Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa.
Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä.
Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.
Oma tytär meikkaa äärimmäisen harvoin, laiskuuden lisäksi tämänkin takia. Ei halua antaa valheellista kuvaa mahdolliselle tulevalle miehelle :D Totta et kyl sen miehen pitää hyväksyä nainen luomunakin, tai ei tule mitään loppuelämän juttua.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan ku mun kuvana oli puku päällä, niin ehkä joka toinen nainen kyseli tuloja jollain tavalla. Että mitä teen työkseni, onko mulla kesämökkiä jne. Että jos sanoi menevänsä jonnekin, niin vaivihkaa kysytään millä autolla ajan tms. Asia vähän rauhottui kun vaihdoin kuvia, mutta edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos. Vaikka olis miten kiva ja kaunis tahansa, niin mitään kauramaitomiljonäärin virheitä en todellakaan ala tekemään. En ala kenekään elättäjäksi.
Minä annan profiilissani ymmärtää, että olen köyhä. En saa paljoa tykkäyksiä, mutta ovat sitten sitäkin mieluisampia, kun tiedän etteivät ainakaan rahan perässä minusta kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.
Tää on varmaan minä, pidän emojien lähettelyä teinimäisenä, mutta huumorintajua ja pilkettä silmäkulmasta kyllä löytyy. En muutenkaan tykkää viestittelystä, vaan puhelimessa tai kasvokkain juttelusta, joten juttu olis luultavasti muutenkin kuivunut kasaan.
Oletko ehkä noin nelikymppinen?
Itse veikkaan viisikymppistä. Siinä porukassa noita miehiä on enemmän. Joukossa toki myös nykyaikaisempia tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mistä tykkäät itsessäsi eniten?
Minä: (oma vastaus), entäs sinä?
Mies: Vahvoista jaloistani, kun mennään vaeltamaan niin kannan niillä sut vuoren päälle kun et itse jaksa.
Kai tuo oli joku negaamisen yritys? Ihan tarkkaa sanamuotoa en edes muista. Kiinnostus kuoli millisekunnissa ja vastaukseksi lahetin jotain että vähäänpä sitten olet tyytyväinen ja poistin matchin. Tällaista kommunikaatiota kolmekymppiseltä jätkältä.
En tajua reaktiotasi? Ei tuossa miehen kommentissa ollut mitään pahaa, olisin ottanut huumorilla.
Piti ihan katsoa tuo viesti screenshoteista. Sanatarkkaan mies sanoi siis "Lihaksikkaista jaloistani, hyvällä todennäköisyydellä minun pitää kantaa sinut kun kiivetään vuorelle".
Minusta tuollainen on kyllä tosi tökerö viesti eikä mitää
Oon sun kanssa samaa mieltä, just tommosta ärsyttävää puhetta joltain rimpulalta joka ei ole vuorta nähnytkään. Olettaa kai olevansa sinua pätevämpi kaikessa vain koska on mies. Ei ollut huumoria, ja jos oli, ei ollut hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.
Mies 54
Olen uunituore noissa tinder-hommissa, enkä ymmärrä mitä vikaa tervehtimisessä on keskustelua aloittaessa. Jos esimerkiksi kaupassa tarvitsette apua henkilökunnalta, niin menettekö vain suoraan asiaan tervehtimättä?
Mies kysyi mitä teen tällä hetkellä (opiskelut ja työ) ja vastasin lähteneeni opiskelemaan. Miehen vastaus tähän oli kutakuinkin tällainen:
"Aa... Anna mä arvaan. Oot nuorena opiskellut jonkun ammatin joka kuulosti kivalta, mutta se ei työllistä ja nyt sun on täytynyt lähteä opiskelemaan uutta alaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.
Tää on varmaan minä, pidän emojien lähettelyä teinimäisenä, mutta huumorintajua ja pilkettä silmäkulmasta kyllä löytyy. En muutenkaan tykkää viestittelystä, vaan puhelimessa tai kasvokkain juttelusta, joten juttu olis luultavasti muutenkin kuivunut kasaan.
Oletko ehkä noin nelikymppinen?
Mun 18v poika totesi tämän lähes saman eilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ ja etsin ikäistäni miestä vakituiseen pitkään suhteeseen.
Kerran yksi mies kysyi hetken viestittelyn jälkeen (ei oltu siis tavattu), että jos en ala hänen tyttöystäväksi niin voisinko antaa edes se ksiä? No en voi, en jaa kaikille niille miehille jotka eivät päädy poikaystävikseni.
Mikset? Minä ainakin oon antanu kaikille naisille jotka on halunnu vaikkei ole naisystäväksi päätyneet.
M40
Te miehet ootte ällöttävän helppoja jakorasioita.
Mua ei kiinnosta mies, joka panee kaikkea liikkuvaa tuosta noin vain.
Ootpa tylsä
Niin, horatsut ne vasta oikeita, hauskoja naisia on ;)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Heti menee poistoon jos alkaa puhua seksistä.
Ihan ohiksena heitän, että eikö se ole hukkaan heitettyä aikaa, jos tutustut ensin viikkotolkulla ja sitten seksivaiheeseen siirryttäessä tulee ilmi, että olette täysin eri linjoilla sen suhteen?
Itselle kävi juuri näin ja harmitti, kun en uskalla tai koe soveliaaksi ottaa seksiasioita puheeksi jo aikaisessa vaiheessa. Säästyisi paljolta.
Vaikka se seksi onkin tärkeä osa parisuhdetta ja elämää yleensäkin, niin en mä ainakaan halua rueta ventovieraalle selittämään omia mieltymyksiäni. Tuntuu vaan typerälle kirjoitella jossain Tinderissä sellaisia asioita, ne jutut koetaan ja käydään läpi sitten ihan livenä.
Mies kysyi ihan normaalin keskustelun lomassa, että joko olen löytänyt isoa. Ihmettelin kysymystä ja hän paikkaili, että naisethan tykkää isoista lihaksikkaista miehistä. Kerroin, että priorisoin muita asioita. Hän kysyi, että harrastanko seksiä ensitreffeillä. Vastasin, että en ole harrastanut enkä usko harrastavani. Mies kertoi, että hänellä treffit aina tuntuu siihen menevän ja että ei halua kehua itseään, mutta... Tämän jälkeen hän kysyi, että menisimmekö treffeille. Vastasin, että ei kiitos. On ehkä vähän eri odotukset. Mies vastasi, että niin just aina naiset haluaa vaan jotain isoja lihaskimppuja.
Juu siitähän oli kyse. Tässä toki enemmänkin kuin yksi lause, joka vei fiilikset, mutta tätä ennen oli ollut hyvää keskustelua ja hän vaikutti kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Mistä tykkäät itsessäsi eniten?
Minä: (oma vastaus), entäs sinä?
Mies: Vahvoista jaloistani, kun mennään vaeltamaan niin kannan niillä sut vuoren päälle kun et itse jaksa.
Kai tuo oli joku negaamisen yritys? Ihan tarkkaa sanamuotoa en edes muista. Kiinnostus kuoli millisekunnissa ja vastaukseksi lahetin jotain että vähäänpä sitten olet tyytyväinen ja poistin matchin. Tällaista kommunikaatiota kolmekymppiseltä jätkältä.
En tajua reaktiotasi? Ei tuossa miehen kommentissa ollut mitään pahaa, olisin ottanut huumorilla.
Piti ihan katsoa tuo viesti screenshoteista. Sanatarkkaan mies sanoi siis "Lihaksikkaista jaloistani, hyvällä todennäköisyydellä minun pitää kantaa sinut kun kiivetään vuorelle".
Minusta tuo
Juuri näin. Eksän kanssa oli sama. Monta viikkoa se vauhkosi että eihän melominen ole mitenkään vaikeaa ja tietysti jaksaa pidemmälle, nopeammin ja voimakkaammin kuin minä koska on Mies ja hänellä on Isot Vahvat Käsivarret.
Lopulta lainasin melontaseurakaverilta hänelle kajakin ja teimme ensin pienen helpon rundin. Miehen vieläkin pauhatessa, ohjasin meidät sitten meidän yhdistyksen normaalien tiistailenkkien reitlle (+-20 km). Jossain puolivälissä se sitten alkoi tippua matkasta ja valittaa käsivarsiaan, ja vikat kilometrit jaksoi kysyä noin sadan metrin välein että vieläkö pitää pitkään mennä. Itki suunnilleen ilosta kun pääsimme takaisin laivasululle josta aloitimme melomaan. Seuraavana päivänä ei pystynyt nostamaan käsiään.
Ikinä enää en halua kumppania joka lyttää ja mitätöi toisen harrastuksia. En minäkään mene sinne salille viereen seisomaan että ei kai ne noin painavia voi olla, itse nostaisin paremmin. Vastenmielinen asenne. Tindermies sai ehkä vähän liian tylyn kohtelun mutta en jaksa enää yhtään pöyhkeilevää toisia lyttäävää paviaania.
t.tuo meloja
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ihan ohiksena heitän, että eikö se ole hukkaan heitettyä aikaa, jos tutustut ensin viikkotolkulla ja sitten seksivaiheeseen siirryttäessä tulee ilmi, että olette täysin eri linjoilla sen suhteen?
Itselle kävi juuri näin ja harmitti, kun en uskalla tai koe soveliaaksi ottaa seksiasioita puheeksi jo aikaisessa vaiheessa. Säästyisi paljolta.
Minäkin olen hukannut paljon aikaa ihan vain sen takia, etten kehtaa ottaa noita asioita puheeksi heti alussa. Antaisin kuvan, että olen vain seksin perässä, vaikka etsin loppuelämän kumppania. Siinä jos missä olisi tärkeää, että seksin kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Tarkoitan nyt vain pääpiirteiden selvittämistä, en mitään pikkutarkkaa utelua, kun seksielämä muotoutuu joka tapauksessa eri kumppaneiden kanssa erilaiseksi. Raskasta tutustua aina juurta jaksain ja avautua uudelleen ja uudelleen vain huomatakseen, ettei olla seksuaalisesti lainkaan sopivia toisillemme. Yksi tai kaksi viestiä tutustumisen alussa olisi voinut selvittää asian ja kaikki olisivat voittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Pituuden kysyminen kun on jo viestitelty kunnolla ja sovittu treffit. Tai no, nykyään triggeröi missä vaiheessa tahansa. Yleensä kysytään heti alussa.
On vähän turn off myös, jos naisella on pituusvaatimus tai maininta omasta pituudesta (lähes kaikilla vähintään 170-senttisillä on).
Olen pitkä, ei siitä ole kyse, mutta kertoo naisen arvoista.
Voihan sen noinkin nähdä. Itse pitkänä naisena (178 cm) säästän aikaa ja tunteita kysymällä, jos profiilissa ei ole mainintaa. Jos nyt olen sattunut tällaisesta profiilista edes tykkäämään. Kun se vaan on fakta ettei itseä lyhyempi mies sytytä 🙈 Toisaalta moni mies ilmoittaa edelleen pituudeksi armeijassa mitatun ja siitä on hyvin voitu tulla alaspäin 20-30 vuoden aikana useampia senttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
No parempiko niin päin, että seksi sujuu, mut sit ollaan täysin eri linjoilla kaiken muun, arvojen ja tulevaisuuden unelmien kanssa? Kun aika on mennyt siihen lakanoissa pyörimiseen eikä ehditty tutustua muuten. Valintoja, mut minulle on tärkeämpää tsekata eka ne muut speksit. Seksi on kirsikat kakun päälle.
Kyllä, parempi niin päin. Onpahan saanut edes pitää hauskaa, eikä jää ainoastaan pettymys tunteeksi tutustumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi mitä teen tällä hetkellä (opiskelut ja työ) ja vastasin lähteneeni opiskelemaan. Miehen vastaus tähän oli kutakuinkin tällainen:
"Aa... Anna mä arvaan. Oot nuorena opiskellut jonkun ammatin joka kuulosti kivalta, mutta se ei työllistä ja nyt sun on täytynyt lähteä opiskelemaan uutta alaa."
En nyt tuota mitenkään kiinnostuksen tappajana näe. Aika neutraali viesti, vähän sellaista ekstrovertin pölinää. Puhutaan puhumisen vuoksi sen kummemmin ajattelematta. Yrittää saada keskustelua aikaiseksi.
No, enpä itsekään ekstroverttejä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituuden kysyminen kun on jo viestitelty kunnolla ja sovittu treffit. Tai no, nykyään triggeröi missä vaiheessa tahansa. Yleensä kysytään heti alussa.
On vähän turn off myös, jos naisella on pituusvaatimus tai maininta omasta pituudesta (lähes kaikilla vähintään 170-senttisillä on).
Olen pitkä, ei siitä ole kyse, mutta kertoo naisen arvoista.
Voihan sen noinkin nähdä. Itse pitkänä naisena (178 cm) säästän aikaa ja tunteita kysymällä, jos profiilissa ei ole mainintaa. Jos nyt olen sattunut tällaisesta profiilista edes tykkäämään. Kun se vaan on fakta ettei itseä lyhyempi mies sytytä 🙈 Toisaalta moni mies ilmoittaa edelleen pituudeksi armeijassa mitatun ja siitä on hyvin voitu tulla alaspäin 20-30 vuoden aikana useampia senttejä.
🤭 No voi voi. Pitää käydä mittaamassa varmaan pituus säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minäkin olen hukannut paljon aikaa ihan vain sen takia, etten kehtaa ottaa noita asioita puheeksi heti alussa. Antaisin kuvan, että olen vain seksin perässä, vaikka etsin loppuelämän kumppania. Siinä jos missä olisi tärkeää, että seksin kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Tarkoitan nyt vain pääpiirteiden selvittämistä, en mitään pikkutarkkaa utelua, kun seksielämä muotoutuu joka tapauksessa eri kumppaneide
Mä olen kysynyt onko läheisyys tärkeää, puhumatta itse seksistä. Yksi mies sanoi melko aikaisessa vaiheessa, että tärkeintä että se peitto heiluisi mahdollisimman usein. Tuli vaikutelma tasaisen tappavaan tahtiin itsekkäästi nylpyttävästä tyypistä, jolle kumppanin nautinto ei ole niin justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ollu totta?
Sinä vaikutat viestiesi perusteella tyhmän oloiselta. Tiedän siis sinut pitkältä ajalta täältä.