Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavallinen mies ei kelpaa naiselle enää?

Vierailija
17.12.2025 |

Minä olen elävä esimerkki. 

Olen 184 cm. Saan toki kehuja ulkonäöstäni, minulla oli kuulemma kesällä glow up, ystävieni mukaan. Kuitenkaan, yhtä tapausta lukuunottamatta, naiset eivät lähesty minua. Tämä yksi tapaus oli kesällä rannalla, kun hieman nuorempi tyttö tuli kysymään minun yhteystietojani. En antanut, koska vaikutti liian nuorelta minulle. 

Koulutukseltani olen siis lääketieteen tohtori, aika hyvästä perhetaustasta, kaikki akateemisia. Perintöäkin löytyy useita satoja tuhansia, mutta en leveile, niin naiset eivät tiedä siitä. Palkka on ihan hyvä, mutta pidän sen omana tietonani useimpien kanssa vuorovaikuttaessani. 

Opiskeluaikoinani olin aktiivisempi, mutta silloinkaan en löytänyt vakituista suhdetta. Juhlissa tapahtui sitä ja tätä, mutta se jäi muutaman kerran tasolle, aina. Helsingin lääkiksestä valmistuin 2010-luvun alussa, nyt jo erikoistunut. 

Se minulle on jäänyt epäselväksi, mikä minussa on vikana. Olen urheilullinen, mahaa ei ole, ja aika komeakin, kun kerran kehuja saan. 

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset sitten vaatisitte tämän lisäksi siltä ihannekumppaniltanne?

Ap

Vierailija
2/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Allu keksinyt uuden tarinan taas. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit uuden ketjun, taas.. miten sinä edes jaksat valittaa samasta aiheesta.

Vierailija
4/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa juttu. Eihän tossa ollut yhtäkään uskottavaa elementtiä. Paitsi katkeruus..

Vierailija
5/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI, SAATANA, MIKSI?????????????

Vierailija
6/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Allu vajaa (oikealta nimeltä Marko yms)

Vierailija
7/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailema mies ei ole tavallinen, vaan alfa, olettaen ettei luonne ole ihan perceestä 😄

Mutta vali-vali ja uli-uli. Lähesty itse niitä naisia

Vierailija
8/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että sua sattuu. Olen pahoillani. Terapia voisi auttaa. Kävisit läpi vähän asioita lapsuudesta ja saisit keinoja tunteiden käsittelyyn. Sitten kun hyväksyisit itsesi paremmin, suhtautuisit ehkä itseesi ja muihin myötätuntoisemmin. Lempeän ja myötätuntoisen ihmisen seurassa muutkin viihtyy.

Vierailija
9/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on varmaankin se, että  ihmettelemään omaa erinomaisuuttasi sen vaihtoehtona, että menisit tutustumaan ihmisiin..

Vierailija
10/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kuvailema mies ei ole tavallinen, vaan alfa, olettaen ettei luonne ole ihan perceestä 😄

Se siinä onkin. RUK kurssijuhlaakin varten jouduin aivan toden teolla työskentelemään, kun kaikki tuttavapiiristä olivat varattuja. Tämä siis ennen yliopistouraani. Viimeisenä iltana jalkauduinkin sitten kaupungille, kun avecia ei olisi muuten löytynyt. Kysyin kahdelta ravintolassa tapaamaltani naiselta, joista toinen suostui. Minä en oikeasti ole hyvä lähestymään naisia. Vahvuuteni on enemmänkin itsessäni, ei vuorovaikutuksessa. 

Vierailija
11/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naiset tarvitse enää nykyään miestä elättäjäksi, kun voi elää sossuntuilla

Vierailija
12/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol joku "alfa"

Vierailija
13/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa?

Eikös alfa toimi eikä ihmettele? tämähän vaan ihmettelee, eikä uskalla edetä. Helppo on edetä jossain akateemisissa aineessa se on hirveän turvallista lukea ja väitellä ja tutkia. Mutta ihmiset pelottavat. Kannattaisi olla utelias ja uskaltaa. Sinä olet AP ihan tavallinen. Kun myönnät sen itse. tule alas sieltä norsunluuTornistasi.

Vierailija
14/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siinä onkin. RUK kurssijuhlaakin varten jouduin aivan toden teolla työskentelemään, kun kaikki tuttavapiiristä olivat varattuja. Tämä siis ennen yliopistouraani. Viimeisenä iltana jalkauduinkin sitten kaupungille, kun avecia ei olisi muuten löytynyt. Kysyin kahdelta ravintolassa tapaamaltani naiselta, joista toinen suostui. Minä en oikeasti ole hyvä lähestymään naisia. Vahvuuteni on enemmänkin itsessäni, ei vuorovaikutuksessa. 

No sitten panostat ap niihin vuorovaikutustaitoihin. Niitä voi opetella vaikka ihan ammattilaisen kanssa

Vierailija
15/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että sua sattuu. Olen pahoillani. Terapia voisi auttaa. Kävisit läpi vähän asioita lapsuudesta ja saisit keinoja tunteiden käsittelyyn. Sitten kun hyväksyisit itsesi paremmin, suhtautuisit ehkä itseesi ja muihin myötätuntoisemmin. Lempeän ja myötätuntoisen ihmisen seurassa muutkin viihtyy.

Olen aina ollut valikoiva seurani suhteen. Lukiossakin viihdyin oikeastaan vain akateemisesti lahjakkaiden henkilöiden parissa. Muistan vanhojen tansseistakin, että tyrmistyin, kun kuulin, että parini, johon olin tuolloin ihastunut, oli saanut matematiikasta kutosen. Hän myös piikitteli minua nörttiydestä, kun osallistuin kansalliseen matematiikkakilpailuun MAOL:iin. Jotkut eivät vain osaa arvostaa sitä, mitä itsellään ei ole. 

Vierailija
16/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani varatut miehet ovat tavallisia. Eivät rikkaita eivätkä timmivartaloisia. 

Vierailija
17/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol joku "alfa"

Lol itsellesi. Tavallinen mies  on kaljamahainen amis ja velkainen 

Vierailija
18/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen. Ole sitten.

Vierailija
19/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te naiset sitten vaatisitte tämän lisäksi siltä ihannekumppaniltanne?

Ap

Pitäää olla mukava. Sinä et vaikuta mukavalta.

Vierailija
20/92 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa?

Eikös alfa toimi eikä ihmettele? tämähän vaan ihmettelee, eikä uskalla edetä. Helppo on edetä jossain akateemisissa aineessa se on hirveän turvallista lukea ja väitellä ja tutkia. Mutta ihmiset pelottavat. Kannattaisi olla utelias ja uskaltaa. Sinä olet AP ihan tavallinen. Kun myönnät sen itse. tule alas sieltä norsunluuTornistasi.

Andrew Tate: Alpha is an individual, who chases successfully. A sigma is a man who is being chased. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä