Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja
Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?
Kertokaa toki.
Kommentit (644)
I am sorry, mutta 9-10 mies on geenikomea, ei hänen tarvitse käydä salilla lainkaan.
Very interesting. Laitapa pari julkisuudesta tuttua miestä, jotka ovat tällaisia 9-10 geenikomistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on arvotasot. Arvojen todellakin pitää olla samalla tasolla. Naamataululla tai kropalla ei ole niin väliä.
Miten kerrot olevasi ulkonäöllisesti alempaa kastia kertomatta sitä kuitenkaan suoraan. Copium.
Totta kai kaunis nainen haluaa saman arvomaailman omaavan miehen kumppanikseen, MUTTA samalla sen miehen pitää olla myös samaa tasoa ulkonäöllisesti. Ei tää niin vaikeeta voi olla ymmärtää.
Eihän tarvitse. Monelle sillä ulkonäöllä ei ole niin kovin paljon väliä. Esimerkiksi mulle, mun mies ei ole mikään ihmeellinen komistus, ja veikkaanpa että tässä tasoteoriassa me oltaisiin varsin "eri tasoilla".
Totta kai poikkeuksia on olemassa lähes asiassa kuin asiassa. Voihan ihmiselläkin olla kaksi päätä (siamilais
Tämä Prisma-parien "samantasoisuus" johtuu siitä, että me ihmiset suurimmaksi osaksi nyt olemme taviksia. Vain harvassa on ne poikkeusyksilöt suuntaan tai toiseen, eli hätkähdyttävän kauniit tai rumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on arvotasot. Arvojen todellakin pitää olla samalla tasolla. Naamataululla tai kropalla ei ole niin väliä.
Miten kerrot olevasi ulkonäöllisesti alempaa kastia kertomatta sitä kuitenkaan suoraan. Copium.
Totta kai kaunis nainen haluaa saman arvomaailman omaavan miehen kumppanikseen, MUTTA samalla sen miehen pitää olla myös samaa tasoa ulkonäöllisesti. Ei tää niin vaikeeta voi olla ymmärtää.
Eihän tarvitse. Monelle sillä ulkonäöllä ei ole niin kovin paljon väliä. Esimerkiksi mulle, mun mies ei ole mikään ihmeellinen komistus, ja veikkaanpa että tässä tasoteoriassa me oltaisiin varsin "eri tasoilla".
Totta kai poikkeuksia on olemassa lähes asiassa kuin asiassa. Voihan ihmiselläkin olla kaksi päätä (siamilais
Koska 80% on ihan taviksen näköisiä. Näitä kauniita ihmisiä näkee oikeasti todella harvoin. Jossain lukiossa on ehkä vielä näitä nättejä ja komeita nuoria, mutta kun ikää ja painoa tulee, alkavat kaikki näyttää taviksilta siellä Prismassa ja toisaalta ihan kaikki, eivät vaan pariskunnat samalta ulkonäkötasolta omassa ikäluokassaan. Sen lisäksi ihan muutamassa vuodessa ulkonäkö voi muuttua suuresti molempiin suuntiin.
Suurin syy siihen että tasoerojen yli ei avioidu, on varmaan elinympäristö. Piika tuskin avioituu isännän pojan kanssa vaikka heillä olis yhteinen lapsi, mutta piika tuskin avioituu myöskään naapurikylän isännän kanssa vaikka heillä synkkaisi
Tottakai työttömät ovat yhtä arvokkaita ihmisiä, ei minun vaan koko kristinuskon hierarkiassa. Toki yhä useampi ihminen on nyt niin maallistunut, ettei tee pahaa puhua ihmisistä rumasti ja kylmästi, asteikolle arvottaen eri kohtiin. Käytännön tasolla nämä arvot merkitsee paljonkin, niin teille kuin meillekin.
Ok. Insallah vain sinullekin. Pääsiäistä ja mämmituokkosia odotellessa.
Uskovaisen kanssa kirjoittelu, saati väittely, on kyllä samaa tasoa kuin siinä netin "special olympics" klassikkomeemissä on kuvattu hiton onnistuneesti. Mulle siis alapeukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi ei ole olemassa yhtään pariskuntaa missä nainen on lääkäri,juristi,yritysjohtaja.. jne ja mies on raksamies,lähihoitaja,kaupankassa... jne
On ihan tutkittua tietoa että kun mies jää työttömäksi tai jos miehen tulot tippuu niin silloin nainen ottaa eron.
Miksi valehtelet, on tuollaisia liittoja olemassa.
Se ero tulee, koska mies jää sohvalle piereskelemään ja juo mäyriksen päivässä.
Tuollaisia liittoja on olemassa, mutta tasoteoria ei kerrokaan kaikista mahdollisista pareista, vaan enemmistöstä.
Sinä tai joku muu kirjoitti: "miksi ei ole olemassa yhtään pariskuntaa missä nainen juristi ja mies raksa" jnpp. Tällainen mustavalkoisuus ärsyttää todellakin tällaista loogista naista. Faktat pöytään, ja silloin ei valehdella, ettei muka olisi _yhtään_ tällaista.
Parempi kirjoittaa tarkasti, että "enemmistö" ja "suurimmaksi osaksi".
Vierailija kirjoitti:
Olisiko esim. Kimi Räikkönen päätynyt yhteen kummankaan (nyks ja eks) vaimonsa kanssa, jos olisi tukkirekan kuljettaja Hyrynsalmelta, ja olisi tavannut heidät lauantai- illan huumassa Tahkovuorella?
Tyhmä kysymys, ei todellakaan olisi. Jos olisi lähestynyt kumpaakaan naisista ja kysynyt känäjävällä äänellään tanssimaan, olisi saanut selkeän viestin että "suksi, juntti, vttuun!".
Ei olisi.
Julkkikset ovat hyvä esimerkki hiukan erilaisesta markkinatilanteesta kuin se mihin ihmiset normaalisti joutuvat. Ja julkkiksiakin on erilaisia. Kimi ei ole statusmies, hänen naisensakin ovat eri markkinassa kuin statusmiesten kumppanit.
Mutta statuksella mies voi kompensoida puuttuvaa geenikomeutta, se pätee kaikissa markkinatilanteissa. Tavismies, jolla ei ole erityistä statusta (esim insinööri tai jokin muu ihan tavallinen, hyvä ammatti) tarvitsee geenikomeuden ollakseen 9-10 kysynnän mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kumppani ei siis ole tasokkaampi kuin sinä, vaan olette samalla tasolla tasoteorian mukaan"
Tasoteoria osaa siis kertoa että pariutuvat ovat "samalla tasolla" mutta ei osaa ollenkaan kertoa mikä taso tämä "sama taso" sitten oikein on. Eli paska teoria.
Kyllä se on kerrottu monen monituista kertaa, mutta ei vain mene jakeluun.
Taso=kysyntä. Pariutuneet ovat pääsääntöisesti samalla kysynnän tasolla, jota kuvaamaan voidaan käyttää myös numeroita.
Mutta kun ei kukaan kysy sen kysynnän perään, jos kiinnostava yksilö tulee vastaan. "Kuis moni muu sua piirittää?". "Ai kaks vaan, no en mä sit enää susta tykkää".
Tuo on yleistä teinipojilla. Jos muikkeli ei kelpaa kavereille, niin se jätetään.
Vierailija kirjoitti:
I am sorry, mutta 9-10 mies on geenikomea, ei hänen tarvitse käydä salilla lainkaan.
Very interesting. Laitapa pari julkisuudesta tuttua miestä, jotka ovat tällaisia 9-10 geenikomistuksia.
Tuossa juuri vastasinkin tähän eli statuksella voi kompensoida ulkonäköä, mutta statusta pitää sitten olla aika paljon. Toki markkinatilanteesta riippuen eli Suonenjoella voi olla iso kiho jo aika pienillä ansiotuloilla ja teoilla, mutta Stadissa se ei enää onnistu. Julkkiksista jo kirjoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Te kuulostatte aika kamalilta ihmisiltä . On myös kapeakatseista seurustella vain tiettyjen ammattiryhmien edustajien kanssa. Mieluiten ihminen tietenkin seurustelee samanhenkisten ihmisten kanssa, mutta sellaisia löytyy kyllä erilaisista ammateista.
Ihmiset on suurimmaksi osaksi enemmän tai vähemmän kamalia. Tämän toteamiseen riittää, kunhan lukee päivän uutisotsikot tai on ollut aikoinaan edes puolet ajasta paikalla peruskoulun historian tunneilla.
Sitä voi itse haluta ja valita olla erilainen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Leikkikoneen paukuttajat pihalle, vaikka olisi miljoonia tienaava it-ukko. En vaan voi katsella kun aikaa hukataan. Mut jos haluaa joskus tavata kavereita esim baarissa niin käy mulle. Sosiaalisuus on kiva juttu.
Täällä taas nainen jolla kelpaa pelaava mies. Kunhan elämässä on muutakin kuin pelaaminen, se on vain yksi ajanviettotapa monen muun joukossa. Baareissa käyvät taas heivaan mäkeen saman tien, minun silmissäni se on pahinta ajan tuhlaamista mitä maa päällään kantaa. Ruohon kasvamisen katseleminenkin on minun mielestäni kehittävämpää toimintaa. Kavereita saa kyllä nähdä, kunhan ei tuo niitä mun elämääni häiritsemään ja homma ei keskity kaljan kittaamisen ympärille.
Eli jos mä otan ne pelaavat ja sä otat ne baareissa kävijät niin kaikki ollaan tyytyväisiä ja saadaan samanhenkinen pari.
Mulle ei kelpaa gamerit eikä baarikärpäset. Varmaan siksi olenkin sinkku. T: nirso nainen
Joka ikisessä maassa lyhyet ja rumat miehet valittavat nykyään siitä, etteivät saa treffeille niitä kaikkein kauniimpia naisia. Paitsi jos heillä on paljon rahaa, siis miljoonia.
Muutoin naiset haluavat pitkän (ja komean) miehen mieluummin kuin heidät.
Miksiköhän on näin?
Koska pituudesta on etua työmarkkinoilla, ja miehet itse kunnioittavat pituutta, koska se mahdollistaa suuremman väkivallan. Ja naiset etsivät miehestä ulkonäön ja miellyttävän luonteen lisäksi jotain turvaa realiteettien rajoissa. Pitkän miehen kädet ulottuvat pidemmälle sekä fyysisesti että taloudellisesti, koska väkivaltaiseen hierarkiaan tottuneet miehet itse nostavat ne pisimmät ja komeimmat (usein myös väkivaltaisimmat ja aggressiiviset) miehet johtajiksi, vaikka nämä olisivat tasoa Donald Trump.
Parinmuodostus ei ole enää mitään sosialismia, jossa naiset jaetaan joillekin ansioituneille alfan nuoleksijoille, vaan osallisien tahdosta riippuvaista toimintaa, jossa molempien pitää miellyttää toista.
Tämä Prisma-parien "samantasoisuus" johtuu siitä, että me ihmiset suurimmaksi osaksi nyt olemme taviksia. Vain harvassa on ne poikkeusyksilöt suuntaan tai toiseen, eli hätkähdyttävän kauniit tai rumat.
Niin, eli kauniit pariutuu keskenään, tavikset keskenään ja rumat myös keskenään. Eikös tämä ole sitä tason mukaista pariutumista eli TASOTEORIAA HUIH!
Ei olisi.
Julkkikset ovat hyvä esimerkki hiukan erilaisesta markkinatilanteesta kuin se mihin ihmiset normaalisti joutuvat. Ja julkkiksiakin on erilaisia. Kimi ei ole statusmies, hänen naisensakin ovat eri markkinassa kuin statusmiesten kumppanit.
Mutta statuksella mies voi kompensoida puuttuvaa geenikomeutta, se pätee kaikissa markkinatilanteissa. Tavismies, jolla ei ole erityistä statusta (esim insinööri tai jokin muu ihan tavallinen, hyvä ammatti) tarvitsee geenikomeuden ollakseen 9-10 kysynnän mies.
Mitä Kimi Räikkösen pitäisi muuttaa tai tehdä, jotta hänestä tulisi statusmies? Eikös Kimi ole kuuluisa, arvostettu urheilija ja vieläpä satumaisen rikas? Mikäs tuossa on sellaista, ettei se ole statusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tasoteoreetikot sanoo siihen, kun pienituloisessa (joskin koulutusta vaativassa) työssä oleva naispuolinen ystäväni antoi pakit hyvännäköiselle juristimiehelle? Eihän noin voi käydä tasoteorian mukaan, eihän?
Perusteena oli, että naisen mielestä mies oli liian jäykkis ja hän koki olonsa jotenkin epämukavaksi miehen seurassa.
Mutta ystäväsi oli kuitenkin alkuun kiinnostunut tästä tyypistä, koska hän oli komea ja status-ammatissa. Tämä täsmää tasoteoriaan.
Miksi oletat, että aina jos miehellä on hyväpalkkainen työ, olisi se syy miksi nainen kiinnostui?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko esim. Kimi Räikkönen päätynyt yhteen kummankaan (nyks ja eks) vaimonsa kanssa, jos olisi tukkirekan kuljettaja Hyrynsalmelta, ja olisi tavannut heidät lauantai- illan huumassa Tahkovuorella?
Tyhmä kysymys, ei todellakaan olisi. Jos olisi lähestynyt kumpaakaan naisista ja kysynyt känäjävällä äänellään tanssimaan, olisi saanut selkeän viestin että "suksi, juntti, vttuun!".
Miten ihmeessä joku Jere Karalahti onnistui nappaamaan Nannan? Jeressä kun ei ole mitään tasokasta. Sanoisin, että hän on korkeintaan 4, jos pitäisi antaa arvosana.
Vierailija kirjoitti:
On tasoja olemassa. Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi koulutustaso ja palkka.
Mitä vähemmän kouluttautunut mies on sitä vähemmän naiset siitä viehättyy ja sama pätee myös palkkaan eli mitä vähemmän mies saa palkkaa niin sitä huonompi tasoisempi se on.
Naisen tasossa taas korostuu ulkonäkö eikä naiset pariudu miehen kanssa joka on naista itseään vähemmän kouluttautunut ja miehen kanssa joka tienaa naista vähemmän.
Mä en vaan jaksa kirjoittaa muutamaa lausetta enempää tyypille, joka ei selvästikään kykene ilmaisemaan itseään kunnolla kirjallisesti. Yleensä tämä korreloi koulutustason kanssa aika voimakkaasti. En edes halua kuvitella minkälaista se keskustelu olisi sitten kasvokkain. Hrr!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa juuri vastasinkin tähän eli statuksella voi kompensoida ulkonäköä, mutta statusta pitää sitten olla aika paljon. Toki markkinatilanteesta riippuen eli Suonenjoella voi olla iso kiho jo aika pienillä ansiotuloilla ja teoilla, mutta Stadissa se ei enää onnistu. Julkkiksista jo kirjoitinkin.
Aha, eli ei tippunut nimiä. Alkoiko nolottaa se Klitshko liiaksi, jotta olisit kehdannut sen tuohon viestiisi näpytellä? Tämä kyseinen nyrkkisankari kun ei ole sitä 9-10 geenikomeaa ulkonäköä lähelläkään suurimman osan naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tasoteoreetikot sanoo siihen, kun pienituloisessa (joskin koulutusta vaativassa) työssä oleva naispuolinen ystäväni antoi pakit hyvännäköiselle juristimiehelle? Eihän noin voi käydä tasoteorian mukaan, eihän?
Perusteena oli, että naisen mielestä mies oli liian jäykkis ja hän koki olonsa jotenkin epämukavaksi miehen seurassa.
Mutta ystäväsi oli kuitenkin alkuun kiinnostunut tästä tyypistä, koska hän oli komea ja status-ammatissa. Tämä täsmää tasoteoriaan.
Miksi oletat, että aina jos miehellä on hyväpalkkainen työ, olisi se syy miksi nainen kiinnostui?
Olihan siinä myös mainittu miehen komeus. Unohtuiko tämä?
"Kyllä, sekä geenikomea, että erinomaisessa fyysisessä kunnossa / hyvin pukeutuva. Mikään geenikomeus ei riitä, jos miehellä on rasvaa naamassa niin paljon, etteivät silmät kunnolla näy."
Terveen ja hyvinvoivan näköinen ja tyylikäs tietenkin. Valitettavasti hyvä kunto ei nosta tasoa yhtään. Näissä korkeimmissa kysynnän kategorioissa ollaan hyvin pitkälti geenien varassa. Ne heijastuvat sitten kaikkiin vaadittuihin ominaisuuksiin ihan itsekseen.
Hyvästä kunnosta voi olla jopa haittaa, jos se häiritsee statuksen saavuttamista. Olympiamestarit harvoin ovat statusmiehiä, mutta muutama poikkeus joka vahvistaa säännön kyllä löytyy kuten Kiovan pormestari. Hän on myös komein julkkis, jonka osaan nimetä.