Vaikea löytää naista puolisoksi, joka olisi taloudellisesti samassa asemassa
Itse tienaan noin 4000 e/k. Vaikea löytää vapaata sinkkunaista, jonka tulotaso olisi about samaa luokkaa. Tarjolla on vain saamattomia, mt-ongelmaisia, kunnianhimottomia ja heikkolahjaisia naisia. Ei minulla ole varaa elättää yksin ketään enkä henkilökohtaisesti ymmärtäisi heikkoa kunnianhimoa ja näköalattomuutta elämässä. Yleensä myöskin elämänhallinta on monella pahasti hakoteilla. Teen työtä pääosin yksin asiantuntijan roolissa, joten työpaikkaromanssejakaan ei ole oikein tarjolla.
Ehkä teininä ja nuorena aikuisena tulotasolla ei lle merkitystä, mutta tällä iällä on.
M38
Kommentit (178)
" Keskituloinen tienaa Suomessa 2 4866 630 euroa kuukaudessa."
Ap voi siis larpata hyvätuloista, mutta hän on keskituloisistakin sellainen hyvin keskimääräisen keskituloinen.
N40
Vierailija kirjoitti:
" Keskituloinen tienaa Suomessa 2 486 VIIVA 6 630 euroa kuukaudessa."
Ap voi siis larpata hyvätuloista, mutta hän on keskituloisistakin sellainen hyvin keskimääräisen keskituloinen.
N40
Korjattu copypasta lukema.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ap että neljä tonnia on isokin palkka?
Kyllä se ap:lle OLISI, kun hän saa erilaisina tukina 1200€.
Ap on trolli tai 15v, kukaan lähes nelikymppinen asiantuntija ei pidä 4000e/kk tuloja erityisen hyvinä. Eihän tuo ole kuin ihan hitusen yli keskitulojen, ja esim moni pienipalkkaisena itseään pitävä sairaanhoitaja tienaa tuon vuorotöissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30-vuotias kaunis, lapseton, hyvässä fyysisessä kunnossa oleva nainen ja tienaan 10k/kk. Jos vastaava tulotaso on se kriteeri jonka perusteella tässä pitäisi kumppania katsella, niin hiljaista kyllä olisi...
Kiinnostaisiko mersun takapenkki ja kaunis lemmentuokio?
Tienaan 10k/kk, olen katseenkestävä sekä kestävä 50-vuotias nallekarhumainen jantteri, jonka kainaloon
on turvallista käpertyä.
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan naisena suunnilleen saman verran ja teen myös asiantuntijan töitä. En kuitenkaan itse kysele miehen varallisuutta tai palkkaa, se on sinänsä mulle ihan sama. Isompi ongelma itselleni on se, että monet ikäiseni noin neljäkymppiset miehet tekevät raskasta duunarinhommaa ja ovat sitten ihan raihnaisia ja rikki jo tämän ikäisenä, eivätkä jaksa vapaa-ajalla oikein mitään. Minä taas treenaan, käyn lenkillä jne, mutta ei deiteistä saa näihin seuraa.
Treeniin treenikaveri ja lenkille koira. Mies sitten muihin asioihin mukaan? Ei nelikymppisenä tarvitse enää kaikkea aikaa viettää yhdessä.
Ei tietenkään, mutta olisi silti kiva, kun kumppani olisi suunnilleen samassa fyysisessä kunnossa kuin itse olen. Mitä yhteistä mulla, aktiivisella ihmisellä on sohvaperunan kanssa? Monella ikäisellän
Itsekin käyn salilla, kesäisin juoksen tai pyöräilen. Nyt olen aloittamassa crossfittiä tänä talvena. Kun päivisin tekee pääosin istumatyötä, riittää energia liikkumaan vapaa-ajalla. Opiskeluaikana olin monenlaisissa hanttihommissa mm. raksalla. Raksalla kaikilla yli viiskymppisillä kantasuomalaisilla oli molemmat olkapäät operoitu, osalla polvet jne. Silloin jo päätin, että koulut käydään kunnolla loppuun ettei työaikana tarvitse itseään rikkoa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ap että neljä tonnia on isokin palkka?
Ap on oikeasti työtön luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käyn salilla, kesäisin juoksen tai pyöräilen. Nyt olen aloittamassa crossfittiä tänä talvena. Kun päivisin tekee pääosin istumatyötä, riittää energia liikkumaan vapaa-ajalla. Opiskeluaikana olin monenlaisissa hanttihommissa mm. raksalla. Raksalla kaikilla yli viiskymppisillä kantasuomalaisilla oli molemmat olkapäät operoitu, osalla polvet jne. Silloin jo päätin, että koulut käydään kunnolla loppuun ettei työaikana tarvitse itseään rikkoa.
M38
Suomennan tämän: AP pyöräilee pari kertaa kesässä baariin ja kauppaan ja juoksee ehkä yhden lenkin, josta kuvaa instaansa pari lähtökuvaa. Salikortti on, muttei ikinä ehdi sinne. "On aloittamassa crossfittiä tänä talvena" = odottelee talvea ja kunnon hankia, ja sitten alkaakin kevät tulla ja sitten crossfitin voi aloittaa keväällä.
Eli AP ei harrasta mitään näistä oikeasti. Eikä aloita crossfittiä.
Hirveän ilkeitä kommentteja, toki pari aapeetä ymmärtävää kommenttia. Kyllä lähtökohtaisesti ihmiset haluavat hengata kaltaistensa parissa. Voin itse oikein hyvin uskoa, ettei sellainen suhde toimi, jossa toinen tienaa 10k euroa kuussa ja toinen 2000 euroa. Aivan hirveä valta-asetelma olisi tuossa kyseessä. Harvoin myöskään toimii akateeminen-amis suhde. Poikkeuksia toki on, mutta usein amikset ja akateemiset eivät kohtaa missään ja amiksilla on usein herravihaa akateemisia kohtaan.
Siihen on syynsä, että miksi on paljon DI-DI ja lääkäri-lääkäri pariskuntia. Yhteinen arki on paljon helpompaa, kun molemmat arvostavat ja ymmärtävät toisiansa ja yleisesti arvot ovat samat.
4 tonnia kuussa on amk-tutkinnon suorittaneelle aivan kelpo liksa. Monet akateemisetkaan eivät tuota tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan kauniisti sanon tämän, että et tule koskaan saamaan naista, kun kirjoituksestasi paistaa halveksunta kaikkia naisia kohtaan. En ole näköalaton enkä kunnianhimoton, vaikken juuri nyt tee töitä. Hienoa kuitenkin, että tiedät mitä haluat niin uran kuin "rakkauden" suhteen, mutta edes silloin kun minulla oli sinuakin paremmat tulot, en olisi koskaan halunnut olla kaltaisesi miehen seurassa. Jos avaisit maailmankatsomustasi ja alkaisit arvostamaan kaikkia ilman, että syyttelet kaikkia naisia, niin olen varma, että pääset lähemmäs sitä mitä etsit. Mt-ongelmia on paljon, mutta ei se ole kenenkään oma valinta noin vain masentua. Olen itse sinkkunainen enkä tee töitä, koska sairastuin, mutta se ei ole estänyt minua toteuttamasta unelmiani. Arvotelevaa kapeakatseista ja ilkeää miestä en huolisi koskaan, mutta aidosti välittävän, kiltin ja lempeän miehen -joka sanoisi että me selvitään tästä yhdessä toinen toistaan tukien - kanssa haluaisin elää
Tilanteesi on mielestäni vähän erilainen, koska olet kuitenkin yrittänyt ja ilmeisesti vielä opiskellut. Mutta valitettavasti on paljon heitä, jotka ovat menettäneet otteen elämään jo teininä tai nuorena aikuisena eivätkä ole edes viitsineet yrittää.
Eihän siinä edes ole isoa eroa nettotuloissa, tienaako bruttona 3000€ vai 4000€.
Mulla huitelee tulot 2500-6000e/kk monelle miehelle se on uhka ja sitten alkaa jonkinmoinen alistaminen, vaikka mies itsekin olisi hyvätuloinen. Pärjäävä nainen on monelle miehelle uhka ja siitä syystä mies on monen kokemuksen kautta oikeuttanut henkisen tai fyysisen väkivallan. Eli mt-ongelmaisia te miehetkin oli rahaa tai ei, nainen on näköjään aina uhka.
Sinun oma palkkasi on liian pieni että kukaan nainen edes kiinnostuisi sinusta.
No, mulle oot liian köyhä.
N39, 5500e/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy, mutta ei vaan iältään ja ulkonäöltään kelpaa sinulle. Pitäisi olla samalla joku timmi, nuori, salitypy, joka hoitaa kodinkin samalla yksin.
Kyllä 30-40 vuotiaissakin on salimimmejä ja crossfittaajia. Eikai siinä nyt mitään sovinismia ole jos ei suostu köyhää elättämään eikä huoli ketä tahansa?
On se sovinismia, jos ei tienaa naista enemmän ja tue hänen elantoaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisten tekemää työtä aletaan arvostaa (myös rahallisesti), vaikeutesi päättyvät kuin seinään : )
Ei se sukupuolesta kiinni ole vaan siitä mitä työtä tekee.
t. 4000e/kk tienaava tyttö
Vierailija kirjoitti:
Otin puolisoksi miehen, joka tienaa puolet vähemmän kuin minä, koska kaikki kohtaamani hyvin tienaavat osoittautuivat lopulta äärettömän ylimielisiksi ja pöyhkeiksi riikinkukoiksi. Miehelläni on kuitenkin hyvä itsetunto mikä on vain plussaa.
Tämä. Tilastollisesti valtaosassa parisuhteita mies on pöyhkeä riikinkukko. Harmi että naiselle pariutuminen on pakollista :(
Vierailija kirjoitti:
Minulka on tulot 7000 euroa kuukaudessa ja yli miljoonan omaisuus. Ap:n kaltaista sovinistista naisvihaajaa en ottaisi ikinä. Lisäksi asenteen ja luonteen ohella pitää olla komea. Pärjään erinomaisesti sinkkuna, miehistä on harvoin mitään lisäarvoa elämääni.
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä saa hakea mitä vaan, mutta jos mätsäät vain oikeasti pienituloisten mt-potilaiden kanssa, niin se tosiaan kertoo eniten sinusta itsestäsi. Samassa tuloluokassa kuin sinä on paljon tasokkaita sinkkunaisia, jos sinä et heitä kohtaa niin jälleen kerran katse peiliin.
Ap kuvittelee olevansa todellinen saalis kun on noin isot tulot. 🤣
Minäkin tienaan 4000e/kk. Se on vain pari prosenttia yli suomalaisten mediaanitulon. Kaltaisiani keskituloisia sinkkunaisia on paljon akateemisissa. Mutta koska se tulotaso ei ole ENSIMMÄINEN asia jonka kerron itsestäni, niin luultavasti ehdit avata suusi ja leveillä jotain typerää keskituloisella omaisuudellasi, ennen kuin edes keskusteltaisiin treffeistä. Ja siihen se sitten kaatuu sulla.
N40