Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?
Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.
Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?
Nuori nainen ja vanhempi mies sopii seksuaalisesti yhteen, koska mies on vireimmillään nuorena noin 18-vuotiaana ja halut vähenee kun mies vanhenee. Naisilla käy päinvastoin. Nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 40-50-vuotiaana.
Tosi hyvä diili naiselle. Kun nainen on aktiivisimmilllaan, se vanhempi mies on... vähintään toinen jalka haudassa.
Suominaiset kitisee. Se on varma, jos mies etsii itseään nuorempaa naista. M28
Minä taas ajattelisin, että kyse on tälläisesta "kaikki käy" miehestä, joka ei edes tiedä minkäikäisen naisen haluaa/ei koe että voi valita naista vaan tyytyy. 50v epävarma mies ei oikein sytytä. Mutta minulla toki on jo sama mies ollut kohta jo 20v, joten ulkonahan minä deittimaailmasta olen.
Onneksi en tiedä mikä mun miehen ikähaitari oli tinderissä, jossa tavattiin. Halusi mut ja minä hänet, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.
Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?
Nuori nainen ja vanhempi mies sopii seksuaalisesti yhteen, koska mies on vireimmillään nuorena noin 18-vuotiaana ja halut vähenee kun mies vanhenee. Naisilla käy päinvastoin. Nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 40-50-vuotiaana.
Tosi hyvä diili naiselle. Kun nainen on aktiivisimmilllaan, se vanhempi mies on... vä
Ei se ihan noin mene. Nuorta miestä panettaa aivan sairaasti ja melkein kuka vain nainen kelpaisi kassien tyhjentämiseen. Vanhemmiten mies muuttuu enemmän "normaaliksi" haluiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Antaa ällön vaikutelman oman ikäisille.
Kuten se, kun 5-kymppiset naiset etsivät säännönmukaisesti 30-40-vuotiaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten se, kun 5-kymppiset naiset etsivät säännönmukaisesti 30-40-vuotiaita miehiä.
On ällöä. Luulisi niiden naisten etsivän kypsempää miestä.
Todellakin häiritsee, eikä kiinnosta nämä sankarit ollenkaan. Olen 44 ja välillä kuitenkin käy niin, että saan viestin ikäiseltäni tai vanhemmalta mieheltä, jonka ikähaarukka naisille on tyyliin 18-40. Usein vastaan piruillen, että kiitos viestistä, mutta taidan olla vähän iäkäs makuusi. Jos aiheesta syntyy pitempi keskustelu, niin joko selittelevät, että ikätoive on vahinko tai ettei sitä muka pysty vaihtamaan. Tai sitten pitävät mulle saarnan siitä, miten ikä on vain numero. Kas kummaa, se on sitä kuitenkin vain näin päin, että nainen on nuorempi...
Vierailija kirjoitti:
Miettisin että mikä kehitysvaihe 50 v mieheltä on jäänyt läpikäymättä kun laskee deittipooliinsa aikuiselämänsä vasta aloittavat opiskelijatytöt mutta ei itseään pari, kolme vuotta vanhempia naisia.
Toisaalta itsehän en tuon ikäisiä miehiä edes etsi joten ei me edes törmättäisi tinderissä.
N28
Onko äidilläsi ollut vaikeuksia löytää miesseuraa?
Parikymppisenä naisena voin kertoa, että se on ihan sama, mitä se mies etsii, eihän se tule nuorilta naisilta saamaan muuta kuin naurut :D Itsekin joskus 19-vuotiaana muistan kun kavereiden kanssa naurettiin miten ällöttävää oli, kun jotkut kolmekymppiset vanhat miehet katseli meitä. Mitä nää tyypit kuvittelee itsestään? Siitä tulee vaan sellanen limanen olo ja alkaa miettiä, että eikö ne reppanat saa omanikästään seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ällöä. Luulisi niiden naisten etsivän kypsempää miestä.
Niiltä naisilta on jäänyt jokin kehitysvaihe väliin. Erottuaan pitkästä parisuhteesta kuvittelevat olevansa kovinkin haluttuja nuorempien miesten keskuudessa.
Mulle ei ees tulis vastaan 50v tyyppi, se ei osu omaan ikähaarukkaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin häiritsee, eikä kiinnosta nämä sankarit ollenkaan. Olen 44 ja välillä kuitenkin käy niin, että saan viestin ikäiseltäni tai vanhemmalta mieheltä, jonka ikähaarukka naisille on tyyliin 18-40. Usein vastaan piruillen, että kiitos viestistä, mutta taidan olla vähän iäkäs makuusi. Jos aiheesta syntyy pitempi keskustelu, niin joko selittelevät, että ikätoive on vahinko tai ettei sitä muka pysty vaihtamaan. Tai sitten pitävät mulle saarnan siitä, miten ikä on vain numero. Kas kummaa, se on sitä kuitenkin vain näin päin, että nainen on nuorempi...
Kannattaa varmaan laittaa ikähaarukaksi oletusikähaarukka 18-99v jos mahdollista. Mies ei voi asettaa liian kapeaa ikähaarukkaa kuten naiset voivat. Miehelle voi käydä niin, ettei saa yhtään viestiä jos ikähaarukka on liian kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla tuo tekisi vanhasta miehestä kiinnostavan minkään ikäiselle naiselle, että hänen halunsa ovat laskussa? Ja seksuaaliseen yhteensopivuuteen vaikuttavat aika monet muutkin asiat kuin se, kuinka paljon on haluja. Esim. se, onko henkilö seksuaalisesti puoleensa vetävä, ja yleensä oman isän tai isoisän ikäiset eivät sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä naisena voin kertoa, että se on ihan sama, mitä se mies etsii, eihän se tule nuorilta naisilta saamaan muuta kuin naurut :D Itsekin joskus 19-vuotiaana muistan kun kavereiden kanssa naurettiin miten ällöttävää oli, kun jotkut kolmekymppiset vanhat miehet katseli meitä. Mitä nää tyypit kuvittelee itsestään? Siitä tulee vaan sellanen limanen olo ja alkaa miettiä, että eikö ne reppanat saa omanikästään seuraa...
"Kolmekymppiset vanhat miehet". Heh heh. Kyllä sinäkin vielä joskus aikuistut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisin että mikä kehitysvaihe 50 v mieheltä on jäänyt läpikäymättä kun laskee deittipooliinsa aikuiselämänsä vasta aloittavat opiskelijatytöt mutta ei itseään pari, kolme vuotta vanhempia naisia.
Toisaalta itsehän en tuon ikäisiä miehiä edes etsi joten ei me edes törmättäisi tinderissä.
N28
Noh. 53 vuotiaat ja nimenomaan vapaalla jalalla olevat ja tinderissä pyörivät 53 vuotiaat naiset ovat näkemäni perusteella ällöjä, täysin rupsahtaneita tai vaihtoehtoisesti niin itsetietoisia, että voivat seurustella vain peilikuvansa kanssa. Kuka v:tu sellaisia haluaa tapailla? Parasta seksiä saan 25-45 ikäisten kanssa painottuen nuorempiin. Ja kyllä: Usein myös maksan siitä. Sekin on parempi vaihtoehto, kuin seukkailla noita-akkojen kanssa.
No ostoseksi on sitten sinun juttusi. Miten se liittyy näihin keskusteluihin, joissa puhutaan deittailusta ja/tai pariutumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kolmekymppiset vanhat miehet". Heh heh. Kyllä sinäkin vielä joskus aikuistut.
No kyllä ne 19-vuotiaalle on vanhoja :D Samalla tavalla kuin nyt joku 50v faija...
Itse olin tinderissä vähän alle 3-kymppisenä ja jos jo silloin inhotti 30-40-vuotiaat, joilla alaraja 18 tai 20. Armottomasti ohitin nämä "sankarit". Ja kyllä kannattikin. Laatumiehet ei etsi liian nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla tuo tekisi vanhasta miehestä kiinnostavan minkään ikäiselle naise
Vaihdevuosia potevat naiset eivät ainakaan itseäni kiinnosta, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia. Olen 6-kymppinen mies, jolla halut ja kyky tallella.
Tutkitusti täyttä soopaa. Pahoittelen, ettei tämä tieto voimaannuta teitä tätejä.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2016/04/a944a0cf-tuntee-seksuaalist…