Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.
Kommentit (228)
Pyydä maksu siemenistä. Ravihevosilla varsamaksu saattaa olla jopa kymppitonnin. Kai voi pyytää enemmänkin.
Pyydä naiselta, ettei vaadi sua tunnustamaan isyyttä. Saman elatuksen vauva saa kelalta.
Silloin tietenkään sulla ei oo mitään oikeutta myöskään puuttua vauvan elämään koskaan.
Sinähän varsinainen amatööri olet, kun ilman kumia panet.
Olisit keksinyt paremman tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sä olet raskaana ja raskaushormonit ottaa susta vallan, niin voit tehdä abortin kun joku painostaa.
Siltä varalta, että tämä juttu on totta, niin haluan sanoa miehille, ettei abortin tekeminen ole mikään järjellä perusteltavissa oleva helppo ja hälläväliä päätös, jonka raskaana oleva pystyy tuosta vaan tekemään. Vaikka asiasta on sovittu etukäteen silloin kun nainen ei vielä raskaana olekaan. Se ei ole valehtelua, jos nainen ei sitten raskauden alkaessa enää pystykään aborttia tekemään.
Kaikki päätökset on perusteltavissa järjellä, se järjen ääni ei vain kaikilla ole kovin vahvasti läsnä.
Se on naisen ongelma. Vaadi isyystesti.
Miksi olet työttömänä, jos kuitenkin sait lukion käytyä?
Vois kuvitella, että olisit pystynyt hankkimaan ainakin ammattikoulututkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, lapsi tuo leivän tullessaan. Ja tiedä vaikka tuosta nyt ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja alkaisit viimeinkin suunnittelemaan tulevaisuuttasi. Vai meinaatko olla työttömänä vielä viiden vuoden päästä? Mietihän sitä nyt tarkkaan! Voisitko alkaa esim opiskella, niin tulevaisuus ei näyttäisi niin synkältä.
Mitä hittoa? He eivät ole parisuhteessa. Ovat vain tapailleet seksin merkeissä. Isäksi ei ole pakko haluta. Entä jos nainen on pannut myös muiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Trolli taas vaihteeksi....
Ei välttämättä valitettavasti ole, maailmassa kun riittää tyhmiä naisia. Tällä palstalla ja jossain Facebookin paskauutisten kommenttikentissä näkee just tuollaisen AP:n tarinan tasoisten naisten avautumisia. Typerä mimmi, mutta eipä toista ihmistä voi tyhmyydeltään aina suojella. Lapsi käy sääliksi jo valmiiksi, jos sellainen tosiaan AP:sta ja tuosta tytöstä syntyy. Ja samalla fiksut, sivistyneet ja hyvässä asemassa olevat vakiintuneet parit ei saa lasta vaikka haluaisivat..
Vierailija kirjoitti:
Voi sua ap höppänä. Ehkäisy EI pettänyt vaan nainen vedätti sua valehtelemalla että käyttäisi pillereitä vaikka EI käyttänyt koska halusikin tulla raskaaksi.
Tämä opetuksena kaikille miehille: jos et halua lasta, huolehdi ITSE ehkäisystä
Ei kai yksikään mies tai nainen jätä käyttämättä kondomia tuollaisissa epämääräisissä suhteissa? Ties mitä tauteja siinä leviää.
Ja se nyt on selvä, että se ehkäisee, joka ei lasta halua. Aloituksen tapauksessa siis kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pelkästään naisen ongelma on, jos yhteistuumin on kuitenkin harrastettu seksiä.
Seksiä harrastaessa otetaan vastuu jälkiseuraamuksista.
Onnea tulevalle isälle. Pahoittelut äidille huonosta isäonnesta, mutta oma syyhän sekin on, että aukaisee sakset työttömälle.
äsken toi muija oli 25 ja nyt 23
Jospa uuden vuoden alettua marssit te-toimistoon ja heidän kauttaan kouluttaudut ammattiin ja näin pääset työhön kiinni. Lapsi voi tuoda mukanaan uutta iloa, toivon että asiasi järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sä olet raskaana ja raskaushormonit ottaa susta vallan, niin voit tehdä abortin kun joku painostaa.
Siltä varalta, että tämä juttu on totta, niin haluan sanoa miehille, ettei abortin tekeminen ole mikään järjellä perusteltavissa oleva helppo ja hälläväliä päätös, jonka raskaana oleva pystyy tuosta vaan tekemään. Vaikka asiasta on sovittu etukäteen silloin kun nainen ei vielä raskaana olekaan. Se ei ole valehtelua, jos nainen ei sitten raskauden alkaessa enää pystykään aborttia tekemään.
Kaikki päätökset on perusteltavissa järjellä, se järjen ääni ei vain kaikilla ole kovin vahvasti läsnä.
Näinkö sinun järkesi sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pelkästään naisen ongelma on, jos yhteistuumin on kuitenkin harrastettu seksiä.
Raskaus ei ole suunniteltu, se on vahinko. Nainen haluaa lapsen. Mies ei halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei ole suunniteltu, se on vahinko. Nainen haluaa lapsen. Mies ei halua lasta.
Orpo hoi, kukkaronnyörit ovat edelleen liian löyhässä. Yhdeksän vuotta työttömänä...
Ei enää järkeä työllistyä.... Näiden takia näitä kiristyksiä tehdään, ei niiden jotka Stora Enso potkaisee ensi viikolla pois.
Jos nyt olisikin joku tuleva lapsi, niin sehän saa äidiltäänkin aivan surkeat geenit ja kasvatuksen, kun ei kukaan vähänkään fiksu 20+ mimmi heilu jonkun paljon vanhemman ikityöttömän nettimiehen kanssa ja pidä sen lasta :D
Voi Jeesus näitä kommentteja, ei ihme että tyhmiä ihmisiä on ihan liikaa. Naisten pitäisi olla hieman viisaampia ja kannustaa myös muita siihen, eikä tuollaista ihme Herran haltuun hommaa ja surkeiden geenien levittämistä.
Kaikella on tarkoitus. Suomi tarvitsee lapsia, älä ole noin itsekäs.