Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vaadi nyt ainakin sitten dna-testi kun on lapsi syntynyt ettet mene maksamaan toisen puolesta elatusmaksuja.
Miten työtön maksaa elatusmaksuja? Ei mitenkään.
Neuvo: 5. Käsky älä tapa! koskee myös syntymättömiä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tähän voi muuta sanoa kuin että olisit huolehtinut ehkäisystä.
Meillä OLI ehkäisy, mutta se petti.
ap
En usko koko tarinaa. Mene töihin ja lakkaa keksimästä trollejasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadi nyt ainakin sitten dna-testi kun on lapsi syntynyt ettet mene maksamaan toisen puolesta elatusmaksuja.
Miten työtön maksaa elatusmaksuja? Ei mitenkään.
Nyt viimeistään sun on mentävä töihin, että pystyt maksamaan elatusmaksut.
Vinkki jatkoon: Pysy kaukana naisista!
Mutta eihän tämä ole sinun ongelma. Sinähän käytit ehkäisyä koko ajan, joten lapsi ei voi olla sinun.
34-vuotias luuserimies ja 23-vuotias tyttönen?
Yhtälö on järjetön ja täysin vastuuton. Lähes hyväksikäyttöä.
Onko kummallakaan ammattia?
Opiskelut? Elämäntilanne?
Viihdekäyttäjiä?
Ei syvempiä elämänarvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt olisikin joku tuleva lapsi, niin sehän saa äidiltäänkin aivan surkeat geenit ja kasvatuksen, kun ei kukaan vähänkään fiksu 20+ mimmi heilu jonkun paljon vanhemman ikityöttömän nettimiehen kanssa ja pidä sen lasta :D
Voi Jeesus näitä kommentteja, ei ihme että tyhmiä ihmisiä on ihan liikaa. Naisten pitäisi olla hieman viisaampia ja kannustaa myös muita siihen, eikä tuollaista ihme Herran haltuun hommaa ja surkeiden geenien levittämistä.
Nainen 20 vee
Voi olla
120 kg
Vähä älyinen
Ruma rillipää
Ei sillä ulkonäöllä ole väliä, moni ihan nätti nainen on todella tyhmä eikä niillä ole mitään annettavaa lapselle.
Tässäkään keskustelussa KUKAAN ei mieti sitä lasta, jauhetaan vain miten AP nyt yhtäkkiä muka ryhdistäytyisi ja kaikki järjestyisi, vaikka totuus on, että AP:lla ja tuolla typerehtineellä tytöllä _ei ole mitään annettavaa lapselle_.
Ap kirjoittaa naisen olevan niin nuori ettei tajua vielä realiteetteja ja joo, siinä on perää, mutta vaikka 23v on nuori, niin on kuitenkin jo sen ikäinen, että ei se ole tuosta yhtäkkiä älykkääksi muuttumassa, päinvastoin ajaa oikein rytinällä seinään. Luultavasti nainen on AP:ta huomattavasti tyhmempi, kun on ensinnäkin ollut AP:n kanssa ja haluaa vielä pitää lapsen, tuo on ainoa logiikka mikä voisi selittää miksi nainen toimii noin, eli saisi jälkeläiselle parempaa älygeeniä. Tuo ei ole tietoista toimintaa, mutta luultavasti ainakin yksi selitys taustalla.
Pahimmillaan sieltä syntyy joku ongelmissa rypevä Jesse-Petteri ja AP:n virhepanosta lähtee sukupolvien mittainen huono-osaisuuden kierre.
Oikeasti ihmisten tulisi lopettaa nuo Reimatecin kahinaiset naiivit puheet mitä tässäkin ketjussa on täynnä, että AP ryhdistäytyisi ja asiat jotenkin mystisesti sitten vaan suttaantuisivat. Helppo nähdä miksi täällä aina naiset niin katkeria ja pulassa elämässään, kun ollaan niin naiiveja typeryksiä ja tehty varmaan elämänvalintoja just tuollaisen älyllisesti epärehellisen puheen perusteella, että kyllä se mies siitä muuttuu ja skarppaa ja ryhdistäytyy jne. Facebookin ryhmissä myös jotkut naiset säännöllisesti avautuvat jostain aivan kusisista elämäntilanteistaan kun on alettu ties kenen kanssa ja muutettu surkean miehen perässä ja tehty sen kanssa lapsia yms. Nämä eivät KOSKAAN mieti (syntymättömän) lapsen hyvinvointia ja mitä annettavaa HEILLÄ on yhdellekään lapselle tässä maailmassa, aina vaan sitä minäminäminää, Minun Tunteita ja miehissä roikkumista.
En arvosta pätkääkään tuollaista itsekkyyttä ja vastuuttomuutta. Lapset täysin sijaiskärsijöinä näiden elämässä, ja näen kyllä miten AP:n _tapailunainen_ on täysin tuota samaa sarjaa ja AP just se kusinenn äijä jonka passiivisuudesta valitetaan somessa (vaikka jokainen normaaliälyinen näkee jo kauas, että semmonen se mies on ja tulee olemaan, eli ei nyt mitään lasta semmosen kanssa kannata hankkia!)
Oon pannut 3 naista paksuksi. Kela elättää..
Ap, tiesitkö, että aborttiin panostaminen on rikos?
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiesitkö, että aborttiin panostaminen on rikos?
Pieni rikos siihen nähden miltä kaikelta se säästää sen syntymättömän lapsen. Miettikää sitä lasta älkääkä aina vaan itseänne.
Rakennusalalla on työvoimapulaa. Ei kukaan täysjärkinen nainen tapa omaa lastaan
Oletteko käyttäneet kondomia? Kysyitkö naiselta onko hänellä ehkäisy kunnossa? Puhuitteko asiasta? Jos ette käyttäneet kumia olet ihan yhtä syyllinen raskauteen kuin nainenkin.
Muistuttaisin että raskauksista n. 20-30 % päättyy keskenmenoon. Jos raskaus on alussa alle 12 viiikkoa keskenmenon riski on mahdoliinen, vaikkakin noin nuorella naisella melko pieni.
Jos et itsekään koskaan usko työllistyväsi Kela maskaa elatusmaksusi. Ja jos olet pienpalkakisessa työssä elarit tulevat joka tapauksessa olemaan alhaiset.
Vinkkini sinulle on vuodelle 2024. Ota kondomin käyttö haltuun kaiskissa suhteissasi. Käytä sitä myös tämän raskaana olevan kanssa. Jottei hän tule uudelleen raskaaksi sinulle, jos raskaus meneekin kesken.
Muuta et voi tehdä kuin toivoa keskenmenoa ja ottaa vastaisuudessa täyden vastuun kondomin käytöstä. Ota opikseksi virheestäsi.
Nyt sitten kondomin käyttö haltuun, jos et halua toistaa samaa virhettä!
Onko nainen näyttänyt sinulle raskaustestin vai oletko vain hänen kertomasnsa varassa? Onko rasksudesta todisteita?
Hyi s44t4n4 mikä luuseri tämä AP. Ensinnäkin työtön luuseri, jolla ei selvästi ole suuntaa elämässä, sitten yrittää vielä tappaa oman lapsensa.
Näistä eniten pulaa
1.Lähihoitajat
2.Sairaanhoitajat ja terveydenhoitajat
3.Sosiaalityön erityisasiantuntijat
4.Varhaiskasvatuksen opettajat
5.Erityisopettajat
6.Puheterapeutit
7.Yleislääkärit
8.Ylilääkärit ja erikoislääkärit
9.Kodinhoitajat (kotipalvelutoiminta)
10.Psykologit
11.Hammaslääkärit
12.Ravintola- ja suurtaloustyöntekijät
13.Tarjoilijat
14.Toimisto- ja laitossiivoojat
15.Lastenhoitotyöntekijät
Vierailija kirjoitti:
34-vuotias luuserimies ja 23-vuotias tyttönen?
Yhtälö on järjetön ja täysin vastuuton. Lähes hyväksikäyttöä.
Onko kummallakaan ammattia?
Opiskelut? Elämäntilanne?
Viihdekäyttäjiä?
Ei syvempiä elämänarvoja?
AP on todellakin luuseri, mutta missä maailmassa 23-vuotias nainen on "tyttönen"? Ihan on aikuinen ja tavallisen ikäinen hankkiakseen lapsia, oli luuseri AP sitten itse mitä tahansa. Kohtelet naista kuin olisi joku 14-vuotias. Selvästi tuo nainen on AP:ta kypsempi.
Seli seli