Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää

Vierailija
30.12.2023 |

Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.

Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.

Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.

Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.

Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.

Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.

Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vielä pelkkä solumöykky eikä ihminen, näinhän aborttiakin perustellaan, tuskin siis rikot mitään lakia jos laitat jälkiehkäisypillerin naisen aamukahviin.

Vierailija
222/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen läski? Jos ei niin pidä se, pystyt lykkäämään ruokkojen maksua parilla vuodella koska kokemuksesta naisella alkaa jalka vipattamaan viimeistään 25v:na ja sitten yhteiselo lakkaa kuin seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on viime vuodelta. 

Vierailija
224/228 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
225/228 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi nyt ainakin sitten dna-testi kun on lapsi syntynyt ettet mene maksamaan toisen puolesta elatusmaksuja.

Ei ole sekään ilmainen.

Vierailija
226/228 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻💛🥩🧺

Vierailija
227/228 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua lasta, ei harrasta seksiä. piste.

Vierailija
228/228 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up pup