Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?

Vierailija
10.12.2023 |

Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vanha mies ei onnistu iskemään parikymppistä naista, mies kiroaa, että ikä on vain numeroita. Mutta kun hän sotten kohtaa omaikäisen naisen, jolle hän kelpaisi, niin ikä ei olekaan numeroita. Kertokaa miehet tämä logiikka?

Sen logiikan nimi on narsismi ja itsepetos.

Vierailija
162/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20, niin pidin 30-vuotiata täysin ikäloppuina. Minua ällötti, kun baarissa 31-vuotias mies tuli iskemään, ajattelin, että se on ihan pervo. 50-vuotiaat ei tosiaan olleet edes ajatusmaailmassani. Jos sellainen tuli juttelemaan, niin pidin vanhuuden höperönä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse aina pitänyt keski-ikäisistä miehistä omasta iästäni riippumatta, mutta niillä pitää olla lisäksi esim. hiukset päässä, ei lapsia, työ, omistusasunto, urheilullinen elämäntyyli... Ei ihan riitä, että sattuu olemaan keski-ikäinen mies, niitä on kolmetoista tusinassa 😅

Mutta jopa mulle olisi luotaantyöntävää ja creepyä jos mies etsisi VAIN nuorempia, mitä hemmetin väliä sillä on jos muija olisi muutaman vuoden vanhempi, jos näkökulma on olevinaan "ikä on vain numeroita".

Vierailija
164/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaihdevuosia potevat naiset eivät ainakaan itseäni kiinnosta, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia. Olen 6-kymppinen mies, jolla halut ja kyky tallella."

Vaihdevuosi-ikäisille eli vähän yli 50-vuotiaille sinä oletkin liian vanha. Kun haet ikäisiäsi 60-vuotiaita, on vaihdevuodetkin takanapäin.

Miksi ihmeessä hakisin? Ei kiinnosta. Rahalla saa parikymppistä naista. Hauskaa on ollut.

Sitten ostoseksi on sun juttusi ja sinä harrastat sitä. En aluksi tiennyt, että tarkoitit maksullisia seksipalveluita, kun luulin että keskustelemme deittailusta.

Vierailija
165/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ihan samalla lailla se 40v nainen voi tuon ikärajauksen vuoksi menettää mielenkiintonsa, jos käy ilmi, että mies etsii myös 30 vuotta nuorempia. Joten peliteorian mukaan miehen huono taktikointi estää häntä lopulta saamasta minkään ikäistä seuraa. Mikä on toki hänen oma ongelmansa, ja tietenkin hänellä ON oikeus hakea just sitä, mitä haluaa. Tässä nyt vain keskustellaan mahdollisista seuraamuksista, mutta missään tapauksessa en kehoita muuttamaan niitä ikärajauksia. Kannattaa pitää just se, mitä oikeasti on hakemassa. Kaikkein rehellisintä olisi tietysti hakea vain niitä 20-vuotiaita, jos kerran oikeasti toiveissa olisi sellainen - eikö?"

Minulle kelpaisi tavallista kypsempi 20-vuotias kuin myös ulkonäöstään huolehtinut omanikäinen nainen. Miehellä ei ole varaa nirsoilla iän tai käytännön asioiden kanssa. Muuten jää ilman naista kokonaan. Kannattaa asettaa oletusikähaarukka 18-99v ja sanoa vain, ettei ikä ole minulle tärkeä. Jos tulee mummoikäisiltä viestiä, niin ei vaan vastaa niihin.

Vierailija
166/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule , ap. Ohitan ko miehet Tinderissä. 

Et ole tainnut koskaan edes olla Tinderissä. Muuten tietäisit, ettet näe siellä toisten ikähaarukoita. Tyypillinen, valehteleva palstäti. 

Vierailija
167/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen. Kyllä jäisi välistä tuollainen mies. Meidän arvot ei kohtaa ja se siitä.  

Vierailija
168/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No ihan samalla lailla se 40v nainen voi tuon ikärajauksen vuoksi menettää mielenkiintonsa, jos käy ilmi, että mies etsii myös 30 vuotta nuorempia. Joten peliteorian mukaan miehen huono taktikointi estää häntä lopulta saamasta minkään ikäistä seuraa. Mikä on toki hänen oma ongelmansa, ja tietenkin hänellä ON oikeus hakea just sitä, mitä haluaa. Tässä nyt vain keskustellaan mahdollisista seuraamuksista, mutta missään tapauksessa en kehoita muuttamaan niitä ikärajauksia. Kannattaa pitää just se, mitä oikeasti on hakemassa. Kaikkein rehellisintä olisi tietysti hakea vain niitä 20-vuotiaita, jos kerran oikeasti toiveissa olisi sellainen - eikö?"

Minulle kelpaisi tavallista kypsempi 20-vuotias kuin myös ulkonäöstään huolehtinut omanikäinen nainen. Miehellä ei ole varaa nirsoilla iän tai käytännön asioiden kanssa. Muuten jää ilman naista kokonaan. Kannattaa asettaa oletusikähaarukka 18-99v ja sanoa vain, ettei ikä ole minulle tärk

Se on totta että 18-99v ikähaarukka antaa positiivisemman kuvan kuin 20-50v (jos kyseessä 50v henkilö).

Vierailija
169/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaihdevuosia potevat naiset eivät ainakaan itseäni kiinnosta, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia. Olen 6-kymppinen mies, jolla halut ja kyky tallella."

Vaihdevuosi-ikäisille eli vähän yli 50-vuotiaille sinä oletkin liian vanha. Kun haet ikäisiäsi 60-vuotiaita, on vaihdevuodetkin takanapäin.

Miksi ihmeessä hakisin? Ei kiinnosta. Rahalla saa parikymppistä naista. Hauskaa on ollut.

Eli et hae naista ollenkaan vaan mieluummin ostat seksiä. Ok, se on valintasi sitten, mutta mitä ihmettä teet parisuhdekeskustelussa?

Vierailija
170/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis niiden kotitöiden tekemisen lisäksi?"

Tiskasin prinsessan asunnolla, koska hän inhoaa tiskaamista. Lahjoja ostin siksi, että olen tyytyväinen kun minulla on prinsessa tyttöystävänä.

Vierailija
171/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 20, niin pidin 30-vuotiata täysin ikäloppuina. Minua ällötti, kun baarissa 31-vuotias mies tuli iskemään, ajattelin, että se on ihan pervo. 50-vuotiaat ei tosiaan olleet edes ajatusmaailmassani. Jos sellainen tuli juttelemaan, niin pidin vanhuuden höperönä.  

Itse olen 32 ja hyvin nuoret naiset katselevat jatkuvasti. Edellinen tyttöystäväni oli 18, ja nytkin Tinderissä saan runsaasti matcheja haarukassa 18-22. Mutta ehkä vain näytän nuorelta tai satun sopimaan tiettyjen makuun. Mutta kullakin oma subjektiivinen näkemyksensä ja makunsa. Sanonpahan vain, että on paljon vaihtelua eikä näkemyksesi vastaa kaikkien muiden naisten sellaisia. Ja nyt keski-ikäiset naiset pääsevät raivokkaasti alapeukuttamaan.

Vierailija
172/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut koskaan edes olla Tinderissä. Muuten tietäisit, ettet näe siellä toisten ikähaarukoita. Tyypillinen, valehteleva palstäti. 

Haha, jep totta. Paljastui tuokin kusetus aika nopeasti. Ja muutenkin jännä, miten lähes järjestään keski-ikäiset naiset täällä kirjoittelevat, ettei kukaan nainen muka tykkäisi ikäistään vanhemmasta miehestä, vaikka tuo väite ei todellakaan vastaa omia kokemuksiani miehenä. Siis joo, todella harvoin kaksikymppinen nainen haluaisi viiskymppistä miestä, mutta 10-15 vuotta vanhemmat vielä menee aika monellekin, jos mies nyt muuten vain on tarpeeksi viehättävä.

Vierailija
173/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina, aiheeseen liittyen tai hieman sen ohi. Olin perjantaina baarissa, ja oli erittäin hauskaa. Istuttiin iltaa porukalla, josta en tuntenut oikeastaan ketään etukäteen - ei ollut kotikaupunkini. Illan jatkuessa näistä kaikista vanhin, vähintäänkin 60-vuotiaan näköinen mies alkoi viestittämään että kiinnostaisiko seksiseura. Kerroin kohteliaasti että en ole kiinnostunut, joten hän koki tarpeelliseksi antaa lisätietoja siitä kuinka varmasti tekisi minut tyytyväiseksi sängyssä.

Onko miesten mielestä jotenkin käsittämätön ajatus että seksuaalista vetovoimaa pitää olla jo ennen sänkyyn siirtymistä? Minulle on ajatuksena vastenmielistä maata henkilön kanssa, joka ei kiihota lainkaan joko ulkonäkönsä tai vaihtoehtoisesti luonteensa puolesta. En voi kuvitella että tässäkään tapauksessa seksi tuon +30 vuotta vanhemman miehen kanssa olisi saanut minua syttymään, kun jo pelkkä ajatus siitä on vastenmielinen. Miksei kohtelias mutta selkeä 'ei' kelpaa miehille?

Vierailija
174/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi tavallista kypsempi 20-vuotias kuin myös ulkonäöstään huolehtinut omanikäinen nainen. Miehellä ei ole varaa nirsoilla iän tai käytännön asioiden kanssa. Muuten jää ilman naista kokonaan. Kannattaa asettaa oletusikähaarukka 18-99v ja sanoa vain, ettei ikä ole minulle tärk

Luetunymmärtäminen ei ainakaan ole sinun vahvuutesi. Juuri lainasit tekstiä jossa kerrotaan että liian laaja ikähaarukka ainoastaan vähentää mahdollisuuksiasi deittailuun.

Vierailija
175/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luetunymmärtäminen ei ainakaan ole sinun vahvuutesi. Juuri lainasit tekstiä jossa kerrotaan että liian laaja ikähaarukka ainoastaan vähentää mahdollisuuksiasi deittailuun."

Vastasin noin, koska en usko kirjoitukseen. Se on vain yhden henkilön mielipide.

Vierailija
176/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32 ja hyvin nuoret naiset katselevat jatkuvasti. Edellinen tyttöystäväni oli 18, ja nytkin Tinderissä saan runsaasti matcheja haarukassa 18-22. Mutta ehkä vain näytän nuorelta tai satun sopimaan tiettyjen makuun. Mutta kullakin oma subjektiivinen näkemyksensä ja makunsa. Sanonpahan vain, että on paljon vaihtelua eikä näkemyksesi vastaa kaikkien muiden naisten sellaisia. Ja nyt keski-ikäiset naiset pääsevät raivokkaasti alapeukuttamaan.

18v kumppani 30-kymppisellä kertoo kyllä siitä, että taipumusta on lapsiin. Alemmas menisi iässä, jos uskaltaisi. ....

Mutta satuiluahan tämä on. 

Nimenomaan. Yksi ja sama "keksi-ikäinen seppo" fantasioi parikymppisistä.

Vierailija
177/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18v kumppani 30-kymppisellä kertoo kyllä siitä, että taipumusta on lapsiin. Alemmas menisi iässä,

Ilmoitettu asiattomaksi. Mutta tämähän siis on aina näiden rupsahtaneiden tätien perusargumentti. "Yääh et pidä rupsahtaneesta minusta vaan nuorista AIKUISISTA NAISISTA, joten sinun on pakko olla pedofiili". Ei ole mitään välimuotoa, suoraan pahimpaan mahdolliseen kunnianloukkaukseen. Koska koet tulleesi torjutuksi (en tosin tiedä miksi, koska en edes tunne sua), tuon "torjujan" on pakko olla pahin mahdollinen ihmishirviö maailmassa. Eikö? Näinhän se "logiikka" toimii. Voin kyllä sanoa, että tuo tyttöystäväni oli huomattavasti kypsempi ja aikuisempi nainen kuin sinä ryppyinen mutta henkisesti lapsenomainen otus tulet koskaan olemaan.

Vierailija
178/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuleehan kommenttiisi se yksi yläpeukku, sinulta itseltäsi.

Vierailija
179/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paapan höpinät naurattavat,

Vierailija
180/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan nähdä mitään ikähaarukoita. Kyllä niiden limaukkojen naamasta näkee minkä ikäiset haarukat silmissä loistaa. Sellaiset horiskot tajuaa tyhmäkin välttää.