Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
201/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorein kiinnostuksen tappaja oli "tolkun naisesta" jankkaava. Varmaan hyypiöllä oli ollut negatiivisia kokemuksia (ehkä paljonkin), mutta jotenkin se tolkullisen naisen hokeminen alkoi antaa vaikutelmaa, että hyypiö ei itse ole mikään tolkun mies. Sanomatta lienee selvää, että tällä oli naiselle paljon kriteerejä. Uskoin täyttäväni hänet tiukat laatuvaatimuksensa, mutta mielenkiinto lopahti.

Vierailija
202/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästäis sitten molempien aikaa jos ei kiinnosta ja jäisi suosiolla kotiin sitten!

Mutta kun mä tykkään roolileikeistä, jossa mä olen haastattelija ja mies työnhakija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kun sais edes sen matchin että pääsisin keskustelemaan!

T. Tolkun mies 

Vierailija
204/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilta minulle supermatchin lähettäneeltä tuli tosi outoja viestejä. "Nyt sitten kans vastaat tähän käytin viimeisen supermatchin sinuun en halua tuhlata näitä" - okei, oon sulle siis mielestäni velkaa jonkun virtuaalisen kolikon takia omaa kallista aikaani, arvottoman nettikolikon jonka sä itse päätit käyttää?

Newsflash, miehet maksaa superlikeistä ihan oikeaa rahaa. Todellakin olet velkaa, ihan kuin treffeillä jos mies maksaa.

Vierailija
205/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan pienestä kiinni, yhdestä numerosta.

Ennemmin olen miehen kanssa, jolla on rahaa 1 miljoona, kuin miehen kanssa jolla on 0 miljoonaa.

N19

Vierailija
206/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös nainen joka ei vaan syty miehistä jotka ei ole riittävästi itseä pidempiä. Ei mulla mitään vähimmäissenttimäärää ole mitä kyttään. Se on vaan makuasia, kuten jotkut tykkää vaan tummista miehistä ym. Itselle taas tuolla ei oo mitään väliä. 

Oletko miettinyt tuota asiaa ja avannut, että MIKÄ siinä pituusasiassa on niin tärkeää? Ymmärrän jos on itseä vaikka 5 cm lyhyempi ja hintelä, niin tulee vähän naismainen olo toisesta. Mutta että pari senttiä lyhyempi eli mun tapauksessa 181 cm pituinen mies olisi muka turn-off, en tajua. Mieheni on todella miehekäs, eikä haittaa vaikka on minua lyhyempi.

Varmaan juurisyy siinä että haluan yksinkertaisesti olla pienempi kuin mies, syömishäiriö nuorempana ja tuntenut itseni aina liian isoksi vaikka nyt 170/75 on mita

Muija on 170/75 ja kuvittelee olevansa joku keijukainen, LOL 🤭

Vierailija
207/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.

Tää on varmaan minä, pidän emojien lähettelyä teinimäisenä, mutta huumorintajua ja pilkettä silmäkulmasta kyllä löytyy. En muutenkaan tykkää viestittelystä, vaan puhelimessa tai kasvokkain juttelusta, joten juttu olis luultavasti muutenkin kuivunut kasaan.

Oletko ehkä noin nelikymppinen?

Mä olen ja liialliset hymiöt tekevät idiootin vaikutelman. Meen suihkuun 😂😂😂😂 kauhee jano 😂😂😂😂😂😂 olen kokki 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👨🍳👨🍳👨🍳👨🍳👨🍳

Mitä nuoriso edes tekee tinderissä? Mä löysin seuraa baareista sillon nuorena. Itse olen toisella kierroksella ja 45v. Harmittaa että sovellusta käyttää myös kakarat.😂😂😂😂😂😂

Vierailija
208/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treffeillä tunnelman tappaa aika tehokkaasti kun mies jää kiinni valehtelusta. Se on kerrasta poikki, jos esim ikä on ilmoitettu profiilissa väärin. Siinä ei mitkään selitykset auta.

Vierailija
209/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään deittisaittiekspertti, mutta sen verran olen näihin tutustunut, että toivoisin selkeitä pelisääntöjä eri saiteille. Joo, tiedän, unta näen. Kategoriat jotenkin näin:

1. Tosissaan parisuhdetta hakeville. 

2. Pelkkää seksiseuraa hakeville. 

3. Haaveilijoille ja suhdetta pelkääville - ei ikinä siis tulekaan treffejä. Pelkkää chattia.

4. Ystävyyssuhdetta hakeville, konserttiin yms.

Varmasti on muitakin kategorioita, mutta nämä noin pääpiirteittäin. 

Vierailija
210/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinderkeskustelut"

LOL. Pitää mennä paskalle nyt

Vierailija
211/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parilta minulle supermatchin lähettäneeltä tuli tosi outoja viestejä. "Nyt sitten kans vastaat tähän käytin viimeisen supermatchin sinuun en halua tuhlata näitä" - okei, oon sulle siis mielestäni velkaa jonkun virtuaalisen kolikon takia omaa kallista aikaani, arvottoman nettikolikon jonka sä itse päätit käyttää?

Newsflash, miehet maksaa superlikeistä ihan oikeaa rahaa. Todellakin olet velkaa, ihan kuin treffeillä jos mies maksaa.

En ole enää Tinderissä, mutta ehdin kokea muutamankin superliken. Kaikki tulivat miehiltä. Minä etsin vain ja ainoastaan naisia (ja löysinkin). Profiilissani luki tämä aivan selkeästi. 

MIKSI nämä miehet supertykkäsivät selkeästä lesboprofiilista (kysymys erikseen, miksi sovellus edes näytti heille profiiliani) ja mitä ihmettä heidän olisi minulta tullut saada?

Onkohan kukaan ikinä päätynyt edes kahville asti superliken siivittämänä?

Vierailija
212/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaikki ne keskustelut, jotka alkoivat tinderin (nais)tarjonnan arvostelulla. Milloin on pelkkää peiliposea ja pyllyä, milloin niin paljon kuvankäsittelyä että deittiä ei edes tunnista kadulla. Vinkki 1: Jos haluat tehdä vaikutuksen, misogynia ei auta.

- Kaikki ne keskustelut, joissa tuotiin ilmi että naisena minä olen karkkikaupassa, ja hän miehenä ei juurikaan saa edes mahdollisuuksia. Vinkki 2: Niin, meillä oli jo keskustelu tässä käynnissä. Pahoittelut, että jouduit tyytymään minuun.

- Kaikki ne keskustelut, joissa tuli ilmi että oli "ajattelematta pyyhkäisty oikealle" (kissat ei käy ja kohtua lähinnä kaivattiin, että omia lapsia saisi). Vinkki 3: Saa käyttää harkintaa jo esikarsintavaiheessa. Sitä varten se on. 

-"Onko sulla satisfyer". Vinkki 4: no ei oikeastaan kuulu sulle (tässä kohtaa).

Tuohon naisten profiilien haukkumiseen käytti yllättävän moni aikaansa, mutta toisaalta yllättävän monella vaikutti aikaa olevan myös sellaiseen keskusteluun, jota ei ollut tarkoituskaan viedä reaalimaailman puolelle... Mutta paljon selvästi turhautunutta porukkaa liikkeellä myös.

Vierailija
213/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videopelit tai muu vastaava yli 35-vuotiaalla miehellä. Yleensä tämä heijastuu myös ulkonäköön.

Joo tai meikkaaminen yli 35 vuotiailla naisilla. Todellisuuden pakoilua. Miksi ei voi käyttäytyä ikäisellään tasolla ja hyväksyä vanhenemista? 100 kiloa pakkelia naamaan ja yrittää näyttää 20 vuotiaalta. Se jos joku heijastuu ulkonäköön.

Vierailija
214/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään deittisaittiekspertti, mutta sen verran olen näihin tutustunut, että toivoisin selkeitä pelisääntöjä eri saiteille. Joo, tiedän, unta näen. Kategoriat jotenkin näin:

3. Haaveilijoille ja suhdetta pelkääville - ei ikinä siis tulekaan treffejä. Pelkkää chattia.

Niin mutta miesten pitää huijata etsivänsä suhdetta saadakseen seksiä eli rehellisyys ei koskaan toimisi. Toiseksi moni mies etsiikin suhdetta mutta panee rumempia matkalla siihen oikeaan suhteeseen.

Maailmankuvasi on aika ihanan naiivi silti.

Vierailija
215/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää Tinderissä, mutta ehdin kokea muutamankin superliken. Kaikki tulivat miehiltä. Minä etsin vain ja ainoastaan naisia (ja löysinkin). Profiilissani luki tämä aivan selkeästi. 

MIKSI nämä miehet supertykkäsivät selkeästä lesboprofiilista (kysymys erikseen, miksi sovellus edes näytti heille profiiliani) ja mitä ihmettä heidän olisi m

Minä en ymmärrä myöskään miksi olen usein saanut likejä lesboilta miehenä. Joskus itse annan tykkäyksen kun selailen lukematta bioja, mutta luulis lesbon näkevän parrasta että olen mies.

Vierailija
216/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen kysynyt onko läheisyys tärkeää, puhumatta itse seksistä. Yksi mies sanoi melko aikaisessa vaiheessa, että tärkeintä että se peitto heiluisi mahdollisimman usein. Tuli vaikutelma tasaisen tappavaan tahtiin itsekkäästi nylpyttävästä tyypistä, jolle kumppanin nautinto ei ole niin justiinsa."

Mun tuore kokemus on että jos mies korostaa läheisyyden olevan tärkeää, se tarkoittaa, että sänkyyn pitäisi hypätä mahdollisimman nopeasti (=ensitreffeillä). Näin siis vaikka tyyppi etsisi parisuhdetta. Sain pakit tällaiselta mieheltä kun ei ensimmäisillä treffeillä roihunnut, sanoi sen ihan suoraan. Mä en ole koskaan ollut sitä tyyppiä joka hyppää sänkyyn ventovieraan ihmisen kanssa, vaan seksi tulee mukaan sitten kun ollaan ensin tultu riittävän tutuiksi. Viimeksi näin tapahtui kolmansilla treffeillä. Onneksi on olemassa miehiä joilla on kärsivällisyyttä edes sinne asti.

Toivoisin että tuon "läheisyysontärkeää" höpinän sijaan ihmiset kertoisivat suoraan odotuksistaan. Jos sulle kemian määritelmä on seksi ensitreffeillä, ole hyvä ja kerro se. Toisenlaiset osaavat sitten jättää välistä.

Vierailija
217/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti maksaa oikeaa rahaa deittisovelluksista

Vierailija
218/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja treffeillä tunnelman tappaa aika tehokkaasti kun mies jää kiinni valehtelusta. Se on kerrasta poikki, jos esim ikä on ilmoitettu profiilissa väärin. Siinä ei mitkään selitykset auta.

Miksi kukaan laittaisi ikäänsä väärin? Siitä ei ole hyötyä vaan enemmänkin haittaa jos vääristelee liikaa. Joku 1 vuoden heitto voi olla ihan aplikaation oma ongelma mutta 10 vuoden vääristely on tyhmää. Olen 40 niin mitä hyötyä olisi sanoa että ole 30 tai 50.

Vierailija
219/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä heidän olisi minulta tullut saada?

Kuntouttavaa seksiä?

Vierailija
220/366 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija kirjoitti:

Mihis kategoriaan minä kuulun kun parisuhde kelpaisi mutta jos toinen haluaa vain seksiä niin sekin käy. Toisaalta ihan chatti seurakin voisi piristää oloa aina välillä ja kavereitakin voisi olla kiva saada.

Jos laittaisin hakevani seksiseuraa en saa matcheja. Parisuhdetta jos sanon etsiväni niin kaikki joilla on kevyempää mielessä laittaa ruksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi