Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää

Vierailija
30.12.2023 |

Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.

Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.

Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.

Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.

Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.

Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.

Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön ja työllistymisesi on vaikeaa, pääsiallinen työsi on parantaa työllistymistäsi. Miksi ajattelit voivasi syrjäytyä yhteiskunnasta? Toimettomat ihmiset yleensä makaavat hautausmaalla.

Vierailija
62/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap kipin kapin vasektomiaan. Mikä on tekosyysi, ettet hankkinut sitä jo paljon aiemmin?

Koska myöhemmin elämässäni haluan lapsia

ap

Ja mikä on se tapahtuma, joka korjaa tilanteesi, niin paljon, että sinulla on lapseen varaa? Lottovoitto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.

Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa".

Olet viheliäinen Kela-ketku!

Mitkä tulot sinulta tippuisivat, kun työttömänä makailet kotona.

Vierailija
64/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo hoi, kukkaronnyörit ovat edelleen liian löyhässä. Yhdeksän vuotta työttömänä...

Ei enää järkeä työllistyä.... Näiden takia näitä kiristyksiä tehdään, ei niiden jotka Stora Enso potkaisee ensi viikolla pois.

Totta, ap on kuitenkin jaksanut ponnistella ylioppilaaksi. Mihin se puhti sitten katosi?

Vierailija
65/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut käydä poistattamassa munat, ettei tule enempää yhteiskunnan elättejä? Eläinklinikalla nips naps, pari tikkiä ja illaksi kotiin. Sossusta varmaan saat avustusta, kun selität vaikean tilanteesi.

Vierailija
66/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, tuskin tuo nainen sinua enää kauan haluaa tapailla, vaikka itsellesi maailman napa oletkin.

Vierailija
67/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt olisikin joku tuleva lapsi, niin sehän saa äidiltäänkin aivan surkeat geenit ja kasvatuksen, kun ei kukaan vähänkään fiksu 20+ mimmi heilu jonkun paljon vanhemman ikityöttömän nettimiehen kanssa ja pidä sen lasta :D

Voi Jeesus näitä kommentteja, ei ihme että tyhmiä ihmisiä on ihan liikaa. Naisten pitäisi olla hieman viisaampia ja kannustaa myös muita siihen, eikä tuollaista ihme Herran haltuun hommaa ja surkeiden geenien levittämistä.

Nainen 20 vee

Voi olla

120 kg

Vähä älyinen

Ruma rillipää

Vierailija
68/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella on tarkoitus. Suomi tarvitsee lapsia, älä ole noin itsekäs.

Ei Suomi tarvitse lapsia joista ei tule mitään muuta kuin jotain halvan kiinapaskan tilaajia ja kulueriä yhteiskunnalle 

Minun äitini

Löi ja piti nälässä

Minusta tuli

Menestynyt yrittäjä

Kehtaat lytätä viatonta lasta

Vierailija
69/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap 

Lähetä joku saman näköinen

Henkkareiden kanssa testiin.

Vierailija
70/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene työvoimakoulutuksen kautta vaikka siivoamaan. Sitten siivotessa voi nousta erilaisia ideoita, että mitä opiskelisit. Siivouksella on helppo rahoittaa opiskeluja, kaikenlaisia vuoroja on tarjolla. Tuohan on jättipotti, jos saat tuon ikäisenä 23v naisen itsellesi. Tosin onko kuitenkaan hyvännäköinen, kun et ole suostunut seurusteluun.

Vierailija
71/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella on tarkoitus. Suomi tarvitsee lapsia, älä ole noin itsekäs.

Ei Suomi tarvitse lapsia joista ei tule mitään muuta kuin jotain halvan kiinapaskan tilaajia ja kulueriä yhteiskunnalle 

Kyllä sitä kiinapaskaa tilailevat myös aivan työssä käyvät ihmiset. Ei tuo ole mikään mittari ihmisen toimintakyvylle.

Vierailija
72/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan parturiin, kraka kaulaan ja kertomaan potentiaalisille työnantajille, että villi nuoruus on päättynyt.

Vierailija
73/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap:n aika aikuistua ja ottaa vastuuta. Se on pelottavaa, mutta kyllä siitä selviytyy. Menkää yhdessä äitiysneuvolaan keskustelemaan asiasta. Näihin pulmiin saa keskustelutukea. 

menet koulutukseen. Elämä tarjoaa sinulle nyt hienoja asioista, jos vaan uskallat ottaa ne vastaan. 

onnea! 

Vierailija
74/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen tarvitse sinua yhtään mihinkään 

Vierailija
75/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äitina ja ihan vaan naisena totean, että jos lapsen isä ei olisi halunnut lasta niin olisin tehnyt abortin. On tosi itsekästä pitää lapsi, jos toinen osapuoli ei halua.

Vierailija
76/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne realiteetit on molemmilta hukassa. Sinulta biologia ja vastuunkanto, naiseltasi ehkä perusmatematiikka tai ennemmin ihmistuntemus. Ei silti, yhden lapsen nyt elättää kuka tahansa tollo, jos vaan viitsii. Vaikka se nainen sitten ihan yksin, jos sinä et muka kykene.

Nainen on kyllä ollut typerä, että on suhun lähtenyt. 

Vierailija
77/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni Konsta ja töihin. Isyyteen ei kuulu kalsareissa tissuttelu pitkin päivää. 

Vierailija
78/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet työttömänä, jos kuitenkin sait lukion käytyä?

Vois kuvitella, että olisit pystynyt hankkimaan ainakin ammattikoulututkinnon.

Lukion pääsee läpi tekemättä mitään. Aikuisen elämä on aivan eri tavalla vaativaa kuin joku koulun penkille vääntäytyminen, kun äti pakottaa.

Vierailija
79/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n viestiä lukiessani heräsi jälleen ihmetys siitä, että mihin verorahani oikein tuhlataan. Tässäpä malliesimerkki siitä miten tukiviidakkoa käytetään hyväksi ja ollaan tekemättä yhtään mitään. Ymmärrän sen että eletään niukasti ja tulojen mukaan mutta se ettei edes yritetä itse parantaa omaa elintasoaan tekemällä jotain ei vain mahdu tajuntaan. Noh, tällä valtion velkaantumisen tahdilla 10 vuoden päästä sosiaaliturvasta on jäljellä rippeet ja silloin on AP:nkin lusmuimulla karu loppu.

Nyt voisi AP kasvattaa pallit ja ottaa vastuuta ensin itsestään ja sen jälkeen mahdollisesta jälkikasvusta. Jos tässä onnistut, niin elämänlaatusi paranee huomattavasti. Tsemppiä tähän.

Vierailija
80/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kykenemätön ihminen kyllä voi itsenäisesti asua. Tuetulle asuntolapaikalle ja viikkoraha käyttöön.

Äiti pärjännee, vaikkei ihan fiksulta vaikuta hänkään.