Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?

Vierailija
10.12.2023 |

Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kohta neljäkymppinen ja minullekin 50-vuotias mies on vanha. Ihmettelisin kyllä mahtaako hänellä olla realiteetintajua, mutta onhan niitä joitain pariskuntia tuollaisellakin ikäerolla joten ei se mahdotonta ole. En ole kiinnostunut ihmisestä joka etsii kumppanikseen mahdollisen lapsensa ikäistä seuraa.

Minä olen jo 40v, mutta kyllä minulle taas kelpaisi oikein hyvin 50+ mies... Mutta kun nää viiskymppiset haikailee vaan parikymppisten perään, niin eipä ole "vaarana" löytää tuon ikäistä miestä..

Jos miehellä ikähaarukka 20-50v. on todennäköisintä, että just noin 40v nainen löytyy sieltä. Tuo 20v nainen on äärimmäisen epätodennäköinen saada, mutta teoriassa voi käydä niin, että joku 20v nainen kiinnostuu 50v miehen profiilista ja luovuttaa siksi, koska miehen alaikära

No ihan samalla lailla se 40v nainen voi tuon ikärajauksen vuoksi menettää mielenkiintonsa, jos käy ilmi, että mies etsii myös 30 vuotta nuorempia. Joten peliteorian mukaan miehen huono taktikointi estää häntä lopulta saamasta minkään ikäistä seuraa. Mikä on toki hänen oma ongelmansa, ja tietenkin hänellä ON oikeus hakea just sitä, mitä haluaa. Tässä nyt vain keskustellaan mahdollisista seuraamuksista, mutta missään tapauksessa en kehoita muuttamaan niitä ikärajauksia. Kannattaa pitää just se, mitä oikeasti on hakemassa. Kaikkein rehellisintä olisi tietysti hakea vain niitä 20-vuotiaita, jos kerran oikeasti toiveissa olisi sellainen - eikö?

Vierailija
142/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko äidilläsi ollut vaikeuksia löytää miesseuraa?

Miten tuo liittyy häneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän valtaisan kaukaa kaikki mammat joilla on Äärimmäinen pakkomielle toisten ikäerosta.

Pimeää ja pelottavaa. Juoksen.

Vierailija
144/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaihdevuosia potevat naiset eivät ainakaan itseäni kiinnosta, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia. Olen 6-kymppinen mies, jolla halut ja kyky tallella."

Vaihdevuosi-ikäisille eli vähän yli 50-vuotiaille sinä oletkin liian vanha. Kun haet ikäisiäsi 60-vuotiaita, on vaihdevuodetkin takanapäin.

Vierailija
145/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä naisena voin kertoa, että se on ihan sama, mitä se mies etsii, eihän se tule nuorilta naisilta saamaan muuta kuin naurut :D Itsekin joskus 19-vuotiaana muistan kun kavereiden kanssa naurettiin miten ällöttävää oli, kun jotkut kolmekymppiset vanhat miehet katseli meitä. Mitä nää tyypit kuvittelee itsestään? Siitä tulee vaan sellanen limanen olo ja alkaa miettiä, että eikö ne reppanat saa omanikästään seuraa... 

"Kolmekymppiset vanhat miehet". Heh heh. Kyllä sinäkin vielä joskus aikuistut.

No kyllä ne 19-vuotiaalle on vanhoja :D Samalla tavalla kuin nyt joku 50v faija...

Myönnettäköön, että pidin samanikäisenä 3-kymppistä ihan ikäloppuna. Myöhemmin viisastuin.

Vierailija
146/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hylkään sellaiset miehet jo ennen kättelyä.

Vierailija
147/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaihdevuosia potevat naiset eivät ainakaan itseäni kiinnosta, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia. Olen 6-kymppinen mies, jolla halut ja kyky tallella."

Vaihdevuosi-ikäisille eli vähän yli 50-vuotiaille sinä oletkin liian vanha. Kun haet ikäisiäsi 60-vuotiaita, on vaihdevuodetkin takanapäin.

Miksi ihmeessä hakisin? Ei kiinnosta. Rahalla saa parikymppistä naista. Hauskaa on ollut.

Vierailija
148/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.

Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?

Kyllä 50v miehelle omaikäinenkin nainen kelpaa, mutta vain pieni osa heistä miellyttää silmää. Silloin mies rajoittaa itse omia mahdollisuuksia saada nainen.

Olen itse nainen, ja minulla on ollut kaikenikäisenä se tilanne, että vain pieni osa miehistä miellyttää

Valitettavasti se 1 prosentti 25 -vuotiaista, joka mahdollisesti olisi valmis seurustelemaan 50 -vuotiaan kanssa, vaatii jotakin muuta kompensaatiota. Eli olet miljonääri tai presidentti. Oletko? 

Vierailija
149/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta elämääni, koska olen suoraan rajannut heidät pois hakutuloksistani. 

Vierailija
150/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hakisin? Ei kiinnosta. Rahalla saa parikymppistä naista. Hauskaa on ollut.

Kuka voi pitää 6-kymppistä naista fyysisesti kiinnostavana? Ehkä joku 8-kymppinen.

Vierailija
151/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanha mies ei onnistu iskemään parikymppistä naista, mies kiroaa, että ikä on vain numeroita. Mutta kun hän sotten kohtaa omaikäisen naisen, jolle hän kelpaisi, niin ikä ei olekaan numeroita. Kertokaa miehet tämä logiikka?

Vierailija
152/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule , ap. Ohitan ko miehet Tinderissä. 

Vierailija
153/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosia potevat naiset eivät ainakaan itseäni kiinnosta, vaikka olisivat kuinka seksuaalisesti aktiivisia. Olen 6-kymppinen mies, jolla halut ja kyky tallella.

Se on sun valinta. Me olemme 53v. ja 64v. Hyvin on mennyt. 

Vierailija
154/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.

Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?

Kyllä 50v miehelle omaikäinenkin nainen kelpaa, mutta vain pieni osa heistä miellyttää silmää. Silloin mies rajoittaa itse omia mahdollisuuksia saada nainen.

Olen itse nainen, ja minulla on ollut kaikenikäisenä se

Tai Katri-Helena?

Vierailija
155/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun ystävätär ihastui "hopeakettuun" Eli oltiin 22v. ja hän talutti framille sellaisen lähes 40v. ukkelin. 

No. mies maksoi hälle auton ja elämisen ja miehellä oli hieno kämppä ym. 

Ongelma oli, kun vaimo halusi viihteelle, niin mies halusi koti-iltoja. Mies ei kestänyt vaimon kavereita ja vaimo ei kestänyt miehen kavereita. Mies piti vaimon ajatuksia ja mielipiteitä lapsellisena hömppänä ja vaimo piti miehen puheita jaaritteluna ja hörisemisenä.

Vierailija
156/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut kyse maksullisesta seurasta.

-eri

Vierailija
157/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin itse rehellisesti 25v-32v. En ole valmis seurustelmaan oman ikäiseni kanssa. 32v kelpaa ihan oikeasti.

M42

Valitettavasti et kelpaa 32-vuotiaalle. 

Terveisin  32 -vuotias. 

Vierailija
158/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehelle kelpaa 7-kymppiset naiset? Ikähän on vain numero.

Naisille opetettu hölmöjä hokemia. Joku ilmeisesti uskoo, kun käyttää. Miehet käyttää omaksi edukseen, mutta naiset..

Vierailija
159/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä naisena voin kertoa, että se on ihan sama, mitä se mies etsii, eihän se tule nuorilta naisilta saamaan muuta kuin naurut :D Itsekin joskus 19-vuotiaana muistan kun kavereiden kanssa naurettiin miten ällöttävää oli, kun jotkut kolmekymppiset vanhat miehet katseli meitä. Mitä nää tyypit kuvittelee itsestään? Siitä tulee vaan sellanen limanen olo ja alkaa miettiä, että eikö ne reppanat saa omanikästään seuraa... 

"Kolmekymppiset vanhat miehet". Heh heh. Kyllä sinäkin vielä joskus aikuistut.

No kyllä ne 19-vuotiaalle on vanhoja :D Samalla tavalla kuin nyt joku 50v faija...

Myönnettäköön, että pidin samanikäisenä 3-kymppistä ihan ikäloppuna. Myöhemmin viisastuin.

Niin, se on just se ikäero pointti, sitä tässä ajoinkin takaa. Että ei nuoria naisia kiinnosta ne vanhat miehet, eli kannattaa ihan suosiolla vaan etsiä omasta ikäluokasta seuraa.

Vierailija
160/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen milleniaali itse, nainen siis. En voisi seurustella kenenkään kanssa, joka on sitä vanhempaa tai nuorempaa sukupolvea. Eli ei tuollainen mies kiinnostaisi, ihan sama mikä hänen ikähaarukkansa on.