Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?

Vierailija
10.12.2023 |

Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin että mikä kehitysvaihe 50 v mieheltä on jäänyt läpikäymättä kun laskee deittipooliinsa aikuiselämänsä vasta aloittavat opiskelijatytöt mutta ei itseään pari, kolme vuotta vanhempia naisia. 

Toisaalta itsehän en tuon ikäisiä miehiä edes etsi joten ei me edes törmättäisi tinderissä.

N28 

Noh. 53 vuotiaat ja nimenomaan vapaalla jalalla olevat ja tinderissä pyörivät 53 vuotiaat naiset ovat näkemäni perusteella ällöjä, täysin rupsahtaneita tai vaihtoehtoisesti niin itsetietoisia, että voivat seurustella vain peilikuvansa kanssa. Kuka v:tu sellaisia haluaa tapailla? Parasta seksiä saan 25-45 ikäisten kanssa painottuen nuorempiin. Ja kyllä: Usein myös maksan siitä. Sekin on parempi vaihtoehto, kuin seukkailla noita-akkojen kanssa.

Vierailija
102/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kohta neljäkymppinen ja minullekin 50-vuotias mies on vanha. Ihmettelisin kyllä mahtaako hänellä olla realiteetintajua, mutta onhan niitä joitain pariskuntia tuollaisellakin ikäerolla joten ei se mahdotonta ole. En ole kiinnostunut ihmisestä joka etsii kumppanikseen mahdollisen lapsensa ikäistä seuraa.

Minä olen jo 40v, mutta kyllä minulle taas kelpaisi oikein hyvin 50+ mies... Mutta kun nää viiskymppiset haikailee vaan parikymppisten perään, niin eipä ole "vaarana" löytää tuon ikäistä miestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani.

Vierailija
104/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No eipä ole kaksista. Oikeassa elämässä prinsessat ei tiskaa, siivoa eikä pyykkää. Ruokaakaan heidän ei tarvitse tehdä vaan kaikki tulee valmiina ja on kuin huippuravintolassa. Jos joku loukkaa prinsessaa, henkilö lähtee maanpakoon toiseen maahan. Prinsessa saa aina tahtonsa läpi ja saa kaiken, mitä haluaa. Eikö miehet kykene antamaan naiselle tuollaista prinsessakohtelua?"

Prinsessa on käskenyt minut tiskaamaan ja tietysti piti laittaa takki päälle uloslähdettäessä, kantaa kaikki raskaat ostokset ja avata ovet ym.

Sinä olet ymmärtänyt jotain väärin. Prinsessan ei tarvitse käskeä, asiat tapahtuvat käskemättä. Tuo teidän mainostama prinsessakohtelu on vain tavallisia käytöstapoja, ei muuta.

Prinsessalle mies ostaa myös lahjoja ja kukkia yllätyksenä. Mui

Siis niiden kotitöiden tekemisen lisäksi?

Vierailija
105/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpäässä ei ole kaikki kunnossa, jos alapäätä kiinnostelee oman lapsen ikäiset.

Vierailija
106/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kohta neljäkymppinen ja minullekin 50-vuotias mies on vanha. Ihmettelisin kyllä mahtaako hänellä olla realiteetintajua, mutta onhan niitä joitain pariskuntia tuollaisellakin ikäerolla joten ei se mahdotonta ole. En ole kiinnostunut ihmisestä joka etsii kumppanikseen mahdollisen lapsensa ikäistä seuraa.

Minä olen jo 40v, mutta kyllä minulle taas kelpaisi oikein hyvin 50+ mies... Mutta kun nää viiskymppiset haikailee vaan parikymppisten perään, niin eipä ole "vaarana" löytää tuon ikäistä miestä..

Jos miehellä ikähaarukka 20-50v. on todennäköisintä, että just noin 40v nainen löytyy sieltä. Tuo 20v nainen on äärimmäisen epätodennäköinen saada, mutta teoriassa voi käydä niin, että joku 20v nainen kiinnostuu 50v miehen profiilista ja luovuttaa siksi, koska miehen alaikäraja on esimerkiksi 35v. Peliteorian mukaan kannattaa pitää kaikki mahdollisuudet avoinna viimeiseen asti.

Vierailija
107/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisin että mikä kehitysvaihe 50 v mieheltä on jäänyt läpikäymättä kun laskee deittipooliinsa aikuiselämänsä vasta aloittavat opiskelijatytöt mutta ei itseään pari, kolme vuotta vanhempia naisia. 

Toisaalta itsehän en tuon ikäisiä miehiä edes etsi joten ei me edes törmättäisi tinderissä.

N28 

Noh. 53 vuotiaat ja nimenomaan vapaalla jalalla olevat ja tinderissä pyörivät 53 vuotiaat naiset ovat näkemäni perusteella ällöjä, täysin rupsahtaneita tai vaihtoehtoisesti niin itsetietoisia, että voivat seurustella vain peilikuvansa kanssa. Kuka v:tu sellaisia haluaa tapailla? Parasta seksiä saan 25-45 ikäisten kanssa painottuen nuorempiin. Ja kyllä: Usein myös maksan siitä. Sekin on parempi vaihtoehto, kuin seukkailla noita-akkojen kanssa.

Se ei ole mies eikä mikään, joka maksamaan joutuu. 

Vierailija
108/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpäässä ei ole kaikki kunnossa, jos alapäätä kiinnostelee oman lapsen ikäiset.

No ei tosiaan ole, jos kyseessä lapset.

Mutta tuosta 18-20 iästä eteenpäin on ihan normaalia suuntautumista.

Toki nuorten naisten henkisessä kehityksessä on isoja eroja. Ihan kuten miestenkin.

Vierailija
109/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita saman verran ikärajaa ylös kuin alas omasta iästäsi.

Vierailija
110/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sisällyksettömään, yksinäiseen elämääsi vailla inhimillistä yhteyttä.

Vierailija
111/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki nuorten naisten henkisessä kehityksessä on isoja eroja. Ihan kuten miestenkin.

50-vuotiaalla voi hyvin olla jo 3-kymppisiä lapsia ja terve vanhempi ei tunne vetoa lastensa ikäisiin ihmisiin. Pervot sit erikseen.

Vierailija
112/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaalla voi hyvin olla jo 3-kymppisiä lapsia ja terve vanhempi ei tunne vetoa lastensa ikäisiin ihmisiin. Pervot sit erikseen.

Mitä jos ei ole lapsia lainkaan?

Vierailija
113/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 

Tähän sanoisin, että kun itse olen 57 vuotias nainen, niin kyllä minun ikäiset miehet deittipalstoilla ovat suurin osa paljon ikäistään vanhemman näköisiä. Ja sit kuvittelevat saavansa jonku nuoren naisen

Vierailija
114/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edellytä omia lapsia, on ihmisen normaalia kehitystä, biologiaa ja tervettä psyykettä.

Vierailija
115/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee mieleen jo parhaat päivänsä nähnyt peräkamarin runkkari joka ei naista saa.

Vierailija
116/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ikähaarukka 50-75v. Mahdollisuutesi paranee. Olethan henkisesti kypsä mies😁

Vierailija
117/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku syyhän siihenkin on. Vihaa naisia, naiset ei ole kelvanneet ja 50-vuotiaana herätään siihen että hups, haluaa perustaa perheen mutta omasta ikäluokasta kukaan ei enää halua lisää lapsia. Ja sitten metsästämään lisääntymisikäistä naista viimeisenä oljenkortena. Ällöttävää.

Vierailija
118/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ikähaarukka 20-50v. on todennäköisintä, että just noin 40v nainen löytyy sieltä. Tuo 20v nainen on äärimmäisen epätodennäköinen saada, mutta teoriassa voi käydä niin, että joku 20v nainen kiinnostuu 50v miehen profiilista ja luovuttaa siksi, koska miehen alaikära

Todennäköisintä on se että 20-vuotiaat kavahtavat tätä miestä iän takia ja 40-vuotiaat kavahtavat häntä koska hän haluaisi todellisuudessa 20-vuotiaanm ja se kertoo täydestä keskenkasvuisuudesta tai sitten esineellistämisestä, jos se suurin tavoite ja aarre on se äärimmäisen epätodennäköinen 30 vuotta nuorempi nainen.

Itse ainakin torjuin tuollaiset profiilit, ei niinkään miehen oman iän takia vaan juuri noiden keskenkasvuisuudesta kertovien ikähaarukoiden takia. Viimeksi deittaillessani minua lähestyi 6 vuotta vanhempi mies, jolla oli ikähaarukkana 25 vuotta nuorempi mutta ei yhtään vuotta vanhempi. Sen sijaan aloin deittailla 8 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka haki seuraa ikähaarukalla +-10 vuotta. Se kertoi, että tavoitteena on tasapuolinen parisuhde eikä lihanpala ja esittelyesine jonka kanssa ei tarvitse olla mitään yhteistä vaan nuori ulkonäkö on se todellinen tavoite.

Ja siis sinänsä minusta on hyvä että miehet laittavat rehellisesti nuo prioriteettinsa, niin jokainen voi sitten tehdä itse päätökset haluaako kyseisen ihmisen kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
119/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.

Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?

Nuori nainen ja vanhempi mies sopii seksuaalisesti yhteen, koska mies on vireimmillään nuorena noin 18-vuotiaana ja halut vähenee kun mies vanhenee. Naisilla käy päinvastoin. Nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 40-50-vuotiaana.

Vierailija
120/180 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.

Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?

Itse olin parikymppisenä kiinnostunut juurikin viisikymppisistä, tosin kypsistä sellaisista, en sellaisista, jotka epätoivoisesti etsivät parikymppisiä.