Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6441/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408

Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!

--

Tuo tiktok video on todella hyvä esimerkki, mitä naiset todella haluaa! Naiset kyllä sanoo yhtä, mutta tekee toista. Kauniit naisethan saa just eniten huomiota miehiltä. Sitä ei liberaali naiset saa, koska haluavat olla kehopositiivisiä omia itsejään, eivätkä jaksa pitää itsestään huolta. Sitten ovat kateellisia kauniille naisille, kun suurin osa hyvistä miehistä ei haluakkaan kehopositiivistä liberaali naista! Vaan jäljelle jäänet vätykset sekä alemman tason miehet, eivät kelpaakkaan suhteeseen kehopositiivisten naisten kanssa. Vaikka ovat itse samalla ta

Naiset haluaa, ja feminismi vaatii, totaalisen vallan kaikenlaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä naiselle.  Aivan kaikesta.  Siksipä nainen saa esim päättää onko vastaan kävelevän miehen hymy seksuaalista ahdistelua vai ei.

Vierailija
6442/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne möyhää että nainen ei voi päättää mikä on miehen vastuu, mutta itse ovat päättäneet että naisten täytyy yksin hoitaa ja maksaa lapset sekä pysyä keittiössä. Mieslogik does not logik. 

--

Väitteesi on miesvihaa.

Miehet eivät ole päättäneet että naisten täytyisi hoitaa lapsia ja pysyä keittiössä. 

Voitte olla tekemättä lapsia, voitte olla ryhtymättä parisuhteeseen, voitte antaa lapsenne adoptioitavaksi.

Lapsivihaa on se, ettei isä suostu ja halua hoitaa ja elättää omaa lastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@flotus_47/video/7293544087016197408

Se niistä ruotsalaisista miehistä, joille naiset nauraa ympäri maailmaa!

--

Tuo tiktok video on todella hyvä esimerkki, mitä naiset todella haluaa! Naiset kyllä sanoo yhtä, mutta tekee toista. Kauniit naisethan saa just eniten huomiota miehiltä. Sitä ei liberaali naiset saa, koska haluavat olla kehopositiivisiä omia itsejään, eivätkä jaksa pitää itsestään huolta. Sitten ovat kateellisia kauniille naisille, kun suurin osa hyvistä miehistä ei haluakkaan kehopositiivistä liberaali naista! Vaan jäljelle jäänet vätykset sekä alemman tason miehet, eivät kelpaakkaan suhteeseen kehopositiivisten naisten kanssa. Vaikka ovat itse samalla ta

En missään nimessä nauranut sinulle tai ahdistelulle. Tilanteesta teki tragikoomisen että edes oma läsnäoleva vaimo ei estänyt toista naista lähestymään. Tietenkin kaikki ahdistelu on väärin oli kohteena mies tai nainen ja tekijänä mies tai nainen. 

Olen pahoillani, mikäli viestini välittyi eri tavalla kuin sen tarkoitin. Ehdottomasti myötätuntoni on täysin puolellasi. Kenenkään ei tule joutua ahdistelluksi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6444/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.

T. Nainen KTM ja y

Niitä tehdään julkisella ja naiselle ei tule kuin polikäynnin kulut.

Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.

Palataan asiaan kun isyystutkimus on automaationa synnytyksen ohella

Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden totea

Lain mukaan naisilta tutkitaan sp-taudit raskauden aikana.

Jotta ne voitaisiin hoitaa ettei kehittyvä vauva saa niitä. 

Vierailija
6445/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni myös keinohedelmöitys maksetaan itse? En tiedä tehdäänkö sitä edes julkisella? En ole tähän asiaan riittävästi perehtynyt mutta ajattelen että tahaton lapsettomuus on suru niin naiselle kuin miehelle ja molemmilla tulisi olla oikeus vanhemmuuteen.

T. Nainen KTM ja y

Miehet eivät synnytä ja sijaissynnytys on suomen laissa kielletty. Miehillä ei ole oikeutta vanhemmuuteen, mutta naiset vaativat miehille lisää velvollisuuksia.

Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi se

Tietenkin testit maksavat ja joku ne maksaa, mikäli henkilö ei itse niin viimekädessä yhteiskunta. Kyllä persu tietää. 

Tarkoitin että näiden testien hinnat eivät kuitenkaan onneksi ole kohtuuttoman korkeat ja niihin onneksi sekä mies että nainen kyllä halutessaan pääsee. 

Itse olen henkilökohtaisesti tällaiset testit maksanut enkä tehnyt konkurssia tai joutunut taloudelliseen ahdinkoon.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6446/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja y

Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi sen muutaman kympin, minkä tarttet oman isyyden totea

Totta kai raskauden takia on tärkeää tietää jos jotain olisi. Hoitomääräykset voi olla eri raskaana, kuin muuten ja pahimmillaan vaikuttavat lapseenkin.. monet ovat oireettomia eivätkä ehkä edes tiedä että jotain on. Hyvä vaan kun varmistetaan asia ettei lapsi kärsi vanhempien huolimattomuudesta. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6447/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, jos naiset itse antavat näiden "nuorien vastuuttomien orien", panna itseään paljaalla ilman kondomia sekä vielä laskea lastin itsensä sisälle. Kenen vika se sitten on jos ei naisen oma? Eri asia jos nainen rai*kataan tai hän on kehitysvammainen, niin silloin asian on toinen! Mutta jos nainen täysin terve on nainen vastuussa omasta kehostaan sekä miten käyttää sitä!"

Tätä vauva-palstaa lukee jatkuvasti tulee semmoinen kuva naisista. Että naiset olisivat, jotain aivottomia vihanneksia, joista pitäisi pitää jatkuvasti huolta! Vaikka kaikki ympärillä varoittaisi naista tekemästä virhettä, nainen menee ja silti tekee tämän virheen, jonka jälkeen alkaa naisen paapominen tai sääliminen. Ota siinä sitten naisista selvää, mitä tahtovat elämältään.

Vierailija
6448/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, jos naiset itse antavat näiden "nuorien vastuuttomien orien", panna itseään paljaalla ilman kondomia sekä vielä laskea lastin itsensä sisälle. Kenen vika se sitten on jos ei naisen oma? Eri asia jos nainen rai*kataan tai hän on kehitysvammainen, niin silloin asian on toinen! Mutta jos nainen täysin terve on nainen vastuussa omasta kehostaan sekä miten käyttää sitä!"

Tätä vauva-palstaa lukee jatkuvasti tulee semmoinen kuva naisista. Että naiset olisivat, jotain aivottomia vihanneksia, joista pitäisi pitää jatkuvasti huolta! Vaikka kaikki ympärillä varoittaisi naista tekemästä virhettä, nainen menee ja silti tekee tämän virheen, jonka jälkeen alkaa naisen paapominen tai sääliminen. Ota siinä sitten naisista selvää, mitä tahtovat elämältään.

Parempi kun ei kiinnitä näihin häilyviin miehiä vihaaviin aikuislapsiin minkäänlaista huomiota.  Eläkööt keskenänsä.

Vierailija
6449/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ne möyhää että nainen ei voi päättää mikä on miehen vastuu, mutta itse ovat päättäneet että naisten täytyy yksin hoitaa ja maksaa lapset sekä pysyä keittiössä. Mieslogik does not logik. 

--

Väitteesi on miesvihaa.

Miehet eivät ole päättäneet että naisten täytyisi hoitaa lapsia ja pysyä keittiössä. 

Voitte olla tekemättä lapsia, voitte olla ryhtymättä parisuhteeseen, voitte antaa lapsenne adoptioitavaksi.

Voi olla, mutta pitää muistaa etteivät naisetkaan automaattisesti rakasta toisten lapsia.

Vierailija
6450/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja y

Ihan voit itse pulittaa kukkarostasi se

Jotta ne voitaisiin hoitaa ettei kehittyvä vauva saa niitä. 

Nainen voisi itse ottaa testit omalla kustannuksellaan jos kokee tarpeelliseksi.

Vierailija
6451/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

Väitteesi on miesvihaa.

"Miehet eivät ole koskaan kasvattaneet lapsia. Naiset ovat nyt 40 vuotta vaatineet asiaa ja pilkkaavat miehiä siitä etteivät ne kasvata mutta arvaas mitä... ei ole miesten homma.

Ei naisilla ole oikeutta päättää miesten puolesta mikä on miehen tehtävä ja mikä ei. Naiset voivat tehdä valinnan omalta osaltaan. Haluatte pois keittiöstä? Tervetuloa. Älkää ihmetelkö jos sinne ei ole tunkua tilalle. Haluatte pois lastenhoidosta... sama juttu. Ei kukaan pakota porsimaan.

Mutta älkää kuvitelko että voitte kertoa miehille mikä niiden homma on."

Kommentti tästä ketjusta. Eikä ole ainoa, jossa sanotaan lastenhoidon olevan naisten hommaa samoin kotitöiden ja mies ei suostu kumpaakaan tekemään koska hänellä on penis. 

Vierailija
6452/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Väitteesi on miesvihaa.

Mitenkä meinasit pakottaa?  Lailla?  Ehkä loputkin parisuhteet jää syntymättä, niin olisikin hyvä.  Ette ole ansainneet minkäänlaisia miehiä elämäänne.

Vierailija
6453/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja y

Jos lohduttaa niin yksityisellä asioidessaan näin onneksi tapahtuukin :)

mutta on se isänkin etu että saa testit. Jos vaimolla ei ole mitään ei pitäisi olla itselläkään, mutta jos jotain löytyy kumppanilta niin tietää tarkastuttaa ja hoidattaa itsensä myös koska lähes varmasti tällöin se on miehelläkin riippumatta kuka sen alunperin on saanut. Ennen kaikkea tämä kuitenkin tehdään lapsen ja turvallisen raskauden vuoksi. Tähän kyllä maksan ilomielin veroja.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6454/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!

T 20 1.89m Ori joka panee sinun tyttö ystävääsi kun sinä lammas olet työssä!

Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi näitä "nuoria vastuuttomia oreja", jotka välttelevät vastuuta lapsestaan!

No, jos naiset itse antavat näiden "nuorien vastuuttomien orien", panna itseään paljaalla ilman kondomia sekä vielä laskea lastin itsensä sisälle. Kenen vika se sitten on jos ei naisen oma? Eri asia jos nainen rai*kataan tai hän on kehitysvammainen, niin silloin asian on toinen! Mutta jos nainen täysin terve on nainen vastuussa omasta kehostaan sekä miten käyttää sitä!

Ei luulisi olevan vaikeata naisten olla harrastamassa seksiä näiden miesten kanssa? Vai onko pitkälle, komealle, itsevarmalle pelimiehelle omat säännöt tässä, niin kuin joku tuolla aikaisemmin kirjoitti, että chadin kohdalla kriteerit lakkaa olemasta ja taviksella kriteerit astuvat voimaan?

Vierailija
6455/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on naisten paapomista jos isän kuuluu huolehtia siittämistään lapsista?

Vierailija
6456/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Väitteesi on miesvihaa.

Voi olla, mutta pitää muistaa etteivät naisetkaan automaattisesti rakasta toisten lapsia.

Kyse ei ole uusperhekuviosta vaan miehen omista lapsista. 

Vierailija
6457/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja y

Nainen voisi itse ottaa testit omalla kustannuksellaan jos kokee tarpeelliseksi.

Raskauden ajan terveydenhuollolla yhteiskunta haluaa turvata sen että lapsi syntyy terveenä. Kyse on siis vauvan terveydenhuollosta, siihen kuuluu muutakin kuin sp-tautitestit.

Vierailija
6458/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä miehenä olleessaan! Itse panen jokaista naista paljaalla sekä lasken mällit naisen värkkiin, jos tilaisuus sen sallii ! Naisella ei ole väliä onko fe makko, persu tai jotain muuta siltä väliltä. Jos värkki löytyy, niin hommiin vaan. Teen myös arvokasta työtä suomen hyväksi. Omalla työllä estän supisuomalaisia kuolemasta sukupuuttoon. Pennut jätän naisen vastuulle, jos niitä syntyy, kun minulla ei ole aikaa huolehtia niistä. Nainen voi hakea hyvinvointiyhteiskunnalta sekä kelalta tukea, sillä välin minä nuorena ja terveenä orina, pidän naisten kanssa villiä elämää!

Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi

Ei luulisi olevan vaikeata naisten olla harrastamassa seksiä näiden miesten kanssa? Vai onko pitkälle, komealle, itsevarmalle pelimiehelle omat säännöt tässä, niin kuin joku tuolla aikaisemmin kirjoitti, että chadin kohdalla kriteerit lakkaa olemasta ja taviksella kriteerit astuvat voimaan?

Taviskin voi olla yhtälailla vastuuton ja hylätä lapsensa. 

Vierailija
6459/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannakin vaihtoi saudiarabialaiseen.

Vierailija
6460/23034 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella, että kukaan nainen ei suostuisi/menisi sänkyyn kanssasi. Sillä suomessa on tarpeeksi näitä "nuoria vastuuttomia oreja", jotka välttelevät vastuuta lapsestaan!

Heh. Luulen että Suomessa on paljonkin sellaisia oreja, jotka kertovat tilaisuuden tullen olevansa tuollaisia. Toisaalta eikös se vakka kantensa löydä, joten onko väliä jos nuo vakat kantensa löytävät.