Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
161/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Heti menee poistoon jos alkaa puhua seksistä.

Ihan ohiksena heitän, että eikö se ole hukkaan heitettyä aikaa, jos tutustut ensin viikkotolkulla ja sitten seksivaiheeseen siirryttäessä tulee ilmi, että olette täysin eri linjoilla sen suhteen?

Itselle kävi juuri näin ja harmitti, kun en uskalla tai koe soveliaaksi ottaa seksiasioita puheeksi jo aikaisessa vaiheessa. Säästyisi paljolta.

Minäkin olen hukannut paljon aikaa ihan vain sen takia, etten kehtaa ottaa noita asioita puheeksi heti alussa. Antaisin kuvan, että olen vain seksin perässä, vaikka etsin loppuelämän kumppania. Siinä jos missä olisi tärkeää, että seksin kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Tarkoitan nyt vain pääpiirteiden selvittämistä, en mitään pikkutarkkaa utelua, kun seksielämä muotoutuu joka tapauksessa eri kumppaneide

Pakko kysyä, et millä tavalla sun mieltymykset on uniikkeja, jos siihen asiaan tyssää muuten orastava elämänmittainen parisuhde? En vaan voi ymmärtää, ellet sitten ole marginaalinen henkilö outoine fetissine. Seksissä rakkaus on parasta.

Vierailija
162/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituuden kysyminen kun on jo viestitelty kunnolla ja sovittu treffit. Tai no, nykyään triggeröi missä vaiheessa tahansa. Yleensä kysytään heti alussa.

On vähän turn off myös, jos naisella on pituusvaatimus tai maininta omasta pituudesta (lähes kaikilla vähintään 170-senttisillä on).

Olen pitkä, ei siitä ole kyse, mutta kertoo naisen arvoista.

Voihan sen noinkin nähdä. Itse pitkänä naisena (178 cm) säästän aikaa ja tunteita kysymällä, jos profiilissa ei ole mainintaa. Jos nyt olen sattunut tällaisesta profiilista edes tykkäämään. Kun se vaan on fakta ettei itseä lyhyempi mies sytytä 🙈 Toisaalta moni mies ilmoittaa edelleen pituudeksi armeijassa mitatun ja siitä on hyvin voitu tulla alaspäin 20-30 vuoden aikana useampia senttejä. 

Mikähän siinä on, että lyhyempi mies ei sinua sytytä? Itse olen 183 cm ja aviomieheni 181 cm, eikä ole ollut minkäänlainen este rakkaudellemme. Enkä ymmärrä, millä tavalla tykkäämiseni olisi kahdesta sentistä kiinni, tai siis kolmesta, jos pitäisi pidempi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nainen joka ei vaan syty miehistä jotka ei ole riittävästi itseä pidempiä. Ei mulla mitään vähimmäissenttimäärää ole mitä kyttään. Se on vaan makuasia, kuten jotkut tykkää vaan tummista miehistä ym. Itselle taas tuolla ei oo mitään väliä. 

Vierailija
164/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys "miten noin kaunis nainen voi olla sinkku" on mulle totaali turn off sekä tinderissä että livenä. Itse keksin vaikka miten paljon syitä sille miksi kaunis tai komea ihminen on sinkku ja se vaan kertoo typeryydestä ja kapeakatseisuudesta jos joku kuvittelee että kauniit ihmiset on suhteessa koko ajan. 

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta kyllä se silti aina hyvältä tuntuu, kun komeaksi kehutaan. Ehkä naisia sitten kehutaan niin paljon useammin ja perusteettakin, että se ei enää merkitse mitään.

Olen saanut satoja kehuja ulkonäöstäni, mutta ei niitä joka kuukausi kuule ja yksin saan enimmäkseen olla. Ymmärrän täysin, ettei ulkonäkö takaa parisuhdetta ja menen itsekin luonne edellä.

Kun on taviksen näköinen nainen niin ei onneksi ole tuollaista ongelmaa :D Mutta voin jotenkin ymmärtää, että tuollainen kohteliaisuuskin voi ärsyttää. Vähän kuin sisäänleivottu epäilys, et miten kamala luonne sulla voi olla, kun olet kuitenkin noin kaunis, ja olet sinkku...

Vierailija
165/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös nainen joka ei vaan syty miehistä jotka ei ole riittävästi itseä pidempiä. Ei mulla mitään vähimmäissenttimäärää ole mitä kyttään. Se on vaan makuasia, kuten jotkut tykkää vaan tummista miehistä ym. Itselle taas tuolla ei oo mitään väliä. 

Oletko miettinyt tuota asiaa ja avannut, että MIKÄ siinä pituusasiassa on niin tärkeää? Ymmärrän jos on itseä vaikka 5 cm lyhyempi ja hintelä, niin tulee vähän naismainen olo toisesta. Mutta että pari senttiä lyhyempi eli mun tapauksessa 181 cm pituinen mies olisi muka turn-off, en tajua. Mieheni on todella miehekäs, eikä haittaa vaikka on minua lyhyempi.

Vierailija
166/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt tuota asiaa ja avannut, että MIKÄ siinä pituusasiassa on niin tärkeää? Ymmärrän jos on itseä vaikka 5 cm lyhyempi ja hintelä, niin tulee vähän naismainen olo toisesta. Mutta että pari senttiä lyhyempi eli mun tapauksessa 181 cm pituinen mies olisi muka turn-off, en tajua. Mieheni on todella miehekäs, eikä haittaa vaikka on minua lyhyempi.

Varmaan juurisyy siinä että haluan yksinkertaisesti olla pienempi kuin mies, syömishäiriö nuorempana ja tuntenut itseni aina liian isoksi vaikka nyt 170/75 on mitat. On niin tiukassa toi tunne itsestä kun siitä ala-asteella jo kuuli jatkuvasti, olin aina kaikista pisin ja isoin vaikka normaalipainoinen. Terapiassahan tämä korjaantuisi mut nyt ei ole varaa, enkä koe että haittaisi elämää suuremmin.

Ja sit yksinkertaisesti siinä on jotain niin kuumottavaa kun mies katsoo sieltä yläviistosta😂 Mussa on vähän alistujaa seksuaalisesti, tuossa on aina sellainen tietty efekti joka on vaan vastustamaton 😄

Vierailija
167/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi mitä teen tällä hetkellä (opiskelut ja työ) ja vastasin lähteneeni opiskelemaan. Miehen vastaus tähän oli kutakuinkin tällainen:

"Aa... Anna mä arvaan. Oot nuorena opiskellut jonkun ammatin joka kuulosti kivalta, mutta se ei työllistä ja nyt sun on täytynyt lähteä opiskelemaan uutta alaa."

En nyt tuota mitenkään kiinnostuksen tappajana näe. Aika neutraali viesti, vähän sellaista ekstrovertin pölinää. Puhutaan puhumisen vuoksi sen kummemmin ajattelematta. Yrittää saada keskustelua aikaiseksi.

No, enpä itsekään ekstroverttejä jaksa.

Itse en jaksaisi tyyppiä, joka puhuu puhumisen vuoksi ja siinä sivussa möläyttelee mitä sattuu. Enkä myöskään pidä siitä, etä tehdään nopeita oletuksia ja niitä sitten jaellaan silleen, joo mä tiedän mentaliteetilla. 

Vierailija
168/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa. 

Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä. 

Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.

Jos mies ei ymmärrä, että punaiset huuleni on saatu aikaan huulipunalla, voi puolestani jäädä kotiin kasvamaan. En ole enää Tinderissä, mutta siellä laitoin useamman kuvan sekä meikillä että meikittä. 

Vierailija
169/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistan miehiä matcheista jos mies sanoo mitä kuuluu. Noita mitä kuuluu-aloituksia tulee tinderissä niin paljon että en enää jaksa vastata niihin. 

Vierailija
170/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt Tinderiä 9 vuoteen, mutta silloin siellä sain "ihrainen sika, laihduta edes ensitöiksesi! mulla oli 5 kg päälle normipainon. (oli vaikee kääntää, tapahtui ulkomailla)

Vierailija
171/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi" on ihan ookoo aloitus. "Mitä kuuluu" tai "Mitäs sun päivään" ovat lähinnä ärsyttäviä. En jaksa alkaa selittämään ensitöikseni ventovieraalle, mitä olen tänään tehnyt.

Vierailija
172/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yllättäen mulle ei ole tullut mitään epäasiallisia kommentteja, vaikka profiilissa lukee, että etsin kevyttä seuraa.

Fiilikset menee, tai ei niitä ehdi edes syntyä, jos viestitellään vain niitä näitä. Melko pian täytyy olla flirttiä tai ilmaista, että haluasi tavata, muuten kiinnostus lopahtaa ja viestittely hyytyy mun osalta.

Vierailija
173/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi" on ihan ookoo aloitus. "Mitä kuuluu" tai "Mitäs sun päivään" ovat lähinnä ärsyttäviä. En jaksa alkaa selittämään ensitöikseni ventovieraalle, mitä olen tänään tehnyt.

Naiset sanoo aina näitä. Mutta silloin kun naiset itse tekee aloituksia, ne on just aina joko "moi", "mitä kuuluu" tai "mitäs sun päivään". Koska ei heilläkään ole mitään sen parempaa aloitusta.

Vierailija
174/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti ei kuulemma jaksanut tulla omasta kaupunginosastaan keskustaan. Eipä varmaan olisi jaksanut mitään muutakaan. Feidasin tapaamiskeskustelun sillä kertaa, onneksi hän ei jaksanut enää ehdottaa mitään uuttakaan :D

Mullekin on osunut pari tämmöistä. En tapaile laiskiaisia, joten poistoon meni.

Vierailija
175/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoittautui täysin erilaiseksi mitä biossa luki. Biossa kertoi harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista kaikenlaista, mutta kun yritin kysellä niin sain sellaisen vaikutelman että ehkä ne oli semmosia juttuja mitä haluais harrastaa tai mitä haluais pitää arvoinaan.

Joo, tosi monella naisella on esim. kuva seinäkiipeilystä, vaikka ovat käyneet kokeilemassa vain kerran. Pakohuone mainitaan myös usein yhden käyntikerran kokemuksella. Molemmat toki äärimmäisen epäkiinnostavia harrastuksia itsestäni, mutta eivät sinänsä haittaa. Hyvä vain, jos on harrastuksia.

On näitä miehilläkin. Joku lautailukuva ja sit oikeesti tyyppi lautailee kerran kymmenessä vuodessa. Tai sitten voi olla paljon kuvia aktiviteeteista, joita oikeasti harrastaa, mutta nainen halutaan vaan keittiöön, sohvalle ja sänkyyn.

Vierailija
176/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa. 

Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä. 

Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.

Mä en muutenkaan käytä paljon meikkiä enkä ikinä mitään tekoripsiä yms ja se kyllä näkyy kuvista. Se mikä yhdisti näitä miehiä oli pinnallisuus ja kiire sänkyyn. Eivät kyllä itse olleet mitään mallipojuja tai treenattuja hottiksia. Yksikin oli alle 170cm.

Vierailija
177/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numeron ruinaaminen ennen ensimmäisiä treffejä. Lisäkuvien pyytäminen (mulla on selkeät ja tuoreet kuvat profiilissa sekä kropasta että kasvoista). Seksiaiheiset jutut ellen  itse vie hommaa selkeästi siihen suuntaan. Ulkonäöstä jankkaaminen (hei kaunotar, wau mikä hottis jne). Enköhän mä tiedä miltä mä näytän. Ei sitä tarvitse mulle erikseen kertoa. Miesselittäminen.

Ja vaikka minä homo olisinkin, niin ei sitä minulle itselle tarvitse kertoa...

Ohis, sori oli pakko. Tuli niin elävästi kummeli mieleen.

Vierailija
178/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies alkaa heti tyrkyttää hierontaa. Yrität vaihtaa aihetta, vastaa lyhyesti ja sit taas jatkuu jankkaus hieronnasta.

Vierailija
179/366 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin minkä joku toinen vastaaja sanoi, niin oon ollut jo ala-asteella se pisin luokassa ja kokenut oloni isoksi, vaikka paino ollut normaali. Tosi kuumaa ja miehekästä on, jos mies joutuu pussaillessa vähän kumartumaan ja saan olla se pienempi osapuoli. Suvussa myös pitkiä miehiä, niin ehkä silläkin on osansa tähän. 

Vierailija
180/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin tinderissä, skippasin kaikki naiset joiden kanssa tuli sellainen olo että olen jossain työhaastattelussa. Normaali keskustelu ei onnistunut vaan minun tehtävä oli olla niissä testattavana. Jätin treffit yhteen kertaan enkä vastannut sen jälkeen enää mihinkään viestiin tai puheluun jos tuli se työhaastattelu fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän