Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Nata Salmela kertoo, että raha teki hänestä itsevarman eikä kyennyt deittailemaan miljonääriä, koska koki itsensä luuseriksi

Vierailija
18.02.2024 |

Tämän rinnalla:

" Hän oli minua rikkaampi, mutta mä en pystynyt deittailla sitä. En pystynyt deittailla ketään itseäni rikkaampaa, koko ajan tunsin itseni köyhäksi. Se oli ihan kauhea tunne.

Salmela kertoo esimerkiksi ravintolatreffeillä kokeneensa olonsa epämukavaksi.

Olin hyvin tietoinen, että tässä porukassa olen se epäonnistuneempi."

Vaikka oli hulppeat asunnot, rahaa ja menestystä, Salmela ei pystynyt deittailemaan itseään varakkaampaa, koska se sai hänet kokemaan itsensä epäonnistuneeksi elämässä. Mutta samaan syssyyn Nata ihmettelee miehiä, joilla oli epämukava olo deittailla häntä, jolla oli hulppea asunto ja joka halusi maksaa ravintolassa.

Onko teistä itsevarmuus terveellä pohjalla, jos se perustuu rahaan ja jatkuvaan oman varallisuuden vertailuun muiden varallisuuteen?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010225693.html

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on valehteleva ja ruma r.y.ssä.

Ennen ton näkösiä näki sirkuksessa oikea linnunpelätin.

Vierailija
22/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo eukko ei tosiaan osaa ajatella muuta kuin rahaa ja identifioitua siihen että onko sitä vai ei. Onko tuo joku köyhän piirre? Venäläisen piirre? En ymmärrä.

Sehän laittoi vauvansakin tienaamaan rahaa heti syntymästä lähtien. On on lesoillut silläkin, miten kova rahasampo se vauva on ja miten hyvin tienaa.

Vain rys sä pystyy kääntään lapsityövoiman päässään kehuks itseään kohtaan, voe hyvää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia Salmela (o.s. Tolmatsova; s. 1988 Neuvostoliitto)

Vierailija
24/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hänenkään menestyksensä ole pelkkää omaa ansiota, joten aika absurdia puhetta;

Hänen isänsä on ainakin autellut niissä remonteissa?

Lisäksi on saanut jalkansa moneen väliin, kuten moni muukin näistä "vaikuttajista" jotka ylimielisinä mainostavat/ myyvät vaikka oman äitinsä...

Vierailija
25/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvin miesmäisesti ajatteleva nainen myös. Yleensä miehet tuosta rahan puutteesta stressaa, eikä naiset.

Onhan tuo Natalia myös pitkissä hiuksissa näin omaan naismakuun makuun ihan nätti nainen.

M45

Vierailija
26/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen "hyvä jätkä"- tyyppinen nainen, päsmäri...

Vierailija
27/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin, kuka Salmela on ja kun näin hänestä kuvan, niin luulen, että käy läpi samaa, mitä monet incel-miehet käyvät: Jos ei ole tyytyväinen johonkin, kuten tässä tapauksessa varmaankin omaan ulkonäköön, niin sitä yritetään pönkittää taloudellisella menestyksellä. Hän kokee tuovansa suhteeseen vain rahaa, ja kun toinen osapuoli mitätöi sen olemalla taloudellisesti menestyksekkäämpi, niin silloin hän kokee helposti itsensä luuseriksi, jolla ei ole enää mitään "annettavaa" suhteelle.

Incel-miehet vähättelevät tästä samasta syystä "menestyneitä" uranaisia ja hehkuttavat usein naisia, jotka eivät välitä urasta. Tällöin he kokevat itsensä tärkeiksi suhteessa, kun heillä on jokin "ote" kumppanistaan.

Vierailija
28/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo eukko ei tosiaan osaa ajatella muuta kuin rahaa ja identifioitua siihen että onko sitä vai ei. Onko tuo joku köyhän piirre? Venäläisen piirre? En ymmärrä.

Sehän laittoi vauvansakin tienaamaan rahaa heti syntymästä lähtien. On on lesoillut silläkin, miten kova rahasampo se vauva on ja miten hyvin tienaa.

Vain rys sä pystyy kääntään lapsityövoiman päässään kehuks itseään kohtaan, voe hyvää päivää.

On se vaan nii mahottoman fiksu ja hyvä tyyppi ja itsevarmakin, kunhan rahaa on enemmän kun muilla.

Eli teknisesti ottaen natan narsismi on teidän kaikkien vika jolla on enemmän rahaa, jos ois vähemmän natakin vois olla ihmisiks!

Vierailija
29/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisille on tärkeä se miltä näyttää päällepäin. Todellisuus pidetään piilossa 

Vierailija
30/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako tuo Salmela puhua mistään muusta kuin rahasta. Oli jutun aihe mikä tahansa, hän kytkee sen aina rahaan ja omaisuuteen.

Siitä häneltä kysytään. Se on se juttu, miksi toimittajat hänelle soittelevat. 

Vierailija
31/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö ketään ton Tolmatsovan taustoja. Mistä tuli missä koulutettiin ja mistä saa rahansa. Asuntobisneksessä kun pyörii rikollisten rahat kuin pesukoneessa. Onko kytköstä? Joku aika oli kun pankista joku toimittaja sai listoja että miljardien edestä pyörii rikollisten rahaa suomen pankeissa. Vaiettiin koko juttu.

Vierailija
32/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isähän remppaa ne kämpät maksutta eli köyhyys on aika suhteellista, miljoonia hankitaan isän palkattomalla työllä eli riistämällä.

Lisäksi olisi aika tylsä jutella ensisijaisesti rahasta. Rikkaille se ei ole puheenaihe nro yksi, mieluummin puhuvat vaikka matkustamisesta, kirjallisuudesta tai ylipäätään harrastuksista eikä rahasta.

Vierailija
33/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kyllä ilmentää aika hyvin sitä, että rahaa tehdäkseen nykyään siihen riittää aikalailla se, että silmät liikkuu päässä ja on riittävän röyhkeä.

Vierailija
34/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö ketään ton Tolmatsovan taustoja. Mistä tuli missä koulutettiin ja mistä saa rahansa. Asuntobisneksessä kun pyörii rikollisten rahat kuin pesukoneessa. Onko kytköstä? Joku aika oli kun pankista joku toimittaja sai listoja että miljardien edestä pyörii rikollisten rahaa suomen pankeissa. Vaiettiin koko juttu.

Tutki jos kiinnostaa mutta älä levittele täällä juttuja mutu-pohjalta.

Vierailija
35/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen vastenmielinen tyyppi tämä Nata.

Mistä se suomalaisen sukunimen on saanut? Eihän se mikään suomalainen edes ole.

Vierailija
36/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä tehtävä Tolmatsovalla niistää suomalaisten rahat ja levittää miesvihaa. Sanokaa että olen väärässä.

Vierailija
37/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia on venäläinen nainen. Mihinkäs venäläinen nainen miksikään muuttuisi? Raha, raha ja raha. Ainoa mikä kiinnostaa ja ainoa mistä on ylpeä. Niitä deittailevia miehiään tuskin on hävettänyt olla varattomampi osapuoli. Eikä niitä häntä varakkaampia ole heitäkään Natalian raha-asiat kiinnostaneet. Ainoa kenelle koko aihe on päähänpinttymä, on hän ihan itse. Voin Natalialle kertoa elämän ikiaikaisen totuuden siitä mikä niitä miehiä kiinnostaa: naisellisuus. Mies ei mieti parisuhteessa rahaa, niin piparkakkua. Mitä koreampi kuori, sen parempi. Jokainen preferoi vähän erinäköistä, mutta yhtä kaikki. Rahallaan hän ei tee yhtään miestä kiimaiseksi tai kateelliseksi. Mies on kateellinen rahasta vain toiselle miehelle. Siksi koska kokee että se toinen mies on paremmissa asetelmissa naisten suhteen. 

Vierailija
38/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos hän menettää rahansa, lakkaako hän silloin hengittämästä? Luin kyseisen haastattelun enkä voinut kuin ihmetellä että miten tosiaan tämän naisen ainoa puheenaihe on vain raha. Olen itse ihan hyvin tienaava nainen ja se on kovan työn tulosta mutta ei ole tapana puhua omista varoista tuohon tyyliin. Salmelan elämässä ei taida olla muita intressejä mutta kukin tyylillään. Mutta en jaksaisi tuollaista puheenaihetta kuin minuutin 🤪

Vierailija
39/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minuakin kiinnosta raha. Oma raha, ei miehen tai kenenkään muun. Jännä että minustakintehdään paholainen mutta miehenä minulla olisi vain hyvä businessvaisto.

Vierailija
40/104 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen vastenmielinen tyyppi tämä Nata.

Mistä se suomalaisen sukunimen on saanut? Eihän se mikään suomalainen edes ole.

Oli jonkun suomalaisen aisurin kanssa naimisissa että sai o l e s k eluluvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän