Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
Haluaisitko käyttää minuun hevosdildoa?
Tämä mieheltä. Ilman ennakkovaroitusta.
Minulla ei ole mitään kenenkään mieltymyksiä vastaan eikä olisi ongelma, että mies pitää peggingistä. Ventovieraan dildofiilistelyt eivät kuitenkaan ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilija kirjoitti:
En ole mikään deittisaittiekspertti, mutta sen verran olen näihin tutustunut, että toivoisin selkeitä pelisääntöjä eri saiteille. Joo, tiedän, unta näen. Kategoriat jotenkin näin:
1. Tosissaan parisuhdetta hakeville.
2. Pelkkää seksiseuraa hakeville.
3. Haaveilijoille ja suhdetta pelkääville - ei ikinä siis tulekaan treffejä. Pelkkää chattia.
4. Ystävyyssuhdetta hakeville, konserttiin yms.Varmasti on muitakin kategorioita, mutta nämä noin pääpiirteittäin.
Mihis kategoriaan minä kuulun kun parisuhde kelpaisi mutta jos toinen haluaa vain seksiä niin sekin käy. Toisaalta ihan chatti seurakin voisi piristää oloa aina välillä ja kavereitakin voisi olla kiva saada.
Jos laittaisin hakevani seksiseuraa en saa matcheja. Parisuhdetta jos sanon etsiväni niin kaikki joilla on kevyempää mielessä laittaa ruksi.
Tinderissä on nykyään ne täpät, joista näitä voi valita. Se ei tosiaan poistane ongelmaa, että pelkkää seksiä haluavat merkkaavat profiiliin jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään kenenkään mieltymyksiä vastaan eikä olisi ongelma, että mies pitää peggingistä. Ventovieraan dildofiilistelyt eivät kuitenkaan ole minua varten.
Tämähän meni sitten ihan nappiin. Mies halusi naisen joka innoissaan hoitelee miestä dildolla ja sinä halusit miehen joka ei heti möläyttele tällaisia. Ette siis sopineet yhteen ja molemmilta säästyi aikaa turhalta tutustumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilija kirjoitti:
En ole mikään deittisaittiekspertti, mutta sen verran olen näihin tutustunut, että toivoisin selkeitä pelisääntöjä eri saiteille. Joo, tiedän, unta näen. Kategoriat jotenkin näin:
3. Haaveilijoille ja suhdetta pelkääville - ei ikinä siis tulekaan treffejä. Pelkkää chattia.
4. Ystävyyssuhdetta hakeville, konserttiin yms.Varmasti on muitakin kategorioita, mutta nämä noin pääpiirteittäin.
Mihis kategoriaan minä kuulun kun parisuhde kelpaisi mutta jos toinen haluaa vain seksiä niin sekin käy. Toisaalta ihan chatti seurakin voisi piristää oloa aina välillä ja kavereitakin voisi olla kiva saada.
Jos laittaisin hakevani seksiseuraa en saa matcheja. Parisuhdetta jos sanon etsiväni niin kaikki
Tinderissä on nykyään ne täpät, joista näitä voi valita. Se ei tosiaan poistane ongelmaa, että pelkkää seksiä haluavat merkkaavat profiiliin jotain aivan muuta.
Onhan siellä mutta ei ole sellaista "Kaikki käy" täppää eikä sellaista voisikaan olla koska asian ilmaiseminen karkoittaa potentiaalisia mätsejä.
Parempi olisi jos nuo ryhmät olisivat vain välilehtiä ja jokaiseen niistä voisi tehdä oman profiilinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.
Mitä mä just luin? Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän meni sitten ihan nappiin. Mies halusi naisen joka innoissaan hoitelee miestä dildolla ja sinä halusit miehen joka ei heti möläyttele tällaisia. Ette siis sopineet yhteen ja molemmilta säästyi aikaa turhalta tutustumiselta.
Luitko ketjun otsikon?
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kaikki seksiin liittyvät kysymykset heti alussa. Tykkään seksistä kyllä ja olen seksuaalinen ihminen, mutta ei mua kiinnosta rueta selittämään tuntemattomalle ihmiselle mikä on lempiasentoni, millaisesta seksistä tykkään, tykkäänkö anaaliseksistä jne. Näitä on miehet kysyneet muutaman viestin jälkeen. Profiilissani kerron etsiväni pitkäaikaista kumppania, en lyhyttä juttua, mutta ilmeisesti tätä ei osata lukea.
Kerran eräs mies haukkui mut, kun ei oltu laitettu päivään viestiä. Naiset kuulemma on just tuommosia ja miesten pitää aina olla aloitteellisia. Seuraavaksi hän kertoi olevansa menossa treffeille. Toivotin hyviä treffejä ja poistin matchin.
No, otatko ahteriin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.
Tämmösiä naisia olen monesti tavannut ja yhden kanssa olin avoliitossakin 7v ajan. Kuulemma pelkkä teksti ei tuo esille tunnetta siitä mitä miettii kun sen kirjoittaa. Hyvänä esimerkkinä arjesta kirjoitin töistä avokille "Mitä syötäis tänään?" ja tämän tulkitsi että olen vihainen(?) kun olisi pitänyt kirjoittaa "Mitä syötäis tänään?😋"
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan ku mun kuvana oli puku päällä, niin ehkä joka toinen nainen kyseli tuloja jollain tavalla. Että mitä teen työkseni, onko mulla kesämökkiä jne. Että jos sanoi menevänsä jonnekin, niin vaivihkaa kysytään millä autolla ajan tms. Asia vähän rauhottui kun vaihdoin kuvia, mutta edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos. Vaikka olis miten kiva ja kaunis tahansa, niin mitään kauramaitomiljonäärin virheitä en todellakaan ala tekemään. En ala kenekään elättäjäksi.
Minä kyllä kysyisin työstä, mutta en tulojen takia, vaan mielenmaiseman. Luulen, että bussikuski ja psykiatri katselevat maailmaa vähän eri vinkkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan ku mun kuvana oli puku päällä, niin ehkä joka toinen nainen kyseli tuloja jollain tavalla. Että mitä teen työkseni, onko mulla kesämökkiä jne. Että jos sanoi menevänsä jonnekin, niin vaivihkaa kysytään millä autolla ajan tms. Asia vähän rauhottui kun vaihdoin kuvia, mutta edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos. Vaikka olis miten kiva ja kaunis tahansa, niin mitään kauramaitomiljonäärin virheitä en todellakaan ala tekemään. En ala kenekään elättäjäksi.
Minä kyllä kysyisin työstä, mutta en tulojen takia, vaan mielenmaiseman. Luulen, että bussikuski ja psykiatri katselevat maailmaa vähän eri vinkkelistä.
No siinäpä luulet
Kerran sain tämmöisen viestin tinderissä tyyliin toisena viestinä.
"Tuukko mun luo harjottelee vauvojen tekemistä"
En lähteny, kuulosti ajatusena niin karsealta. Seksi olis kiinnostanu mutta jos 65 v nainen puhuu tollasia niin vähä lopahtaa.
M55
Aikanaan kun kumppania etsin, halusin hänen olevan samalla alalla, jotta pystyisimme suurinpiirtein ymmärtämään toistemme työtä. Tällaisen myös löysin. Se on rikastuttanut ja helpottanut elämäämme paljonkin. Välillä olemme työskennelleetkin yhdessä. Toisille tämä ei ole tärkeää, mutta minulle on. Yhteistä matkaa jo 29 v.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan kun kumppania etsin, halusin hänen olevan samalla alalla, jotta pystyisimme suurinpiirtein ymmärtämään toistemme työtä. Tällaisen myös löysin. Se on rikastuttanut ja helpottanut elämäämme paljonkin. Välillä olemme työskennelleetkin yhdessä. Toisille tämä ei ole tärkeää, mutta minulle on. Yhteistä matkaa jo 29 v.
Tämä siis vastauksena tuosta työstä kyselemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä naisia olen monesti tavannut ja yhden kanssa olin avoliitossakin 7v ajan. Kuulemma pelkkä teksti ei tuo esille tunnetta siitä mitä miettii kun sen kirjoittaa. Hyvänä esimerkkinä arjesta kirjoitin töistä avokille "Mitä syötäis tänään?" ja tämän tulkitsi että olen vihainen(?) kun olisi pitänyt kirjoittaa "Mitä syötäis tänään?😋"
Mitenköhän sun avokki olisi selvinnyt elämästä kasarilla, kun oli vain lankaluurit. Niillä kun ei voinut lähetellä hymiöitä eikä muitakaan merkkejä tai gifejä. Ja luuriinkin tuli vastattua tänään tai huomenna tai ylihuomenna riippuen siitä milloin oli kotona ja sattuiko puhelin soimaan juuri silloin.
Mun ex aviomies oli vastaava tapaus. Hän valitti ja raivosi huutaen vähän väliä että uskoo että en rakasta häntä koska en näytä tasaisesti tiettyjä rakkauden merkkejä. Kysyin että mitä ne merkit ovat. Kuulemma mun pitäisi soitella päivittäin töistä tai lähetellä kesken työpäivän viestejä ja kertoa kuinka ikävöin ja rakastan häntä. Kun sanoin että mä teen töissä töitä eikä mulla ole siellä mahdollisuutta rakkausviestittelyihin ja parisuhde hoidetaan työajan ulkopuolella niin hän oli sitä mieltä että olen ilkeä enkä rakasta. No kyllähän se rakkaus tuossa menossa kuolikin.
"Mitenköhän sun avokki olisi selvinnyt elämästä kasarilla, kun oli vain lankaluurit. Niillä kun ei voinut lähetellä hymiöitä eikä muitakaan merkkejä tai gifejä. Ja luuriinkin tuli vastattua tänään tai huomenna tai ylihuomenna riippuen siitä milloin oli kotona ja sattuiko puhelin soimaan juuri silloin."
Aivan mainiosti selvisi, asui vanhempiensa kanssa vedettömässä mökissä Lapissa. Alunperin Kiirunasta olivat muuttaneet. Puhelintakaan heillä ei ollut vaan piti mennä naapurissa asuvan mummon luo soittamaan. Sähköt heillä sentään oli.
Onhan näitä. Ensin tuli mieleen, kuinka 2 viikon normaalin ja kohteliaan viestittelyn jälkeen sovittiin treffit. Päivä ennen treffejä tuli viesti ' Halusin vain kertoa huomisen suunnitelmista. Aion rakastella kanssasi pitkään ja hartaasti, jonka jälkeen voimme aloittaa vakavan suhteen.' En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, mutta treffejä ei ikinä tullut.:D
Toinen oli kun vietin pidemmän ajan ulkomailla, ja olimme keskustelleet paikallisen miehen kanssa jonkin aikaa. Yhtäkkiä mieheltä tuli viesti, kuinka hän sai matchin naisen kanssa, joka oli samalta paikkakunnalta kuin minä, ja kuinka hauska ja uskomaton yhteensattuma tämä oli. Ja hän lähetti asiasta monta viestiä, itse en kommentoinut asiaa millään lailla. Ilmeisesti halusi saada jonkinlaisen reaktion aikaan, mutta pitää olla aika idiootti että alkaa puhumaan muista matcheista Tinderissä. Tässä tuli huomattua, että ihan yhtä tolloja ne miehet on ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
5. Friend with benefits
Jos heti aletaan kyselemään liian henkilökohtaisia, kuten numeroa, tuloja, tarkkaa asuinpaikkaa. Myös hyvin seksuaaliset kysymykset heti on liikaa.
Yksi aloitti tenttaamisen kuin työhaastattelussa, meni maku. Ensin on hyvä tervehtiä ja jutella vähän niitä näitä ennenkuin mennään henkilökohtaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miesten pitää huijata etsivänsä suhdetta saadakseen seksiä eli rehellisyys ei koskaan toimisi. Toiseksi moni mies etsiikin suhdetta mutta panee rumempia matkalla siihen oikeaan suhteeseen.
Maailmankuvasi on aika ihanan naiivi silti.
Tämä. Olen nainen ja noin se toimii. Ihmiset valehtelevat saadakseen mitä haluavat
Joku sankari kertoi olevansa töissä ja pyysi mua viihdyttämään häntä viesteillä, että työpäivä menisi sujuvammin ohi! Tähän kun en suostunut, niin alkoi mun profiilin haukkuminen. Järkyttävä tapaus.