Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
1/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.

Vierailija
2/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko viatonta seksiläppää oltiin heitelty, sit mies lähetti niin oksettavan giffin etten tajua miten niitä siellä voi olla edes. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puskista tuli "Ai että olisi poikaa saada naida sun upeaa tissivakoa!"  😂

Vierailija
4/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.

Tää on varmaan minä, pidän emojien lähettelyä teinimäisenä, mutta huumorintajua ja pilkettä silmäkulmasta kyllä löytyy. En muutenkaan tykkää viestittelystä, vaan puhelimessa tai kasvokkain juttelusta, joten juttu olis luultavasti muutenkin kuivunut kasaan.

Vierailija
5/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi olleensa tinder treffeillä lähes joka viikonloppu viimeisen vuoden aikana eri henkilön kanssa. Minulle lähetetyiden viestien pervoudesta ymmärsin että varmaan jokaiset deitit johtaneet sänkyyn. En halunnut olla samanlainen jakis.

Vierailija
6/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan minä, pidän emojien lähettelyä teinimäisenä, mutta huumorintajua ja pilkettä silmäkulmasta kyllä löytyy. En muutenkaan tykkää viestittelystä, vaan puhelimessa tai kasvokkain juttelusta, joten juttu olis luultavasti muutenkin kuivunut kasaan.

Oletko ehkä noin nelikymppinen?

Vierailija
7/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi asuvansa vuokralla ja alkoi kysellä että minkä kokoinen asunto minulla on, oli iloisesti yllättynyt kun kävi ilmi että minulla on sauna. Vaikutti siltä että etsi lähinnä majoittajaa.

Toinen asui jossain Alahärmässä ja ilmoitti ensimmäisessä keskustelussa, että se olen sitten minä joka joudun muuttamaan Alahärmään jos tästä tulee jotakin. 🙄 juu ei.

Vierailija
8/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi olleensa tinder treffeillä lähes joka viikonloppu viimeisen vuoden aikana eri henkilön kanssa. Minulle lähetetyiden viestien pervoudesta ymmärsin että varmaan jokaiset deitit johtaneet sänkyyn. En halunnut olla samanlainen jakis.

Ei tajunnut olla tuollaista jättää sanomatta, okei 🦧😂 

Vierailija
9/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi asuvansa vuokralla ja alkoi kysellä että minkä kokoinen asunto minulla on, oli iloisesti yllättynyt kun kävi ilmi että minulla on sauna. Vaikutti siltä että etsi lähinnä majoittajaa.

Toinen asui jossain Alahärmässä ja ilmoitti ensimmäisessä keskustelussa, että se olen sitten minä joka joudun muuttamaan Alahärmään jos tästä tulee jotakin. 🙄 juu ei.

Voi apua.. 

Vierailija
10/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva kuulla mitä typeryyksiä naiset on sanoneet 😁

Vierailija
11/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Lisäksi Tinder miestä vaivasi peräsuolen laskeuma.

Ap

Aika hauska, mitä sä sait näinkin jännässä keskustelussa mun esittämisestä? 😄

Ap

Vierailija
12/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi kerran et näytän hänen isältään. Varmaan ois kinkyä seksiä ollu tarjolla, mutta etsin vakavampaa.

Vierailija
13/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittanut että viimeistään pussaamalla ne kemiat selviää, jos sinne asti päästään. Vastasi: Pussailu best! (Paitsi jos herppes. Ennakkotiedustelu?) :D 

Ja ehdotti et mennään ensitreffeille uimaan, saunaan ja siitä naimaan. Lisäksi ilmoitti olevansa henkisesti allerginen kissoille, minulla siis kissoja. Juu hei.

Vierailija
14/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän aloituksessa ole sukupuolia eritelty, kyllä tähän voi kaikki avautua.

Vierailija
15/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi olevansa paikallisessa lämpövoimalassa esimiehenä ja kysyi että mitä teen työkseni. Vastasin että olen alakoulun erityisopettaja. Mies kommentoi että no helppoahan se teillä opettajilla on. Se oli siinä!

Vierailija
16/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamalla on aika vaikea välittää tunnetiloja. Emojit auttaa siinä. Eikä monikaan halua heti antaa puhelinnumeroaan. En itse ainakaan. Helposti jää pilkkeet ja huumorit piiloon ja paljastumatta. 🤷🏻

Vierailija
17/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.

Mies 54

Vierailija
18/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi kerran et näytän hänen isältään. Varmaan ois kinkyä seksiä ollu tarjolla, mutta etsin vakavampaa.

Hrrrrh...!! 🥴 

Vierailija
19/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin nopeasti unmatcin saa aikaan seuraavat:

Aseharrastus, ei aseita samojen seinien sisälle kiitos. 

Koirat, kissaihminen ja kissa lemmikkinä.

Merkit alkohomismista tai huumeiden käytöstä.

Kodin,vaatetuksen tai henkilön kuvasta tai videopuhelusta käy ilmi epäsiisteys tai leväperäisyys. (tiskivuori, sotkut, likaisuus, ruma puhe, lapset kiljuu iltamyöhällä, kertoo että omistaa vain yhden takin jota ei ole koskaan pesty yms..)

Fetissit, mitkä tahansa. Seksipuhe, mikä tahansa. 

Liian nopea treffi tai puh nron pyyntö. 

Heikko kommunikointi, vastaa lähinnä kysymyksiin. Ei kykene sujuvaan keskusteluun kirjoittamalla. 

Toksinen intuitio, keskustelu on pienimuotoista väittelyä koko ajan. Tää on todella outoa ja tapahtuu jonkun tyyppisten ihmisten kanssa. 

Liika snobeilu, en etsi elättäjää.

Liiallinen etenemisinto ja edellisten suhteiden historia. - hyväksikäytön välttely jos etsii uutta elättäjää itselleen. 

Liian lyhyt aika edellisestä suhteesta. Ne ei ole valmiita sit kuitenkaan. Selviää sit lopussa. Et emmä viel pystykään ku tota terapiassa menee huonosti just nyt.

Mielenterveysongelmat, en ole avuksi näissä

Työttömyys, eläkeellä olo, - en kykene työorientoituneena seuraamaan 

Mitähän vielä. Siinä kai päällisimmät. Miesten osalta kiinnostais kyllä kuulla vastauksia. 

Vierailija
20/366 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kuva sun suihkusta.

Koska Nussitaan?

Näytä tissit.

Et sää kyllä hyvälle näytä mut voin tuikkaa kerran.

Tinder on jäteviemäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme