Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408
Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!
--
Tuo tiktok video on todella hyvä esimerkki, mitä naiset todella haluaa! Naiset kyllä sanoo yhtä, mutta tekee toista. Kauniit naisethan saa just eniten huomiota miehiltä. Sitä ei liberaali naiset saa, koska haluavat olla kehopositiivisiä omia itsejään, eivätkä jaksa pitää itsestään huolta. Sitten ovat kateellisia kauniille naisille, kun suurin osa hyvistä miehistä ei haluakkaan kehopositiivistä liberaali naista! Vaan jäljelle jäänet vätykset sekä alemman tason miehet, eivät kelpaakkaan suhteeseen kehopositiivisten naisten kanssa. Vaikka ovat itse samalla tasolla näiden vätyksien sekä alemman tason miesten kanssa.
Videolla esiintyvä kaltainen nainen on suomessa harvinaisuu
Eikö tuo videon nainen ole aika tavallisen ja tyypillisen oloinen varhaisparikymppinen nuori nainen myös Suomessa? 🤔 Sanoisin että ihan kaupungilla liikkuessa vastaavia naisia näkee paljonkin... Toki olen nainen ja hetero niin en osaa sillä silmällä tietysti katsoa. Mutta näkisin että vastaavan oloisem voi hyvin löytää Suomestakin.
T. Nainen KTM ja PS
Jos repesi ideologonen kuilu, niin syynä oli idealogia. Niitä kannattaa välttää, jos haluaa asialliset välit vastakkaisen sukupolven kanssa. Jos ei halua, voi harrastella niitä ideologioita. Eli rautalangasta vääntäen harrasta joko ideologioita tai vastakkaista sukupuolta. Se on joko tai. Veikkaan että ideologiatutkijat eivät ole parisuhteessa, ainakaan vastakkaisen sukupuoloen kanssa jotenei ole ihme. että he eivät itedä näistä kuiluista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.
En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.
Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.
Nämä tällaiset vihanpurkaukset, holhoavat puheet ja naisten harkintakyvyn aliarvioinnit osoittavat selvästoi syyn kuilun repeämiseen. jordanpetersonilainen incel-liike tekee miehistä niin epämiellyttäviä että heidän kanssaan ei arki vaan suju. Tuota uhriutumista, seuraavaa naisten alaspainamista ja täyttä itsereflektion puutetta ei vaan voi ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.
En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.
Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on katala poliittinen ase. Olemme jokainen velvollisia vastustamaan tuon psykologisen ruton vaikutusta, jos koetamme tehdä maastamme jatkossakin elämiskelpoisen.
Nämä tällaiset vihanpurkaukset, holhoavat puheet ja naisten harkintakyvyn aliarvioinnit osoittavat selvästoi syyn kuilun repeämiseen. jordanpetersonilainen incel-liike tekee miehistä niin epämiellyttäviä että heid
Vihaa vaan miehiä feministisaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset voivat tehdä valinnan omalta osaltaan." Kiitos, kirjoitit tässä kauniisti. :) olen kanssasi samaa mieltä että asia on näin. Olen myös sitä mieltä että miehelle kuuluu tämä sama oikeus ja vapaus.
Ehkä kuitenkin on hyvä huomioida että lasta nainen ei voi hankkia yksin, joten eikö sinusta lapsi ole ollenkaan miehen asia/vastuu, vai ainoastaan edelleen naisen? Lähtökohtaisesti pariskunta kuitenkin päättää ja sitoutuu tähän yhdessä. se on toki jokaisen päätettävissä ja neuvoteltavissa miten kumpikin sen tekee. Mutta eihän isä tarpeeton tai erillinen ole omasta lapsestaan kuitenkaan.
T. Nainen KTM ja PS
Olet väärässä. Nainen voi tehdä lapsen yksinään. Mieheltä se ei laillisesti onnistu.
Kyllä sinkkumies saa adoptoida siinä kuin nainenkin. Suomessa laki on ihan sama molemmille.
Ei saa, yksinäinen mies on automaattinen hylkäysperuste taustatarkastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perheitä ja lapsia ei synny, koska naiset kuluttavat 10-15 vuotta juoksujen juoksemiseen ja sinkkuseikkailemiseen, ja sitten odottavat että miehet ovat jonossa odottamassa koska pääsee pikavauhtia töihin hoitamaan naiselle keskiluokkaista idylliä. "
Niin, miehethän ovat aina olleet oikein kuuluisia siitä että haluavat heti mahdollisimman nuorina naimisiin, isiksi ja uskolliseen parisuhteisiin ilman mitään turhia seikkailuja sinkkuina? Mitenkähän tuntuu minusta jotenkin vähän vieraalta...
Taas. Luitko mitä minä kirjoitin?
Naiset haluavat tavismiehen vasta kun he haluavat lapsia ja asuntolainan.
Sinun vastauksesi on, että no haluavatko miehet lapsia ja asuntolainan nuorina?
En minä sellaisesta mainiOnko jotenkin outoa että rumat nyhveröt, jotka eivät osaa edes keskustella mistään kenenkään kanssa, eivät kiinnosta?
Entäs tavalliset miehet? Eipä nekään kiinnosta.
Tosin sä näet vain komeat miehet, muut on rumia nyhveröitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Niitä tehdään julkisella ja naiselle ei tule kuin polikäynnin kulut.
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Palataan asiaan kun isyystutkimus on automaationa synnytyksen ohella
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden toteamiseen. Tässä vois taas todeta, et kannattaa valita sellainen äiti lapsilleen, jonka kanssa ei ole pelkoa syrjähypyistä.
Maksatteko itse sp-testit? Miksi ette.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!
T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!
Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi näitä "nuoria vastuuttomia oreja", jotka välttelevät vastuuta lapsestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.
T. Nainen KTM ja y
Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden toteamiseen. Tässä vois taas todeta, et kannattaa valita sellainen äiti lapsilleen, jonka kanssa ei ole pe
Olen maksanut. Terveys on tärkein ja ei ole kallit testit. Vastuullinen seksiä harrastava huolehtii nämä kuntoon ennen uutta kumppania :)
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missä on naisten vastuu kun avaavat haaransa näille "geenien levittäjille" sekä antavat laskea itseensä lastin täynnä siemennestettä? Onko kondomin käyttö naisille vieras käsite suomessa 2024 vuonna? Jos mies ei suostu laittamaan edes kondomia ennen aktia, niin pitäisi naisella olla rohkeutta kieltäytyä seksistä! Ei oikeesti voi näin avuttomia suomalaiset naiset olla tänä päivänä! Huomaa miten liberaalit arvot ovat tehneet naisesta aivottomia vihanneksia...
Perinteisiä arvoja kannattava nainen"
Ei ole mitään naisen vastuuta, on vaan feminismi, jonka mukaan syyllinen on aina mies!
No onhan se vastuu molemmilla!! Tietenkin. Nainen vaan joutuu sen vastuun kantamaan, mies voi laistaa. Naisen vastuulla on päättää abortista tai kantaa vastuu siitä lapsesta
Niin, eli mies siis päättää, mikä on naisen vastuu? Ja mies on täysin vastuuton. Sellaisia sankareita meillä. Isänmaallisuuden perikuvia.
Miksi mies sitä naisen vastuuta päättäisi? Antaa lapsensa adoptioon jos ei halua huolehtia siitä.
Joo ne möyhää että nainen ei voi päättää mikä on miehen vastuu, mutta itse ovat päättäneet että naisten täytyy yksin hoitaa ja maksaa lapset sekä pysyä keittiössä. Mieslogik does not logik.
--
Väitteesi on miesvihaa.
Miehet eivät ole päättäneet että naisten täytyisi hoitaa lapsia ja pysyä keittiössä.
Voitte olla tekemättä lapsia, voitte olla ryhtymättä parisuhteeseen, voitte antaa lapsenne adoptioitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että sellaista nuorten naisten liberalismiä! Johan suomessa nuoret naiset ovat vieneet miesten oikeudet, mitä vielä haluavat?
Mitkä oikeudet? Harrastaa seksiä ilman suostumusta?
#miesvihanäkyväksi
Miten se onkin #miesvihaa, jos vastustaa suostumusperäistä seksiä?
Kukaan ei vastustanuyt suostumusperäistä seksiä. Hän esitti väitteen että miesten oikeuksista puhuminen viittaisi tuohon suostumukseen. Sen väitteen esittäminen on miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisten henkisesti jälkeenjääneiden takia naiset kärsii eniten! Itselläni sukulaistyttö joutui ongelmiin, hengailessaan tuollaisen tyypin kanssa. Tyttö oli vielä 17v, kun raskaaksi 20v jätkälle, joka kyllä lupaili tytölle pitävänsä huolta heistä, jos tyttö pitää lapsen! No, kun tyttö sinisilmäisyyttään suostui pitämään lapsen, alkoi jätkä juoksemaan toisten saman ikäisten tyttöjen perässä, tytön olleensa viimeisimmillään raskaana! Siinä on sitten nuorella naisella elämä pilalla. Jätkää ei enää kiinnostanut hänen oma lapsensa, vaan keskittyi villiin bilettämiseen ja naisten sänkyyn saantiin! Nyt tapahtumasta on jo mel
Suomessa ei ole yhtään kylää, jossa olisi merkittävästi enemmän naisia miehiin nähden. Se ongelma on toisinpäin.
Jos se nainen on "mätä", eiks o hyvä, ettei ketään kelpuuta? Kuka sellaisen kanssa edes haluaisi olla.
Aivan, hyvä kun tajusit asian.
Mutta en sanonut että kaikki naiset ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Romanttisuus toimii ainoastaan komeilla miehillä, muilla se on epätoivoa. Ihan kuten mikä tahansa muukin ominaisuus. Ruma nörtti on vain nörtti, mutta komea nörtti on ihanan nörttimäinen. Ruma ja ujo mies on "creepy", mutta komea ja ujo mies on ihanan ujo. Myös itsevarmuus toimii vain komeilla. Summa summarum: miehen ulkonäön pitää olla kunnossa, vasta sitten katsotaan niitä muita ominaisuuksia. "
Se on kumma kun teidän maailmassanne on aina vain joko rumia tai sitten komeita. Kun minä menen ulos niin 90% ihmisistä on ihan taviksia ja sitten se loppu 10% rumia tai komeita.
Naisten maailmassahan se menee noin, ainakin deittiappien datan mukaan. Suurin osa ihan kaikkien naisten swaipeista menee komeimmalle 20%:lle miehistä, loput saavat muruja. Miesten swaipit jakautuvat paljon tasaisemmin.
Koska miehet swaippaavat kaiken, mitä voisi kuvitella panevansa silmät kiinni. Eli siis kaikki.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja y
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden toteamiseen. Tässä vois taas todeta, et kannattaa valit
Nämä saanee mahdollisesti myös ilmaiseksi/polimaksulla julkiseltakin ja opiskelijat ainakin ilmaiseksi YTHS kautta :) mutta esim synlab kautta tai minkä tahansa yksityisen kautta eivät myöskään ole kalliita. Ja jos on laaja työterveys niin sieltäkin kokeilisin jos tarvetta on 😄
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!
T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!
Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi näitä "nuoria vastuuttomia oreja", jotka välttelevät vastuuta lapsestaan!
No, jos naiset itse antavat näiden "nuorien vastuuttomien orien", panna itseään paljaalla ilman kondomia sekä vielä laskea lastin itsensä sisälle. Kenen vika se sitten on jos ei naisen oma? Eri asia jos nainen rai*kataan tai hän on kehitysvammainen, niin silloin asian on toinen! Mutta jos nainen täysin terve on nainen vastuussa omasta kehostaan sekä miten käyttää sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408
Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!
--
Tuo tiktok video on todella hyvä esimerkki, mitä naiset todella haluaa! Naiset kyllä sanoo yhtä, mutta tekee toista. Kauniit naisethan saa just eniten huomiota miehiltä. Sitä ei liberaali naiset saa, koska haluavat olla kehopositiivisiä omia itsejään, eivätkä jaksa pitää itsestään huolta. Sitten ovat kateellisia kauniille naisille, kun suurin osa hyvistä miehistä ei haluakkaan kehopositiivistä liberaali naista! Vaan jäljelle jäänet vätykset sekä alemman tason miehet, eivät kelpaakkaan suhteeseen kehopositiivisten naisten kanssa. Vaikka ovat itse samalla tasolla näiden vätyksien sekä alemman tason mi
Haha, voi ei 😂🙈 ja totta, myös naiset osaavat olla hyvin suoria ja tahdittomia lähestymisissään. Toivottavasti tilanne selvisi suunnilleen huumorilla ja hyvällä kuitenkin :)
Ja juu, en minä nyt lähesty kun on sopiva onneksi jo löytynyt 😄😊
T. Nainen KTM ja PS
Tuotahan se on. Naisen tekemä ahdistelu on "tahditonta" ja naurun aihe. Miehen tekemä sikamaista ja miehet pitäis kaikki polttaa roviolla sen vuoksi.
Näin se rikos riippuu sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja y
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden toteamiseen. Tässä vois taas todeta, et kannattaa valit
Olen maksanut. Terveys on tärkein ja ei ole kallit testit. Vastuullinen seksiä harrastava huolehtii nämä kuntoon ennen uutta kumppania :)
T. Nainen KTM ja PS
Lain mukaan naisilta tutkitaan sp-taudit raskauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja y
Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden totea
Nämä saanee mahdollisesti myös ilmaiseksi/polimaksulla julkiseltakin ja opiskelijat ainakin ilmaiseksi YTHS kautta :) mutta esim synlab kautta tai minkä tahansa yksityisen kautta eivät myöskään ole kalliita. Ja jos on laaja työterveys niin sieltäkin kokeilisin jos tarvetta on 😄
T. Nainen KTM ja PS
Tiedät varmasti ettei nuo ole kuluttomia. Se että joku toinen maksaa ne ei tarkoita ilmaista.
Jopa persun luulisi tietävän tämän.
Videolla esiintyvä kaltainen nainen on suomessa harvinaisuus! Todella moni nainen 20v jälkeen leikkaa pitkät hiuksensa ja alkaa keräämään painoa. Sitten näytetään ihan joltain mummolta, vaikka pitäisi alkamaan kukkaan puhjeta! Se mummotukka sekä ylipaino on järkyttävää katseltavaa parikymppisellä naisella, ei siinä edes mitkään meikit pelasta naista enää!