Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Niitä tehdään julkisella ja naiselle ei tule kuin polikäynnin kulut.
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Palataan asiaan kun isyystutk
Juuri näin :)
Ja näin naisena sanon, että en kyllä pitäisi miestä edes kädestä näinäpäivinä näkemättä ensin puhtaita testituloksia kaikilta osa-alueilta 😄 se on ulkonäköäkin pahempi turn off jos ei ole osoittaa että testit on tehty ja kunnossa. Että senkin takia vakaa parisuhde ja vakikumppani on enemmän kuin hyvä juttu. Minulle ja minun mielestä siis.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perheitä ja lapsia ei synny, koska naiset kuluttavat 10-15 vuotta juoksujen juoksemiseen ja sinkkuseikkailemiseen, ja sitten odottavat että miehet ovat jonossa odottamassa koska pääsee pikavauhtia töihin hoitamaan naiselle keskiluokkaista idylliä. "
Niin, miehethän ovat aina olleet oikein kuuluisia siitä että haluavat heti mahdollisimman nuorina naimisiin, isiksi ja uskolliseen parisuhteisiin ilman mitään turhia seikkailuja sinkkuina? Mitenkähän tuntuu minusta jotenkin vähän vieraalta...
Taas. Luitko mitä minä kirjoitin?
Naiset haluavat tavismiehen vasta kun he haluavat lapsia ja asuntolainan.
Sinun vastauksesi on, että no haluavatko miehet lapsia ja asuntolainan nuorina?
En minä sellaisesta maini
Monet näistä miehistä juuri osaisivat keskustella, mutta se ei ole mikä naisia kiinnostaa. Pitää olla suurieleisempi ja äänekkäämpi. Ne hyvät keskustelijat ovat alkuillan seuraa, kun jo sivusilmällä katsellaan itsevarmaa kukkopoikaa joka ottaa tilaa haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perheitä ja lapsia ei synny, koska naiset kuluttavat 10-15 vuotta juoksujen juoksemiseen ja sinkkuseikkailemiseen, ja sitten odottavat että miehet ovat jonossa odottamassa koska pääsee pikavauhtia töihin hoitamaan naiselle keskiluokkaista idylliä. "
Niin, miehethän ovat aina olleet oikein kuuluisia siitä että haluavat heti mahdollisimman nuorina naimisiin, isiksi ja uskolliseen parisuhteisiin ilman mitään turhia seikkailuja sinkkuina? Mitenkähän tuntuu minusta jotenkin vähän vieraalta...
Sinun vastauksesi on, että no haluavatko miehet lapsia ja asuntolainan nuo
Siis jos mies todella osaa ja haluaa keskustella niin sehän on yksi viehättävämpiä ominaisuuksia 😃 todellakin arvostan ja kiinnostun kuuntelemaan. Joskus vaan tahtoo käydä niin, että paljon asiaa muttei varsinaisesti mitään sisältöä. Se on ärsyttävää sekä naisissa että miehissä. Mutta jos joku pystyy kunnioittavaan vuorovaikutukseen myös silloin kun ollaan eri mieltä asioista niin todellakin olen kiinnostunut ja ihailen tätä. Nyt toki olen varattu mutta silti se on erittäin viehättävä ominaisuus myös miehelle :)
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408
Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!"
Niin, tämä nainen toissa videossa sentään näyttää vielä naiselliselta naiselta, hänellä on oikeus vaatia laadukasta miesseuraa itselleen. Tosin kun suomessa nämä kouvolatukkaiset, kauttaaltaan tatuoidut, kehopositiiviset, liberaalit, feministit muut siltä väliltä naiset, jotka luulevat olevansa samalla viivalla naisellisten naisien kanssa.
Mies joka tykkää naisellisista naisista!
Se on sellaista, kun jokainen nainen saa olla just kuin haluaa. Ketään ei tartte mielistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No, jos naiset itse antavat näiden "nuorien vastuuttomien orien", panna itseään paljaalla ilman kondomia sekä vielä laskea lastin itsensä sisälle. Kenen vika se sitten on jos ei naisen oma? Eri asia jos nainen rai*kataan tai hän on kehitysvammainen, niin silloin asian on toinen! Mutta jos nainen täysin terve on nainen vastuussa omasta kehostaan sekä miten käyttää sitä!"
Tätä vauva-palstaa lukee jatkuvasti tulee semmoinen kuva naisista. Että naiset olisivat, jotain aivottomia vihanneksia, joista pitäisi pitää jatkuvasti huolta! Vaikka kaikki ympärillä varoittaisi naista tekemästä virhettä, nainen menee ja silti tekee tämän virheen, jonka jälkeen alkaa naisen paapominen tai sääliminen. Ota siinä sitten naisista selvää, mitä tahtovat elämältään.
Miten se on naisten paapomista jos isän kuuluu huolehtia siittämistään lapsista?
No, jokainen naisen lähipiiriin kuuluva on varoittanut naista kyseisestä alphasta ta pelimiehestä, että tuo suhde ei tule toimimaan. Mies häntäheikki joka käyttää naista vaan hyväkseen, saadakseen tältä vaan seksiä ja hylkää naisen, siirtyen sitten seuraavaan naiseen. Mutta nainen ei vaan halua uskoa tätä väitettä todeksi, luulee että kaikki ovat vain kateellisia hänelle parisuhteelle. Joka on vain seksisuhde miehelle, mutta hän ei tätä ääneen sano naiselle.
Eli nainen itse kerjää verta nenästään, tuossa tilanteessa! Näitä juttuja on il sekä is lehdet täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!
T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!
Trolollollotoope!
Tais fema kko suuttua :D
Ai kun totes tuon olevan trolli? Mitäs suuttumista siinä on? Se on puhdas toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan huuli pyöreänä, kun luin tuolta aikaisemmilta sivuilta, että siellä märistiin sitäkin, että mies ei saa yksin adoptoida lasta :D no mieshän saa adoptoida lapsen siinä , kuin nainekin, mutta miksi mies adoptoisi lapsen, kun ei se halua hoitaa edes sitä omaa lasta??? Karkuun juostaa ja väitetään, että muija hoitakoon ja maksakoon, kun on tehnytkin. Eikä mies jäisi päiväksikään kotiin sen lapsen kansa, koska pitää tehdä ympäripyöreitä päiviä, että voi sen lapsen elättää, vaikka sitten rääkyykin, että hän ei sitä lasta elätä, kun ei se nyt kuitenkaan edes ole hänen. Vaimolle joka on lapsen kanssa kotona, ei suotaisi elatusta, mutta kyllä sen lapsen hoitajalle pitää maksaa, ei kukaan tule sitä lasta ilmaiseksi hoitamaan. Ja päivähoitokin maksaa, eikä sinne alle 9kk ikäistä voi viedä. Lasta ei kannata adoptoida eikä tehdä , jos sen lapsen kanssa oleminen ei kiinno
Ja saa halutakin. Miehetkin saisivat haluta lapsen.
Täällä vaan joku #naisvihaaja kertoo tietoisia valheita syyttääkseen naisia. Että sellaista #naisvihaa harrastatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408
Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!"
Niin, tämä nainen toissa videossa sentään näyttää vielä naiselliselta naiselta, hänellä on oikeus vaatia laadukasta miesseuraa itselleen. Tosin kun suomessa nämä kouvolatukkaiset, kauttaaltaan tatuoidut, kehopositiiviset, liberaalit, feministit muut siltä väliltä naiset, jotka luulevat olevansa samalla viivalla naisellisten naisien kanssa.
Mies joka tykkää naisellisista naisista!
Se on sellaista, kun jokainen nainen saa olla just kuin haluaa. Ketään ei tartte mielistellä.
Saa toki olla vaikka mitä minun puolestani, mutta älkää sitten ihmetelkö, jos miehet eivät kelpuuta noita edellä mainittuja naisia parisuhteeseen enää!
-eri
Katsokaa erityisesti miehet Netflixistä "my best friend's girl" -elokuva. On kuin komedia suoraan tästä keskustelusta ja naisten ja miesten odotuksista toisiaan kohtaan 😄 melkein jokainen nainen ja mies tunnistaa itsensä tästä keskustelusta ja muutenkin mahdollisesti 🤭
Yours truly,
Nainen KTM ja PS
"No, jokainen naisen lähipiiriin kuuluva on varoittanut naista kyseisestä alphasta ta pelimiehestä, että tuo suhde ei tule toimimaan. Mies häntäheikki joka käyttää naista vaan hyväkseen, saadakseen tältä vaan seksiä ja hylkää naisen, siirtyen sitten seuraavaan naiseen. Mutta nainen ei vaan halua uskoa tätä väitettä todeksi, luulee että kaikki ovat vain kateellisia hänelle parisuhteelle. Joka on vain seksisuhde miehelle, mutta hän ei tätä ääneen sano naiselle.
Eli nainen itse kerjää verta nenästään, tuossa tilanteessa! Näitä juttuja on il sekä is lehdet täynnä!"
Nainen haluaa kesyttää rikollisen tai alpha pelimiehen itselleen, sen takia suostuu passaamaan miestä sekä olemaan tämän palvelija!
"Siinä on sitä samaa tasa-arvoa kuin naisten pohdinnassa "onko mies ihminen". Silti sitä tehdään ihan vasemmiston verkkoalustalla, Kansan Uutisten blogissa, ja levitetään tänne."
Kerro lähteet tarkasti, että voi käydä tarkistamassa, onko pohdinnassa jotain perääkin. Vai onko tää sama valejuttu kuin Saara Särmän "kirjoitus"?
Näitä heittija osaatte kyl roiskia, harvemmin on lähteet hallussa. Nyt niitä todella toivon.
Sitäpaitsi, siellä ei ihan varmasti ole niin raflaavaa miesten halveksuntaa (tuskin siis yhtään mitään) verrattuna tähän palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan huuli pyöreänä, kun luin tuolta aikaisemmilta sivuilta, että siellä märistiin sitäkin, että mies ei saa yksin adoptoida lasta :D no mieshän saa adoptoida lapsen siinä , kuin nainekin, mutta miksi mies adoptoisi lapsen, kun ei se halua hoitaa edes sitä omaa lasta??? Karkuun juostaa ja väitetään, että muija hoitakoon ja maksakoon, kun on tehnytkin. Eikä mies jäisi päiväksikään kotiin sen lapsen kansa, koska pitää tehdä ympäripyöreitä päiviä, että voi sen lapsen elättää, vaikka sitten rääkyykin, että hän ei sitä lasta elätä, kun ei se nyt kuitenkaan edes ole hänen. Vaimolle joka on lapsen kanssa kotona, ei suotaisi elatusta, mutta kyllä sen lapsen hoitajalle pitää maksaa, ei kukaan tule sitä lasta ilmaiseksi hoitamaan. Ja päivähoitokin maksaa, eikä sinne alle 9kk ikäistä voi viedä. Lasta ei kannata adoptoida eik
Tuo oli ihan puhtaasti #palstaulisijavihaa. Kukaan muu ole oikeasti niin kamala, kuin tänne kirjoittavat miehet. Siis te 1-3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että sellaista nuorten naisten liberalismiä! Johan suomessa nuoret naiset ovat vieneet miesten oikeudet, mitä vielä haluavat?
Mitkä oikeudet? Harrastaa seksiä ilman suostumusta?
#miesvihanäkyväksi
Se että rais kaus on rikos on siis näemmä jonkun mielestä miesvihaa.... miettikää sitä hetki.
Väite että rais kaus olisi "miehen oikeus" jota joku kaipaa on miesvihaa. Asiaa ei tarvitse edes miettiä.
Joku väitti, että naiset vieneet miesten oikeudet. Kysymys oli, mitkä oikeudet on viety. Kun muuta ei käsittääkseni molempia sukupuolia koskevaa ole lähivuosin säädetty, mieleen tuli vain suostumuksellisuus. Jos se ei ole se, kertokaa ihmeessä, mitkä oikeudet miehiltä on sit viety. Aina voi vastata kysymyksiin ja oikaista väärinkäsityksiä. Mut toi #miesvihaa on niiin paljon kivempi uhriutua. Ensin huudella täällä kaikkea asiatonta ja kun siihen joku reagoituu, sit voitonriemuisena kieriskellä uhriliemissä, kun naiset on niiin kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!
T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!
Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/mennisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi
Ei luulisi olevan vaikeata naisten olla harrastamassa seksiä näiden miesten kanssa? Vai onko pitkälle, komealle, itsevarmalle pelimiehelle omat säännöt tässä, niin kuin joku tuolla aikaisemmin kirjoitti, että chadin kohdalla kriteerit lakkaa olemasta ja taviksella kriteerit astuvat voimaan?
Taviskin voi olla yhtälailla vastuuton ja hylätä lapsensa.
Voi tietenkin, mutta tuskin kukaan nainen nyt ensitreffeillä hyppää heti sänkyyn nähdessään tämän taviksen? Tavis joutuukin tekemään yleensä töitä treffeillä, jotta nainen edes, jotenkin kiinnostuisi tästä taviksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun vastauksesi on, että no haluavatko miehet lapsia ja asuntolainan nuoMonet näistä miehistä juuri osaisivat keskustella, mutta se ei ole mikä naisia kiinnostaa. Pitää olla suurieleisempi ja äänekkäämpi. Ne hyvät keskustelijat ovat alkuillan seuraa, kun jo sivusilmällä katsellaan itsevarmaa kukkopoikaa joka ottaa tilaa haltuun.
Jos naisia ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Mitä sitä itkemään, sitten se asia on niin. Ei naiset samalla volyymillä itke kuinka miehet eivät kiinnostu heistä, koska he "eivät ole äänekkäitä ja ota tilaa haltuun". Muutenkin tuo ajatus äänekkäästä tuo mieleen lähinnä peruskoulussa olleet luokan pellepojat, joiden piti vaikka millä stuntilla saada huomiota ja aiheuttaa pahennusta. Jos joku niistä tykkää niin antaa tykätä, ei ole muilta pois. Tuossa esimerkissä kun puhutaan alkuillasta, niin paikkana on varmaan jokin baari tai muu tilaisuus. Kaikki parisuhteet eivät ala sellaisista. Tavataan harrastuksissa ja opiskeluissa vaikka, ehkä työn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.
En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.
Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.
Nämä tällaiset vihanpurkaukset, holhoavat puheet ja naisten harkintakyvyn aliarvioinnit osoittavat selvästoi syyn kuilun repeämiseen. jordanpetersonilainen incel-liik
Tässä sitä ihan itseään. Oikein malliesimerkki, miksi miehet ja naiset eivät kohtaa. Isäs on varmasti ylpeä pojastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset voivat tehdä valinnan omalta osaltaan." Kiitos, kirjoitit tässä kauniisti. :) olen kanssasi samaa mieltä että asia on näin. Olen myös sitä mieltä että miehelle kuuluu tämä sama oikeus ja vapaus.
Ehkä kuitenkin on hyvä huomioida että lasta nainen ei voi hankkia yksin, joten eikö sinusta lapsi ole ollenkaan miehen asia/vastuu, vai ainoastaan edelleen naisen? Lähtökohtaisesti pariskunta kuitenkin päättää ja sitoutuu tähän yhdessä. se on toki jokaisen päätettävissä ja neuvoteltavissa miten kumpikin sen tekee. Mutta eihän isä tarpeeton tai erillinen ole omasta lapsestaan kuitenkaan.
T. Nainen KTM ja PS
Olet väärässä. Nainen voi tehdä lapsen yksinään. Mieheltä se ei la
Ei ole. Siihen on aina syynaä. Eivät kaikki naisetkaan saa. Eikä pariskunnat. Sinulla ei varmasti ole mitään näyttöä väärästä hylystä.
Vierailija kirjoitti:
"No, jokainen naisen lähipiiriin kuuluva on varoittanut naista kyseisestä alphasta ta pelimiehestä, että tuo suhde ei tule toimimaan. Mies häntäheikki joka käyttää naista vaan hyväkseen, saadakseen tältä vaan seksiä ja hylkää naisen, siirtyen sitten seuraavaan naiseen. Mutta nainen ei vaan halua uskoa tätä väitettä todeksi, luulee että kaikki ovat vain kateellisia hänelle parisuhteelle. Joka on vain seksisuhde miehelle, mutta hän ei tätä ääneen sano naiselle.
Eli nainen itse kerjää verta nenästään, tuossa tilanteessa! Näitä juttuja on il sekä is lehdet täynnä!"
Nainen haluaa kesyttää rikollisen tai alpha pelimiehen itselleen, sen takia suostuu passaamaan miestä sekä olemaan tämän palvelija!
Sen kun kesyttää 😁, turta tulla itkemään jälkikäteen 😭, miten mies käytti minua vain hyväkseen 😅! Eiköhän nainen opi 😂, kun on ollut nyrkkeilysäkkinä vähän aikaa 👊, miltä tuntuu leikkiä kotia pelimiesten kanssa 😎!
Laissa on jo elatusvelvollisuus. Se on se minimivaatimus lapsen vanhemmalle. Mies joka laistaa lastensa hoidosta ei ansaitse lapsia.