Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?

Vierailija
16.02.2024 |

Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (366)

Vierailija
261/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos."

Olet misogynisti, kun oletuksesi on että naisella on huonompi palkka kuin sinulla, ja että palkkataso on ainoa mikä naisia kiinnostaa. Jatkan siis töistä kyselemlstä jatkossakin, jotta kaltaisesi roskat vievät itsensä ulos. 

Osui ja upposi? :D

Olen eri, mutta tietenkin kysyin aina töistä, ja deittikumppani minun töistäni. Olen itse kutsumusammatissa, en osaisi olla ihmisen kanssa, joka ei koe omaa työtään millään lailla mielekkääksi. 

T. Aikuinen

Vierailija
262/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yllättäen mulle ei ole tullut mitään epäasiallisia kommentteja, vaikka profiilissa lukee, että etsin kevyttä seuraa.

Fiilikset menee, tai ei niitä ehdi edes syntyä, jos viestitellään vain niitä näitä. Melko pian täytyy olla flirttiä tai ilmaista, että haluasi tavata, muuten kiinnostus lopahtaa ja viestittely hyytyy mun osalta.

Aha. Eli miehen täytyy tietysti aloittaa se flirttailu ja ehdottomasti tehdä myös ensimmäinen aloite näkemiseen? Sinä vain naisena nautit synnynnäisistä etuoikeuksistasi ja arvostelet kuinka mies pärjää näiden aloitteiden kanssa? Ja totta kai olet feministi, kuinkas muuten, tasa-arvoa pitää olla se on jämpti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa. 

Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä. 

Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.

Mä en muutenkaan käytä paljon meikkiä enkä ikinä mitään tekoripsiä yms ja se kyllä näkyy kuvista. Se mikä yhdisti näitä miehiä oli pinnallisuus ja kiire sänkyy

Ai että yksikin oli oikein 170cm! Huhhuh! Miten se kehtasi! Kai kerroit sille suoraan millainen puutarhatonttu se on ja kuinka epämiehekästä on olla alle 180cm pitkä?

Vierailija
264/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei löytänyt käyttöönsä yhtä ainutta hymiötä. Aikani odottelin, kivoja kirjoitteli mut jokin siinä teki hirvittävän totisen vaikutelman. Riitti mulle.

Jotkut naiset taas pitävät hyimöitä käyttävää miestä lapsellina tai ällönä. Voitaisiinko keskittyä olennaiseen, käytti hymiöitä tai ei?

Vierailija
265/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olin nuorempana jonkin aikaa kahvilassa töissä, ja aina välillä näki tietenkin ihmisiä ekoilla treffeillä. Yllättävän paljon näki tällaisia jäykkiä haastattelumaisia tilanteita. Joskus miekkonen toki oli ihan täysillä mukana ja piti monologia asemastaan töissä ja säästösuunnitelmistaan :D

Sehän on mukavan romanttista kun miekkonen kertoo treffeillä säästösuunnitelmistaan. Siinä lähtee varmaan ihan jalat alta naikkoselta. <3

Eihän se naisen mielestä romanttista ole tai saa jalkoja naikkoselta alta, mutta kun on nuoruus oltu gyllikarusellissa ja nyt lähempänä kolmekymppistä pitäisi saada se perhe, omakotitalo, farmariauto ja kesämökki, niin kyllähän siinä tämän unelman mahdollistajaksi harkitun betamiehen varallisuus kiinnostaa.

Vierailija
266/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.

Mies 54

Joo, eihän tervehtiminen kuulu enää nykyään tapoihin. suoraan asiaan vaan.

Vierailija
267/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.

Mies 54

Sori mut minäkään en näihin enää vastaa. Kokemus on opettanut, että noilla ei suju muukaan keskustelu.

Sinulla ei siis suju keskustelu enää sen vertaa, että vastaisit edes alkutervehdykseen?

Vierailija
268/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 54

Sori mut minäkään en näihin enää vastaa. Kokemus on opettanut, että noilla ei suju muukaan keskustelu.

Näin myös täällä. Kokemus on opettanut että jos keskustelu alkaa pelkällä emojilla, kädenheilautuksella, moilla tai moi mitä kuuluulla niin ei siitä mitään tule. Nämä ei keksi mitään sanottavaa muissakaan tilanteissa.

Naiset yleensä aloittavat jollain tyhjänpäiväisellä kysymyksellä, se on arvoltaan täysin sama kuin pelkkä tervehdys.

Alussa pitää molempien noteerata että olemme huomanneet toisemme ja keskustelu voi alkaa, ei sen sen kummempaa tarvitse olla. Miten juttu jatkuu siitä, se on sitten ihan eri asia ja riippuu siitä miten homma alkaa kulkea.

Vierailija
269/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa. 

Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä.

Aa, no ilmankos naiset noita karsastavatkin.

Vierailija
270/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 54

No ei vois typerämpi  avaus olla. Luulisi että jo kirjoittaessa tajuaisi mikä typerys on.

Jaa, no mitenkäs sinulla on tapana tevehtiä ihmistä kun tapaat ensimmäistä kertaa?

Vierailija
271/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että nämä erityiskiinnostujat löytäisivät helpommin haluamansa laista seuraa eri kinkyfoorumeilta, joita tietääkseni on ihan hyvin Suomessakin. Hakuammunnalla taitaa helposti käydä juuri kuten tässäkin tapauksessa. 

Miksi ei käyttäisi molempia seuranhakuun? Itsekin näin olen tehnyt ja seuraa on riittänyt. Kyllä siellä Tinderissäkin on kinky-henkisiä ihmisiä ihan kaikissa sukupuolissa etsimässä seuraa. Eikä kaikilta, kuten ei minultakaan, löydy mitään mustaa sydäntä tai kahle-emojia profiilista. Ei kaikki kinkyt ole mitenkään marginaalissa eläviä vaihtoehtoihmisiä, joista näkee heti päälle päin tämän puolen.

Terkuin, Kinky-setä

Vierailija
272/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.

Ei. Ei ole.

Juuri näin. Naisilla on oikeus feikkaamiseen ja valehteluun. Miehillä vastaavaa ei ole. Tämä on tasa-arvoa ja jos olet eri mieltä, niin olet misogyyninen ja toksisen maskuliininen sika.

Vierailija
273/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ ja etsin ikäistäni miestä vakituiseen pitkään suhteeseen.

Kerran yksi mies kysyi hetken viestittelyn jälkeen (ei oltu siis tavattu), että jos en ala hänen tyttöystäväksi niin voisinko antaa edes se ksiä? No en voi, en jaa kaikille niille miehille jotka eivät päädy poikaystävikseni.

Mikset? Minä ainakin oon antanu kaikille naisille jotka on halunnu vaikkei ole naisystäväksi päätyneet. 

M40

Te miehet ootte ällöttävän helppoja jakorasioita.

Mua ei kiinnosta mies, joka panee kaikkea liikkuvaa tuosta noin vain.

Te naisethan sen päätätte onko seksiä vai ei. Ei olisi, jos pitäisitte jalkanne kiinni. Eli jakeluhommat on täysin teidän harteillanne ja siksi mies ei voi olla jakorasia.

Vierailija
274/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin avopuolisoni Tinderistä, vaikka en uskonut sieltä mitään järkevää löytyvän.

Muutama kokemus kuitenkin:

-Ulkonäöstä jankkaajat, näitä on paljon: uuh kun oot kuuma, oot upee, miten voit olla sinkku. No ihan hyvin

-Seksistä viestittely jo kolmannessa viestissä: ei kiinnosta sitten tippaakaan kun ei olla edes nähty. Seksiä kyllä on sitten kun ollaan yhdessä mutta en mä ala seksijuttujani sen kummemmin availemaan ihan random tyypille. Ja sitten ne vihjailut, että suihkusta tulin, täällä ois nyt puhdasta. Hohhoijaa

-Eräs mies kertoi kirjoittavansa eroottisia runoja ja lähetti mulle tekeleensä minusta. Ei kiitos, ei oltu samalla aallonpituudella.

-Ja kyllä mulla on tapana kysyä mitä työtä toinen tekee, en ole ajatellut että siinä olisi mitään väärää saati että olisin miehen rahojen perässä

Vierailija
275/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 54

Mä annan pelkästä "moista" pakit eikä edes hävetä. En vaadi mitään pitkää ekaa viestiä, mutta kaipaan jotain mietittyä juttua johon voin vastata. Tai edes jotain, joka viittaa siihen, että tyyppi on edes lukenut mun profiilin. Pelkkä moi laittaa keskustelun aloittamisen sen toisen vastuulle. Jos kiinnostaa tutustua, niin vähän voi vaivautua. 

Tästä tuli toinen ärsyttävä mieleen. Deitissä joku tyyppi laittoi mulle flirtin. Profiilinsa oli ihan tyhjä, mutta laitoin sitten flirtin takaisin. Sitten tuli häneltä kaksi flirttiä ja sen jälkeen menikin profiili estoon. 

Jos Tinderissä voisi laittaa videoviestejä, niin mies voisi laittaa videon, jossa tanssii ja tekee sirkustemppuja viihdyttääkseen arvon Tinder-leidiä. Ja naamalla siinä tietysti itsevarma ja leveä hymy.

No, ei tietenkään tarvitse sirkustempuilla viihdyttää. Kerron itsestäni perusasiat profiilissani sekä kiinnostuksistani. Jos tyhjä profiili lähestyy ja haluaa, että hänestä kiinnostutaan, niin kannattaa kertoa itsestään tai nähdä vaivaa edes muutaman rivin viestin verran. Jos tulee vaan matalan effortin flirttiä, joka vaatii napin painalluksen, niin todennäköisesti tyyppi on vaan p*noseuraa vailla eikä ole kiinnostunut musta ihmisenä. Ja mä etsin miestä, joka laittaa suhteeseen vähintään saman verran vaivaa kuin minä. 

Vierailija
276/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videopelit tai muu vastaava yli 35-vuotiaalla miehellä. Yleensä tämä heijastuu myös ulkonäköön.

Totta, pelaajat ovat yleensä komeita pirulaisia.

Vierailija
277/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta tietenkin kysyin aina töistä, ja deittikumppani minun töistäni. Olen itse kutsumusammatissa, en osaisi olla ihmisen kanssa, joka ei koe omaa työtään millään lailla mielekkääksi. 

T. Aikuinen

Jokainen saa toki tehdä ja toimia kuten haluaa, mutta ihan puhtaasti uteliaisuudesta on pakko kysyä, että millä tavoin koet ettet osaisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei koe työtään mielekkääksi? Siis ihan konkretian tasolla mikä tämän aiheuttaa? Millaisia negatiivisia tuntemuksia sinulle voisi tulla, jos hieman hypoteettisesti mietit mahdollista suhdetta tällaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
278/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys "miten noin kaunis nainen voi olla sinkku" on mulle totaali turn off sekä tinderissä että livenä. Itse keksin vaikka miten paljon syitä sille miksi kaunis tai komea ihminen on sinkku ja se vaan kertoo typeryydestä ja kapeakatseisuudesta jos joku kuvittelee että kauniit ihmiset on suhteessa koko ajan. 

Tuota ei pidä kysyä ääneen, mutta herättää kyllä aidosti sisäistä pohdintaa ja kysymyksiä. Vanha viisaus kuuluu: mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei useinkaan ole totta.

Onhan se hyvä kysyä ääneen, jos haluaa selvittää että mikä mättää. Ei ehkä astu samaan miinaan kuin moni muu.

Vierailija
279/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tunnelman tappaja on ennen ensimmäisiä treffejä kauhea utelu ja jankkaus siitä, missä asun. Ei siis riitä pelkkä ympäripyöreä vastaus, tyyliin kaupunginosa. Samaan kategoriaan kuuluu myös puhelinnumeron ruinaaminen heti parin ensimmäisen viestin jälkeen. Näistä tulee hyvin epämiellyttävät vibat, että saanko jonkun hankalan tyypin stalkkaamaan, jos yhteistä kemiaa ei löydykään.

Yhtä epäilyttävää on, jos mies ehdottaa ensitreffeiksi tapaamista jossain luontopolulla, lenkkipolulla, tai muun sellaisen aktiviteetin merkeissä, jossa ollaan kaukana "sivistyksestä". Vaikka pidänkin ulkoilusta, en koskaan lähde tuntemattoman kanssa tuollaisiin, en ensimmäisillä, enkä vielä toisillakaan treffeillä.

Vierailija
280/366 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuden kysyminen kun on jo viestitelty kunnolla ja sovittu treffit. Tai no, nykyään triggeröi missä vaiheessa tahansa. Yleensä kysytään heti alussa.

On vähän turn off myös, jos naisella on pituusvaatimus tai maininta omasta pituudesta (lähes kaikilla vähintään 170-senttisillä on).

Olen pitkä, ei siitä ole kyse, mutta kertoo naisen arvoista.

Siksi minulla on pituus esillä profiilissa. Karsii heti pois ne naiset, joille pituuteni ei riittäisi ja säästytään turhilta kiusallisilta tilanteilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme