Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?
Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.
Kommentit (180)
"No eipä ole kaksista. Oikeassa elämässä prinsessat ei tiskaa, siivoa eikä pyykkää. Ruokaakaan heidän ei tarvitse tehdä vaan kaikki tulee valmiina ja on kuin huippuravintolassa. Jos joku loukkaa prinsessaa, henkilö lähtee maanpakoon toiseen maahan. Prinsessa saa aina tahtonsa läpi ja saa kaiken, mitä haluaa. Eikö miehet kykene antamaan naiselle tuollaista prinsessakohtelua?"
Prinsessa on käskenyt minut tiskaamaan ja tietysti piti laittaa takki päälle uloslähdettäessä, kantaa kaikki raskaat ostokset ja avata ovet ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Tuo on iso syy miksi en ole deittisivuilla. Haluan, että lapseni ovat turvassa seuraavan kumppanini seurassa.
Vanhempi mies kohtelee nuorempaa naista paljon paremmin kuin omanikäinen mies. Nuori mies monesti pitää omanikäistä naista "lihapalana".
Ööh, ne vanhemmat miehethän ne nuoria naisia pitävät lihanpalana? Eihän nuo hae mitään tasapainoista suhdetta vaan nimenomaan nuorta ulkonäköä lihanpalalle, jota voisi n**sia. Itsellä ei olisi 20 v vanhemman miehen kanssa mitään yhteistä, nuorten miesten kanssa voi seksin lisäksi myös esim. jutella ja harrastaa yhteisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
"No eipä ole kaksista. Oikeassa elämässä prinsessat ei tiskaa, siivoa eikä pyykkää. Ruokaakaan heidän ei tarvitse tehdä vaan kaikki tulee valmiina ja on kuin huippuravintolassa. Jos joku loukkaa prinsessaa, henkilö lähtee maanpakoon toiseen maahan. Prinsessa saa aina tahtonsa läpi ja saa kaiken, mitä haluaa. Eikö miehet kykene antamaan naiselle tuollaista prinsessakohtelua?"
Prinsessa on käskenyt minut tiskaamaan ja tietysti piti laittaa takki päälle uloslähdettäessä, kantaa kaikki raskaat ostokset ja avata ovet ym.
Sinä olet ymmärtänyt jotain väärin. Prinsessan ei tarvitse käskeä, asiat tapahtuvat käskemättä. Tuo teidän mainostama prinsessakohtelu on vain tavallisia käytöstapoja, ei muuta.
Laitoin itse rehellisesti 25v-32v. En ole valmis seurustelmaan oman ikäiseni kanssa. 32v kelpaa ihan oikeasti.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ymmärtänyt jotain väärin. Prinsessan ei tarvitse käskeä, asiat tapahtuvat käskemättä. Tuo teidän mainostama prinsessakohtelu on vain tavallisia käytöstapoja, ei muuta.
Jos nainen ei ole prinsessatasoa, mies sanoo silloin vain "emmä jaksa" kun pyydetään tiskaamaan.
36-vuotiaana naisena olen mieluummin yksin kuin 50 v. miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa maksimoida laajuuden, miksi hän ei laita etsintään esim. 18-99 ikävälillä? Eiköhän naiset näe, että tollaiset tapaukset ovat jo muutenkin epätoivoisia ja yrittävät mahdollisimman nuorta. :D
0-50v olisi realistisempi tässä.
Vanhempi ei saa olla mutta laaja range.
Tuolla irtoaa varmasti joku 5 vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies kohtelee nuorempaa naista paljon paremmin kuin omanikäinen mies. Nuori mies monesti pitää omanikäistä naista "lihapalana".
Se on toisinpäin.
Ja jälkeen uusi ketju koskien ikäeroa.
Uskomatonta jankutusta. Aivan pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole prinsessatasoa, mies sanoo sill
Mies siis vain esittää. Sitten, kun muutama vuosi on kulunut, ei se nuori nainenkaan saa tuon kummempaa kohtelua. Kummassakin tapauksessa nainen jättää miehen, kun kyllästyy sohvlla makaavaan laiskimukseen.
Olen itse kohta neljäkymppinen ja minullekin 50-vuotias mies on vanha. Ihmettelisin kyllä mahtaako hänellä olla realiteetintajua, mutta onhan niitä joitain pariskuntia tuollaisellakin ikäerolla joten ei se mahdotonta ole. En ole kiinnostunut ihmisestä joka etsii kumppanikseen mahdollisen lapsensa ikäistä seuraa.
Ei tule mitään fiiliksiä kun itse olen rajannut ne vanhukset niin ettei niitä minulle näy. Niitä ei siis ole minun deittailuelämässä.
Ikäerolla ei ole väliä kunhan nainen ei ole seinähullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessalle mies ostaa myös lahjoja ja kukkia yllätyksenä. Muille naisille ei niin halua toimia.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin itse rehellisesti 25v-32v. En ole valmis seurustelmaan oman ikäiseni kanssa. 32v kelpaa ihan oikeasti.
M42
Onko löytynyt ehdokkaita joille sinä kelpaat?
Vierailija kirjoitti:
Antaa ällön vaikutelman oman ikäisille.
Kuin myös 40:lle.
Ehkä 35v - 55 v pystyis ymmärtämään.
Tööt tööt tööt IKIS tööt tööt kvaak kvaak.
Loputon jankutuksesi huvittaa.
No eipä ole kaksista. Oikeassa elämässä prinsessat ei tiskaa, siivoa eikä pyykkää. Ruokaakaan heidän ei tarvitse tehdä vaan kaikki tulee valmiina ja on kuin huippuravintolassa. Jos joku loukkaa prinsessaa, henkilö lähtee maanpakoon toiseen maahan. Prinsessa saa aina tahtonsa läpi ja saa kaiken, mitä haluaa. Eikö miehet kykene antamaan naiselle tuollaista prinsessakohtelua?