Miten naiset suhtautuu paksuhkoon kultaiseen panssarikaulaketjuun miehellä?
Kommentit (44)
Miten siihen pitäisi suhtautua?
Ei vaikuta mun elämään
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Naiset yleensä niiaavat tälläisen ketjun kantajan kohdatessaan ja hakevat arasti katsekontaktia tämän haltijaan.
Siis miten katuh..ra yleensä parittajaansa suhtautuu, mistä minä tietäisin. Voisit kirjoittaa oikeilla termeillä eikä käyttää tuollaista kuvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa mutta negatiivisesti
Sanoisin että lapsellinen.
En tiedä mutta jostain syystä mummollani on niitä melkoinen määrä ?
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
wifebeaterin ja möhömahan kanssa toimii, ja varsinkin jos on kaljuuntuminen hyvässä vauhdissa
Jättäisin kiinnostumatta mieheen, jolla on sellainen.
Iivari kirjoitti:
En tiedä mutta jostain syystä mummollani on niitä melkoinen määrä ?
Varmaan netonnut hyvän summan jos täyttä kultaa
Tyylitön, white trash.
Ei jatkoon.
Vaikea sanoa, mutta paksusta ketjusta saa nyt romukultana hyvän hinnan.
14K = 70 ecua 18k = 93 ecua siis suunnilleen on tän päivän hinta
Ei tietenkään vertaudu ostohintaan, kun on kysymys romuhinnasta.
Varma peräkammaripojan merkki. Tuollaisen kantaja ei etsi elämäänsä naista, vaan äitiä.
Niin kuin helyt naisen sormissa, korvissa. kaulassa, nenässä ja hampaissa vaikuttavat miehiin.
Itselleni sillä on ainakin pelkästään negatiivinen vaikutus.
Minulle se antaa mielikuvan siitä, että ko. henkilö haluaa sen avulla jotenkin antaa itsestään varakkaamman ihmisen mielikuvan, kuin mitä hän käytännössä onkaan.
Se, että paksu kultainen kaulaketju tuo itselleni negatiivisen mielikuva, johtuu ehkä eniten siitä, että ne muutamat tuntemani henkilöt ketkä ovat paksua kultaista ketjua käyttäneet eivät ole oikeasti olleet mitenkään varakkaita (enemmänkin wannabe varakas), mutta jollakin tavalla vähän iljettäviä ja naistenperään olevia vähän härskejä miehiä. Ja jotka pitävät muutaman paidan napin avoimena, jotta kaulaketju (ja jonkinlaiset rintakarvat) näkyy paremmin.
Myönnän, että otantani on melko pieni eivätkä ko. henkilöt ole kuuluneet ystävä/tuttavapiiriin, mutta olen tiennyt/tuntenut heidät muista yhteyksistä.
Mua lähinnä huvittaa ne. Miehellä oli sellainen kun tapasimme. Ja ihan suomalainen mies on. Ei kiinnosta muunmaalaiset.
Hyvin varmaan jos sitä kantaa tummaihoinen monimiljonääriräppäri.