Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
Tämä tapahtui ekoilla treffeillä, miehen valitsemat keskustelunaiheet olivat järjestyksessä:
1. Refluksihäiriö
2. Oman isän kuolema
3. Norovirus
4. Hoidokin kuolema hoitokodissa
5. Omakotitalon lämmitysratkaisut
Sanoi treffien jälkeen että "kelpuuttaa minut jatkoon". Tunne ei ollut molemminpuolinen.
Sovimme, että puhumme puhelimessa ennen tapaamista.
Nainen
- puhui vuolaasti erityislahjakkaasta eksästään (ja lapsensa isästä), jota elämä on kohdellut kaltoin ja jota täytyy ymmärtää
- kertoi eronneensa nuorempana uskonlahkosta, mutta perustaneensa hiljattain seurakunnan hengellisyyden kaipuuseen 😳
Kovin kivan ja fiksun oloinen, mutta ei juuri minun teekupilliseni näillä spekseillä!
Jutut oli sujuneet hyvin yksiin, puhelimessa puhuttu ja treffitkin jo sovittu.
Sit mies alko kyselee millaisia kenkiä käytän ja kertomaan että millaisista naisten kengistä hän tykkää. Et hän tykkää katsella kun naisella on kauniit kengät.
Se oli mulle niin iso turn off, et jäi tutustuminen siihen 😅
N35
Vierailija kirjoitti:
"Tinderkeskustelu"
HUUTISTA
?? Itse olen miehenä käynyt eräitä todella mielenkiintoisia, syvällisiäkin, keskusteluja naisten kanssa juuri Tinderissä. Siellä ei ole välttämättä myöskään samalla tavalla filtteriä kuin kasvotusten, joten voi puhua vapaammin milloin mistäkin. Fiksuja ja mielenkiintoisia naisia nämä tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Jutut oli sujuneet hyvin yksiin, puhelimessa puhuttu ja treffitkin jo sovittu.
Sit mies alko kyselee millaisia kenkiä käytän ja kertomaan että millaisista naisten kengistä hän tykkää. Et hän tykkää katsella kun naisella on kauniit kengät.
Se oli mulle niin iso turn off, et jäi tutustuminen siihen 😅
N35
Luulisi, että nämä erityiskiinnostujat löytäisivät helpommin haluamansa laista seuraa eri kinkyfoorumeilta, joita tietääkseni on ihan hyvin Suomessakin. Hakuammunnalla taitaa helposti käydä juuri kuten tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja treffeillä tunnelman tappaa aika tehokkaasti kun mies jää kiinni valehtelusta. Se on kerrasta poikki, jos esim ikä on ilmoitettu profiilissa väärin. Siinä ei mitkään selitykset auta.
Miksi kukaan laittaisi ikäänsä väärin? Siitä ei ole hyötyä vaan enemmänkin haittaa jos vääristelee liikaa. Joku 1 vuoden heitto voi olla ihan aplikaation oma ongelma mutta 10 vuoden vääristely on tyhmää. Olen 40 niin mitä hyötyä olisi sanoa että ole 30 tai 50.
Näitä on tullut yllättävän usein vastaan. Aina se todellinen ikä on ollut joku kahdesta neljään vuotta enemmän. Tätä harrastavat ihan koulutetutkin ihmiset. Eivät halua olla yli 40-vuotiaita tinderissä. Sit jäis vissiin ne vajaa kolmekymppiset misukat saamatta. Mitään muuta selitystä tuohon typeryyteen en keksi. T: nainen, joka on liikenteessä ihan oikealla iällään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffien ruinaaminen eli pitäis tavata ekoilla treffeillä jomman kumman kotona. Kun se ei onnistu, niin mies hiljenee eikä treffien sopimisesta tule mitään. Myös saunatreffien ehdottajat menee hylkyyn. Olleet pinnallisia kuspäitä ainakin tähän mennessä. En siis mennyt saunaan vaan tavattiin asiallisesti kahvilassa. Sompasauna tuntuu olevan oikein ilmiö insinöörien keskuudessa.
Sauna/uimahalli-treffit on miesten uusi keino selvittää miltä näyttää ilman meikkiä.
Jokaisen miehen perusoikeus on tietää miltä nainen näyttää ilman feikkivarusteita.
Ei. Ei ole.
Jos nainen kysyy missä oot töissä niin sen suurempaa turnoffia ei olekaan. Tällaiset utelijat on 100% statuksen perässä ja etsivät jotain paperinpyörittelijää kymppitonnin kuukausipalkalla.
"edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos."
Olet misogynisti, kun oletuksesi on että naisella on huonompi palkka kuin sinulla, ja että palkkataso on ainoa mikä naisia kiinnostaa. Jatkan siis töistä kyselemlstä jatkossakin, jotta kaltaisesi roskat vievät itsensä ulos.
Keskustelu mukavan naisen kanssa, ja edetään juttelemaan tapaamisesta. Nainen toteaa, että seuraava vapaa deittiaika on seuraavassa kuussa. Seuraava vapaa aika? Naisella oli sovittuja treffejä n. kuukaudeksi eteenpäin, ja se seuraava vapaa aika olisi ollut mahdollisuus viedä hänet viinille, jos olisin halunnut viedä hänet johonkin aktiviteettiin, olisi mennyt vielä seuraavalle viikonlopulle. Heippa...
Sovittiin treffit (Helsingissä). Kerroin, että yritän olla ajoissa paikalla, mutta riippuen bussiaikatauluista +-10min. Nainen alkoi valittamaan miksi olen tulossa treffeille julkisilla. Kerroin tekeväni työmatkat julkisilla, ja tulevani treffeille töistä. Valitus siitä miten hän ei ymmärrä miksi hmiset käyttävät (Helsingissä) julkisia jatkui. Ei tullut treffejä. Ja voi olla ettei nainenkaan olisi halunnut tavata julkisilla kulkevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.
Mies 54
Mä annan pelkästä "moista" pakit eikä edes hävetä. En vaadi mitään pitkää ekaa viestiä, mutta kaipaan jotain mietittyä juttua johon voin vastata. Tai edes jotain, joka viittaa siihen, että tyyppi on edes lukenut mun profiilin. Pelkkä moi laittaa keskustelun aloittamisen sen toisen vastuulle. Jos kiinnostaa tutustua, niin vähän voi vaivautua.
Tästä tuli toinen ärsyttävä mieleen. Deitissä joku tyyppi laittoi mulle flirtin. Profiilinsa oli ihan tyhjä, mutta laitoin sitten flirtin takaisin. Sitten tuli häneltä kaksi flirttiä ja sen jälkeen menikin profiili estoon.
Nainen alkoi puhua koskenkorvasta, siis viinasta. Yritin vaihtaa aihetta mutta kun hän ei ottanut vinkistä vaaria niin sanoin kiitos riittää.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu mukavan naisen kanssa, ja edetään juttelemaan tapaamisesta. Nainen toteaa, että seuraava vapaa deittiaika on seuraavassa kuussa. Seuraava vapaa aika? Naisella oli sovittuja treffejä n. kuukaudeksi eteenpäin, ja se seuraava vapaa aika olisi ollut mahdollisuus viedä hänet viinille, jos olisin halunnut viedä hänet johonkin aktiviteettiin, olisi mennyt vielä seuraavalle viikonlopulle. Heippa...
No mikä ongelma? Olisiko naisen pitänyt kristallipallosta katsoa, että juuri sinä olet kaikki muut päihittävä valioyksilö ja perua jo sovitut menot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ongelma? Olisiko naisen pitänyt kristallipallosta katsoa, että juuri sinä olet kaikki muut päihittävä valioyksilö ja perua jo sovitut menot?
Tämä on taas sitä miesten logiikkaa:
Naisen pitää olla avomielinen ja valmis treffeille ja antaa miehille tilaisuus, mutta yhtä aikaa naisen pitää olla koko ajan saatavilla juuri tälle yhdelle miehelle ja nainen on lu7k4 jos hän sopii useammat treffit. Schrödingerin nainen, jonka pitäisi mystisesti olla saatavilla, mutta VAIN tälle yhdelle miehelle jota hän ei vielä ollenkaan tunne, eikä niille muille miehille joita hän ei myöskään tunne.
Mullekin on suututtu kun en suostunut lähtemään tapaamaan miestä parin viestin perusteella, ja kun hän yritti jankata että mun pitäisi olla joustavampi, sanoin että mulla on kuule tuossa 5 samanlaista parin viestin jälkeen tehtyä treffipyyntöä jonossa, jos alan juosta jokaisen kanssa treffeillä niin reiluinta on sitten tehdä se kysymysjärjestyksessä ja hänen vuoronsa on nro6, eli hän joutuu odottamaan muutaman viikon 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut pakit naiselta Tinderissä sanottuani "moi". Ilmeisesti liian ideaköyhää.
Mies 54
Mä annan pelkästä "moista" pakit eikä edes hävetä. En vaadi mitään pitkää ekaa viestiä, mutta kaipaan jotain mietittyä juttua johon voin vastata. Tai edes jotain, joka viittaa siihen, että tyyppi on edes lukenut mun profiilin. Pelkkä moi laittaa keskustelun aloittamisen sen toisen vastuulle. Jos kiinnostaa tutustua, niin vähän voi vaivautua.
Tästä tuli toinen ärsyttävä mieleen. Deitissä joku tyyppi laittoi mulle flirtin. Profiilinsa oli ihan tyhjä, mutta laitoin sitten flirtin takaisin. Sitten tuli häneltä kaksi flirttiä ja sen jälkeen menikin profiili estoon.
Jos Tinderissä voisi laittaa videoviestejä, niin mies voisi laittaa videon, jossa tanssii ja tekee sirkustemppuja viihdyttääkseen arvon Tinder-leidiä. Ja naamalla siinä tietysti itsevarma ja leveä hymy.
Vierailija kirjoitti:
"edelleenkin ihan liian iso osa naisista on kiinnostuneita nähtävästi miehen tuloista / varallisuudesta. Ja vaikka ihan mukavasti tienaankin, niin jos heti alkuun käy selväksi että nainen todellisuudessa etsii parempaa elintasoa, niin ei kiitos."
Olet misogynisti, kun oletuksesi on että naisella on huonompi palkka kuin sinulla, ja että palkkataso on ainoa mikä naisia kiinnostaa. Jatkan siis töistä kyselemlstä jatkossakin, jotta kaltaisesi roskat vievät itsensä ulos.
Osui ja upposi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 54
Minä vastaan "moi" aloituksiin takaisin pelkän "moin". Tiedätkö mitä sen jälkeen miehet sanoo? "Miten menee?" Eli et menetä mitään pakkeja antaessasi.