Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
181/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin tinderissä, skippasin kaikki naiset joiden kanssa tuli sellainen olo että olen jossain työhaastattelussa. Normaali keskustelu ei onnistunut vaan minun tehtävä oli olla niissä testattavana. Jätin treffit yhteen kertaan enkä vastannut sen jälkeen enää mihinkään viestiin tai puheluun jos tuli se työhaastattelu fiilis.

Piti kirjoittaa tentattavana, ei testattavana.

Vierailija
182/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilta minulle supermatchin lähettäneeltä tuli tosi outoja viestejä. "Nyt sitten kans vastaat tähän käytin viimeisen supermatchin sinuun en halua tuhlata näitä" - okei, oon sulle siis mielestäni velkaa jonkun virtuaalisen kolikon takia omaa kallista aikaani, arvottoman nettikolikon jonka sä itse päätit käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauniisti myös rinnat esillä"

Vierailija
184/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka ihmettelette, että moihin ei vastata ja mätsi poistetaan: itse olen joskus vahingossa swaipannut oikealle vaikka ei ollut tarkoitus ja saanut vahinkomätsin. En jää vahinkojen kanssa juttelemaan. Voi olla että muillakin käy samaa :)

Vierailija
185/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin tinderissä, skippasin kaikki naiset joiden kanssa tuli sellainen olo että olen jossain työhaastattelussa. Normaali keskustelu ei onnistunut vaan minun tehtävä oli olla niissä testattavana. Jätin treffit yhteen kertaan enkä vastannut sen jälkeen enää mihinkään viestiin tai puheluun jos tuli se työhaastattelu fiilis.

Haha, olin nuorempana jonkin aikaa kahvilassa töissä, ja aina välillä näki tietenkin ihmisiä ekoilla treffeillä. Yllättävän paljon näki tällaisia jäykkiä haastattelumaisia tilanteita. Joskus miekkonen toki oli ihan täysillä mukana ja piti monologia asemastaan töissä ja säästösuunnitelmistaan :D

Vierailija
186/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilta minulle supermatchin lähettäneeltä tuli tosi outoja viestejä. "Nyt sitten kans vastaat tähän käytin viimeisen supermatchin sinuun en halua tuhlata näitä" - okei, oon sulle siis mielestäni velkaa jonkun virtuaalisen kolikon takia omaa kallista aikaani, arvottoman nettikolikon jonka sä itse päätit käyttää?

Kuulostaa todella uhkaavalta, minä poistaisin saman tien.

Vierailija
187/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, olin nuorempana jonkin aikaa kahvilassa töissä, ja aina välillä näki tietenkin ihmisiä ekoilla treffeillä. Yllättävän paljon näki tällaisia jäykkiä haastattelumaisia tilanteita. Joskus miekkonen toki oli ihan täysillä mukana ja piti monologia asemastaan töissä ja säästösuunnitelmistaan :D

Sehän on mukavan romanttista kun miekkonen kertoo treffeillä säästösuunnitelmistaan. Siinä lähtee varmaan ihan jalat alta naikkoselta. <3

Vierailija
188/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kauniisti myös rinnat esillä"

Havainnointikykyinen miekkonen. Jatkoon.

Vierailija
189/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokeiltaisko sellasta tutustumisleikkiä?"

"Joo millasta?"

"Otat multa suihin ja mä kerron millaisesta tykkän"

🤢 taisin vastata joo ei kiitti ja blokata

190/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana jonkin aikaa kahvilassa töissä, ja aina välillä näki tietenkin ihmisiä ekoilla treffeillä. Yllättävän paljon näki tällaisia jäykkiä haastattelumaisia tilanteita. Joskus miekkonen toki oli ihan täysillä mukana ja piti monologia asemastaan töissä ja säästösuunnitelmistaan :D

Kerran illallistreffeillä eräs mies koko ajan puhui minulle töistään. Kun yritin vaihtaa puheenaihetta, kuten, että mitä teit kesälomalla,  palasi hän aina takaisin kertomaan töistään.

Vierailija
191/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostin just rannekellon, jonka tausta on ihan sun silmien värinen! Nään sut jo alttarilla mun vieressä, kun sun silmät säihkyy samanvärisenä ja vihkisormuksessa on samanvärinen kivi!"

Vierailija
192/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on mukavan romanttista kun miekkonen kertoo treffeillä säästösuunnitelmistaan. Siinä lähtee varmaan ihan jalat alta naikkoselta. <3

Jos nainen on tuppisuu ja hädin tuskin saa sanottua kyllä tai ei niin ei ihme, että mies höpöttää omiaan. Lisäksi naisen vilkuilu kohti kelloa tai vieraisiin pöytiin on aika epämiellyttävää.

Vierailija
193/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ostin just rannekellon, jonka tausta on ihan sun silmien värinen! Nään sut jo alttarilla mun vieressä, kun sun silmät säihkyy samanvärisenä ja vihkisormuksessa on samanvärinen kivi!"

Ei helvata, mitä miehet oikein kuvittelevat?

Vierailija
194/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti jo ekoilla treffeillä että voin tulla kylään viikonloppuna ja jäädä sinne kun menee maanantaina töihin ja odottaa kun tulee töistä. Hän nukkuu yläkerrassa, minä alakerrassa... lupaa ettei lähentele..🤔😄 ja voin jäädä asumaan + testaamaan miten yhdessä arki sujuisi!? Miten joku voi olla noin sekaisin?? Mietin että suostuuko joku? Ehkä joku koditon suostuisi? 

Vierailija
195/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi" on ihan ookoo aloitus. "Mitä kuuluu" tai "Mitäs sun päivään" ovat lähinnä ärsyttäviä. En jaksa alkaa selittämään ensitöikseni ventovieraalle, mitä olen tänään tehnyt.

Näistä valittajat, kertokaas miten pitäisi keskustelu sitten aloittaa?

Vierailija
196/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset lähtevät edes treffeille jos ei edes kiinnosta? Jäisivät sitten kotiin!

Vierailija
197/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata, mitä miehet oikein kuvittelevat?

Tuo mies on retardi, joku pelimies vihjaisi hienovaraisesti jotain suuntaista sanomatta suoraan eli johdattelisi naista, jotta saa sen koukkuun.

Vierailija
198/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moi" on ihan ookoo aloitus. "Mitä kuuluu" tai "Mitäs sun päivään" ovat lähinnä ärsyttäviä. En jaksa alkaa selittämään ensitöikseni ventovieraalle, mitä olen tänään tehnyt.

Ihan miten tahansa, mutta jos on täysin mykkä tuppisuu ja normielämässä tosi puhelias ja sosiaalinen, mutta treffeillä jähmettyy täysin mykäksi tuppisuuksi, joka ei saa mitään sanaa ulos suustaan niin hoh hoijaa. Joko on vetänyt jotain lamauttavia lääkkeitä jännitykseen tai ei vaan kiinnosta. Jos ei kiinnosta niin miksi lähteä edes treffeille, myötätunnosta, ei kehtaa sanoa ei treffeille? 

Vierailija
199/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäis sitten molempien aikaa jos ei kiinnosta ja jäisi suosiolla kotiin sitten!

Vierailija
200/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan miten tahansa, mutta jos on täysin mykkä tuppisuu ja normielämässä tosi puhelias ja sosiaalinen, mutta treffeillä jähmettyy täysin mykäksi tuppisuuksi, joka ei saa mitään sanaa ulos suustaan niin hoh hoijaa. Joko on vetänyt jotain lamauttavia lääkkeitä jännitykseen tai ei vaan kiinnosta. Jos ei kiinnosta niin miksi lähteä edes treffeille, myötätunnosta, ei kehtaa sanoa ei treffeille? 

Lues uudestaan mitä kysyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi