimmaksi osaksi nyt olemme taviksia. Vain harvassa on ne poikkeusyksilöt suuntaan tai toiseen, eli hätkähdyttävän kauniit tai rumat.
Niin, eli kauniit pariutuu keskenään, tavikset keskenään ja rumat myös keskenään. Eikös tämä ole sitä tason mukaista pariutumista eli TASOTEORIAA HUIH!
Luulen että kaikki ovat sitä mieltä että on olemassa pieni prosentti miehiä, jotka ovat usean naisen mielestä hyvännäköisiä, joilla on mukava luonne, terveydestä kertova ominaistuoksu, hyvät käytöstavat, älykkyyttä ja menestystä jne. Heille on paljon tarjokkaita, eikä heitä tapaa kuin muutaman kerran elämässä, jos koskaan. He ovat pohjimmiltaan myös normaaleja miehiä, jotka valitsevat naisensa ulkonäön perusteella. Siksi heillä on kaunis vaimo.
Mutta tasoteore
Jep! Ainoa kommentti, että ominaistuoksu on eri asia kuin puhtaan ihmisen tuoksu. Voi olla vaikka kuinka terve ihminen, mutta silti sinusta tai minusta vastenmielinen ominaistuoksu.
Mä olen ihastunut useampaankin ihmiseen netin kautta, kuvaa näkemättä. Ei siinä ole mitään outoa. Noin alkoi nykyinen seurustelunikin.
Ja sullehan kirjotettiin, että sen kuvan saa yleensä pyytämällä. Jos et saa kuvaa, niin älä sitten jatka kirjottelua.
Miksi kirjoittaisin yleensäkään kuvattomalle profiilille, kun netissä on vaikka millä mitalla kauniita JA mielenkiintoisia profiileja? Komealla miehellä on valinnanavaraa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tasoteoreetikot sanoo siihen, kun pienituloisessa (joskin koulutusta vaativassa) työssä oleva naispuolinen ystäväni antoi pakit hyvännäköiselle juristimiehelle? Eihän noin voi käydä tasoteorian mukaan, eihän?
Perusteena oli, että naisen mielestä mies oli liian jäykkis ja hän koki olonsa jotenkin epämukavaksi miehen seurassa.
Mutta ystäväsi oli kuitenkin alkuun kiinnostunut tästä tyypistä, koska hän oli komea ja status-ammatissa. Tämä täsmää tasoteoriaan.
Miksi oletat, että aina jos miehellä on hyväpalkkainen työ, olisi se syy miksi nainen kiinnostui?
Olihan siinä myös mainittu miehen komeus. Unohtuiko tämä?
Joo unohtui. Tar
Minustakin adjektiivi "komea" on ennemmin ärsyttävä kliseisyydessään ja vähän koominenkin, ja itsekin käytän mieluummin sanaa hyvännäköinen. En ole koskaan halunnut komeaa miestä, mutta hyvännäköisen kylläkin :)
etelä-suomalainen, vaan ei stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lunttasin nimen, se toinen komea on Markus Söder (CDU), Baijerin PM. Hän vastaa aika lailla ulkonäköihanteitani ja mielenkiintoinen ihminen muutenkin.
Huomaan että sulla on selkeästi viehätys isoihin lättäneniin :) Ei siinä, hyvä että makuja on monia!
Itseäni ei miehen lyhyys haittaa (tai ehkä sit jos on alle 165 niin vähän), mutta tässä nenäasiassa olen nirso.
Joo, minäkin olen nenänaisia. Pituus (yli 190 cm) iso nenä ja kapeat silmät, pitkät jalat ja kädet, isot kämmenet, painava ja raamikas mies ja ristiverinen. Omalla miehellä on se paras nenän muoto eli hieman kyömy. Mutta kaikki isot nenät ovat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Tt-miehet kiinnostuvat itse naisesta ulkonäkökriteeristön perusteella. Naiset taas käyttävät omaa listaansa karsimaan epäsopivat pois, esim. alkoholismi, persuus jne. Jos nainen on riittävän kaunis, tt-mies haluaa suhteeseen.
Uskallan väittää, että valtava enemmistö suomalaisista haluaa kumppaniehdokkaan miellyttävän heitä ulkonäön osalta. Myös Tt-miehet totta kai. Itsekin olen tt-mies ja kyllä naisen täytyy ylittää se ulkonäkörima ennen kuin voin kiinnostua hänestä. Mutta ei se ulkonäkö ole kaikki kaikessa minulle, ehei, ei ollenkaan. Kyllä henkisen puolen jutut ja muut asiat mm. elämäntilanne ja toiveet täytyy olla sopivia myöskin. Väitän myös, että suurin osa tt-miehistä ajattelee samoin kuin minä.
Ja jos mennään hieman asian vierestä, niin Suomesta löytyy paljon naisia, joille miehen perussuomalaisuus ei ole ongelma ollenkaan, kenties jopa ihan päinvastoin. Kaikki naiset kat
Mikä on tt-mies?
Vierailija kirjoitti:
Ei hän voi tehdä mitään. Statusmies on mies, jolla on pysyvää yhteiskunnallista vaikutusvaltaa. Sellaisia ovat mm. suurten pörssiyhtiöiden ylin johto, moninkertainen ministeri, eläkeyhtiön toimari yms.
Eli Mika Lintilä on naisten märkä päiväuni näillä kriteereillä? Statusmies par excellence!
Tasoteorian taso ei tarkoita sitä, että joka ikinen nainen ottaisi juuri sen miehen. Status vain lisää yleistä kysyntää.
Useimmilla naisilla on jokin miestyyppi josta he pitävät, osalla hyvinkin vakaa, joihin minäkin kuulun.
En muista onko Lintilä mininkertainen ministeri, kahdella pikkuministerinpestillä ei vielä statusmieheksi pääse. Mutta jos siihen vielä lisättäisiin merkittäviä valiokuntien puheenjohtajuuksia ja hallitusammattilaisuuksia, niin sitten ehdottomasti kyllä.
Julkkisten arvostukisissa näkyvät yhteiskuntaluokkkien erot. En lähtisi kahville Kimin kanssa, mutta Lintilän kyllä. Lintilä ei kiinnosta, mutta voisihan tavata jonkun muun joka niissä piireissä kiinnostaisi. Jos siis olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihastunut useampaankin ihmiseen netin kautta, kuvaa näkemättä. Ei siinä ole mitään outoa. Noin alkoi nykyinen seurustelunikin.
Ja sullehan kirjotettiin, että sen kuvan saa yleensä pyytämällä. Jos et saa kuvaa, niin älä sitten jatka kirjottelua.
Miksi kirjoittaisin yleensäkään kuvattomalle profiilille, kun netissä on vaikka millä mitalla kauniita JA mielenkiintoisia profiileja? Komealla miehellä on valinnanavaraa :)
Ja kuin hyvin tuo on toiminut? Tunnut olevan yhä sinkku.
Ja voisit opetella lainaamaan oikein.
tt-mies on varmaan tasoteoriamies
Vierailija kirjoitti:
tt-mies on varmaan tasoteoriamies
Aha, ok. Kiitos vastauksesta.
Seurasiko joku sitä ketjua missä joku antoi arvion tasosta? Eilen illalla se oli täällä, onko nyt hävinnyt kun ei löydy?
Tasoteoreetikot ovat pääsääntöisesti pinnallisia ihmissuhdeongelmaisia miehiä, jotka käsittävät ja käsittelevät naisia vaihtokelpoisena bulkkina, pelkkänä objektina ja lihanpalasena, hyödyn välineenä. Kuin kaupan lihatiskillä arpomalla jauhelihan ja sisäfileen välillä eri vaihtoehdoista korkeinta laatua johon on varaa. Piste. Lopettakaa tää älyttömyys. Noiden ymmärrys ei riitä ymmärtämään miten kuutamolla ovat. Ei vaikka miten argumentoi tai jankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoteorian taso ei tarkoita sitä, että joka ikinen nainen ottaisi juuri sen miehen. Status vain lisää yleistä kysyntää.
Useimmilla naisilla on jokin miestyyppi josta he pitävät, osalla hyvinkin vakaa, joihin minäkin kuulun.
En muista onko Lintilä mininkertainen ministeri, kahdella pikkuministerinpestillä ei vielä statusmieheksi pääse. Mutta jos siihen vielä lisättäisiin merkittäviä valiokuntien puheenjohtajuuksia ja hallitusammat
Tsekkasin Lintilän, hän on ollut vain pari kertaa ministeri. Statusmies on pysyvästi vaikutusvaltainen, tehnyt merkittävän uran alallaan ja usein myös taustavaikuttaja monissa asioissa. Kepusta sellainen on varmuudella Vanhanen ja Rehn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuin hyvin tuo on toiminut? Tunnut olevan yhä sinkku.
Ja voisit opetella lainaamaan oikein.
On toiminut oikein hyvin, kiitos vain kysymästä. Tässä kohtaa elämääni minulla ei ole suurta tarvetta saada parisuhdetta, mutta jos sellainen nyt eteen tulisi varteenotettavan kumppanin muodossa, niin voisin harkita. Tasokasta seuraa on silti riittänyt, joten ihan yksin ei ole tarvinnut kuitenkaan olla.
Jos miehellä on valinnanvaraa, valitsee mies aina kauniin naisen.
Siinä tasoteoria lyhykäisyydessään, enempää siitä ei tarvitse tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoreetikot ovat pääsääntöisesti pinnallisia ihmissuhdeongelmaisia miehiä, jotka käsittävät ja käsittelevät naisia vaihtokelpoisena bulkkina, pelkkänä objektina ja lihanpalasena, hyödyn välineenä. Kuin kaupan lihatiskillä arpomalla jauhelihan ja sisäfileen välillä eri vaihtoehdoista korkeinta laatua johon on varaa. Piste. Lopettakaa tää älyttömyys. Noiden ymmärrys ei riitä ymmärtämään miten kuutamolla ovat. Ei vaikka miten argumentoi tai jankkaa.
Jos tämän olkiukon kanssa on mukavaa peuhata, niin anna mennä vain! Tasoteoriaan uskovia miehiä löytyy varmasti laidasta laitaan ja veikkaan, että suurin osa käyttää tasoteoriaa vain suuntaa antavana työkaluna, mutta ei usko sen olevan mikään kaiken kattava tieteellisen vesitiivis teoria. Ihminen - etenkin uros - nyt vain usein tykkää lokeroida asioita hierarkiseen järjestykseen, jotta maailma olisi helpompi jäsennellä ymmärrettävämpään muotoon.
Aivan samoin kuin ihminen usein tykkää jaotella toisia ihmisiä "me ja ne" -tyylisesti. "Me" ollaan tietty hyviksiä ja "ne" toiset on niitä pahiksia. Kuuluuko sinun maailmassasi tasoteoreetikot niihin "toisiin", niihin pahoihin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkaansa. Mutta jos on valinnanvaraa, niin mies valitsee itselleen sopivimman kauniin naisen; ei ketä tahansa kaunista naista.
Terkuin, Komea Mies (voin mä olla teidän joidenkin sanavarastossa hyvännäköinenkin mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkaansa. Mutta jos on valinnanvaraa, niin mies valitsee itselleen sopivimman kauniin naisen; ei ketä tahansa kaunista naista.
Terkuin, Komea Mies (voin mä olla teidän joidenkin sanavarastossa hyvännäköinenkin mies)
Melkein kaikki miehet ovat komeita omasta mielestään.
jeesjees ku styylaa pitää synkata helppoa