Miten pääsen irti siitä ajatuksesta, että uimiseen ei vaadita täydellistä vartaloa?
En voi mennä siis uimaan, koska vartalossani on kauneusvikoja, joita en kestä katsella.
Kommentit (41)
Jos olympialaisissa aiot menestyä, niin kyllä vaaditaan.
Kukaan muu ei sun vartaloa katso arvostelevasti, ja jos katsookin, et todennäköisesti tule koskaan enää nökemään tuota ihmistä. Yleisimmät "viat" (liikakilot?) näkyvät myös vaatteet päällä.
Vaikka menemällä uimaan, jolloin huomaat, että eivät kaikki muutkaan siellä ole mitään atleetteja.
Tuskin niitä puutteita veden alta kauheasti näkyy. Uimaan vaan!
Anna se ajatus minulle. Nimittäin olisi ihan uusi katsantokanta elämään.
Haloo ihminen, jollet sinä voi käyttää kehoasi nyt jonkun tekemiseen, niin koska sitten? Jos haluat uida, niin mene veteen! Ja haluat tuntea auringon ihollasi, niin riisu vaatteita! Jos haluat nauttia kesästä, elä ja koe se niillä aisteilla, jotka sinulle on syntymässä lahjoitettu!
Herranjestas, katsele ympärillesi siellä rannalla. Siellä on muitakin ei-täydellisellä vartalolla.
Se on sekin kun Suomessa aurinkoisia, lämpimiä rantapäiviä on niin älyttömän vähän. Pari kertaa vuodessa riisut rantsuun niin kyllä siinä vaan on jotenkin oudon alaston olo. Varmaan helpottaisi jos ramppaisi syksyn, talven ja kevään uimahallissa vähintään viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, katsele ympärillesi siellä rannalla. Siellä on muitakin ei-täydellisellä vartalolla.
Niin on ja heille jotenkin sallin sen. Itselleni en.
Hylkeellä on uimiseen täydellinen vartalo. Minäkin vartalon puolesta muistutan hyljettä. Mursut, valaat kanssa tässä lajissa päteviä.
Vierailija kirjoitti:
Hylkeellä on uimiseen täydellinen vartalo. Minäkin vartalon puolesta muistutan hyljettä. Mursut, valaat kanssa tässä lajissa päteviä.
Et muistuta hyljettä. Ne ovat linjakkaita ja kauniita. Lihava ihminen on epämääräisen muhkurainen ja iholtaan epätasainen.
Jos ajattelet toisten vartaloista rumasti ja halveksit heitä mielessäsi, olet ansainnut sen, että myös itsekin kärsit.
Itse en enää välitä siitä, etten ole joku huippumalli. En pidä sellaisia ihmisiä minään, ketkä arvostelevat ihmisiä ulkonäön perusteella. Heidän mielipiteellään on yhtä paljon merkitystä kuin jollain aivokuolleen kuolaajan korinalla.
Olen ihan tarpeeksi menettänyt elämästäni aikaa siihen, että olen antanut koulukiusaajien masentaa itseäni.
Minä olen kuunnellut jo pienenä ala-asteikäisenä tyttönä erittäin rumaa puhetta toisilta lapsilta ja aikuisilta ihmisiltä. Kukaan ei uskoisi, jos kertoisin mitä olen aikuisilta saannut kuulla, ja minkä ikäisenä.
En arvosta sellaisia ihmisiä yhtään. Ovat sisältä niin rumia ja niin ällöttäviä, että ei heillä ole varaa arvostella yhtään ketään.
Mene uimahalliin. Yritä bongata täydellisiä vartaloita. Tule sitten tänne kertomaan, kuinka monta näit.
Sanot itsellesi vaan, jos tuollainen ajatus tulee, että höpsis, niin siellä on rannoilla ja uimahallissa kaiken näköisiä ihmisiä. Niin minäkin teen. Ja käyn uimassa säännöllisesti, 130 kiloisena "valaana".
Mene uimarannalle, siellä on ihan hirveitä tatuoituja sikoja. Sulaudut hyvin joukkoon.
Ajattelemalla, että täydellistä vartaloa ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet toisten vartaloista rumasti ja halveksit heitä mielessäsi, olet ansainnut sen, että myös itsekin kärsit.
Itse en enää välitä siitä, etten ole joku huippumalli. En pidä sellaisia ihmisiä minään, ketkä arvostelevat ihmisiä ulkonäön perusteella. Heidän mielipiteellään on yhtä paljon merkitystä kuin jollain aivokuolleen kuolaajan korinalla.
Olen ihan tarpeeksi menettänyt elämästäni aikaa siihen, että olen antanut koulukiusaajien masentaa itseäni.
Minä olen kuunnellut jo pienenä ala-asteikäisenä tyttönä erittäin rumaa puhetta toisilta lapsilta ja aikuisilta ihmisiltä. Kukaan ei uskoisi, jos kertoisin mitä olen aikuisilta saannut kuulla, ja minkä ikäisenä.
En arvosta sellaisia ihmisiä yhtään. Ovat sisältä niin rumia ja niin ällöttäviä, että ei heillä ole varaa arvostella yhtään ketään.
Arvostelen vain omaani. Muihin suhtaudun neutraalisti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelemalla, että täydellistä vartaloa ei ole olemassakaan.
On niitä.
Ap
Järvessä uidessa, katsoessa rantakoivuja, lumpeenlehtiä, vesikirppuja, ei tule oma vartalo edes mieleen. Nauttii vaan pehmeästä vedestä ja kesän tuoksuista. Maailma on muutakin kuin minä.
Sairaalloisen huonoa itsetuntoa ja miellyttämisenhalua ei vauvapalstavinkein korjata.
Siis miten pääsen irti siitä ajatuksesta että uimiseen vaaditaan täydellinen vartalo
Otsikkoon tuli virhe.
Ap