Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
361/366 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikokset kohdistuivat 10-15-vuotiaisiin tyttöihin. Epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia nuoria miehiä. Suurimpaan osaan tapauksista liittyy yhteydenottaminen sosiaalisessa mediassa.

Epäillyt: Abdullah Ibrahim, Salamon Muhmed, Muhammed Ibrahim, Mulamah Ähläm.... 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb3d9ab4-69f7-428a-8559-6d8f282ea46f

Suomalaisten naisten liitto: On rasismia syyttää maa han muuttajia, kyllä suomalaisetkin raískaavat pikkutyttöjä joukolla ja 85 vuotiaita mummeleita

Poikkeuksellinen rikos tapahtui oululaisessa kerrostalossa 14.10.2019.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006399565.html

Uhriksi joutui nainen, joka oli tapahtumien aikaan 85-vuotias.

Nahom Hagos kohtasi uhrinsa kerrostalon pyykkituvassa, jossa hän otti veitsen esiin. Teräaseella uhaten mies pakotti vanhuksen kuivaushuoneeseen. Mies piti kättään naisen suun edessä.

Mies kaatoi naisen maahan, riisui tämän housut, kosketteli käsillään haarojen välistä sekä pakotti naisen suojaamattomaan yhdyntään.

Teossa on käytetty teräasetta ja raiskaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä, koska asianomistaja on ollut puolustuskyvyttömässä asemassa. Teko on tapahtunut paikassa, minkä tulisi kuulua i

M A TU oli koko suhteen ajan kärttänyt ANAALISEKSIÄ, mutta tapahtumapäivän aikana M A TU NE EKERI OLI ILMOITTANUT SUOMINAISELLE ETTÄ TÄNÄÄN OLISI PEPPUREIKÄSEKSIN AIKA JA RAÌSKASI SUOMINAISTA PERÄAUKKOON 45 MINUUTTIA

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009820671.html

Vierailija
362/366 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli suht saman ikäinen kolmekymppinen, mutta opiskeli rakennusinsinööriksi. Itse olin opinnot hoitanut jo parikymppisenä ja olin ollut samassa työssä vuosia. Kerroin ihan normaalisti olevani asiantuntija-nimikkeellä eräällä alalla, johon mies totesi jotenkin ivallisesti vai oikein asia tuntija..  Tuli olo, että mies on vässykkä, jolle naisen korkeampi koulutus ja hänen opiskelijantulojaan isompi liksa on heti kolaus itsetunnolle. Se keskustelu loppui siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/366 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin keskustelussa Tindermiehelle lounastreffejä. Mies siinä sitten heti varmistelemaan, että "jos tykätään toisistamme, niin tuuthan sitten viikonloppuna mun luo illalliselle ja yökylään?" Ei selvästikään halunnut tuhlata aikaansa pelkkiin lounastreffeihin :D Jotka peruin.

No mulle joku mies ehdotti lounastreffejä mun luona kun kerroin, että mulla on etäpäivä. Olisi siis halunnut ekoilla treffeillä panotreffeille mun luo. Ja tää ehdotus tuli tyyliin kuudennessa viestissä. Poistin matchin. Ihan tavallisen näköinen pallero vieläpä kyseessä. En osannut odottaa noin typerää käytöstä. Lähti hyvin maanantaiaamu käyntiin seksinvonkauksella :p

Vierailija
364/366 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies taisi säikähtää tätä ketjua ja yrittää spämmäämällä saada sen poistoon.

Kannattaa aina kysyä miehen oikea ikä. Kannattaa myös erikseen kysyä onko lapsia, jos siitä ei ole mitään mainintaa. Sen verran monta huijaria tullut vastaan, että usko on pahasti koetuksella. Harmi kun näitä ei saada kuriin. Deittailu ei muutenkaan ole helppoa, mutta nää huijarit ei ainakaan paranna asiaa.

Vierailija
365/366 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen mätchin saanut, ja ne on poistettu seuraavien viestien jälkeen:

1) Hei, mitä kuuluu?

2) Hei, huomasin, että minäkin pidän artistista x

3) Minä asun kerrostalossa Helsingissä, enkä ole koskaan halunnut asua omakotitalossa (n. 10 viestin jälkeen)

4) Nähtäisiinkö kahvilla joku päivä? (n. 30 viestin jälkeen, kaksi päivää mätchistä)

Vierailija
366/366 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran olen mätchin saanut, ja ne on poistettu seuraavien viestien jälkeen:

1) Hei, mitä kuuluu?

2) Hei, huomasin, että minäkin pidän artistista x

3) Minä asun kerrostalossa Helsingissä, enkä ole koskaan halunnut asua omakotitalossa (n. 10 viestin jälkeen)

4) Nähtäisiinkö kahvilla joku päivä? (n. 30 viestin jälkeen, kaksi päivää mätchistä)

Paras totuttautua Tinderiin, tulet olemaan siellä niin kauan kunnes väsyt siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme