Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!
T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!
Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi näitä "nuoria vastuuttomia oreja", jotka välttelevät vastuuta lapsestaan!
Heh. Luulen että Suomessa on paljonkin sellaisia oreja, jotka kertovat tilaisuuden tullen olevansa tuollaisia. Toisaalta eikös se vakka kantensa löydä, joten onko väliä jos nuo vakat kantensa löytävät.
Kyllä niitä on aina ollut ja tulee olemaan jatkossakin! Aika moni mies kehuskelee tuolla lähipubissa, kuinka monta naista on kaatanut sekä pannut, sitten muut miehet kehuvat millainen sonni hän onkaan!
"Miksi mies sitä naisen vastuuta päättäisi? Antaa lapsensa adoptioon jos ei halua huolehtia siitä."
Vastuu alkaa hedelmöityksestä. Aika monta vaihetta ja tapahtumaa ennen kuin adoptio on ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että sellaista nuorten naisten liberalismiä! Johan suomessa nuoret naiset ovat vieneet miesten oikeudet, mitä vielä haluavat?
Mitkä oikeudet? Harrastaa seksiä ilman suostumusta?
#miesvihanäkyväksi
Miten se onkin #miesvihaa, jos vastustaa suostumusperäistä seksiä?
Kukaan ei vastustanuyt suostumusperäistä seksiä. Hän esitti väitteen että miesten oikeuksista puhuminen viittaisi tuohon suostumukseen. Sen väitteen esittäminen on miesvihaa.
#miesvihan jankutus on naisvihaa;)
Tulevaisuudessa tulee olemaan omia kauppoja, ravintoloita ja julkisia kulkuneuvoja yms. molemmille sukupuolille. Ettei tarvitse sit kenenkään pahoittaa mieltään, eikä tarvitse olla tekemisissä toistemme kanssa. Näitähän on jo Etelä Koreassa...
Koska miehet on paskoja ja naiset itsekkäitä ämmiä. Niin parempi olla erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408
Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!"
Niin, tämä nainen toissa videossa sentään näyttää vielä naiselliselta naiselta, hänellä on oikeus vaatia laadukasta miesseuraa itselleen. Tosin kun suomessa nämä kouvolatukkaiset, kauttaaltaan tatuoidut, kehopositiiviset, liberaalit, feministit muut siltä väliltä naiset, jotka luulevat olevansa samalla viivalla naisellisten naisien kanssa.
Mies joka tykkää naisellisista naisista!
Se on sellaista, kun jokainen nainen saa olla just kuin haluaa. Ketään ei tartte mielistellä.
Saa toki olla vaikka mitä minun puolestani, mutta älkää sitten ihmetelkö, jos miehet eivät kelpuuta noita edellä mainittuja naisia parisuhteese
Jos leikkaan sivusiilin ja värjään hiukseni vihreiksi sekä otan kymmenen lävistystä naamaani, toteutan itseäni ajattelematta miesten mielipiteitä. Se että tuo habitus karkottaa pinnallisia miehiä, olisi vain mukava plussa.
En ole tehnyt noin, mutta olen luopunut platinablondeiksi värjätyistä hiuksista lähemmäs omaa tumman/punertavanvaaleaa hiusväriäni. Hiukseni ovat edelleen pitkät. Olen myös muuttanut pukeutumistani vähemmän tyrkyksi. Ikä tietty tuo järkeä ja muuttaa arvoja, mutta vanhalla ehostautumistyylillä huomasin olevani kärpäspaperia kaikille helppoheikeille. Luonnollisemmalla lookilla tulee vähemmän seksuaalista häirintää ja se lisää hyvinvointia. Tavallaan siis voi ajatella, että olen ajatellut miehiä kun olen pikkuhiljaa vaihtanut itselleni helpompaan ja mukavampaan lookiin, mutta silti se oma hyvinvointi on ollut ykkösenä sekä muoti-ilmiöistä irtisanoutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!
Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi näitä "nuoria vastuuttomia oreja", jotka välttele
On se merkillistä, että kaiken yritätte kääntää yksin naisen vastuulle. Minkälaisella kasvatuksella tulee noin totaalisen vastuuttomia miehiä? Vai on se sitä, kun ei kasvateta?
https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408
Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!
--
Onpas viettävä nainen videos! Vaihtaisin koska vaan hänet omaan muijaan, joka tuos sohval lojuu vaan. En katuis päiväkää vaihtoo! Kyl nuoret kauniit naikkoset, tällaist miest nuorentaa vaik its aika hyväs sekä komees kunnos olenki
M 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Niitä tehdään julkisella ja naiselle ei tule kuin polikäynnin kulut.
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Palataan asiaan kun isyystutkimus on automaationa synnytyksen ohella
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden totea
Kyllä. Lapsen etu. Vahingossa sit myös äidin ja isän myös. Mut vain lasta siinä ajatellaan.
Sinäkin saat kunnalliselta ilmaiset tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi se
Kyselet naisten ilmaisten tutkimusten perään ja sit nokitat sanomalla, ettei ne koskaan ole ilmaisia. Oot kyl veijari. Eli ei ne äiditkään saa siis ilmaisia, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne möyhää että nainen ei voi päättää mikä on miehen vastuu, mutta itse ovat päättäneet että naisten täytyy yksin hoitaa ja maksaa lapset sekä pysyä keittiössä. Mieslogik does not logik.
--
Väitteesi on miesvihaa.
Miehet eivät ole päättäneet että naisten täytyisi hoitaa lapsia ja pysyä keittiössä.
Voitte olla tekemättä lapsia, voitte olla ryhtymättä parisuhteeseen, voitte antaa lapsenne adoptioitavaksi.
Lapsivihaa on se, ettei isä suostu ja halua hoitaa ja elättää omaa lastaan.
Lapsi- ja naisvihaa on se, että painaa paljaalla/pettävällä ehkäisyllä, ja vastuuttaa tuloksesta yksin äidin. Joka ikinen, joka ikinä harrastaa seksiä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, ottaa riskin ja hällä on vastuu. On tuloksena lapsia tai tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyppäsi sinkkuna sänkyyn kenenkään miehen kanssa ilman puhtaita seksitautitestejä.. 🤔
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"No, jos naiset itse antavat näiden "nuorien vastuuttomien orien", panna itseään paljaalla ilman kondomia sekä vielä laskea lastin itsensä sisälle. Kenen vika se sitten on jos ei naisen oma? Eri asia jos nainen rai*kataan tai hän on kehitysvammainen, niin silloin asian on toinen! Mutta jos nainen täysin terve on nainen vastuussa omasta kehostaan sekä miten käyttää sitä!"
Tätä vauva-palstaa lukee jatkuvasti tulee semmoinen kuva naisista. Että naiset olisivat, jotain aivottomia vihanneksia, joista pitäisi pitää jatkuvasti huolta! Vaikka kaikki ympärillä varoittaisi naista tekemästä virhettä, nainen menee ja silti tekee tämän virheen, jonka jälkeen alkaa naisen paapominen tai sääliminen. Ota siinä sitten naisista selvää, mitä tahtovat elämältään.
Suosittelen perustamaan käsityksen ihmisistä live-elämään. Täällä dominoi joku pohjasakka, vaikka ihan taviksiikin on joukossa. Kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, ketkä kertovat näistä vastuuttomista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja y
Miksi? Ethän sinäkään maksa omiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja y
Palataan asiaan kun isyystutk
Maksan itse niin korkeaa veroa, että voidaan sopia että minä vaikka maksan/tarjoan täällä keskusteleville vero euroistani ne raskauden aikaiset tutkimukset :) saadaan asia päätökseen. Toki nämä kanssanaiset varmasti ovat itsekin työelämässä ja näin ollen saavat omistakin veroistaan kyllä sen verran kokoon että palvelumaksut kompensoituvat mikäli niitä tarvitaan. Että no worries.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne möyhää että nainen ei voi päättää mikä on miehen vastuu, mutta itse ovat päättäneet että naisten täytyy yksin hoitaa ja maksaa lapset sekä pysyä keittiössä. Mieslogik does not logik.
--
Väitteesi on miesvihaa.
Miehet eivät ole päättäneet että naisten täytyisi hoitaa lapsia ja pysyä keittiössä.
Voitte olla tekemättä lapsia, voitte olla ryhtymättä parisuhteeseen, voitte antaa lapsenne adoptioitavaksi.
No näitä kyvyttömiä miehiä on aina ollut. Onneksi kaikki eivät ole.
Ja tuo omituinen väite: miehet eivät koskaan ole...Onhan. miehet ovat aina hoitaneet lapsia myös. Ja tehneet paljon muutakin. Mutta ymmärrettävästi voi jollakin tällainen harhaluulo olla, kun omaa isää ei ole näkynyt. Siten syntyy nää ylisukupolviset perusteet ja ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Väitteesi on miesvihaa.
"Miehet eivät ole koskaan kasvattaneet lapsia. Naiset ovat nyt 40 vuotta vaatineet asiaa ja pilkkaavat miehiä siitä etteivät ne kasvata mutta arvaas mitä... ei ole miesten homma.
Ei naisilla ole oikeutta päättää miesten puolesta mikä on miehen tehtävä ja mikä ei. Naiset voivat tehdä valinnan omalta osaltaan. Haluatte pois keittiöstä? Tervetuloa. Älkää ihmetelkö jos sinne ei ole tunkua tilalle. Haluatte pois lastenhoidosta... sama juttu. Ei kukaan pakota porsimaan.
Mutta älkää kuvitelko että voitte kertoa miehille mikä niiden homma on."
Kommentti tästä ketjusta. Eikä ole ainoa, jossa sanotaan lastenhoidon olevan naisten hommaa samoin kotitöiden ja mies ei suostu kumpaakaan tekemään koska hänellä on penis.
Kommentissa kirjoitetaan miehistä, siinä ei sanota että se olisi naisten hommaa jos nainen ei itse päätä että olisi.
Teillä on valinnanvapaus olla porsimatta ja elää saastan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Väitteesi on miesvihaa.
Mitenkä meinasit pakottaa? Lailla? Ehkä loputkin parisuhteet jää syntymättä, niin olisikin hyvä. Ette ole ansainneet minkäänlaisia miehiä elämäänne.
Tällaista isänmaan rakkautta täällä sit. Joku päivä aletaan yleisesti puhumaan äidinmaasta ja sit taas joku vinkuu: #miesvihaa
Jos lohduttaa niin yksityisellä asioidessaan näin onneksi tapahtuukin :)
mutta on se isänkin etu että saa testit. Jos vaimolla ei ole mitään ei pitäisi olla itselläkään, mutta jos jotain löytyy kumppanilta niin tietää tarkastuttaa ja hoidattaa itsensä myös koska lähes varmasti tällöin se on miehelläkin riippumatta kuka sen alunperin on saanut. Ennen kaikkea tämä kuitenkin tehdään lapsen ja turvallisen raskauden vuoksi. Tähän kyllä maksan ilomielin veroja.
T. Nainen KTM ja PS
Maksat veroja koska naisen etu ja jos jotain harvoin löytyy, syy on miehen eli taas naisen etu.
Kumma kyllä lapsen etu ei kiinnosta teitä kun puhutaan isyystesteistä. Silloin kiinnostaa vain raha, ei lapsen oikeus biologiseen isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Väitteesi on miesvihaa.
Lapsivihaa on se, ettei isä suostu ja halua hoitaa ja elättää omaa lastaan.
Voi olla, mutta pitää muistaa etteivät naisetkaan automaattisesti rakasta toisten lapsia.
Kyse ei ole uusperhekuviosta vaan miehen omista lapsista.
Asiasta ei ole koskaan varmuutta.
Sukupuolitesti? Varmaan pääset johonkin testeihin, ihan vaan ottamalla lääkäriin yhteyttä. En kyl tiedä, miten se sukupuoli testataan? Kromosomit verestä?