Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin puute avioliitossa

Vierailija
09.04.2026 |

Otsikon mukaan. Seksin puute ahdistaa. Kaksi lasta on, mutta nuo ongelmat haluissa alkoi kyllä jo ennen ensimmäisen syntymää ja ovat vain sittemmin pahentuneet. Tänä vuonna ehkä muutaman kerran ollut seksiä.

Enkä nyt tarkoita pelkästään yhdyntää, vaan muunkinlaista läheisyyttä. Vaimo on välillä etäinen, välillä vähemmän, mutta usein tuntuu että vain minun mieliksi suutelee yms. läheisyyttä ottaa.

Ymmärrän että lapset ja kodinhoito vie voimia, mutta vähintään yhtä paljon minä teen, kodinhoitoa oikeasti vaimoa enemmän, vaikka käyn myös 40 h/vk töissä.

Asiasta on kyllä keskusteltu monena iltana, mutta se keskustelu vain kiertää aina samaa rataa. Minua halutta aina, ja olen tehnyt selväksi että saa tulla iholle milloin vaan, mutta hän ei koskaan tee aloitetta.

Omien sanojensa mukaan haluaa yrittää enemmän aikaa saada meille ja rakastaa ja haluaisi yms, mutta kuitenkin aina kun olisi mahdollisuus väsyttää liikaa, ei jaksa, kiinnosta, ei vain haluta jne...

Muut naiset ei kiinnosta minua, ja itseäni tyydytän melko usein, mutta eihän se puolison läheisyyttä korvaa. Mitä tässä nyt oikein voi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Jos ei ole halukas niin sitten ei ole. 

Ei avioliitto ole mikään tae seksistä. Sitä voi olla, tai voi olla että ei ole.

Vähemmän haluava määrittää tahdin.

Vierailija
2/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella hormonaalinen ehkäisy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla ekan kommentoijan kanssa, että et oikein voi tehdä mitään.

Koska muut naiset eivät kiinnosta, sinulle tuskin avoin suhde tai pettäminenkään ovat vaihtoehtoja, joten vaihtoehdoiksesi jää joko jäädä ja hyväksyä tilanne, tai sitten lähteä. 

Vierailija
4/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella. Käyn vieraissa, kun rouvaa ei enää kiinnosta ja aina väsyttää. Tosin vapaalla ei sovi tietenkään levätä vaan himoirheillaan tai keksitään muuta puuhaa.

Vierailija
5/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä mitään. Jos ei ole halukas niin sitten ei ole. 

Ei avioliitto ole mikään tae seksistä. Sitä voi olla, tai voi olla että ei ole.

Vähemmän haluava määrittää tahdin.

Näin se on. Toki se liitto voi myös loppua samasta syystä. Sekin täytyy haluttoman hyväksyä. 

Vierailija
6/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ennen kuin on liian myöhäistä. Nähnyt näitä keissejä niin monta, että melkein harmittaa. 

Ensin ei koskaan huvita, sitten jossain vaiheessa sinä olet syyllinen suhteen tilaan ja päädytään jonkun muun syliin ja pakoon "seksittömästä liitosta". Ja tyttökaverit tietenkin komppaa että "Go Girl, sull on oikeus olla onnellinen!".

Eli tavalla tai toisella tuut olemaan se joka mokasi liiton, ja vaihtoehtoina on lähteä nyt tai vasta sitten kun sua on petetty. Ja jos kummallakin tavalla päädyt pahikseksi, niin sittenhän voit valita sen tien joka satuttaa vähiten sua.

Yhteishuoltajuus on keksitty, ja voit edelleen olla hyvä isä, eli hoidat kasvatusvastuusi niin et kadu myöhemmin.

Vierailija
7/7 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioitko muuten häntä? Vie hänet ravintolaan? Pieni matka kylpylään voisi auttaa rentoutumaan. Vie kukkia. Anna hierontaa. Käytä kaikki mahdolliset keinot. Entä onko teillä hyvä kommunikaatio? Pystyttekö puhua avoimesti seksistä? Entä jotain seksileluja makkariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän